Vagos_46 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 ενα topic αφιερωμενο στο παγκοσμιο πρωταθλημα του motogp! Απο φετος ισχυουν οι νεοι κανονισμοι,συμφωνα με αυτους η χωρητικοτητα των κινητηρων μειωνεται απο τα 990cc στα 800cc! Οι εκτιμήσεις των κατασκευαστών λενε οτι οι νέες μοτοσικλέτες στο πρώτο στάδιο εξέλιξης θα έχουν 25 με 30 ίππους λιγότερους σε σχέση με αυτές των 990cc. Υπό αυτές τις συνθήκες θα περίμενε κανείς οι επιδόσεις τους να είναι σαφώς μειωμένες σε σχέση με αυτές των τεράτων (990cc), ωστόσο βλέποντας κανείς τα αποτελέσματα των χειμερινών δοκιμών αλλα και του πρωτου αγωνα στο qatar, διαπιστώνει ότι ήδη τα νέα 800άρια κινούνται σε πιο γρήγορους ρυθμούς από τα 1000άρια! πως γινεται αυτο? αν και τα 800αρια υστερουν στον τομεα της επιταχυνσης αλλα και της τελικης ταχυτητας,η ταχυτητα τους 'μεσα' στην στροφη ειναι σαφως μεγαλυτερη λογω των μικροτερων διαστασεων.χαρακτηριστικο παραδειγμα η νεα honda RC212V.οι διαστασεις της οποιας συγκρινονται με αυτες ενος 250... ...αποτελεσμα ολων αυτων η μοτοσυκλετα 'γυρναει' γρηγοροτερα μεσα στην πιστα παρα την μειωμενη αποδοση του κινητηρα. βεβαια η μειωση των κυβικων δημιουργει πονοκεφαλο στους μηχανικους καθως οι στροφες του κινητηρα αυξηθηκαν και σε συνδυασμο με τη μειωμενη κατα 1 λιτρο χωρητικοτητα του ρεζερβουαρ ειναι φυσικο επακολουθο η αυξημενη καταναλωση καυσιμου και η μειωμενη αυτονομια.στον πρωτο αγωνα τουλαχιστον φαινεται να εχουν βρει τη λυση γι 'αυτο... Aλλαγές έχουμε επίσης στους κανονισμούς των ελαστικών. Οι αλλαγές είναι σημαντικές καθώς υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των ελαστικών, αλλά και πλεονεκτήματα για κατασκευαστές ελαστικών οι οποίοι δεν έχουν νίκες στην κατηγορία των MotoGP. Για τις ομάδες οι οποίες χρησιμοποιούν ελαστικά εταιριών που από τον πρώτο αγώνα του 2005 έχουν πετύχει τουλάχιστον 2 νίκες σε "στεγνό" ισχύουν τα εξής: Κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών, των κατατακτήριων, του warm up και του αγώνα ο κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του 31 slick λάστιχα, 14 μπροστινά και 17 πίσω. Οι περιορισμοί δεν ισχύουν για τα βρόχινα ελαστικά. O περιορισμός ισχύει για τις ομάδες που χρησιμοποιούν ελαστικά της Michelin και της Bridgestone, ενώ εξαιρούνται οι κατασκευαστές που δεν έχουν πετύχει νίκη σε "στεγνό" από τον 1ο αγώνα του 2005 ως σήμερα ή έχουν μόλις μια νίκη. Ωστόσο, στην περίπτωση που ο εν λόγω προμηθευτής φτάσει τις 2 νίκες κατά τη διάρκεια της σεζόν, τότε οι περιορισμοί θα ισχύσουν και για τις ομάδες στις οποίες παρέχει τα προϊόντα του -εδώ προσέξτε- τρεις αγώνες μετά τον αγώνα στον οποίο πέτυχε την 2η νίκη της. Μια τέτοια εταιρία η οποία ακόμα δεν έχει νίκες στα MotoGP, είναι η Dunlop. Στα του πρωτου αγωνα τωρα που εγινε το περασμενο σαββατο στο qatar, ειχαμε μια μεγαλη και σχετικα ανετη νικη του 21χρονου casey stoner με την πανισχυρη ducati desmosedici την οποια οδηγησε αλανθαστα σε ολη τη διαρκεια του αγωνα.2ος τερματισε ο doctor valentino rossi οπου μετα απο αρκετες προσπαθειες στα κλειστα κομματια της πιστας (στις ευθειες η διαφορα τελικης της ducati ηταν χαοτικη) υποκλιθηκε τελικα στη δυναμη της ιταλικης μοτοσυκλετας.3ος με αρκετη διαφορα απο τους δυο πρωτους ο πολλα υποσχομενος dani pedrosa με την εργοστασιακη honda rc212v. απογοητευτικος ο νυν πρωταθλητης nicky hayden οπου τερματισε μολις 8ος. τα αποτελεσματα.... μεινετε συντονισμενοι και το φετινο πρωταθλημα υποσχεται επικες μαχες σε δυο τροχους.. ο τιτλος και η ιδεα αυτου του topic ειναι 'κλεμενα' απο εδω! οι κανονισμοι για τα ελαστικα και μερικων κειμενων ειναι μια προσφορα...http://www.sport.gr/
kaiowas Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 4η και 7η η Suzuki!!!! Λετε να δουμε επιτελους μια χρονια της προκοπης απο την Suzuki??!!!
Vagos_46 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 και οι kawa και kr εδειξαν οτι εχουν καλες μοτοσυκλετες περυσι. οταν προχωρησει κι αλλο η εξελιξη των 800cc θα επανελθουν πιστευω..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.