Προς το περιεχόμενο

Ufo: Extraterrestrials


Dreamcatcher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To UFO: Enemy unknown pragmatika mou emathe ti eine strategy game. htan to mono game pou epeza me toso pathos k otan to epeza den ekana tipota allo. gia na doume ti tha kanei ayto. (btw kai orea teneia tha ebgene :D )

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας: 1η Μαΐου.

 

Αρχικά, όπως αναφέρεται και στο wargamer, θα είναι διαθέσιμο ως digital download από την matrixgames και αργότερα θα κυκλοφορήσει και boxed έκδοση.

Δημοσ.
To UFO: Enemy unknown pragmatika mou emathe ti eine strategy game. htan to mono game pou epeza me toso pathos k otan to epeza den ekana tipota allo. gia na doume ti tha kanei ayto. (btw kai orea teneia tha ebgene :D )

 

Όντως! Παιχνιδάρα! Είχα φάει μεγάλο κόλλημα με δαύτο. Πολύ πόρωση.

 

Είχα βρεί και ένα bug που μπορούσες να χτίσεις το hangar λίγο έξω απο το διαθέσιμο χώρο και έτσι μπορούσες να χτύσεις παραπάνω.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το παιχνίδι εχει κυκλοφορήσει από χθες στη Ρωσία και στα ...γνωστά μέρη. Ας πουν εντυπώσεις όσοι το παίξουν. Τα πρώτα σχόλια πάντως είναι πολύ ενθαρρυντικά

Δημοσ.

http://gamepro.com/computer/pc/games/reviews/110731.shtml 4,5/5

 

υπάρχει αυτό αλλά ειναι πάρα πολύ μικρο και κάποια απο αυτά που λέει είναι λάθος όπως αποδείχτηκε αργότερα (πχ. το review αναφέρει οτι οι στρατιώτες δεν γίνετε να σκοτωθούν).Ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει πάντως επίσημα η αγγλική έκδοση.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Οι στρατιώτες, από ό,τι διαβάζω στα φόρουμ της matrix, δε σκοτώνονται ατομικά. Που σημαίνει, ότι αν στους έξι επιζήσει ο ένας, επιστρέφοντας φέρνει γεννετικό υλικό από τους πέντε και αυτοί "κλωνοποιούνται" (με μειωμένα stats και μετά από πολλές ημέρες). Οι στρατιώτες σκοτώνονται αν χαθεί ολόκληρη η ομάδα οπότε δεν υπάρχει τρόπος να ανακτηθεί το γεννετικό υλικό.

 

Έχει ανάψει "πόλεμος" με αυτό. Οι devs είναι Ρώσοι και στα επίσημα fora είναι άφαντοι (τουλάχιστον στο μετριότατο Αγγλόφωνο, στο Ρωσικό δεν ξέρω, δυστυχώς δε μιλάω τη γλώσσα). Στη matrix έχει γίνει thread που ζητάνε παλιοί X-COMακηδες να γίνει patch ώστε να σκοτώνονται ατομικά οι στρατιώτες.

 

Πάντως, πολλά ανησυχητικά πράγματα ακούω. Για μάξιμουμ εννέα βάσεις (όσες και οι "ζώνες-χώρες" του παιχνιδιού), για βάσεις χωρίς δυνατότητα κατασκευής εργαστηρίων-μηχανουργίων-στρατώνων αλλά μόνο hangars, αμυντικών συστημάτων και ραντάρ και κάτι τέτοια.

 

Εντωμεταξύ, όπως γράφει ένας τύπος που του στείλαν το παιχνίδι original από Ρωσία (πέρα από την τραγική μετάφραση) τα γραφικά των στρατιωτών είναι μετριότατα (φαίνεται και από τα screenshots) και οι κινήσεις τους επίσης.

 

Στα θετικά, σύμφωνα με τις πρώτες εντυπώσεις έχει μεγάλο tech-tree, νεκροψίες σε εξωγήινους κτλ. και είναι δύσκολο, ακόμη και στα χαμηλά επίπεδα δυσκολίας.

Δημοσ.

τελικα το παιχνιδι ειναι παρα πολυ κοντα στο xcom αρα αυτοματως και παρα πολυ καλο, καμια σχεση με ολα τα ακυρα που βγηκαν απο το terror from the deep και μετα. Εχει το ιδιο feeling και αν διορθωσουν με patch καποια ελαχιστα θα ειναι αψογο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δυστυχώς, την πατήσαμε. Οι Σουηδοί της Paradox έθεσαν βέτο, επίσημα στην Ευρώπη μπορείς να το αγοράσεις μόνο από αυτούς. Το θέμα είναι ότι έχουν αισχρό σύστημα (περιορισμένος αριθμός εγκαταστάσεων, υποχρεωτική εγκατάσταση downloader, υποχρεωτική σύνδεση με internet κατά την εγκατάσταση) και ακόμη κανείς δεν έχει βγει να πει αν η ρημάδα η boxed έκδοση (πάνω από μήνα ακόμη για να βγει) θα έχει το άτιμο το Starforce.

