Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα Yast


trizoni1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά έχω linux εκδοση SUSE10.2 και όταν παώ να ανοίξω τον yast από το KDE βάζω root password και μου λεεί οτι ο κωδικος μου είναι λάθος,είμαι σιγουρος οτι βάζω το σωστό password.(Απαντήστε μου λίγο πιο αναλυτικά γιατί είμαι αρχάριος):-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κωδικός είναι case sensitive. Aν έχεις βάλει πεζούς χαρακτήρες στο κωδικό τότε με πεζα πρέπει να τον γράψεις κτλ. Μήπως γράφεις σε άλλη γλώσσα ή μήπως κατατύχη έβαλας το κωδικό με Ελληνικούς χαρακτήρες ή κάτι τέτοιο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον) Το nickname ανηκει στον μικρο 11χρονο ανηψιο μου που αρχισε να ασχολειται με το linux πριν 1,5 μηνα. Λιγο πριν τα χριστουγεννα απεκτησε το πρωτο του laptop με προεγκατεστημενα τα XP. Οταν ηρθε σπιτι μου και επεξε λιγο με το SuSE και το beryl τα "ερωτευτηκε" αμεσως με αποτελεσμα να μου ζητησει να τα εγκαταστησουμε στο laptop του. Απο τοτε εχει παρει αρκετα βιβλια μου και προσπαθει να τα διαβασει, με τελευταιο το εγχειριδιο UNIX!!! Αυτα ως επεξηγηση για οσους πιθανον διερωτηθηκατε για την ομοιοτητα των nicknames.

 

2ον) Το προβλημα που αναφερει ειναι ακριβως οπως το λεει. Περιεργως, μετα απο την εγκατασταση των drivers της ΑΤΙ, ο κωδικος root δεν γινεται αποδεκτος οταν δινεται στο dialog box που εμφανιζει το yast στην εκκινηση του. Το μηνυμα που επιστρεφει ειναι "μη αποδεκτος κωδικος" στην πρωτη προσπαθεια και "η επικοινωνια με τον root εχει διακοπει" σε ολες τις προσπαθειες μετα απο την πρωτη. Και δεν τιθεται θεμα πεζων ή μη χαρακτηρων ουτε γλωσσας. Αντιθετως, εαν ανοιχτει κονσολα, η σειρα su-->κωδικος root (αποδεκτος)-->yast2 εκκινει κανονικα το yast.

Ομολογω οτι δεν αφιερωσα πολυ χρονο για να ψαξω τα αιτια αυτου, αλλα τουλαχιστον επεισα τον πιτσιρικο οτι αυτο δεν ειναι λογος να σκεφτει επανεγκατασταση του SuSE και οτι πρεπει να προσπαθησει να βρει την λυση. Ετσι, απευθυνθηκε εδω!