Προς το περιεχόμενο

Ιστορια


dalton85

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Επίσης είναι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί αλλά από τη στιγμή που δεν μας τιμά με την παρουσία του κάποιος Μουσουλμάνος ή Τούρκος, δε μας πειράζει και πολύ. Άσε που οι Μουσουλμάνοι το έχουν χέσει, προσβάλλονται και αν ένα σύννεφο μοιάζει με τη φάτσα του Μωάμεθ.

 

Όπως και να'χει, δε θεωρώ ότι ποστ όπου υποστηρίζεται το ξεκληρισμα κανα δυο οικογενειών μουσουλμάνων τιμούν ιδιαίτερα το φόρουμ. Και ναι, ξερω, ο omni έφαγε ban προ ολίγου (καλή του χώνεψη), άλλα γιατί είπε ότι οι κάτοικοι του παπάγου δεν είναι δημοκρατικοί. Εντάξει, σίγουρα δεν το'φαγε μόνο για αυτό, αλλά προσωπικά θεωρώ τη δήλωση όι κάποιος λαός δεν είναι άνθρωποι και πρέπει να αφανηστεί με σύνεση μάλλον σοβαρότερη υπόθεση από το αν οι οπαδοί του παναθηναϊκού είναι δεξιοί ή όχι.

 

Τεσπά, δεν έχω σκοπό να το κάνω θέμα, απλώς προσπαθώ να πιάσω το σκεπτικό.

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ε κατά βάση είναι "δεν θα το διαβάσει κανένας Τούρκος για να τσαντιστεί". Και κατά συνέχεια, "λες και θα τον πάρει κανείς στα σοβαρά ένηγουεη".

Δημοσ.
δεν είμαι δημοκράτης.

trust me...ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!

 

 

Ψιτ άλλο πράγμα το έθνος άλλο το forum.Σε ένα έθνος σε συνδεουν δεσμοί αίματος σε ένα forum μπορεί να ναι και Αλβανοί μέσα.

 

άκου να δεις ρε φουστη μου..αλβανοί σε φόρουμ...ΑΙΣΧΟΣ κ όνειδος....

ωραια, ανακαλώ...αν ο χατζηνικολάου ή ο ανατολάκης(πως μου ήρθαν αυτοί οι 2?) βιάσουν την αδερφή μου (είναι έλληνας έτσι?), η δική σου "άποψη" μου δίνει το δικαίωμα να αποκεφαλίσω εσένα κ την οικογενεια σου, για παραδειγματισμό όλων των ελλήνων!!!!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Το παρακάτω άρθρο είναι από το ΘΕΜΑ

[του Νίκου Χειλαδάκη]

 

«Υπό ελληνική κατοχή βρίσκονται τα νησιά του Αιγαίου»!

Αυτό διδάσκονται στο σχολείο οι Τούρκοι μαθητές, την ώρα που η Ελλάδα διαγράφει τη Σφαγή της Σμύρνης από τα σχολικά της εγχειρίδια στο όνομα μιας αμφιλεγόμενης ελληνοτουρκικής προσέγγισης...

 

Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤʼ Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία - και ξεχνάει το κρυφό σχολειό - το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονος διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:

 

-> Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».

 

-> Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη».

 

-> Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».

 

-> Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

 

Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης.

 

Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (Ege Denizinde Turk Haklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά προπαγανδίζεται παράλληλα και ως απαραίτητο ανάγνωσμα για τις μεγαλύτερες ηλικίες.

 

Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου -μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης! Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.

 

Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!

 

Χαρακτηριστική είναι η -τουλάχιστον παράδοξη- ανακοίνωση του Τούρκου ιστορικού Χασάν Τζεμίλ: «Ο κλασικός ελληνικός πολιτισμός δεν είναι ανεξάρτητος. Ο ελληνικός πολιτισμός είναι ιωνικός, ο οποίος με τη σειρά του γεννήθηκε από τον αιγιακό. Αυτός ο αιγιακός πολιτισμός της Δυτικής Ανατολίας,τον οποίο κληρονόμησε ο ελληνικός, εμπνεύστηκε και δημιουργήθηκε μόνο μετά την επαφή με τον χετιτικό πολιτισμό που ήταν...τουρκικός» (Ege medeniyetinin menseine umumi bir bakis, Άγκυρα)

 

Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunan iliskileri ve filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.