 

Τελικά, οι στρατιώτες σκοτώνονται ατομικά;

Δημοσ.

Μετά από μία ώρα περίπου γνωριμίας με το παιχνίδι έχουμε και λέμε:

Γραφικά ας'στα να πάνε. Μοιάζουν αρκετά με του πρώτου UFO, με την προσθήκη λίγου 3D acceleration. Εφέ μετριότατα, κίνηση των μονάδων κακή, γενικά τα γραφικά ίσα ίσα που βλέπονται. A, ξέχασα, δεν υπάρχει επιλογή ανάλυσης. για να αλλάξεις ανάλυση πρέπει να σκαλίξεις το .ini!!!

Ήχος τραγικός. Voice acting (κακίστης ποιότητας) συνάντησα μόνο στο εισαγωγικό video. Οι στρατιώτες δεν μιλάνε, μουσική υπάρχει μόνο στα menus και είναι χαζούλα.

Αυτά με τον τεχνικό τομέα.Ακόμη αναρωτιέμαι τί διάολο χρειάζονταν τα 2.8 GB που πιάνει το παιχνίδι.

Όσον αφορά τώρα το gameplay, δυστυχώς δεν διαδραματίζεται στην Γη, αλλά σε κάποιον πλανήτη που έχει αποικιστεί από τους ανθρώπους. Μεγάλο πλήγμα και αυτό για εμένα τουλάχιστον.

Τα καλά νέα είναι ότι η ατμόσφαιρα είναι σχεδόν η αυτούσια των πρώτων UFO!!!! Οπότε ξεχάστε ό,τι αρνητικό διαβάσατε ως εδώ και πάμε για τα καλά!!!

Ευτυχώς, το παιχνίδι, αν και καθαρό turn based, είναι αρκετά πιο γρήγορο από το enemy unknown. Οι αντίπαλοι δεν κάνουν ώρες για αν παίξουν, αντιδρούν γρήγορα, γενικά ο ρυθμός είναι ακόμη πιο καλός από τα αρχικά.

Όλα είναι εκεί, οι βάσεις που τους προσθέτεις νέα κτίρια, οι επιστήμονες, οι αυτοψίες, η έρευνα-εξέλιξη νέων όπλων, όλα γίνονται πανεύκολα, όχι σαν τα τρία ανοσιουργήματα της Altar (UFO aftermath και δεν συμμαζεύεται), όπου για να εξελίξεις μία χειροβομβίδα έπρεπε να περάσεις από 3-4 μενού.

Σχετικά με τις μάχες, οι τύποι δίστασαν να προσθέσουν ορισμένα στοιχεία, όπως την στάση πρινηδόν, που θα προσέθετε πολλά ή να κάνουν λίγο πιο σύγχρονο το interface. Αλλά τους το συγχωρώ και αυτό.

Τώρα που ξαναβλέπω τα γραφικά, ίσως να τα έκαναν επίτηδες ασχημούλικα, για να θυμίζουν τα παλιά UFO...

Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι εξαιρετικές.

Δημοσ.

πανω που ετοιμαζόμουν να σε "κράξω" τα γύρισες στο τέλος :P . Εγω το εχω λιωσει εδω και καποιες μερες. Εχουν πεσει πολλα ατομα παντως με τα μουτρα να φτιαξουν διαφορα mods , το βλεπω σε λιγο καιρο το game να ειναι απιαστο.

Δημοσ.

"Σχετικά με τις μάχες, οι τύποι δίστασαν να προσθέσουν ορισμένα στοιχεία, όπως την στάση πρινηδόν"

 

Ti eine ayth h stash? :D a kalo neo ayto me ta mod, oti den ekanan oi axristi pou to ftiaksan tha to kanoun oi fans, kapoio site gia ta mods?

Δημοσ.

Μην πάει ο νους σου στο κακό, είναι να είσαι τελείως ξαπλωμένος μπρούμυτα και να συμμαδεύεις με το όπλο στο έδαφος...

Έπαιξα αρκετά εχθές και τελικά έχω να πω ότι όντως το τακτικό μέρος του παιχνιδιού είναι ολόιδιο με του πρώτου UFO. Αλλά έχουν περάσει 13 χρόνια σχεδόν, θα μπορούσαν να φέρουν και μερικά νέα στοιχεία ή τουλάχιστον να προσθέσουν αυτά που είχαν άλλα κορυφαία turn based, όπως τα Jagged Αlliance ας πούμε.

