Προς το περιεχόμενο

Απαραδεκτη Συμπεριφορα Απο Vodafone


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και 2 μήνες προσπαθώ να κόψω τη σύνδεση του κινητού μου στη vodafone. Έχω παέι σε τρία διαφορετικά καταστήματα vodafone από τρεις φορές στο καθένα και όταν τους λέω ότι θέλω να διακόψω τη σύνδεσή μου και να το μετατρέψω σε καρτοκινητό μου λένε ότι δεν μπορούν να μπουν στο σύστημα.

 

Σκέφτομαι σοβαρά να μην ξαναπληρώσω λογαριασμό για να τους αναγκάσω να μου το κόψουνε ή και να κινηθώ νομικά. Δεν είναι κατάσταση αυτή.

 

Αν έχετε κάποια εμπειρία στο θέμα ή κάποια ιδέα θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ

Δημοσ.

Συνήθως οι εταιρίες σφίγγουν τα λουριά μόλις πάνε να χάσουν πελάτες.

Αν έχεις κλείσει χρόνο στη σύνδεσή σου, μπορείς να κάνεις διακοπή χωρίς να στα πρήζουν.

Πάρε ένα τηλ στο 13830 που είναι η εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone ή πήγαινε και πες ότι θα φύγεις εξωτερικό για 5 μήνες και δεν έχεις τι να κάνεις τη σύνδεση.Δεν μπορεί....πόσο ακόμα θα σε ταλαιπωρήσουν??

Δημοσ.
Εδώ και 2 μήνες προσπαθώ να κόψω τη σύνδεση του κινητού μου στη vodafone. Έχω παέι σε τρία διαφορετικά καταστήματα vodafone από τρεις φορές στο καθένα και όταν τους λέω ότι θέλω να διακόψω τη σύνδεσή μου και να το μετατρέψω σε καρτοκινητό μου λένε ότι δεν μπορούν να μπουν στο σύστημα.

 

Σκέφτομαι σοβαρά να μην ξαναπληρώσω λογαριασμό για να τους αναγκάσω να μου το κόψουνε ή και να κινηθώ νομικά. Δεν είναι κατάσταση αυτή.

 

Αν έχετε κάποια εμπειρία στο θέμα ή κάποια ιδέα θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ

 

Αυτό μου θυμίζει ένα γνωστό μου προποτζή που όταν πάει κάποιος να εξαργυρώσει δελτίο που έχει παίξει σε άλλο πρακτορείο του λέει ότι έχει πέσει το σύστημα!!!

 

Επικοινώνησε με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και πριν το κάνεις πήγαινε σε ένα κατάστημα από αυτά ζήτα το όνομα του υπαλλήλου και του προισταμένου και πες τους ότι αν δεν το κάνουν θα καταγγείλεις σε όλα τα αρμόδια όργανα ξεκινώντας από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με τα ονόματά τους μέσα στην καταγγελία... Αλήτες...

Δημοσ.
Εδώ και 2 μήνες προσπαθώ να κόψω τη σύνδεση του κινητού μου στη vodafone. Έχω παέι σε τρία διαφορετικά καταστήματα vodafone από τρεις φορές στο καθένα και όταν τους λέω ότι θέλω να διακόψω τη σύνδεσή μου και να το μετατρέψω σε καρτοκινητό μου λένε ότι δεν μπορούν να μπουν στο σύστημα.

 

Σκέφτομαι σοβαρά να μην ξαναπληρώσω λογαριασμό για να τους αναγκάσω να μου το κόψουνε ή και να κινηθώ νομικά. Δεν είναι κατάσταση αυτή.

 

Αν έχετε κάποια εμπειρία στο θέμα ή κάποια ιδέα θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ

 

Παρε τηλ το 13830. Κανε παραπονα για αυτο που ειπες, και η vodafone θα "περιποιηθει" τα καταστηματα.

Δημοσ.

