anthony_88 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2007 Kανενα βιβλιο ιστορικο ΑΜΙΓΩΣ που να αφηγειται με λεπτομερειες τα γεγονοτα των Περσικων πολεμων απο την Ιωνικη Επανασταση(νομιζω 492πχ) μεχρι και τη νικη στις Πλαταιες(479πχ) (οποτε και οι Περσες παραιτηθηκαν απο το σχεδιο τους να κατακτησουν στρατιωτικα την Ελλαδα) εχει καποιος να προτεινει ωστε να ασχοληθουμε και λιγο βαθυτερα με το θεμα?
Spartacos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 τωρα στο μεσαιωνα... Οι 300 είναι το θέμα ή ο κάθε ανιστόρητος που κόπτεται ότι γνωρίζει τα πάντα; (Δακρύζει και ριγά από συγκίνηση όταν σκέφτεται την τελευταία κοινωνία του Κ. Παλαιολόγου από τα χέρια του Πατριάρχη ενώ όσοι έχουν μελετήσει γνωρίζουν ότι δεν υπήρχε πατριάρχης τη δεδομένη στιγμή της άλωσης...) Εισαι ασχετος ακομα και με τα ασχετα. Αλλαζει τιποτα απο τα παρακατω αν στην ωραια πυλη ειναι ο πατριαρχης η ενας απλος λαικος παπας; Διαφορετική ήταν η ατμόσφαιρα εντός των τειχών. Ο Λεονάρδος μας πληροφορεί γιά τίς αναρίθμητες λιτανείες των εικόνων καί των λειψάνων των αγίων εκ μέρους των πιστών. Πλήθη από γέροντες, γυναίκες καί παιδιά μέ δάκρυα στά μάτια προσεύχονταν καί έψελναν αδιάκοπα, ακολουθώντας μέ γυμνά πόδια τούς ιερείς, ορθοδόξους καί καθολικούς, κατά μήκος των τειχών, οι οποίοι περιέφεραν τίς εικόνες καί ιδιαίτερα τήν θαυματουργή εικόνα της Οδηγήτριας. Ο βασιλεύς εκάλεσε όλους τούς Ελλήνες καί Ιταλούς ευγενείς, στρατιωτικούς καί πολιτικούς αρχηγούς. Η σκηνή υπήρξε επιβλητική καί ο λόγος του Κωνσταντίνου, όπως σώθηκε από τόν πιστό του φίλο Φρατζή, θά μείνει στήν ιστορία ως ένα ηθικό δίδαγμα γιά τήν στάση των εντίμων καί ηρωϊκών αντρών. Ο λόγος ήταν αντάξιος του Ομηρικού "Υπέρ βωμών καί εστιών", αντάξιος του Λεωνίδα καί των 300 Σπαρτιατών μέ τό "Μολών Λαβέ" καί τό "Ο ξείν αγγέλειν Λακαιδεμονίοις ότι τήδε κείμεθα τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι", αντάξιος των λόγων του Πλάτωνος "Μητρός τε καί Πατρός καί των άλλων προγόνων απάντων τιμιοτέρων εστί πατρίς": "... παρακαλώ υμάς ίνα στήτε ανδρείως και μετά γενναίας ψυχής, ως πάντοτε έως του νυν εποιήσατε, κατά των εχθρών της πίστεως ημών. Παραδίδωμι δε υμίν την εκλαμπροτάτην και περίφημον ταύτην πόλιν και πατρίδα ημών και βασιλεύουσαν των πόλεων. Καλώς ουν οίδατε, αδελφοί, ότι διά τέσσαρά τινα οφειλέται κοινώς εσμέν πάντες