kickeras Δημοσ. 3 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2007 Σου διαφεύγει μάλλον ότι τα περισσότερα παιχνίδια θέλουν τουλάχιστον από 2 εώς και 4 χρόνια μέχρι να φτάσουν στα ράφια. Δεδομένου ότι οι πρώτες D3D10 κάρτες εμφανίστηκαν Νοέμβριο 2006, σε βρίσκω υπερβολικά αισιόδοξο. eipa meta apo kana xrono ara mesa me teli 2008 kai o kirios ogkos 2009 - 2010 kai meta. de mou diafeugei katholou poso thelei ena game gia na ftiaxtei alla eksartatai me tin etairia pou to ftiaxnei kai tis apofaseis pou pairnei. gia twra poli fovountai na kanoun to vima toso nwris kai alloi tha to kanoun kai sta dio api (efoson exoun xrono kai xrima). to simantikotero einai o sxediasmos enos paixnidiou. ean exei ginei swsta kai epaggelmatika, tote liges (sxetiko einai afto) allages xreiazontai gia na metatrapei ena dx9 game se dx10. ante kai isws ligo parapanw elew geometry shaders (kai tis arketes dinatotites pou sou dinoun), sm 4.0 instancing, etc. pou den exw kataferei na doulepsw akoma kathoti den exw valei akoma ta vista. otan tha to doulepsw to kainourgio super-wow (xmmm....) D3D API tha exw pio oloklirwmeni apopsi. einai pantws pragmatika krima pou to dx10 den ipostirizetai sta xp kathoti mono me vista mporeis na to doulepseis. alla ti leme twra edw apenergopoiisane to d3d shader debugging sti vs 2005 afto tha tous peiraksei?
Ailuros Δημοσ. 3 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2007 eipa meta apo kana xrono ara mesa me teli 2008 kai o kirios ogkos 2009 - 2010 kai meta. de mou diafeugei katholou poso thelei ena game gia na ftiaxtei alla eksartatai me tin etairia pou to ftiaxnei kai tis apofaseis pou pairnei. gia twra poli fovountai na kanoun to vima toso nwris kai alloi tha to kanoun kai sta dio api (efoson exoun xrono kai xrima). 2 χρόνια κατά το ελάχιστο. Τα "μεγάλα" παιχνίδια όπως Unreal Tournament κλπ. ξεπερνάνε τα 4 χρόνια δημιουργίας. 1 χρόνος από σήμερα είναι Μάρτιος 2008 και η απάντηση εξακολουθεί να είναι όχι μιας και έχω υπόψιν μου τι και πότε ξεκίνησε να δουλεύει ο κάθε ISV. to simantikotero einai o sxediasmos enos paixnidiou. ean exei ginei swsta kai epaggelmatika, tote liges (sxetiko einai afto) allages xreiazontai gia na metatrapei ena dx9 game se dx10. ΄Ετσι σου είπανε; ΄Ενα παιχνίδι δεν μετατρέπεται μαγικά από 9 στα 10. Είναι και θα παραμένει 9 με την προσθήκη βελτιστοποιήσεων. D3D10 παιχνίδι σημαίνει ότι η ελάχιστες προδιαγραφές θα είναι επεξεργαστής γραφικών D3D10. Για δοκίμασε να τρέξεις το Oblivion με μια Ti4600 να δούμε πόσες ευχάριστες εκπλήξεις θα αντιμετωπίσεις. ante kai isws ligo parapanw elew geometry shaders (kai tis arketes dinatotites pou sou dinoun), sm 4.0 instancing, etc. pou den exw kataferei na doulepsw akoma kathoti den exw valei akoma ta vista. otan tha to doulepsw to kainourgio super-wow (xmmm....) D3D API tha exw pio oloklirwmeni apopsi. See above. einai pantws pragmatika krima pou to dx10 den ipostirizetai sta xp kathoti mono me vista mporeis na to doulepseis. alla ti leme twra edw apenergopoiisane to d3d shader debugging sti vs 2005 afto tha tous peiraksei? Αν έχεις πραγματικά μια κάπως πιο προχωρημένη επαφή με λογισμικό τέτοιου είδους, θα περίμενα να γνωρίζεις ότι με τον τρόπο που γράφτηκε το D3D10 η μεταφορά του στα ΧΡ είναι παντελώς αδύνατη, εκτός αν ξαναγράφανε από την αρχή το μισό τουλάχιστον λειτουργικό. Και ναι γράφτηκε σαφώς με τέτοιο τρόπο επίτηδες αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η μεταφορά δεν γίνεται.