+1 και απο εμένα να καλέσεις το 13830 και να αναφέρεις και το κατάστημα - αν δεν έχεις συγκρατήσει όνομα δεν πειράζει, ανέφερε ημερομηνία και ώρα επίσκεψης.

Δημοσ.

Τυχαινει να γνωριζω εκ των "εσω" τι συμβαινει, τα καταστηματα της vodafone αποφευγουν να κανουν διακοπες λογω στοχοποιησης. Παρολα αυτα αν θες να κανεις την διακοπη μπορω να στο κανονισω εγω. Στειλε pm και θα σου πω λεπτομερειες.

Δημοσ.

Εκει φτασαμε,να θες μεσο για να διακοψεις μια συνδεση, καναμε και την ιδιωτικη πρωτοβουλια ασυδοτο μονοπώλιο...

Δημοσ.

Παντως να ξεκαθαρισω πως δεν ευθυνεται η εταιρια γι' αυτο που συμβαινει αλλα η χαζη νοοτροπια των καταστηματων...

Δημοσ.

Εγω παντως προχθες πηγα σε ενα καταστημα vodafone για να διακοψω το συμβολαιο. Δεν μου δημιουργησαν κανενα προβλημα, σε 10' ειχα ξεμπερδεψει και μου προτειναν απο μονοι τους να μου δωσουν μια SIM a la carte με το ιδιο νουμερο που αμα θελω θα τη χρησιμοποιησω.

Δημοσ.

Αγαπητέ Physics_Rulez δεν ειναι θεμα οτι με παρακολουθουν αυτοι, αλλα οπως καταλαβαινεις για να εξυπηρετησω τον φιλο algait θα χρειαστει να μιλωσω μαζι του συνεπως θα δωθουν προσωπικα τηλεφωνα. Λογικο ειναι να μην προβληθουν αυτα τα στοιχεια στη φορα....

Δημοσ.

Παιδια ευχαριστώ για το ενδιαφερον σας αλλα πριν απο δυο μερες και αφού τους απειλησα με καταγγελιες κατάφερα να διακόψω τη σύνδεσή μου.

Όσον αφορά τη στοχοποιηση όχι μόνο δεν πρόκειται να ξαναγίνω πελάτης τους αλλά και όπου σταθώ και βρεθώ θα τους δυσφημώ οπότε μάλλον χαμένοι θα βγούνε.

Μusician ευχαριστώ πάντως που προσφέρθηκες να με βοηθήσεις

Δημοσ.

Kι εγω, μολις καταφερα να το γυρισω σε καρτοκινητο...

Και ειμαι πολυ ευτυχισμενος που δεν θα ξαναβρω λογαριασμο Vodafone στην εισοδο...:lol:

Δημοσ.

Παιδιά αυτό που ουσιαστικά φταίει σε όλες τις εταιρίες είναι οι managers οι οποίοι πιέζουν τους υπαλλήλους για απόδοση και αδιαφορούν για την εξυπηρέτηση. Τους νοιάζει μόνο να φαίνονται αυτοί "καλοί και αποδοτικοί" για να ανέβουν.

Είναι δηλαδή η "ελληνούρα" όπου κανείς δεν ενδιαφέρεται για το μέλλον της εταιρίας αλλά για το πως θα φτιαχτεί ο ίδιος. Ποιον νομίζετε υπάλληλο της vodafone και κάθε vodafone τον ένοιαξε η πορεία της εταιρίας? ΚΑΝΕΝΑ. Και τώρα βλέπουμε τα αρνητικά και κατηγορούμε για ελλειπή εξυπηρέτηση την καλύτερη εταιρία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, η οποία έχει πολιτική ακόμα και για ανακύκλωση του χαρτιού που χρησιμοποιεί ώστε να μην επιβαρύνει το περιβάλον. Τα ίδια και η vivodi.

Εδώ οι άλλοι παίζουν τα λεφτά των ταμείων χρηματιστήριο. Είμαστε λαός για ........τσο. ΑΧ ρε 300. ΑΔΙΚΑ ΠΕΘΑΝΑΤΕ.........

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...