ίνα προτιμήσωμεν αποθανείν μάλλον ή ζήν· πρώτον μεν υπέρ της πίστεως ημών και ευσεβείας, δεύτερον δε υπέρ της πατρίδος, τρίτον δε υπέρ του βασιλέως ως χριστού κυρίου, και τέταρτον υπέρ συγγενών και φίλων. Λοιπόν, αδελφοί, εάν χρεώσταί εσμεν υπέρ ενός εκ των τεσσάρων αγωνίζεσθαι έως θανάτου, πολλώι μάλλον υπέρ πάντων τούτων ημείς, ως βλέπετε προφανώς, και εκ πάντων μέλλομεν ζημιωθήναι. Εάν διά τα εμά πλημμελήματα παραχωρήσηι ο θεός την νίκην τοις ασεβέσιν, υπέρ της πίστεως ημών της αγίας, ήν Χριστός εν τωι οικείωι αίματι ημίν εδωρήσατο, κινδυνεύομεν· ό εστι κεφάλαιον πάντων. Και εάν τον κόσμον όλον κερδήση τις και την ψυχήν ζημιωθή, τι το όφελος; Δεύτερον πατρίδα περίφημον τοιούτως υστερούμεθα και την ελευθερίαν ημών. Τρίτον βασιλείαν την ποτέ μεν περιφανή, νυν δε τεταπεινωμένην και ωνειδισμένην και εξουθενωμένην απωλέσαμεν, και υπό του τυράννου και ασεβούς άρχεται. Τέταρτον δε και φιλτάτων τέκνων και συμβίων και συγγενών υστερούμεθα. Αυτός δε ο αλιτήριος ο αμηράς πεντήκοντα και επτά ημέρας άγει σήμερον αφʼ ού ημάς ελθών απέκλεισεν και μετά πάσης μηχανής και ισχύος καθʼ ημέραν τε και νύκτα ουκ επαύσατο πολιορκών ημάς και χάριτι του παντεπόπτου Χριστού κυρίου ημών εκ των τειχών μετά αισχύνης άχρι του νυν πολλάκις κακώς απεπέμφθη... Τους αγρούς ημών και κήπους και παραδείσους και οίκους ήδη πυριαλώτους εποίησε· τους αδελφούς ημών τους Χριστιανούς, όσους εύρεν, εθανάτωσε και ηχμαλώτευσε· την φιλίαν ημών έλυσε. Ελθών ουν, αδελφοί, ημάς απέκλεισε, και καθʼ εκάστην το αχανές αυτού στόμα χάσκων, πώς εύρηι καιρόν επιτήδειον ίνα καταπίη ημάς και την πόλιν ταύτην, ήν ανήγειρεν ο τρισμακάριστος και μέγας βασιλεύς Κωνσταντίνος εκείνος, και τηι πανάγνωι τε και υπεράγνωι δεσποίνηι ημών θεοτόκωι και αειπαρθένωι Μαρία αφιέρωσεν και εχαρίσατο τού κυρίαν είναι και βοηθόν και σκέπην τη ημετέρα πατρίδι και καταφύγιον των Χριστιανών, ελπίδα και χαράν πάντων των Ελλήνων, το καύχημα πάσι τοις ούσιν υπό την του ηλίου ανατολήν. Και ούτος ο ασεβέστατος την ποτε περιφανή και ομφακλίζουσαν ως ρόδον του αγρού βούλεται ποιήσαι υπʼ αυτόν. Ή εδούλωσε σχεδόν, δύναμαι ειπείν, πάσαν την υφʼ ήλιον...." Μετά τό λόγο του ο Παλαιολόγος αγκάλιασε όλους τούς παρευρισκομένους καί τούς ζήτησε νά τόν συγχωρέσουν άν ποτέ τούς έβλαψε σέ κάτι. Καί όλοι Βενετοι, Γενουάτες, Ελληνες ενωτικοί καί Ελληνες ανθενωτικοί