Προς το περιεχόμενο

BMW compact ή 116?


Galis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και επειδη ειναι πιο καινουργια παει να πει οτι εχει καλυτερο πλαισιο?? και στην τελικη, οτι εχει πιο ακαμπτο πλαισιο ειναι παντα και πιο καλο??

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

αν μπορούσα να σου απαντήσω με μια κουβέντα θα σου έλεγα ναι

πιο άκαμπτο πλαίσιο=μεγαλύτερη καμπτική αστρεψία=μπαίνει καλύτερα με τα πολλά στις στροφές

 

και όχι μόνο καλύτερο πλαίσιο.

αλλά

-ελαφρώς καλύτερος κινητήρας

-μακράν καλύτερο στήσιμο αναρτήσεων που σε συνδιασμό με το με το κορυφαίο πλαίσιο προσφέρει τα καλύτερα κρατήματα στην κατηγορία

 

-το σαφέστερο τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια στην κατήγορια αυτή

-καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων

-σύγχρονα ηλεκτρονικά (αλλά αυτά τα βγαζουμε στην σπορ οδήγηση)

 

συν ότι έχω την εντύπωση ότι η 116 έχει μακρύτερο μεταξόνιο...

αυτά

Δημοσ.
αν μπορούσα να σου απαντήσω με μια κουβέντα θα σου έλεγα ναι

πιο άκαμπτο πλαίσιο=μεγαλύτερη καμπτική αστρεψία=μπαίνει καλύτερα με τα πολλά στις στροφές

 

και όχι μόνο καλύτερο πλαίσιο.

αλλά

-ελαφρώς καλύτερος κινητήρας

-μακράν καλύτερο στήσιμο αναρτήσεων που σε συνδιασμό με το με το κορυφαίο πλαίσιο προσφέρει τα καλύτερα κρατήματα στην κατηγορία

 

-το σαφέστερο τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια στην κατήγορια αυτή

-καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων

-σύγχρονα ηλεκτρονικά (αλλά αυτά τα βγαζουμε στην σπορ οδήγηση)

 

συν ότι έχω την εντύπωση ότι η 116 έχει μακρύτερο μεταξόνιο...

αυτά

 

 

-το οτι ενα πλαισιο ειναι πιο ακαμπτο απο το αλλο δεν σημαινει αυτοματα οτι ειναι και καλυτερο. το θεμα ειναι να ειναι και σωστα ζυγισμενο και πληροφορισιμο.

-ελαφρως καλυτερος κινητηρας?? ποιος , που , ποτε και γιατι???

-καλυτερα στημενη αναρτηση?? μπααααααα, παρτο αλλιως γιατι θα βρεις.

-ειδικα στο θεμα τιμονι η compact ειχε πολυ ανωτερο

-οπως ΚΑΙ κιβωτιο ταχυτητων

-εως 2,000 cc δεν χρειαζονται ηλεκτρονικα. ειναι περιτα. ουτως η αλλως τα αυτοκινητα συμπεριφερονται κατα βαση υποστροφικα.

-μακρυτερο μεταξονιο δεν σημαινει και καλυτερο.

 

 

αλλες παρατηρησεις?? πιο ουσιωδης ισως??

Δημοσ.
και επειδη ειναι πιο καινουργια παει να πει οτι εχει καλυτερο πλαισιο?? και στην τελικη, οτι εχει πιο ακαμπτο πλαισιο ειναι παντα και πιο καλο??

 

Προφανως.Ειναι σε μια κατηγορια που ολα εξελισσονται γρηγορα.Εσυ λες να εχει χειροτερο πλαισιο απο την Compact, ενω πρεπει να αντιμετωπισει τα Golf, Corolla, Focus???

 

Οχι δεν ειναι παντα καλο, αλλα στην κατηγορια που ενδιαφερει τον φιλο μας ειναι ΚΑΛΟ!

 

Edit:Εγω αποσυρομαι απο τον διαλογο γιατι θα καταληξω να τσακωνομαι και δεν ειναι του στυλ μου.Εχω οδηγησει απειρα αυτοκινητα(πχ BMW 116, 120, X3, 325, 540, Honda S2000, Civic TypeR κτλ) και εχω συμπληρωσει αρκετες ωρες στα Μεγαρα, λιωνοντας το αυτοκινητο μου.Δεν το λεω χαριν επιδειξης, απλα θελω να πιστευω πως ξερω κατι γυρω απο τα αυτοκινητα.Τωρα ποσο πιο ουσιωδεις παρατηρησεις θελει ο popularos δεν ξερω!

 

Ναι το τασακι ειναι πιο μεγαλο, εχει πιο χοντρα κουμπακια στο ραδιοcd, η κεραια ειναι πιο μικρη και τα πατακια με καλες ραφες!Ελεος!

Δημοσ.

ένα σημαντικό (σοβάρα!) αρνητικό είναι ότι η 116 δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα...

Δημοσ.

Είμαι ευτυχής κάτοχος 116 και λέω να κανεις ενα test drive οσα αυτοκινητα εχεις βαλει στο ματι.(ετσι την πηρα)

Ευχομαι να σε δω καποια μερα στην παρεα μας BMW-Motorsport

Δημοσ.
-το οτι ενα πλαισιο ειναι πιο ακαμπτο απο το αλλο δεν σημαινει αυτοματα οτι ειναι και καλυτερο. το θεμα ειναι να ειναι και σωστα ζυγισμενο και πληροφορισιμο.

-ελαφρως καλυτερος κινητηρας?? ποιος , που , ποτε και γιατι???

-καλυτερα στημενη αναρτηση?? μπααααααα, παρτο αλλιως γιατι θα βρεις.

