Super Moderators paredwse Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 [...]Περιμένετε καλύτερα την έκδοση της Criterion με το επιπλέον υλικό... Πού ακριβώς έχει αναφερθεί ότι η Criterion θα βγάλει το Fountain; :-?
Dreamcatcher Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Αυτο λεω κ εγω. Απο οσο εχω ψαξει πολυ δυσκολο η Criterion να βγαλει εκδοση του fountain. Mακαρι παντως
the_end Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 κρίμα. ο Aronofsky μάλλον έγινε το μεγάλο χαμένο ταλέντο του αμερικάνικου σινεμά. απ'το εξαιρετικό ντεμπούτο, στο υπερφίαλο και ρεσιτάλ-επιδειξιομανίας requiem και τώρα στο fountain. όχι κακή τανία, σίγουρα ενδιαφέρουσα, αλλά εγώ περίμενα κάτι παραπάνω. οπτικά εξαιρετική(στο σινεμά φαντάζομαι θα'ταν πολύ όμορφη εμπειρία) και με αρκετά ωραία μουσική(δεν τρελάθηκα πάντως), με καλούτσικες ερμηνείες(αν και σπάνια με απασχολεί αυτό) και....και αυτά από θετικά. ευτυχώς που δεν ακολούθησε το οπτικό μοτίβο του requiem γιατί θα'τρωγε πολύ θάψιμο, αντιθέτως από ακροβασίες και ηλίθια παιχνιδάκια στο μοντάζ είχαμε ελάχιστα. από κει και πέρα δεν έχουμε ακριβώς αρνητικά. μάλλον μια μέτρια κατάσταση, καλών και μεγαλεπήβολων προθέσεων με επιεικώς αμφισβητούμενα αποτελέσματα. από δραματουργικής πλευράς(αρρώστια, απώλεια, κτλ.) δεν τα πάει καλά ο Darren παρότι το πρωταγωνιστικό ζεύγος προσπαθεί τίμια και χωρίς υπερβολές. για κλάματα, βουρκώματα και τα συναφή δεν το συζητώ καν (εντάξει, είμαι λιγάκι γομάρι αλλά όχι και εντελώς αναίσθητος). πιθανόν να ήθελε λίγη περισσότερη ανάπτυξη το όλο θέμα. αλλά το κυρίως πιάτο είναι η φιλοσοφία. η οποία για κάποιο λόγο συνεχώς μου'φερνε στο μυαλό το matrix. όχι θεματολογικά προφανώς, αλλά ως συνοθύλευμα φιλοσοφικών απόψεων, προεκτάσεων και μοτίβων. δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό το δρόμο που διαλέγει ο σκηνοθέτης, μάλλον ευπρόσδεκτος είναι, αλλά η απλοϊκότητα είναι σαφώς μεμπτή. και δυστυχώς είναι αναμενόμενη και αναπόφευκτη. πώς να καταφέρεις να συνδυάσεις υπαρξιακό δράμα και φιλοσοφική αναζήτηση με ολίγη από κυνήγι-χαμένου-θησαυρού/μυστικού-ala-indiana-jones? κι όλα τα παραπάνω μέσα σε μιάμιση ωρίτσα. πώς να τα καταφέρεις ε? ε, ο Aronofsky μια χαρά το κατάφερε στο π γι'αυτό άλλωστε τα περί χαμένου ταλέντου στην αρχή του post. πάντως αυτό που μάλλον μου κάνει τη χειρότερη εντύπωση είναι η απουσία ρυθμού και δεσίματος στην ταινία(και στο requiem τα ίδια). το αποτέλεσμα είναι ολίγον φλου. και ο Aronofsky δε φαίνεται ικανός να δραματουργήσει επαρκώς. στο requiem το έκανε με τη βοήθεια του μοντάζ(και απέτυχε οικτρά). εδώ προσπάθησε να το κάνει με γήινο τρόπο(ανθρώπινο) αλλά και πάλι δεν καταφέρνει να με κερδίσει ως θεατή. εν κατακλείδι, μακάρι να μπορούσα να πω ότι περιμένω ανυπόμονα την επόμενη ταινία του Aronofsky. μάλλον για χαμένο στοίχημα μου μοιάζει. σαν τον Shyamalan ένα πράμα. πυροτέχνημα... μακάρι να διαψευστώ πάντως, δεν τους βρίσκεις και κάθε μέρα τους σκηνοθέτες με αυτές τις προοπτικές και το ταλέντο. και ειδικά στην αμερική.