αγκάλιασαν ο ένας τόν άλλο ξέροντας ότι ζούν τίς τελευταίες ώρες της ζωής τους. Υποσχέθηκαν ότι δέν θά τρέξουν νά σώσουν τίς οικογένειές τους ή τίς περιουσίες τους, αλλά θά αγωνίζονταν γιά τήν πατρίδα μέχρι τελικής πτώσης. (Mάλιστα σύμφωνα μέ τόν Pears, οι μαχητές πού πήγαν στό εξωτερικό τείχος, έκλεισαν τίς πύλες του εσωτερικού τείχους, πίσω από τήν περίβολο, ώστε νά είναι αδύνατη η υποχώρηση. Τόσο αποφασισμένοι ήταν νά πολεμήσουν μέχρις εσχάτων). Καί από πέτρα νά ήταν κάποιος γράφει ο Φρατζής δέν θά ήταν δυνατό νά μήν δακρύσει στούς τελευταίους εναγκαλισμούς των αμυνομένων. Ο αυτοκράτορας χαιρέτησε λέγοντας το προφητικό εκείνο: "Στέφανος αδαμάντινος εν ουρανοίς εναπόκειται ημίν καί μνήμη αιώνιος καί άξιος εν τω κόσμω έσεται." Τότε τελείως αυθόρμητα συνέβη μία τραγική καί απροσδόκητη σκηνή. Σύσσωμος ο λαός άρχισε νά συρρέει πρός τήν Αγία Σοφία, τήν οποία είχαν εγκαταλείψει μετά τήν κοινή λειτουργία μέ τούς καθολικούς πού είχε γίνει στίς 12 Δεκεμβρίου 1452. Η απέραντη εκκλησία γέμισε από δεκάδες χιλιάδες πιστούς οι οποίοι μαζί μέ τόν βασιλιά, τήν αριστοκρατία, τόν κλήρο, τέλεσαν τήν τελευταία λειτουργία, στίς 28 Μαΐου 1453, προσευχόμενοι γιά τή σωτηρία της Βασιλεύουσας. Η λαμπρότερη εκκλησία πού κατασκευάστηκε ποτέ ζούσε τήν αγωνία της γερασμένης αυτοκρατορίας πού πέθαινε. Εκείνες οι ψαλμωδίες μας διαβεβαιώνει ο μεγάλος δάσκαλος Σλουμβερζέ θά αντηχούν αιώνια στήν ελληνική ψυχή.
The_Judas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Οι 300 είναι το θέμα ή ο κάθε ανιστόρητος που κόπτεται ότι γνωρίζει τα πάντα; (Δακρύζει και ριγά από συγκίνηση όταν σκέφτεται την τελευταία κοινωνία του Κ. Παλαιολόγου από τα χέρια του Πατριάρχη ενώ όσοι έχουν μελετήσει γνωρίζουν ότι δεν υπήρχε πατριάρχης τη δεδομένη στιγμή της άλωσης...) Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο γεγονός. Είναι ομως απαράδεκτο να συγχέονται ιστορικά γεγονότα με θρησκευτική ή πολιτική προπαγάνδα. Οπως ορισμένοι που υποστηρίζουν οτι η επανάσταση ξεκίνηση στις 25 Μαρτίου οταν ο Π.Π Γερμανός ευλόγησε τα όπλα της επαναστάσεως. Τη στιγμή μάλιστα που είχε ξεκινήσει νωρίτερα η επανάσταση από τον Υψηλάντη. Ακούγεται όμως πιο ωραίο στα αυτιά του εθνικόφρωνα οτι η ορθόδοξη εκκλησία ξεκίνησε τον πόλεμο ενάντια στους άπιστους Τούρκους και δίνει ελπίδες οτι κάποτε θα πάρουμε την Πόλη γιατί είναι θέλημα θεού.
