KWSN_Men Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 εννοειται 316 compact. και ας ειναι πιο αργη. Δεν είναι πιο αργή. Είναι ΑΡΓΗ.
popolaros Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δεν είναι πιο αργή. Είναι ΑΡΓΗ. ειπε κανεις οτι βαζει φωτια στην ασφαλτο?
KWSN_Men Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 ειπε κανεις οτι βαζει φωτια στην ασφαλτο? Με ένα μπιτονάκι βενζίνη και ένα σπίρτο κάτι μπορεί να κάνει. Γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζουν τέτοιες κουτσουρεμένες εκδόσεις αυτοκινήτων. Είναι σα να φορέσεις Armani κουστούμι με καφέ σαγιονάρα Ηρακλής του μπετατζή από κάτω... Χαλάς όλο το πακέτο.
palawiaris Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 KWSN Όχι και τόσο υπερβολικά φίλε.Εντάξει τα τετρακύλινδρα μοτόρια της μπεμπας υστερούν πολύ σε απόδοση/ δούλεμα σε σχέση με εξακύλινδρα και πάνω.Αλλά η ποιότητα του αμαξιού γενικά έστω και των μικρών είναι καθιερωμένη.Αυτό βελτιώνεται με λίγα λεφτουδάκια.Εξάλλου όποιος έχει λεφτά για μπέμπες λογικά έχει και για βελτιώσεις. Εγώ είχα 1 316,1 320 και το Ζ3.Το 320 έκαιγε τα άντερά του σε σχέση με τα άλλα. Αλλά θα πω ένα,Τα φρένα σε όλα ήταν υπόδειγμα αξιοπιστίας.Το ίδιο και τα μοτόρια.Σκυλιά,κάντα ότι θέλεις,δεν σε αφήνουν.Αργά μεν αλλά αθάνατα.
Galis Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Και εγω στη μπεμπα κλινω.Δεν με νοιαζει και πολυ για τα αλογα.Ετσι κια αλλιως και με το stilo που εχω ευχαριστημενος ειμαι
KWSN_Men Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 KWSN Όχι και τόσο υπερβολικά φίλε.Εντάξει τα τετρακύλινδρα μοτόρια της μπεμπας υστερούν πολύ σε απόδοση/ δούλεμα σε σχέση με εξακύλινδρα και πάνω.Αλλά η ποιότητα του αμαξιού γενικά έστω και των μικρών είναι καθιερωμένη.Αυτό βελτιώνεται με λίγα λεφτουδάκια.Εξάλλου όποιος έχει λεφτά για μπέμπες λογικά έχει και για βελτιώσεις.Εγώ είχα 1 316,1 320 και το Ζ3.Το 320 έκαιγε τα άντερά του σε σχέση με τα άλλα. Αλλά θα πω ένα,Τα φρένα σε όλα ήταν υπόδειγμα αξιοπιστίας.Το ίδιο και τα μοτόρια.Σκυλιά,κάντα ότι θέλεις,δεν σε αφήνουν.Αργά μεν αλλά αθάνατα. Εντάξει, υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που σε αφήνουν από φρένα στις μέρες μας; Γνώμη μου είναι πάντα να κατεβαίνεις μια κατηγορία σε τιμή ή 'στάτους' για να αποφεύγεις αναιμικούς κινητήρες, ή να στρέφεσαι σε μεταχειρισμένο. Και όχι, ούτε σφήνες κάνω στην εθνική, ούτε στήνω ποτέ αμάξι στα φανάρια. Καλύτερα να έχεις δύναμη για όταν την χρειαστείς σε ένα προσπέρασμα που δεν υπολόγισες καλά παρά να κομπάζεις 'έχω μπέμπα'. Και κάτι μου λέει, ότι όταν μηχανικοί και σχεδιαστές αναπτύσουν ένα αυτοκίνητο, δεν έχουν αυτές τις εκδόσεις στο μυαλό τους. Άσε που οι πιο πολλές είναι 'ειδικές εκδόσεις' για χώρες τύπου Ελλάδας.
palawiaris Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Όχι φρένα να σε αφήνουν αλλά φρένα να ξέρουν να σταματάνε.Σε αυτό τα bmw όλα τα μοντέλα είναι άριστα. Αλλά και τα 316 οκ είναι λίγο αργα αλλά όχι σε σημειο να υστερούν για προσπεράσεις.Επαρκούν και καλά μάλιστα.Δεν επαρκούν όμως για κόντρες με πιο ελαφριά αμάξια με ίδια ιπποδύναμη.0-100 σε 10,6 δεύτερα για την 316 compact με 104 άλογα και τελική κοντά 200χλμ είναι καλούτσικα νούμερα. Πάντως εγώ θα προτιμούσα ένα μπεμβεδάκι αργό αλλά αξιόπιστο από ένα γρήγορο π.χ. γκολφάκι
KWSN_Men Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2007 Προσωπικά, είτε θα προτιμούσα το Golfάκι που λες είτε θα έπερνα λίγο παλιότερη 318-320.
S2Katana Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Εγω ειμαι υπερ του καινουριου, οτι και αν ειναι αυτο, σε σχεση με ενα παλαιοτερο αλλα καλυτερο.Εκτος να μιλαμε για ''καλο'' μεταχειρισμενο.
SL9S9 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Ετσι από περιέργεια... Υποθέτουμε ότι θέλουμε να αγοράσουμε ένα σοβαρό αυτοκίνητο, πχ Golf gti, bmw116 ή 316 ή και καλύτερο-ακριβότερο. Θα το κάνατε δίνοντας όλα τα λεφτά σας και να μείνετε ταπί μόνο με το μισθό; Θα το κάνατε αν είχατε τα διπλά λεφτά της αξίας του ατυτοκινήτου; Ή τα τριπλά; Ποιο είναι το όριο;
S2Katana Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Και πώς το ορίζεις το καλό μεταχειριμένο; Απο καποιον γνωστο σου, που ξερεις πως του εχει φερθει ή με συνοδεια εμπειροτατου μηχανικου.Φυσικα και παλι ρισκο ειναι.
KWSN_Men Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Ετσι από περιέργεια... Υποθέτουμε ότι θέλουμε να αγοράσουμε ένα σοβαρό αυτοκίνητο, πχ Golf gti, bmw116 ή 316 ή και καλύτερο-ακριβότερο.Θα το κάνατε δίνοντας όλα τα λεφτά σας και να μείνετε ταπί μόνο με το μισθό; Θα το κάνατε αν είχατε τα διπλά λεφτά της αξίας του ατυτοκινήτου; Ή τα τριπλά; Ποιο είναι το όριο; Βάζουμε δόσεις ίσες με το 90% του μισθού μας. Κάπου θα βρούμε τα υπόλοιπα...
palawiaris Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2007 Εγώ στο δικό μου πήγα υπόγραψα τα χαρτιά και το πήρα χωρίς να δώσω μία,γιατί δεν είχα να του δώσω τίποτα.Καλά που είχε η γυναίκα κανα 100άρικο για μεταβίβαση και βενζίνη.Αλλά και να είχα πάλι με δόσεις θα το είχα αλλά θα έδινα μια μικρή συμβολική προκαταβόλα.Που ρε να είχα 15 χιλιαρικάκια στον αυτοκινητά θα τα έδινα;Κάτι να σου τύχει,μια βλάβη π.χ. να μην έχεις μία μετά;Αλλά και το αντίκτυπο οι τόκοι γαμάνε.Σκέψου το.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.