kostasSTi Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Υπάρχει τρόπος να έχεις κρατήματα που να κάνουν τα rallye να τρέμουν και λέγεται Tein Type Flex coil overs (ή greddy type-s που έχω στο impreza) και Whiteline FlatOut, ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και ψαλιδάκια.... Οεο... Μην ξεχνάνε μερικοί οτι και τα παλιότερα civic παίζανε σε Type-R στην ιαπωνία. 1800 με 180 αλογάκια... Όσον αφορά το OPC δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να στρίψει αν δε βάλει μπλοκέ διαφορικό και ανάρτηση. ΚΑΝΕΝΑ μαμά opc δεν έστριψε ποτέ... Ακόμα και του Σταφυλοπάτη που τρέχει στο GTCC, έχει και μπλοκέ και ανάρτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
S2Katana Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Nαι ναι, TEIN και ξερο ψωμι...Εχεις απολυτο δικιο.Μιλαμε για ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ! Ακομη και η ΤΕΙΝ Basic κανει τη δουλεια της(κανα 800αρι ευρω) ειτε σε δρομο ειτε σε πιστα, ερασιτεχνικα. κατ'αρχάς τρομάζω στην ιδέα ένας 18οχτάχρονος να έχει vtec και να θέλει να κάνει και κόντρες... Ακόμα και εγώ που θεωρώ ότι ήμουν γενικά προσεκτικός, έκανα πολλές μαλακίες σε αυτή την ηλικία. Εγώ το μόνο που θα σου πω είναι να προσέχεις. +1!Trackday παιδια, εκει θα μαθετε τα παντα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos_honda19 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Βασικά σκέφτομαι να το λιώσω το civic και σε4-5 χρονια να παρω το type R ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜ'ΕΝΟ 5 ΧΡΟΝΩΝ...οπως και να το κάνω είμαι fun της honda.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos_honda19 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Να ο έρωτας μου...ειναι στη φωτο που έχω βάλει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Υπάρχει τρόπος να έχεις κρατήματα που να κάνουν τα rallye να τρέμουν και λέγεται Tein Type Flex coil overs (ή greddy type-s που έχω στο impreza) και Whiteline FlatOut, ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και ψαλιδάκια.... Οεο... Μην ξεχνάνε μερικοί οτι και τα παλιότερα civic παίζανε σε Type-R στην ιαπωνία. 1800 με 180 αλογάκια... Όσον αφορά το OPC δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να στρίψει αν δε βάλει μπλοκέ διαφορικό και ανάρτηση. ΚΑΝΕΝΑ μαμά opc δεν έστριψε ποτέ... Ακόμα και του Σταφυλοπάτη που τρέχει στο GTCC, έχει και μπλοκέ και ανάρτηση. μια διόρθωση: τα jdm type-r είναι 1600 και όχι 1800. στα υπόλοιπα συμφωνώ. και το καλό για αυτοκίνητα σαν το civic είναι ότι υπάρχουν άπειρα aftermarket προϊόντα. και για τα μπλοκέ συμφωνώ. είτε πισωκίνητο είτε μπροστοκίνητο για μένα πρέπει να έχει μπλοκέ. αν θέλει να λέγεται σπορ βέβαια. για το opc μια επιφύλαξη μόνο λόγω του ids plus στην ανάρτηση. δεν ξέρω τι παίζει και αν έχουν βγει βελτιωτικές αναρτήσεις. ps: panos_honda19 υπάρχει topic με φωτό απ'τα αυτοκίνητα μελών του insomniaεδώ σε περίπτωση που ενδιαφέρεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasSTi Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 the_end τα jdm type-r είναι 1800. Είναι ο κινητήρας που φοράνε και τα integra type-r που ήρθαν και στην ευρώπη (Γερμανία, Ιταλία κλπ.) τα στρογγυλοφάναρα. 1600 ήταν τα vti... Ψάξε και θα δεις! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 πριν ποστάρω το τσέκαρα. civic type-r B16B μοτέρ τα λινκ με πολύ πρόχειρο ψάξιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos_honda19 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2007 Υπάρχει περίπτωση να έχει το αμάξι 157-8 αλογα μαμα?Κατι μου παν πως μερικα δεν έχουν 160... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
S2Katana Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Μονο με δυναμομετρηση θα εισαι σιγουρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 σοβαρά, κάνουμε συζήτηση για 2-3 άλογα? α)η απόδοση/ιπποδύναμη ενός κινητήρα δεν είναι στάνταρ νούμερο. και 5 και 10 άλογα πάνω ή κάτω είναι φυσιολογική απόκλιση που προβλέπει και ο κατασκευαστής. β)παίζει ρόλο η συντήρηση. γ)ατμοσφαιρική πίεση και θερμοκρασία. δ)ποιότητα βενζίνης ε)πίεση αέρα στα ελαστικά. (τα 4 τελευταία σχετίζονται με τη δυναμομέτρηση) άσε που το civic του φίλου μας δεν είναι μαμά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
S2Katana Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Oι διακυμανσεις απο αμαξι σε αμαξι ειναι πολλες και οφειλονται στι συνολο των παραγοντων που ανεφερε ο The_end.Επισης παιζει ρολο και το στρωσιμο που εγινε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 κάτι που ξέχασα. στην αυτοκινητοβιομηχανία επικρατεί ένας σχετικός χαμός με τις μονάδες μέτρησης της ιπποδύναμης(ps,hp,kw) οπότε υπάρχουν και από εκεί μπερδέματα. δεν ξέρω σε τι μονάδα ανακοινώνει η honda τις ιπποδυνάμεις της αλλά 160ps=157,8hp (στα ελληνικά περιοδικά οι τιμές είναι συνήθως σε ps) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagos_46 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 δραττομαι της αναφορας του ps,ξερει καποιος τι σημαινουν τα αρχικα της λεξεως? /sorry για το offtopic.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 German: Pferdestärke = horse strength 1 PS = 75 kp·m/s = 0.73549875 kW = 0.9863201652997627 hp (SAE) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagos_46 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2007 αναλυτικοτατος,ευχαριστω πολυ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.