Spartacos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο γεγονός. Είναι ομως απαράδεκτο να συγχέονται ιστορικά γεγονότα με θρησκευτική ή πολιτική προπαγάνδα. Οπως ορισμένοι που υποστηρίζουν οτι η επανάσταση ξεκίνηση στις 25 Μαρτίου οταν ο Π.Π Γερμανός ευλόγησε τα όπλα της επαναστάσεως. Τη στιγμή μάλιστα που είχε ξεκινήσει νωρίτερα η επανάσταση από τον Υψηλάντη. Ακούγεται όμως πιο ωραίο στα αυτιά του εθνικόφρωνα οτι η ορθόδοξη εκκλησία ξεκίνησε τον πόλεμο ενάντια στους άπιστους Τούρκους και δίνει ελπίδες οτι κάποτε θα πάρουμε την Πόλη γιατί είναι θέλημα θεού. παλια καραμελα αυτη με την 25/3 Οι ενεργειες του Υψηλαντη ειχαν το ρολο του αντιπερισπασμου στον πολυπληθη αλλα βραδυκινητο οθωμανικο στρατο ωστε να κερδισει χρονο για την πελοποννησο.δεν υπηρχε τιποτα ελληνικο εκει για να ελευθερωθει,μονο φαναριωτες ηγεμονες και λιγοι ελληνες κρατικοι αξιωματουχοι αν στην ελλαδα η πρωτη τουφεκια επεσε στις 22/3 21:09 η 19/3 03:52 δεν εχει καμια σημασια Kι όσο για το αν έχει σημασία ποιος ήταν στην ωραία πύλη, ναι αγαπητέ "πατριώτη" έχει τεράστια σημασία... Ειδικά αν συνεκτιμήσεις το γεγονός ότι αυτοί που ωρύονταν και αναθεμάτιζαν λέγοντας "κάλλιο τούρκικο σαρίκι παρά λατίνου κουκούλα στην Πόλη" ήταν οι κεφαλές της εκκλησίας... Και η πλειοψηφια του λαου, που δε μπορουσε να ξεχασει τις βαρβαροτητες του 1204.Ο Νοταρας ηταν παπας? και γιατι εχει σημασια? ε αγαπητε κουλτουριαρη? Σχετικά με τα διάφορα ιστορικά "μελό" που μας έχουν φορτώσει στην πλάτη, ένα μικρό παράδειγμα: Ο Καραϊσκάκης αν και τον φώναζαν "γιο της καλόγριας", ουδεμία σχέση με καλόγριες είχε. Η μάνα του απλά, ήξερε να γράφει και να διαβάζει. Και όποιος ήξερε να γράφει εκείνη την εποχή, ή καλόγερος ήταν ή καλόγρια... Ενδιαφερον.Αλλη μια αποδειξη για την υπαρξη του κρυφου σχολειου. Σχετικά με την ασχετοσύνη μου, να μου επιτρέψεις να δέχομαι κριτική μόνο από τους μαθητές που είχα τα τελευταία είκοσι χρόνια... καποιοι φταινε που πολλα παιδια αυριο θα πουν οτι γιορταζουμε το ΟΧΙ του πολυτεχνειου. Καλή νύχτα πατριώτη και, το ξαναλέω, ένα σωστό αλλά όχι βαρύ ανάγνωσμα πριν τον ύπνο είναι η Ιστορία του Ελληνικού Έθνους της Εκδοτικής Αθηνών και όχι τα μυθιστορήματα του Λεονάρδου ένα απόσπασμα από τα οποία παραθέτω: "....Και η Αιμιλία με αγκάλιασε και, αφού άνοιξε την πουκαμίσα μου, έχωσε το πρόσωπό της στο δασύτριχο στήθος μου, με τα χείλη της να πηγαινοέρχονται μεταξύ των δύο θηλών μου. Φυσικά και αναστατώθηκα. 'Οχι μόνο από την επαφή των χειλιών της στο στήθος μου, και μάλιστα με τέτοια ηδυπάθεια, αλλά και από το φόβο ότι κάποιος μπορούσε να μπει ανά πάσα στιγμή στο δωμάτιό μου και να με τσακώσει σε αυτή την ανάρμοστη στάση..." Γιώργος Λεονάρδος - Οι Παλαιολόγοι, Εκδ. Λιβάνη, σελ.72) σε DVD βγαινει??
Crizzt Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 απορω πως καταφερε σε ενα θεμα για τους 300 και τους περσικους πολεμους ναμπλεξει την εκκλησια ρωτάω και γώ, ξάνα, το ίδιο.
The_Judas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 αν στην ελλαδα η πρωτη τουφεκια επεσε στις 22/3 21:09 η 19/3 03:52 δεν εχει καμια σημασια Αφού δεν έχουν σημασία οι μέρες, γιατί διατυμπανίζουν ορισμένοι οτι η τουφεκιά έπεσε στις 25 Μαρτίου (ημέρα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου)? Εντελώς τυχαία μάλλον, χωρίς να εξυπηρετούν προπαγανδιστικά κίνητρα. παλια καραμελα αυτη με την 25/3 Οι ενεργειες του Υψηλαντη ειχαν το ρολο του αντιπερισπασμου στον πολυπληθη αλλα βραδυκινητο οθωμανικο στρατο ωστε να κερδισει χρονο για την πελοποννησο.δεν υπηρχε τιποτα ελληνικο εκει για να ελευθερωθει,μονο φαναριωτες ηγεμονες και λιγοι ελληνες κρατικοι αξιωματουχοι. Δηλάδή οι κινήσεις του Υψηλάντη ήταν ανούσιες... αλλά οι προσευχές στην εκκλησία είχαν μεγαλύτερη ουσία. Είναι σαν να λέμε οτι έχει μεγαλύτερη αξία ο χρησμός των εφόρων για τις Θερμοπύλες παρά η προσφορά του Λεωνίδα, των στρατιωτών του και των υπόλοιπων Ελλήνων. Γιατί και αυτοί αντιπερισπασμό έκαναν ενάντια στους Πέρσες.