Πάντως είναι πραγματικά πάρα πολύ καλό, τουλάχιστον για την ώρα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δηλώνω ευθαρσώς (καθότι βλέπω υπάρχουν fan του παιχνιδιού εδώ) απογοητευμένος.

 

Γραφικά, γελοία. Αναλογίες, φαιδρές. Τόση προχειρότητα που έχουν ένα paper doll για άντρες και γυναίκες, ομοίως και ένα γραφικό. \

 

Ήχος, ανύπαρκτος. Ούτε ένα ok commander, κάτι που είχε το warcraft προ δεκαετίας...

 

Τα εφόδια εμφανίζονται αυτόματα στη βάση, τα αγοράζεις και τα έχεις αμέσως. Καμία στρατηγική εδώ, καμία μέριμνα να μην πιαστείς ανέτοιμος.

 

Στρατολόγηση δεν υπάρχει. Ό,τι ελεήσουν οι 9 ζώνες του παιχνιδιού. Ευτυχώς μπορείς να τους μετονομάσεις.

 

Οι κινήσεις των στρατιωτών, σαν φιγούρες θεάτρου σκιών.

 

Η έρευνα, έχει το εξής: εξελίσεις μια ΑΓΝΩΣΤΗ τεχνολογία και οι μπόζοι σου λένε είναι Χ% έτοιμη. Πού το ξέρεις; Το ξέρεις. Πάμε παρακάτω.

 

Όλες οι περιοχές σου δίνουν τα ίδια χρήματα. Πάνε οι στρατηγικές επιλογές, να κρατάς χαρούμενους Αμερικανούς, Ευρωπαίους, Ιάπωνες στο αξεπέραστο, όπως αποδεικνύεται, X-COM. Εδώ, όλα ίδια. Η δημοκρατία της esperanza.

 

Ποια esperanza; Γιατί πολεμάω; Για έναν πλανήτη που δε μου λέει τίποτα. Χάνει η ατμόσφαιρα και από αυτό.

 

Η γαιόσφαιρα (εσπερανζτόσφαιρα) είναι πιο μαγκωμένη και δύσχρηστη από κάθε αντίστοιχο μοντέλο που έχω δει (original x-com, UFO After*.* κτλ).

 

Οι στρατιώτες δε σκοτώνονται. Ευτυχώς, γιατί με τη στρατολόγηση στο έλεος των 9 ζωνών δε με έβλεπα καλά. Οι μόνοι που σκοτώνονται είναι οι οδηγοί των αρμάτων μάχης (ίδια φάτσα όλοι...) Γιατί να σκοτώνεται αυτός και όχι οι άλλοι, ρωτάω και απάντηση μάλλον δεν υπάρχει.

 

Συνεχίζω να προσπαθώ να παίξω (μου στοίχισε και κάποια λεφτά, λέω να μην τα κλάψω από τώρα) αλλά δυστυχώς από immersion, μηδέν. Ούτε σκοπό έχεις για να πολεμήσεις, ούτε αισθητικό κίνητρο. Ελπίζεις από την έρευνα (αυτή που το άγνωστο μετριέται με ποσοστά επί τοις εκατό) να ανακαλύψεις κάποια ιστορία αξιόλογη. Για να δούμε...

Δημοσ.

Σε όλα έχεις δίκιο snoob, συμφωνώ απόλυτα.

Ο λόγος που έχω κολλήσει είναι ένας: Τα UFO ήταν ο λόγος που αγόρασα PC. Με είχαν ξετρελάνει. Και θα τα έπαιζα ακόμη και τώρα, αν δεν τα έβρισκα τόσο άσχημα.

To extraterrestrials είναι πολύ κοντά σε εκείνα τα παιχνίδια, με απλώς λίγο καλύτερα γραφικά και αυτό μου αρκεί.

Από την άλλη, το βρίσκω χιλιάδες φορές καλύτερο από τα after****, κυρίως γιατί είναι απλούστερα. Ναι, τα παιχνίδια της altar είναι πολύ καλύτερα φτιαγμένα, είναι γενικά πολύ-πολύ καλύτερες παραγωγές, αλλά είναι κακά παιχνίδια.

Αντίθετα, αυτό είναι αίσχος παραγωγή, έχει αρκετά κουσούρια, αλλά μένει αρκετά πιστό στο πρωτότυπο και αυτό μου αρκεί. Δεν είναι ΤΟ παιχνίδι του 2007, αλλά είναι αρκετά καλό και, κυρίως νοσταλγικό.

Μα θα μου απαντήσει κανείς τί χρειάζονται τα 2.8 Giga???????

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...