 

Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία.

Δημοσ.
Το παρακάτω άρθρο είναι από το ΘΕΜΑ

[του Νίκου Χειλαδάκη]

 

«Υπό ελληνική κατοχή βρίσκονται τα νησιά του Αιγαίου»!

Αυτό διδάσκονται στο σχολείο οι Τούρκοι μαθητές, την ώρα που η Ελλάδα διαγράφει τη Σφαγή της Σμύρνης από τα σχολικά της εγχειρίδια στο όνομα μιας αμφιλεγόμενης ελληνοτουρκικής προσέγγισης...

 

Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤʼ Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία - και ξεχνάει το κρυφό σχολειό - το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονος διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:

 

-> Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».

 

-> Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη».

 

-> Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».

 

-> Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

 

Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης.

 

Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (Ege Denizinde Turk Haklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά προπαγανδίζεται παράλληλα και ως απαραίτητο ανάγνωσμα για τις μεγαλύτερες ηλικίες.

 

Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου -μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης! Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.

 

Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!

 

Χαρακτηριστική είναι η -τουλάχιστον παράδοξη- ανακοίνωση του Τούρκου ιστορικού Χασάν Τζεμίλ: «Ο κλασικός ελληνικός πολιτισμός δεν είναι ανεξάρτητος. Ο ελληνικός πολιτισμός είναι ιωνικός, ο οποίος με τη σειρά του γεννήθηκε από τον αιγιακό. Αυτός ο αιγιακός πολιτισμός της Δυτικής Ανατολίας,τον οποίο κληρονόμησε ο ελληνικός, εμπνεύστηκε και δημιουργήθηκε μόνο μετά την επαφή με τον χετιτικό πολιτισμό που ήταν...τουρκικός» (Ege medeniyetinin menseine umumi bir bakis, Άγκυρα)

 

Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunan iliskileri ve filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.

 

Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία.

Πολυ καλο το Post Φιλε Delirium...!!!

 

Αλλα δυστυχως... στην χωρα... [[ Της φαιδρας πορτοκαλεας ]]... κανεις δεν τα καταλαβαινει αυτα ~

Δημοσ.

Αρχίζω να αισθάνομαι άσχημα που ποδοπατήσαμε τους τουρκους και τους πήραμε τα νησιά στο αιγαίο

ίσωςθα έπρεπε να τους τα δώσουμε θα ήταν πιο σωστό

Δημοσ.

Δεν τους δινουμε και την Θρακη να τελειονουμε, Ετσι και αλλιος δεν υπαρχει μουσουλμανικη μειονοτητα αλλα τουρκικη μειονοτητα.

Δημοσ.

και να μαθαίνουμε τούρκικα στο σχολείο.

αρκετα πια με το καπρίτσιο του Παπαφλέσσα και του Κολοκοτρώνη (αν υπήρξαν κι αυτοί, που δεν το νομίζω )

Δημοσ.

Ας αυτοκτονησουμε ολοι και ολοι οι ομογενεις για να παρουν οι τουρκοι τα δικαια τους! αμαν πια αρκετα τους καταπιεσαμε!

Δημοσ.

αυτοί έχουν ιστορικούς που δυναμιτίζουν το κλίμα και δημιουργούν εθμικιστικές εξάρσεις στον τουρκικό όχλο ενώ εμείς έχουμε τους ριψασπιδες τύπου Ρεπόυση, Λιάκο κλπ.

Δημοσ.

Δεν ειναι ριψασπιδες ,τις δινουν στον εχθρο τις ασπιδες τους.Ο πιο δειλος της αρχαιοτητας ειναι πιο μαγκας απο αυτους τους τρομπες.

Δημοσ.

Μπορουμε και να τους δωσουμε και τον αμυντικο μας εξοπλισμο. Ετσι για να μην ξοδεψουνε και χρηματα τα παιδια στο να μας αφανισουν

Δημοσ.

να ρωτισω κατι? αληθευει οτι πίσω απο την ιστορία με το βιβλίο της ιστορία υπάρχει κάποια εβραϊκή οργάνωση?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...