Spartacos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Αφού δεν έχουν σημασία οι μέρες, γιατί διατυμπανίζουν ορισμένοι οτι η τουφεκιά έπεσε στις 25 Μαρτίου (ημέρα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου)? Εντελώς τυχαία μάλλον, χωρίς να εξυπηρετούν προπαγανδιστικά κίνητρα. απλα το αλλο ακρο σε σχεση με αυτους που λοιδωρουν την Ελληνικη ιστορια Δηλάδή οι κινήσεις του Υψηλάντη ήταν ανούσιες... αλλά οι προσευχές στην εκκλησία είχαν μεγαλύτερη ουσία. Είναι σαν να λέμε οτι έχει μεγαλύτερη αξία ο χρησμός των εφόρων για τις Θερμοπύλες παρά η προσφορά του Λεωνίδα, των στρατιωτών του και των υπόλοιπων Ελλήνων. Γιατί και αυτοί αντιπερισπασμό έκαναν ενάντια στους Πέρσες. απλα απιστευτος, μ αρεσει που βαζεις και το δηλαδη οταν εγω μιλαω για κινηση αντιπερισπασμου και εσυ το παιρνες ως κατι ανουσιο ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΥΣΙΑ! μαλλον δεν εχεις τι να πεις και μου βαζεις λογια καλα με το παραδειγμα για τους λεπρους εφορους και το χρησμο τους που εμφανιζονται σε γνωστη ταινια αποδεικνυεις οτι οι ιστορικες σου γνωσεις περιοριζονται στα μαργαριταρια του hollywood οι Ελληνες στις Θερμοπυλες δεν εκαναν αντιπερισπασμο
danaos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Ωραίο πράγμα να καμαρώνουμε για τους τριακοσίους και βεβαίως κανείς δεν αμφισβητεί τη γεναιοφροσύνη, τον ηρωισμό και τον αυτοθυσία. Όμως, επειδή η ιστορία μας διδάσκει περισσότερο αν μελετούμε τα λάθη του παρελθόντος, καλό είναι να μελετήσει κανείς το κεφάλαιο "Σπαρτιατική Ηγεμονία" καθώς και τα όσα διεμείφθησαν ανάμεσα στη Σπάρτη και την Περσική Αυλή. (Μην κουνάμε μόνο τα σημαιάκια μας ριγώντας στη θέα του γραμμωμένου Λεονάιντας, να μελετούμε κιόλας λιγάκι για το καλό της έρμης και ταλαίπωρης Πατρίδας...)
The_Judas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 απλα το αλλο ακρο σε σχεση με αυτους που λοιδωρουν την Ελληνικη ιστορια απλα απιστευτος, μ αρεσει που βαζεις και το δηλαδη οταν εγω μιλαω για κινηση αντιπερισπασμου και εσυ το παιρνες ως κατι ανουσιο ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΥΣΙΑ! μαλλον δεν εχεις τι να πεις και μου βαζεις λογια καλα με το παραδειγμα για τους λεπρους εφορους και το χρησμο τους που εμφανιζονται σε γνωστη ταινια αποδεικνυεις οτι οι ιστορικες σου γνωσεις περιοριζονται στα μαργαριταρια του hollywood οι Ελληνες στις Θερμοπυλες δεν εκαναν αντιπερισπασμο Που ανέφερα για λεπρούς? Στον χρησμό της Πυθείας αναφερόμουν αλλά και στην περίπτωση των Καρνείων... Μάθε ανάγνωση καλύτερα, γιατί δεν έχει νόημα να συζητάμε. Με copy-paste από σελίδες της εκκλησίας δεν γίνεται συζήτηση.