-ειδικα στο θεμα τιμονι η compact ειχε πολυ ανωτερο

-οπως ΚΑΙ κιβωτιο ταχυτητων

-εως 2,000 cc δεν χρειαζονται ηλεκτρονικα. ειναι περιτα. ουτως η αλλως τα αυτοκινητα συμπεριφερονται κατα βαση υποστροφικα.

-μακρυτερο μεταξονιο δεν σημαινει και καλυτερο.

 

 

αλλες παρατηρησεις?? πιο ουσιωδης ισως??

 

με αυτά δείχνεις παντελώς την άγνοια σου επί του θέματος.

αμφιβάλλω βασικώς αν έχεις οδηγήσει bmw ποτέ στην ζωή σου

το ποστ του s2katana με κάληψε απολύτως...

και επειδή αυτά τα δύο αυτοκίνητα που συγκρίνουμε έχουν περάσει από τα χέρια μου

για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα είμαι σε θέση να κάνω συγκρίσεις.

 

-ναι το πλαίσιο εκτός απο πολύ πιο άκαμπτο και πολύ πιο σωστά ζυγισμένο

συνέβαλαν και τα νέα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν - έφεραν την κατανομή βάρους κοντά

στο 50/50.

-ο κινητήρας είναι βελτιωμένη έκδοση και παρά το αυξημένο βάρος της 116 σε σχέση με την compact προσφέρει καλύτερες επιταχύνσεις.

-θες να αναπτύξεις κάποιο επιχείρημα πέρα από το 'πάρτο αλλιώς'?

-δεν νομίζω η προηγούμενη 3άρα να έχει καλύτερο τιμόνι από την σημερινή....

-ούτε καλύτερη κλιμάκωση στο κιβώτιο

-για σένα περιτο μπορεί να είναι και το ηλεκτρονικό κλείδωμα

αλλά για κάποιο λόγο θα υπάρχουν - μην ξεχνάς ότι δεν είναι όλοι τόσο μεγάλοι οδηγοί όπως εσύ και ο μοντόγια...

 

γενικά συγκρίνεις δύο αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που το ένα είναι στην αιχμή της τεχνολογίας (για την κατηγορία αυτή) και το άλλο είναι 1.5 γενιά πίσω...

όσο καλή και αν ήταν η κόμπακτ, ο πολύ σκληρός ανταγωνισμός δεν αφήνει την εταιρεία να παρουσιάσει υποδέεστερα ή ακόμα και ίδιας τεχνολογίας αυτοκίνητα.

 

και επειδή και εγώ έχω λιώσει πολλά λάστιχα στους επαρχιακούς δρόμους όλης της Ελλάδος με τα αυτοκίνητα που μιλάμε μπορώ να έχω και άποψη

εσύ δεν μας είπες ακόμα τι αμάξι οδηγείς...

Δημοσ.

βασικά, με τα μισά απ'αυτά που λέει ο popolaros φαίνεται ότι γενικώς δεν έχει οδηγήσει. ή τελοσπάντων νομίζει ότι ξέρει 2-3 πράγματα, αλλά μάλλον δεν...

Δημοσ.
ένα σημαντικό (σοβάρα!) αρνητικό είναι ότι η 116 δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα...

Τι;; Αυτό τι σημαίνει; ΔΕΝ υπάρχει πιθανότητα να ζεσταθεί ποτέ;

Επίσης η 116 μου φαίνεται πολύ απλή εσωτερικά (από φωτο).

Να επεκτείνω λίγο το θέμα;

Η mercedes A170 δεν είναι καλύτερη από BMW116;

Επίσης τι προτιμάτε: Αυτά τα μικρά υποτίθεται πολυτελή αυτοκίνητα ή με τα ίδια λεφτά κανένα passat;

Δημοσ.

Eυτυχως η συζητηση ξαναγυρισε σε σοβαρο επιπεδο.Μια χαρα ειναι και η Α170, απλα πιστευω πως καποιος που θελει BMW δεν τον καλυπτει τιποτα αλλο, χωρις να θελω να υποτιμησω καμια αλλη αυτοκινητοβιομηχανια.

 

Οπως λεει ο pas-pas, παρε μια 116 για ενα test drive.

Δημοσ.

πιο άκαμπτο πλαίσιο=μεγαλύτερη καμπτική αστρεψία=μπαίνει καλύτερα με τα πολλά στις στροφές

 

Στρεπτική ακαμψία μάλλον εννοείς. :mrgreen:

Δημοσ.

Πιστεύω ότι οι διαφορές μεταξύ 116 και compact είναι αστείες.Σαφώς και η 116 έχει καλύτερο πλαίσιο,διαφορετικό κινητήρα κλπ.Όμως με τόσο χαμηλές ιπποδυνάμεις αυτές οι διαφορές δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν την 116 πιο γρήγορη(στον δρόμο τουλάχιστον).

Τι να το κάνεις το καλύτερο πλαίσιο όταν ο κινητήρας δεν μπορεί να το αξιοποιήσει?

Δημοσ.
Στρεπτική ακαμψία μάλλον εννοείς. :mrgreen:

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ξέχασα τα ελληνικά μου στην ξενιτιά

Δημοσ.
Πιστεύω ότι οι διαφορές μεταξύ 116 και compact είναι αστείες.Σαφώς και η 116 έχει καλύτερο πλαίσιο,διαφορετικό κινητήρα κλπ.Όμως με τόσο χαμηλές ιπποδυνάμεις αυτές οι διαφορές δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν την 116 πιο γρήγορη(στον δρόμο τουλάχιστον).

Τι να το κάνεις το καλύτερο πλαίσιο όταν ο κινητήρας δεν μπορεί να το αξιοποιήσει?

Τα κρατηματα και η ασφαλεια σε περιπτωση συγκρουσης δεν αφορουν μονο στα supercars

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...