Προς το περιεχόμενο

Playstation 3 Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν εννοεις οτι οι θηκες των παιχνιδιων του ps3 ειναι ιδιες με αυτες των blue ray ταινιων οχι δεν ειναι, αυτες των ταινιων ειναι χρωματος μπλε (οι περισσοτερες,λογικα θα υπαρχουνε και διαφανες) και ειναι πιο λεπτες, οι μισες δηλαδη σε παχος απο αυτες των παιχνιδιων.

νομιζω ομως οτι αλλα ρωτησε ο φιλος παραπανω.... :/

 

Α εγώ αυτό κατάλαβα. Στο χρώμα ξέρω ότι είναι διαφορετικές αλλά στο μέγεθος νομίζω ίδιες είναι.

  • Απαντ. 7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Α εγώ αυτό κατάλαβα. Στο χρώμα ξέρω ότι είναι διαφορετικές αλλά στο μέγεθος νομίζω ίδιες είναι.

οχι οχι, ουτε στο μεγεθος ειναι ιδιες, καθε φορα που πηγαινω Public τις βλεπω φατσα φορα τις εχουν στον οροφο με το gaming και την μουσικη, ειναι σχεδον το μισο μεγεθος απο αυτες των παιχνιδιων.

Δημοσ.

οχι οχι, ουτε στο μεγεθος ειναι ιδιες, καθε φορα που πηγαινω Public της βλεπω φατσα φορα τις εχουν στον οροφο με το gaming και την μουσικη, ειναι σχεδον το μισο μεγεθος απο αυτες των παιχνιδιων.

 

Σοβαρά? Δεν το ξερα. καλά που μου το πες :)

Δημοσ.

Καλά το Puppeter παιχνιδάρα. Αναμένουμε! Το Okami φαίνεται αρκετά καλό αν και με μπέρδεψε. Παίζει με move αυτό? ξέρει κανείς να μας πει με σιγουριά?

Δημοσ.

Για να μην κατστρεψω το θεμα του 360 http://www.insomnia....20#entry5047882

συνεχιζω εδω μετα το ποστ του

Vole Maulder

 

 

 

Aυτο που κραταει και κυριως κραταγε τα multiplatform μακρια απο την ποιοτητα των exlcusives,ειναι το γεγονος οτι για να μοιραστει σωστα το παιχνιδι σε καρτα γραφικων και spus,θα επρεπε να ξεκινησουν ενα παιχνιδι απο την αρχη ΜΟΝΟ για το ps3,χωρις να εχουν στο μυαλο τους αλλη κονσολα(ειτε μιλαμε για port στο ps3,ειτε στο 360,για αυτο και παραπανω γραφω οτι ο χρονος και το χρημα ηταν και ειναι παντα το εμποδιο ).

Σε μια συνεντευξη των δημιουργων νομιζω του crysis 2 ελεγαν αν θυμαμαι σωστα οτι θα μπορουσαν να κανουν offload πολλες εργασιες στα spus,αλλα αυτο δεν γινοταν γιατι ο δρομος που επελεξαν για την δημιουργια του παιχνιδιου δεν επετρεπε κατι τετοιο.

Αντιστοιχα τα exclusives παντα γινονταν με βαση την οσο το δυνατον μεγαλυτερη εκμεταλευση ολοκληρου του hardware του ps3 και σιγα σιγα φτασαμε στο uncharted 3,οπου καταφεραν να κανουν χρηση του 100% των spus.Το μοναδικο ισως παιχνιδι που εφτασε στο 100% του hardware του ps3,με τους ιδιους να υποστηριζουν οτι υπαρχει ακομα χωρος(και εξηγουν το γιατι).

http://www.gametrail...-tech-interview

 

Στην πραγματικοτητα το ps3 εγκλωβιστηκε στο ιδιο του το πλεονεκτημα.Στα multiplatform παντα ηταν και θα ειναι μια κατωτερη ή μεχρι ισαξια σε δυνατοτητες κονσολα(στην πραξη,οχι στα χαρτια) με το 360,γιατι οι devs ειναι αδυνατον(χρονος,χρημα) να ασχοληθουν ξεχωριστα με το ps3.

 

Οπως ευστοχα ειχε γραψει καποιος σε ενα αρθρο παλιοτερα,χωρις να γνωριζω σημερα αν το προεβλεψε απο τυχη,ποτε δεν θα δουμε τις πραγματικες δυνατοτητες του,γιατι δεν θα δουμε πχ ποτε το red dead redemption να τρεχει στο full σε αυτο το μηχανημα και τους απειρους ταλαντουχους devs εκει εξω να τρεχουν τις ιδεες τους στο 100% αυτου του μηχανηματος.

 

Ακομα και σημερα να αρχιζαν να το κανουν(λεμε τωρα) δεν θα εφταναν ποτε την ND,που χρειαστηκε 3 παιχνιδια στην κονσολα για να πει οτι εφτασε στο 100%.

 

Δεν ειναι θεμα ταλαντουχων devs της sony που βγαζουν εξαιρετικα γραφικα στην κονσολα.Αυτο για μενα ειναι ενα παραμυθι που συνεχιζω με εκπληξη να διαβαζω.Οχι οτι δεν ειναι ταλαντουχοι,αλλα οι πραγματικα καλυτεροι ειναι εκει εξω(οχι στην sony) και δεν εχουν ασχοληθει καν με την κονσολα(εκτος απο ports ή παιχνιδια που δεν γινονται με βαση το διαφορετικο hardware της)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...