momotis Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 φιλε και μονο που λες αυτα για την ταινια σταθμο requiem,δειχνει οτι καπου τις ταινιες που ανεφερες την ωρα που τις εβλεπες καπου αλλου ταυτοχρονα ηταν το μυαλο σου,με την εννοια οτι τα βαθυτερα νοηματα του ρεκβιεμ πχ περασαν απλα επιφανειακα σε σενα. Προτεινω να το ξαναδεις,αν δετο εχεις κανει και ισως αλλαξεις και γνωμη. Τελος και παντα φιλικα καλο ειναι ενα σκηνοθετη να μην τον κρινεις στις αποτυχιες του αλλα στις ταινιες που μετα απο 50 χρονια οι επομενες γενιες θα τον γνωριζουν απο αυτες. Οπως ο κιουμπρικ εκανε καποια αριστουργηματα και καποιες μετριοτητες ετσι και ο εν λογω σκηνοθετης. Αnyway σεβαστη η αποψη σου,αλλα δε νομιζω να εγκειται στην γνωμη των πολλων.
the_end Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 φιλε και μονο που λες αυτα για την ταινια σταθμο requiem,δειχνει οτι καπουτις ταινιες που ανεφερες την ωρα που τις εβλεπες καπου αλλου ταυτοχρονα ηταν το μυαλο σου,με την εννοια οτι τα βαθυτερα νοηματα του ρεκβιεμ πχ περασαν απλα επιφανειακα σε σενα. Προτεινω να το ξαναδεις,αν δετο εχεις κανει και ισως αλλαξεις και γνωμη. Τελος και παντα φιλικα καλο ειναι ενα σκηνοθετη να μην τον κρινεις στις αποτυχιες του αλλα στις ταινιες που μετα απο 50 χρονια οι επομενες γενιες θα τον γνωριζουν απο αυτες. Οπως ο κιουμπρικ εκανε καποια αριστουργηματα και καποιες μετριοτητες ετσι και ο εν λογω σκηνοθετης. Αnyway σεβαστη η αποψη σου,αλλα δε νομιζω να εγκειται στην γνωμη των πολλων. αν το requiem είναι ταινία σταθμός τότε φοβάμαι για την εξέλιξη του σινεμά γενικότερα. το βαθύ νόημα του requiem είναι αυτό που μπορώ να περιγράψω σε μισή γραμμή? να το ξαναδώ δεν υπάρχει περίπτωση στο βραχυμεσοπρόθεσμο μέλλον. και επειδή κάτι ξέρω για ταινίες "που μετα απο 50 χρονια οι επομενες γενιες θα τον γνωριζουν απο αυτες" νομίζω ότι ο αρονόφσκι αν έμενε σ'αυτές τις 3 ταινίες, θα το περνούσαν στα ψιλά γράμματα οι μελλοντικοί θεατές. για την πρόταση με τον Kubrick δεν ξέρω τι να πω. μακάρι ο Aronofski να φτάσει στο 1/1000 του μεγαλείου του Kubrick. κι ας έκανε και μετριότητες(ο Kubrick) πάντως για να πω την αλήθεια, απορώ με όλο αυτό το hype γύρω απ'το requiem. πραγματικά απορώ "ΓΙΑΤΙ?" για τέτοια αποδοχή θα πουλούσαν την ψυχή τους στο διάολο οι περισσότεροι εν ζωή σκηνοθέτες. τέσπα, κολοκυθόπιτα που λέει κι ένας απο δω μέσα gn
