panos_honda19 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Περιμένω σε λίγες μέρες ενα σιβικ του '96 με 160 αλογάκια στα χέρια μου και θέλω να μαθω αν θα ντροπιάζω τα μαμα 106...ακούω απόψεις...
the_end Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 τα μαμά θα τα ντροπιάζεις, αλλά πόσα μαμά υπάρχουν πλέον?
^BOOMBOOM Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Εδώ ο Takumi Fujiwara ντρόπιαζε τους πάντες με Corolla Trueno ναουμ, μη μασας.
panos_honda19 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 ξέρετε ποσα αλογατα μπορει να χει φτασει με φίλτρο -χταποδι-εξάτμιση? Για τον σιβίκουλα πάντα μιλάω...........
panos_honda19 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 ΑΑΑΑ!!!Και για όσους συχνάζουν ΣΕΦ ραντεβου σε καμιά βδομάδα...ενα κατάμαυρο σιβικ με φιμέ τζαμια(ξέχασα να πω ότι είναι τετράπορτο!)...οόσοι πιστοί προσέλθετε...
the_end Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 μπορεί να πάρει και 10, ίσως και 15 άλογα. ανάλογα με την ποιότητα των aftermarket. πάντως αν είσαι αποφασισμένος να προχωρήσεις στη βελτίωση, να προτιμήσεις επώνυμη εξάτμιση και όχι χειροποίητη. θα δώσεις κάτι παραπάνω αλλά θα'σαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.
S2Katana Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 +1!Αλλα γενικα το Civic παιρνει αλογα και βαλε οτι ειναι καιρο στην αγορα, οποτε βρισκεις τα παντα.Καλοριζικο!
joef_gr Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 θα τρελαθουμε! τα civic ειναι τα τελεια για γκαγκουρεματα! μεχρι και στο Need for spped παντα πρωτο αμαξι περνω civic! τα σπαει τρελα σαν αμαξι γενικα!! και μπορεις με δυο τρια πραγματα να το κανεις να φυσαει!! ασε τα Peugot εκτος αν θες να μαθεις με το μικρο του ονομα τον μηχανικο της γειτονια σου ολο χαλανε τα άτιμα!
cronogr Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Γ@μ@το αμάξι φίλε το peugeot θα κοιτάζει κωλοφάναρα VΤΕC δύναμη !!! Αν μπορείς καλό είναι να βάλεις καρμπόν καπό να γλιτώσεις τουλάχιστον 30κιλά απο τους μπροστινούς τροχούς, βάλε και τίποτα κοιλόβερς, βάλε και wheel spacers βαλε και short shifter βάλε βαλε και βάλε είναι πράγματι αμάξι που αξίζει με το ΕSP και το limited slip διαφορικό θα είσαι τέλειος και στις στροφές
the_end Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Περιμένω σε λίγες μέρες ενα σιβικ του '96 με 160 αλογάκια στα χέρια μου και θέλω να μαθω αν θα ντροπιάζω τα μαμα 106...ακούω απόψεις... θα τρελαθουμε!τα civic ειναι τα τελεια για γκαγκουρεματα! μεχρι και στο Need for spped παντα πρωτο αμαξι περνω civic! τα σπαει τρελα σαν αμαξι γενικα!! και μπορεις με δυο τρια πραγματα να το κανεις να φυσαει!! ασε τα Peugot εκτος αν θες να μαθεις με το μικρο του ονομα τον μηχανικο της γειτονια σου ολο χαλανε τα άτιμα! Γ@μ@το αμάξι φίλε το peugeot θα κοιτάζει κωλοφάναρα VΤΕC δύναμη !!!Αν μπορείς καλό είναι να βάλεις καρμπόν καπό να γλιτώσεις τουλάχιστον 30κιλά απο τους μπροστινούς τροχούς, βάλε και τίποτα κοιλόβερς, βάλε και wheel spacers βαλε και short shifter βάλε βαλε και βάλε είναι πράγματι αμάξι που αξίζει με το ΕSP και το limited slip διαφορικό θα είσαι τέλειος και στις στροφές α) θα πάρει civic. δεν είναι ανάμεσα σε civic και rallye. β) καλό το need for speed και το max power, αλλά να'μαστε λίγο πιο ρεαλιστές και πιο σοβαροί. γ) μπλοκέ(εκτός κι αν κάπου αναφέρθηκε "jdm type-r" και δεν το'πιασα) και esp σε civic του 96? οκ... πάντως εγώ αν έπαιρνα ποτέ civic(εξαιρούνται τα 2 τελευταία μοντέλα) και αποφάσιζα να του ρίξω λεφτά, το πρώτο που θα άλλαζα θα'ταν τα φρένα(γιατί έχουν μια τάση να στραβώνουν εύκολα).
kostasSTi Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Υπάρχουνε διάφορα κιτ στην αγορά από καταξιωμένες Ιαπωνικές εταιρίες που σου επιτρέπουν να κάνεις στο civic παπάδες... Δε χρειάζεται να τις αναφέρω, είναι ήδη γνωστές. Μπορείς να πάρεις ένα ωραίο μηχανηματάκι που να σου επιτρέπει να ρυθμίζεις το vtec μόνος σου και μαζί με ένα σετάκι εξάτμισης, φίλτρου, μπουζί, γείωσης και άλλα ψιλολόγια να κάνεις τον civicουλα να πετάει!!! Japan Rulez!
S2Katana Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Παιδια ακομη και ετοιμα turbo kit υπαρχουν, τι να λεμε τωρα! Οσο για το short shift, ειναι θεεικο!Εβαλα στο δικο μου και εχω ξετρελαθει!
panos_honda19 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Βασικά ξέχασα να σας πω κάποια πράγματα...φοράει αμορτισερ bilstein-eibach,καινούρια δισκόφρενα τρυπιτά-δαγκανες brembo,σωληνάκια υψηλης πίεσης,φίλτρο της HKS,DC χταποδι από αμέρικη και εξάτμιση και είναι μουνάρα απέξω...ο μηχανικός μου πε οτι είναι 180 άλογα αλλα θέλω να του κάνω δυναμομέτρηση...λετε να ράβει???????
S2Katana Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Kαλα κανε πρωτα δυναμομετρηση και βλεπουμε.Ο καθε μηχανικος λεει οτι θελει.Βαλε και καμια μπαρα θολων, μπρος-πισω.Παντως θα πηγαινει καλα.Τι τιμουλα???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.