Προς το περιεχόμενο

ποιο ειαι το τηλ της vodafon?


sam sam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

poio ειναι το τηλ του κεντρου εξ. πελατων της vodafon?

εχω μια καρτοκινητη και θελω να βγαλω τον τηλεφωνιτη...(ειχα κατι χρονια να την χρησιμοποιησω και δεν θυμαμε τα νουμερα της)

Δημοσ.
apo kinhto vodafone xrewnei? :S afou nomizw oti leei xwris xrewsh gia kinhta vodafone pou kaloun apo to eswteriko.

 

Παλιά το έλεγε, πλέον αν δεν κάνω λάθος δεν τον λέει, και απ' ότι θυμάμαι στον αναλυτικό με χρέωνε 10 λεπτά.

 

Αν είσαι σίγουρος ότι δε χρεώνει πάρε να δεις αν λέει χωρίς χρέωση, εγώ δεν παίρνω πάντως lol.

 

Άστο τελικά έχω δίκιο:

http://www.vodafone.gr/live1/page.jsp?pid=0001010810&vars=0000000000

Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών (13830) 0,1190?/κλήση

 

Και φυσικά και αυτό πέρασε στα αζήτητα...

Δημοσ.

Το να χρεώνουν εντάξει ας το δεχτώ, έχει και κάποιο κόστος η υπηρεσία και λειτουργεί καλά (μακάρι να χρέωνε για παράδειγμα και το 1242 του ΟΤΕ και να λειτουργούσε όπως το τμήμα της vodafone).

 

To γελοίο της υπόθεσης είναι ότι δεν ενημέρωσαν ως όφειλαν. Απλά έβγαλαν το "η υπηρεσία είναι χωρίς χρέωση" και όλοι είχαμε μείνει με την εντύπωση ότι δεν χρεώνει. Κανένας σεβασμός προς τον καταναλωτή.

Δημοσ.

8a symfwnhsw apoluta mazi sou. Opws kai to 11833 pou otan tous zhtas ena thl, sou to dinoun kai sou lene "na sas sundesoume na mhn kourazeste?" kai toso kairo metavalotan h xresh otan se synedean, analogws ton ari8mo pou kaleis. Twra sou lene ena "h xrewsh sunexizetai" kai prin prolaveis na vgaleis axna se exoun sundesei!

Δημοσ.

τουλαχιστον αυτοι την χρωνουν 10 λεπτά...η frog μου την χρεωνει 20 λεπτα...

ασε που παιζει και το εβδεχομενο να σου το κλεισουν το τηλ στα μουτρα και να αναγκαστης να τους ξαναπαρεις...

 

το κακο με τις χρεωσεις το αρχισε η cosmote και ακολουθησαν και οι αλλη...

Δημοσ.

 

To γελοίο της υπόθεσης είναι ότι δεν ενημέρωσαν ως όφειλαν. Απλά έβγαλαν το "η υπηρεσία είναι χωρίς χρέωση" και όλοι είχαμε μείνει με την εντύπωση ότι δεν χρεώνει. Κανένας σεβασμός προς τον καταναλωτή.

 

Και οι τρεις εταιρίες χρεώνουν και πάντα ανακοινώνουν αύξηση χρεώσεων (συνήθως μέσω εφημερίδων) γιατί είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να το κάνουν. Το οτι κάποιοι απο εμάς δεν το πήραμε είδηση δεν σημαίνει και οτι δεν έγινε....

Δημοσ.
Και οι τρεις εταιρίες χρεώνουν και πάντα ανακοινώνουν αύξηση χρεώσεων (συνήθως μέσω εφημερίδων) γιατί είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να το κάνουν. Το οτι κάποιοι απο εμάς δεν το πήραμε είδηση δεν σημαίνει και οτι δεν έγινε....

 

Οπότε αν δεν πήρες το συγκεκριμένο τεύχος ή τη συγκεκριμένη εφημερίδα δεν ενημερώνεσαι. Με άλλα λόγια, αν θες να ενημερώνεσαι για μεταβολές στις χρεώσεις θα πρέπει να έχεις το χρόνο και τα χρήματα να αγοράζεις και να διαβάζει καθημερινά εφημερίδες. Κάποιοι ούτε την όρεξη έχουν ούτε το χρόνο και θέλουν πιο άμεση ενημέρωση.

 

Εσύ συμφωνείς με αυτόν τον τρόπο ενημέρωση ή με κάποιον ποιόν άμεσο; Εγώ αν είχα εταιρία, στον λογαριασμό που στέλνω κάθε μήνα στους συνδρομητές-που αναγκαστικά θα τον λάβουν και θα τον δουν- θα επισήμανα ότι άλλαξε η χρέωση στο 13830.

 

Τα νομικίστικα Δεν με ενδιαφέρουν, νομικά μπορεί να είναι ok σαν καταναλωτής όμως αισθάνομαι ότι με έχουν γραμμένο όταν γίνονται τέτοιες ενέργειες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...