trelosjack Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 το βαθύ νόημα του requiem είναι αυτό που μπορώ να περιγράψω σε μισή γραμμή? πάντως για να πω την αλήθεια, απορώ με όλο αυτό το hype γύρω απ'το requiem. πραγματικά απορώ "ΓΙΑΤΙ?" για τέτοια αποδοχή θα πουλούσαν την ψυχή τους στο διάολο οι περισσότεροι εν ζωή σκηνοθέτες. gn Πωωω με τα νοηματα σας.... κυριως τα βαθυτερα.... :? Αν και φανταζομαι-ξερω ποια ειναι η μιση γραμμη.... εχμμμ εχουν γυριστει 2000000 ταινιες για drugs δε θυμαμαι να εχουν ολες τετοια απηχηση .... επισης τα ναρκωτικα ειναι ευκολη πρωτη υλη για να κανεις ταινια... αν στην ταινια δε σου βγαλει καποια συναισθηματα (σε μενα πχ απο ανασφαλεια μεχρι αηδια, γι αυτο μ αρεσε οχι τα κολπακια του μονταζ που κακως αναλωθηκες....) θα παει ακλαφτη ... ε στο ρεκβιεμ εκει ειναι η μαγιά .... Επισης εχμμμ, νταξ οχι και σταθμος... :neutral: Για το fountain βτγ ρυθμο οντως ειχε παραξενο...και αν θυμαμαι καλα 2-3 κοιλιες... συμπαθητικη αυστηρα προς το καλη ταινια, σιγουρα ευχαριστη στο να την παρακολουθησεις... το σχολιο με το δραμα χμμ δε το αντιλαμβανομαι , δε νομιζω οτι στοχευε καν εκει αρα δε παιζει ρολο που εισαι γομαρι ().... ειχε οση δοση ακριβως επρεπε...
KaizerSoze Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 το βαθύ νόημα του requiem είναι αυτό που μπορώ να περιγράψω σε μισή γραμμή? Το ιδιο μπορεις να πεις για τον ΠΟλιτη Κεην υγ. Δεν ειμαι φαν του Ρεκβιεμ, απλα το οτι το βαθυ νοημα μπορει να αναπτυχθει σε μιση γραμμη δεν αποτελει επιχειρημα. Δεν ειναι αναγκη ολες οι ταινιες να ειναι Λυντς
Super Moderators paredwse Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 [...] Δεν ειναι αναγκη ολες οι ταινιες να ειναι Λυντς Για την ακρίβεια: Είναι ανάγκη όλες οι ταινίες να μην είναι Lynch.
activex Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 gia to requiem tha simfonisw me ton trelosjack kai tha simplirwsw (pros apantisi ston filo the_end) kai gia mena to stixima pou petixe h tenia htan to eksis aplo kai ta tautoxrona diskolo pragmataki.. na se fortisi sinesthimatika na se anatrixiasi me poli sobarotita kai euthini gia to thema kai na sou dimiourgisi apexthia xwris na miosi to endiaferon na tin parakolouthisis. nai den exei kai TO bathi nohma kai oute pisteuw oti aposkopouse se auto. h texni tis briskete sto na thiksi ena toso lepto thema me tetio tropo oste na min sou dimiourgisi oute gia mia stigmi tin periergia na anakalipsis auto ton kosmo (trabontas omos ton theati paralila na ton parakolouthisi me amioto endiaferon) se antithesi me ales tainies pou oso kai na prospathoun den mporoun na ksefigoun apo auto to tripaki esto kai gia ligo.. (blepe trainspoting klp klp) ti allo thes file the_end gia na apodextis to enxirima os epitiximeno apo koinimatografikis plaibras , texnikis artiotitas kai..."nohmatos" ?
