smilefreeware Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Είχα την παρακάτω κάρτα και κάηκε το ανεμιστηράκι. Video Adapter nVIDIA GeForce2 MX/MX400 GPU Code Name NV11 (AGP 4x 10DE / 0110, Rev B2) GPU Clock 200 MHz Memory Clock 143 MHz Bios Version 3.11.01.24.00 Memory size 64MB Motherboard CPU Type Intel Celeron, 1800 MHz (18 x 100) Motherboard Name DFI PE21-EC/EL (6 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio) Motherboard Chipset VIA VT8754 Apollo P4X400 System Memory 512 MB (PC2700 DDR SDRAM) BIOS Type Award (10/15/02) Τροφοδοτικό, υποθέτω 350 noname. Μία λύση αν βρώ ανεμιστηράκι. Αλλη, ευκαιρία να πάρω μια καινούργια. Τι προτείνετε , γιατί αν είμαι κάπως άσχετος από hardware ειδικά από κάρτες γραφικών είμαι πανάσχετος. Πχ. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.519525 Το μόνο που θέλω είναι να μην έχει ανεμιστήρα. Για θόρυβο και για πρόβλημα σκόνης που μάλλον την έπαθα.
Delirium Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Afairese [=ksevidose!] to anemistiraki, afise mono tin psyxtra epano, logika tha doulevei kanonika Des edo, gia fanless leitourgia tis MX 400, dixos kammia spoudaia psyxtra malista http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/mx400.html
smilefreeware Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Η κάρτα δουλεύει αλλά μέχρι να ξεκινήσει ο υπολογιστής, μιλάμε για 2 λεπτά έχει πάρει φωτιά από τη ζέστη. Την ακουμπάω και δεν αντέχει το δάκτυλό μου. Φοβάμαι μήπως κάνει ζημιά στην mb. Το ανεμιστηράκι το ξεβίδωσα , τούριξα σπρέυ το ξεσκόνισα κλπ αλλά δεν γυρίζει.