Προς το περιεχόμενο

Service αυτοκινητων


tornado21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια.Ηθελα την γνώμη σας (πιστεύω να υπάρχουν και παιδια που ειναι και το επάγγελμα οτυς να μας πουν την γνωμη τους)

Στην οικογενεια έχουμε 3 αυτοκίνητα.Το δικό μου επειδή ειναι σχετικά ακριβο και επειδη κάνω και χιλιόμετρα το πάω σε εγγυημενο service.Η αδελφή μου ομως έχει ένα Getz και δεν κανει πολλά χλμ.Το έχει 1,5 χρόνο και σε λίγο κοντοζηγωνει η ωρα για το πρωτο μεγαλο service.Τα λεφτα που ζητανε ειναι 250.Ενας φίλος που παλια δουλευε σε αντιπροσωπεια άλλης εταιρείας μου είπε ότι πολλές φορες αν το αμαξι δεν έχει χλμ δεν κοιτανε όλα αυτα που λένε και δεινεις τοσα λεφτα τσαμπα και μου προτεινε κπ με 100 να κανei to 2 service η αδελφή μου.Ποια η γνωμη σας

Δημοσ.

Eγω λεω να συνεχισεις τα service στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια, για να μην σας ακυρωσουν την εγγυηση του Getz.. Και μετα θα κοστισει πολλα αν βγαλει καποιο προβλημα..

Δημοσ.

Φίλε tornado, δυστυχώς οι αντιπροσωπείες σε τσεκουρώνουν στο service, αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να έχεις σωστό service.

Δημοσ.

Δηλαδή προτεινετε καλυτερα να δωσουμε κατι παραπανω παρα να τρεχουμε μετα.Ενταξει αυτο με την εγγυηση δεν με πολυ ενδιαφέρει γιατι δεν δινουν εγγυηση σε τπτ σοβαρα πραγματα.Απλα το σκεφτηκαμε επειδη το αυτοκινητο δεν κανει χλμ αλλίως δεν το συζηταγαμε καν

Δημοσ.

Α wait, τι παει να πει δε δινουν σοβαρη εγγυηση; Αν πραγματι ισχυει και ξερεις ενα εμπιστο μαγαζι να κανει service, τοτε go for it.

 

Εμενα η Fiat δινει 3(ή 5 δε θυμαμαι καλα ;) ) χρονια εγγυηση μηχανης και 5 τα ηλεκτρολογικα να θυμαμαι καλα, για αυτο εμμενω στο εξουσιοδοτημενο.

Δημοσ.

Κάτσε ρε, η Hyundai δίνει καλές εγγυήσεις, ψαξ' το λίγο καλύτερα το πράγμα για 100? μπορεί να βλαστιμάς μετά...

Δημοσ.

Εδωσε αφου εμεις το είχαμε παρει το αυτοκινητο.Επειδη δεν είμαι σίγουρος θα το ψαξω και θα παραθεσω την εγγυση.Αλλά απο ότι θυμαμαι ήταν για 3 χρονια και ήταν εγγυηση για το χρωμα και για κατι μηχανικα μερη θα δω...

Δημοσ.

εγω παλι, αγορασα το καλοκαιρακι που περασε ενα μεταχειρισμενο Honda Civic του 03

 

και τον Φεβρουαριο μου εβγαλε προβλημα μια βαλβιδα που χρειαζοταν αλλαγη, και επειδη το παλικαρι που το ειχε το αυτοκινητα ειχε το αυτοκινητο για κανα χρονο χωρις σερβις, ο Σακαρακης λεει πως το αυτοκινητο δεν εχει πλεον εγγυηση με αποτελεσμα να πληρωσω για την βαλβιδα 250 ευρωπουλα, αλλα 100 για τακακια (καλα αυτα ουτως η αλλως δεν καλυπτονται απο εγγυηση).

 

Το ερωτημα ειναι, υπαρχουν αλλοι τροποι αγορας ανταλλακτικων honda εκτος του Σακαρακη και εννοειται πολυ πιο φτηνος?

 

ΥΓ. Σορρυ που ποσταρω σε θρεντ αλλου, αλλα για να μην ανοιγω νεο τοπικ τωρα...

Δημοσ.

ειπες την μαγικη λεξη...Σαρακακης :P

 

Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ.

ΕΝΙΑΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ

 

 

 

 

Φίλη, Φίλε Οδηγέ,

 

Οι Ευρωπαϊκοί Κανονισμοί για την πλήρη απελευθέρωση της Αγοράς του Αυτοκινήτου στοχεύουν στην καθολική προστασία και προηγμένη εξυπηρέτησή σου ως Κυρίαρχου Αποφασιστικού Καταναλωτή, μέσα από αυστηρούς κανόνες υγιούς ανταγωνισμού .

 

Εσύ πληρώνεις όλο το τίμημα από την παραγωγή μέχρι και την απόσυρση .

Έχεις αναφαίρετο δικαίωμα να γνωρίζεις, να επιλέγεις και να καθορίζεις το παιχνίδι.

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ

 

Οι Ευρωπαϊκοί Κανονισμοί και η Γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού σου διασφαλίζουν την Εργοστασιακή Εγγύηση.

Δεν θίγεται Η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ με την Τεχνική Συντήρηση και Επισκευή του αυτοκινήτου σου στο

Ανεξάρτητο Συνεργείο.