fireflies Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 κρίμα. ο Aronofsky μάλλον έγινε το μεγάλο χαμένο ταλέντο του αμερικάνικου σινεμά. the_end, δεν συμφωνώ με αυτά που λες για το Fountain (αν και καταλαβαίνω το point of view σου) αλλά πρέπει να πω ότι πρώτη φορά (άντε, δεύτερη) βρίσκω κάποιον να έχει ακριβώς την ίδια άποψη με μένα για το Requiem for a Dream. Για Shyamalan δεν σχολιάζω περαιτέρω, θεωρώ πετυχημένη την αναλογία/σύγκριση που έκανες με Αρονόφσκυ.
Ceridwen Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Και εγώ διαφωνώ δι εντ. Μπορει το ρεκβιεμ να μην μου άρεσε όσο το π ή το fountain αλλά νομίζω ότι το ʽηλίθια παιχνιδάκια στο μοντάζʼ είναι βαριά κουβέντα. Θέλω να πω they served their purpose. 'Oταν το είχα δει στο σινέμα, σε κάποιές σκήνες κρατούσα τα μπράτσα της πολυθρόνας και αισθανόμουν λες και ήμουν σε ηλεκτρική καρέκλα (ήταν όμως και αυτή η ρημάδα η μουσική του ανέμπνευστου αυτού ανθρώπου) Βγαίνοντας θυμάμαι ότι ένοιωσα σαν να με είχαν δείρει, και από τότε δεν το έχω ξαναδεί. Και τη μουσική ακόμα και τώρα δεν μπορώ να πω ότι την ακούω ευχάριστα. Όσο για το fountain, όσο corny και να ακούγεται η φράση, είναι οπτικό ποίημα. Είχε μέτρο, εκπληκτικές ερμηνείες (Χιου) και τέλειο μόνταζ. Και η μουσική είναι η μπεστ γιετ του Κλιντ Μανσελ. Ο Αρανόφσκι έχει ένα εκπληκτικό σερί μέχρι τώρα. Αλλα, όπως είπες, κολοκυθόπιτα. Για την ακρίβεια: Είναι ανάγκη όλες οι ταινίες να μην είναι Lynch. hear hear!
zenso Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 ^ Corny η μη,"οπτικο ποιημα" ειναι για μενα ο πιο ευστοχος χαρακτηρισμος (οχι για τον εαυτο μου,για την ταινια ) Αν το ρεκβιεμ μʼαρεσε μια φορα,τοτε το π μʼαρεσε δυο,και το φαουντεν τρεις. Επισης,τα παιχνιδια στο μονταζ,καθως και η οποιαδηποτε μουσικη που συνοδευει την εικονα(ειτε ειναι βασικη ειτε απλως ενισχυτικη),ειναι συντελεστες ισης βαρυτητας,κατα τη γνωμη μου. Δε πιστευω ομως οτι μια συγκριση του shyamalan με τον aronofsky παρουσιαζει ομοιοτητες,και αυτο γιατι το «πυροτεχνημα» του δευτερου δεν εχει καν αρχισει να σβηνει,νομιζω. Και τελος,προσωπικα απολαμβανω σχεδον εξισου τα υποτονικα και μακροσυρτα πλανα του Τζαρμους,με το βομβαρδισμο εικονων και φρενζυ ρυθμων μονταζ του Τονι Σκοτ. Οπτικα και ηχητικα,σπανια θα θεωρησω υπερβολικη μια ταινια. Αλλα, όπως είπες, κολοκυθόπιτα. cheers!