Spartacos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 Που ανέφερα για λεπρούς? Στον χρησμό της Πυθείας αναφερόμουν αλλά και στην περίπτωση των Καρνείων... Μάθε ανάγνωση καλύτερα, γιατί δεν έχει νόημα να συζητάμε. Με copy-paste από σελίδες της εκκλησίας δεν γίνεται συζήτηση. καλα μην τα γυριζεις τωρα...σε ολους αρεσε η ταινια καλυτερα μαθε να εχεις επιχειρηματα παρα να παιζεις με τις λεξεις εγω τεκμηριωνω αυτα που λεω και δεν ειδα ακομη αποδειξη για...σελιδες εκκλησιας, στην εκκλησια ανηκει η ιστορια?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 Δε θέλω να "εκτρέψω" τη ροή της συζήτησης, όμως, στο φύλλο της "Καθημερινής" του Σαβάτου ο Γ. Μαλούχος έχει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για έναν "απόγονο" του Λεωνίδα. Δύο είναι τα κύρια στοιχεία: η Ελλάδα έχει πολύ επιλεκτική μνήμη και διαμορφώνει μια στρεβλή αντίληψη της ιστορίας της. Αν θέλετε, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ. Θα μου επιτρέψετε να παραθέσω μονάχα ένα απόσπασμα, επειδή το θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό: "Τότε, ένας άνθρωπος, ένας σύγχρονος Λεωνίδας, πέταξε αυτές τις διαταγές στα σκουπίδια. Οπως ακριβώς και ο Σπαρτιάτης βασιλιάς είχε παρακάμψει κάποτε τους νόμους της Σπάρτης. Ηταν ο υποστράτηγος Χαράλαμπος Κατσιμήτρος που, σήμερα, κανείς δεν τον θυμάται, κανείς δεν τον γνωρίζει. Ηταν ο άνθρωπος που αψήφισε τις διαταγές της Αθήνας, που οργάνωσε την άμυνα στην πρώτη γραμμή και εξέδωσε τη δική του διαταγή προς τους άνδρες της Ογδοης Μεραρχίας: ουδεμία σκέψη διά υποχώρησιν, η τελευταία γραμμή αμύνης είναι εδώ, μέχρις εσχάτων. Ο Κατσιμήτρος μόνος, χωρίς καμιά βοήθεια από το ΓΕΣ και χωρίς κανείς στην Αθήνα να πιστεύει ούτε στιγμή στον αγώνα του, στάθηκε στην πρώτη γραμμή, πολέμησε και νίκησε! Οχι μόνον κράτησε τα σύνορα, αλλά μέσα σε λίγες εβδομάδες άρχισε να προελαύνει επιθετικά εναντίον των εισβολέων μέσα στην Αλβανία. Ο Κατσιμήτρος και οι άνδρες του όχι μόνο φύλαξαν τις σύγχρονες Θερμοπύλες, αλλά έτρεψαν τον εισβολέα σε υποχώρηση. Κι όμως, αυτός ο άνθρωπος, ο σύγχρονος Λεωνίδας, χάθηκε στη λήθη – η μνήμη του δεν βόλευε κανέναν. Πέθανε μόνος και ξεχασμένος από όλους στα 1962." Υπηρέτησα στο στρατόπεδο Κατσιμήτρου, στο Πέραμα Ιωαννίνων τους τελευταίους μήνες της θητείας μου κι εκεί πρωτάκουσα για τον ξεροκέφαλο υποστράτηγο. Για τα βιβλία της "ιστορίας", Λιακοπούλειας ή μη, ούτε κουβέντα...
red7genius Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 http://gym-platan.chan.sch.gr/pw/persianwars/hotgates/hotgates.htm
danaos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2007 Έχω μια υποψία... Κάποιοι που κόπτονται υπέρ του εθνικού τους μένους ίσως μετακόμισαν χθες βράδυ στο Καραϊσκάκη για να αναδείξουν το εθνικό μας μεγαλείο... Ίσως και να έχω άδικο.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.