 

Μπορείς να πραγματοποιείς τα service και τη συντήρηση του αυτοκινήτου σου στο Ανεξάρτητο Συνεργείο της Επιλογής σου χωρίς να χάνεται η εγγύηση

 

Το Αυτοκίνητο είναι Ιδιοκτησία σου

Η Εγγύηση είναι Δικαίωμά σου

 

Το Συνεργείο είναι πλέον Ελεύθερη Επιλογή σου σε μια Ευρωπαϊκή Κοινωνία Ελεύθερων Καταναλωτών, Ανθρώπων και Πολιτών.

 

Οι ισχύοντες κανονισμοί αναλυτικά βρίσκονται στα : http://www.eoveam.gr & http://www.europa.eu.int

Δημοσ.

Υπάρχει και σχετικός κανονισμός του Υπουργείου Συγκοινωνιών που λέει

πως σερβις μπορεί να γίνει οπουδήποτε και χωρίς να χαθεί η εγγύηση,

αρκεί τα ανταλλάκτικα/αναλώσιμα που

χρησιμοποιούνται να είναι εφάμιλης ή καλύτερη ποιότητας από αυτά που προτείνει

η αντιπροσωπεία.

Στο συνεργείο που πάμε τα Toyota μας το έχει και σε κορνίζα για τους δύσπιστους... :)

Και αυτό χωρίς να είμαι σίγουρος,πρέπει να ισχύει από το 2004μΧ.

 

πχ αντί να βάζετε τα χάλια λάδια που προτείνει η εκάστοτε εταιρεία,

προτιμήστε Torco,Aral,AMSOIL κτλπ.

Το ίδιο και σε άλλα αναλώσιμα όπως μπουζί,αναρτήσεις,εξατμίσεις κτλπ......

Δημοσ.

εγώ προτείνω ανεξάρτητο συνεργίο με με δικό σου μάστορα και αν γίνεται αν είσαι και από πάνω (ολόκληρα πρωινά έχω χάσει πάνω από το αμάξι μου)

 

ανταλακτικά τουλάχιστον αυθεντικά...

Δημοσ.
Eγω λεω να συνεχισεις τα service στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια, για να μην σας ακυρωσουν την εγγυηση του Getz.. Και μετα θα κοστισει πολλα αν βγαλει καποιο προβλημα..

 

 

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

 

Εχει ψηφιστεί νόμος απο το Υ.Σ.(Πάνε 2 έτη) που υποχρεώνει τις εταιρίες να παρέχουν εγγύση ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και αν επισκευάσεις/συντηρήσεις το όχημα σου ακόμα και στο συνεργείο της γειτονιάς σου.Και οι αντιπροσωπείες που κάνουν σωστό service είναι μετρημένες στα δάχτυλα.Το θέμα είναι να βρείς κάποιον μηχανικό που έχει μεράκι,γνώσεις κ εξοπλισμό καθώς κ να τους έχεις εμπιστοσύνη.Επειδή βλέπω αναφέρεται όχημα μάρκας Η. να μην σχολιάσω το service της συγκεκριμένης εταιρίας ούτε τα λάδια δεν αλλάζουν σωστά οι τουρκόγυφτοι.

Δημοσ.

Αρα με δουλευε που μου ειπε ''μονο στο εξουσιοδοτημενο'' ο τυπας.. Και καθομαι και μου χρεωνει 4 χρονια τωρα 269 ευρω ανα service.. Και τι service θα ειναι αυτο με αυτοκινητο 15000 χλμ...

 

Υπεροχα..

 

edit, τωρα που το ξανασκεφτομαι δε με δουλεψε, αφου λετε οτι ο νομος ειναι δυο ετων..

 

Και πως θα πιστοποιησω οτι μου εκαναν service? Ο κολλητος εχει μαγαζι για συντηρησεις και επισκευες και δε θα μου εκοβε αποδειξη και τετοια, προφανως δε παιζει κατι τετοιο, θα θελει αποδειξη, σωστα;

Δημοσ.

Το καλυτερο θα ηταν να υπηρχαν μικρα συνεργεια επισημα αναγνωρισμένα απο τις αντιπροσωπειες και να σου παρεχουν την εγγυηση της εταιρειας. Ομως ειναι το μονοπώλιο στη μεση. Γενικα στις αντιπροσωπειες πέφτει πολυ κλεψια.Στο μικρο συνεργειο ο μαστορας θα προσεξει τον πελατη για να τον εχει παντα ευχαριστημενο. Θα ασχοληθει με το αυτοκινητο σαν δικό του. Στην αντιπροσωπεια οι μηχανικοι δουλευουν με το χρονομετρο. Σιγα μην ασχοληθει με το αυτοκινητό σου. Θα το ξεπεταξει γρηγορα ωστε να ανεβει η παραγωγικοτητα του η οποια παιζει καθοριστικο ρολο για να κρατησει την θεση του και για να παρει καποιο πριμ αν προβλεπεται. Αυτο σημαινει οτι οταν δωσει την εντολη εργασιας για τιμολογηση θα εχει γραψει και πολλα που δεν εκανε ωστε να δικαιολογησει τον χρονο του ή να κερδισει χρονο απο αλλη επισκευη που για καποιο λόγο εφαγε μια ωρα παραπανω. Αν μπορει να χρεωσει και την αντικατασταση καποιου ανταλλακτικου χωρις να το εχει αλλαξει θα το κανει.

Αν διαπυστωσει ενα προβλημα περαν του προβληματος που αναφερει ο πελατης, δεν θα το κοιταξει καθολου για να μην χασει χρονο. Ακομα και 1 βιδα να θελει σφυξιμο πχ

 

:mrgreen: Ειμαι μηχανικος και τα λεω απο πρωτο χέρι

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...