Em_Zed Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Επισης' date='τα παιχνιδια στο μονταζ,καθως και η οποιαδηποτε μουσικη που συνοδευει την εικονα(ειτε ειναι βασικη ειτε απλως ενισχυτικη),ειναι συντελεστες ισης βαρυτητας,κατα τη γνωμη μου.[/quote'] Μα φυσικά. Δοκίμασε να δεις την τελική σκηνή με τον θάνατο του άστρου στο mute. Aπλά μια ωραία εικόνα που φτάνει μέχρι τα μάτια. Με την μουσική πιστεύω ότι η εικόνα -που με την προσθήκη ήχου έχει γίνει εμπειρία- ταξιδεύει λίγο πιο βαθιά από τα μάτια. Ή σκέψου την σκηνή που επαναλαμβάνεται στο requiem - σκόνη, τυλιγμένο χαρτονόμισμα, διεσταλμένη κόρη- πόσο πιο γρήγορα και κατανοητά περνάει στον θεατή αυτό που γίνεται. Την ταινία την είδα σαν την προσπάθεια του Αρονόφσκυ να δώσει την δική του οπτική πάνω στο θέμα της αγάπης/απώλειας, μετά από αυτό της παράνοιας και των ναρκωτικών. Η ταινία μου άρεσε πολύ. Πάρα πολύ. Και για να είμαι ειλικρινής με συγκίνησε τόσο που δεν κατάφερα να δω τα όποια ελαττώματα αναφέρονται σε προηγούμενα ποστ. Αλλά από την στιγμή που κατάφερε να με αγγίξει πιστεύω ότι έκανε τη δουλειά της οπότε.. Είναι σίγουρα η πιο γήινη ταινία του, αφού το θέμα του είναι διαχρονικό (άντρας αγαπάει γυναίκα) και επομένως μπορεί να μιλήσει σε ένα πιο ευρύ κοινό απ' ότι το Π ενδεχομένως. Άνετα την ξαναβλέπω και δεύτερη φορά και θα γούσταρα να έχω και το dvd, αν είχε καλά έξτρας. Δεν ξέρω αν αναφέρονται στον Αρονόφσκυ μετά από 50 χρόνια, θα ήθελα απλά να συνεχίζει να βγάζει καλές ταινίες, εστώ και στα επόμενα 5-10 χρόνια. Υ.Γ. Διαφορετικά, μας φαντάζεστε πουρά με τα μπαστούνια, τα κοστούμια ναφθαλίνης και τα καπελάκια να περιμένουμε έξω από το σινεμά; (αν υπάρχουν ακόμα) Και φυσικά θα πάμε στην απογευματινή παράσταση, το επόμενο πρωϊ έχει ΙΚΑ !
Harkon Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 .. Την ταινία την είδα σαν την προσπάθεια του Αρονόφσκυ να δώσει την δική του οπτική πάνω στο θέμα της αγάπης/απώλειας, μετά από αυτό της παράνοιας και των ναρκωτικών. Η ταινία μου άρεσε πολύ. Πάρα πολύ. Και για να είμαι ειλικρινής με συγκίνησε τόσο που δεν κατάφερα να δω τα όποια ελαττώματα αναφέρονται σε προηγούμενα ποστ. Αλλά από την στιγμή που κατάφερε να με αγγίξει πιστεύω ότι έκανε τη δουλειά της οπότε.. Είναι σίγουρα η πιο γήινη ταινία του, αφού το θέμα του είναι διαχρονικό (άντρας αγαπάει γυναίκα) και επομένως μπορεί να μιλήσει σε ένα πιο ευρύ κοινό απ' ότι το Π ενδεχομένως. .. +100000000000000000
gvaggis Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Για την ακρίβεια: Είναι ανάγκη όλες οι ταινίες να μην είναι Lynch. +1 Η ταινία μου άρεσε πάαρα πολυ. Δεν θα την έβαζα σε καμία από τις λίστες μου ως κορυφή,αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε κιόλας.. Όταν τελείωσε το Ρέκβιεμ ένιωσα βρώμικος. Όταν τελείωσε το Fountain (παρά το "συγκίνητικό φινίρισμα" ) ένιωσα γεμάτος από όμορφες είκόνες κ μυρουδιές εξοχής..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.