kickeras Δημοσ. 4 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2007 Egw milisa gia tin metatropi enos game apo ena api se ena allo during the development cycle. Kai an exei ginei kali douleia stin graphics engine apo prin tote nai allazei sxetika efkola to api. Αν έχεις πραγματικά....η μεταφορά δεν γίνεται. re c ailuros afou de me pairneis sovara ti kathomai kai milaw (i grafw...whatever)....pantws leme to idio pragma...ta xp ipirxane to d3d10 oxi...afto pou lew einai oti tha mporouse na graftei me ta xp in mind. alla me ta tha swnontai mono oi politikoi
Ailuros Δημοσ. 4 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2007 Egw milisa gia tin metatropi enos game apo ena api se ena allo during the development cycle. Kai an exei ginei kali douleia stin graphics engine apo prin tote nai allazei sxetika efkola to api. Τι είδους μετατροπή; Καμία ιδιαίτερη μετατροπή δεν χρειάζεται ένα D3D9.0 παιχνίδι όπως π.χ. το Crysis να τρέξει κάτω από D3D10. Το μόνο που ΤΩΡΑ μόλις προσθέτουν είναι ένα επιπλέον D3D10 path για μικρές βελτιστοποιήσεις, ανάλογο με το SM3.0 path στο παρελθόν για το Far Cry. Υπό μορφή patch βγαίνουν αυτά συνήθως αν δεν είναι ήδη ενσωματωμένα με την κυκλοφορία. Δεν το κάνει σε καμία περίπτωση ωστόσο D3D10 παιχνίδι όπως και να το πάρεις. re c ailuros afou de me pairneis sovara ti kathomai kai milaw (i grafw...whatever)....pantws leme to idio pragma...ta xp ipirxane to d3d10 oxi...afto pou lew einai oti tha mporouse na graftei me ta xp in mind. alla me ta tha swnontai mono oi politikoi Σαφώς και θα μπορούσε να είχε γραφτεί το D3D10 για να περνιέται και στα ΧΡ άνετα. Η μικρή διαφορά είναι ότι δεν θα είχε τα προτερήματα που έχει σήμερα. Δίκοπο μαχαίρι ήταν και την απόφαση την έλαβαν η Microsoft μαζί με όλους τους IHV, έχοντας απόλυτη επίγνωση των προτερημάτων και των μειονεκτημάτων που φέρει μια τέτοια απόφαση.
kickeras Δημοσ. 5 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2007 Nai opws to virtualization of resources....kai pistevw oti eprepe kapoia stigmi na ksefortwthoun olon afton ton redundant kwdika apo ola ta proigoumena versions pou eprepe na sintiroun me kathe kainourgio dx. kapoia stigmi eprepe na ginei. isws pio omala omws. Thewreis diladi oti apla allazeis ta paths se ena kwdika apo dx9 se dx10 kai tha ginei compile me to new API? elpizw na exeis dikio...pantws an einai etsi tha vgaloun oloi oi developers ena aplo patchaki se mia wra sto opoio apla tha xoun kanei link ta libs gia dx10 anti gia dx9 kai recompile to build kai telos. de to exw treksei opws eipa kathws den exw vista (kai de to kovw na ta vazw prin kana service pack), alla exoun allaksei arketa pragmata. Apo render calls, render states, memory issues, to pipeline, batching and instancing, shaders, etc mexri kai diafora naming conventions. Opws swsta les afto de simainei oti tha iparxoun dx10 features. Se aftin tin periptwsi omws to thema einai poso swsta (se themata maintenance kai extensibility) exei sxediasei o kathe developer tin engine tou wste na xreiazetai oso ligotero xroniko diastima ginetai gia na ta valei. Telos pantwn, to dx10 fenetai poli endiaferon kai pragmatika thelw na valw vista mono gia afto. einai arketa pragmata pou mou spagane ta nevra sto parelthon kai twra ta exoun diorthwsei. Eidwmen
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.