Προς το περιεχόμενο

Αθλια τεχνικη υποστηριξη Οτενετ.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια ημαρτον με την τεχνικη υποστηριξη του Οτε.# μερες προσπαθω και συνεχει α'του του του".Μα καλα τι κανουν ολη μερα???Αντιμετωπιζει αλλος παρομοιο προβλημα?

Δημοσ.

Φίλε μου δεν υπάρχει εταιρία που να έχει συνδρομητές και να μην έχει άθλιο suport. Τουλάχιστον έγω δεν έχω μπορέσει να βρώ. Αυτο που κάνω τις περισσότερες φορές είναι να του καλώ μετά τις 12 το βράδυ.Μόνο η Vivo έχει πρόβλημα με αυτό επειδή λένε οι εισερχόμενες κλήσεις πέφτουν σε άλλο κέντρο μέσα στην Vivo. Υπομονή λοιπόν και προσπάθεια.

Δημοσ.

Eλα ντε που ο οτε ειναι μεχρι τις 9 το βραδυ,ΟΧΙ τα Σαββατα, και τις κυριακες για λιγο το πρωι.Οποτε ποτε να παρω?

Δημοσ.
Eλα ντε που ο οτε ειναι μεχρι τις 9 το βραδυ,ΟΧΙ τα Σαββατα, και τις κυριακες για λιγο το πρωι.Οποτε ποτε να παρω?

 

Eγώ όσες φορές πήρα (801 11 35555) το σήκωσαν αμέσως! Μάλιστα αν δε λυνόταν αμέσως το πρόβλημα, με καλούσαν οι τεχνικοί μετά ξανά!

Δημοσ.
Eγώ όσες φορές πήρα (801 11 35555) το σήκωσαν αμέσως! Μάλιστα αν δε λυνόταν αμέσως το πρόβλημα, με καλούσαν οι τεχνικοί μετά ξανά!

 

nai ala ayto einai to support tis otenet pou 90% den exei problima kai sou leei na pareis to 1242 pou einai tou ote kai den pianei an den katseis 30 lepta+ na prospatheis.

Δημοσ.
Eλα ντε που ο οτε ειναι μεχρι τις 9 το βραδυ,ΟΧΙ τα Σαββατα, και τις κυριακες για λιγο το πρωι.Οποτε ποτε να παρω?

 

σιγουρα καλεις το helpdesk και οχι το 1242? εχει τεραστια διαφορα μιας και το 1242 ειναι ΟΤΕ και το helpdesk ειναι οτενετ. εγω οσες φορες χρειαστηκε να καλεσω στο helpdesk το σηκωσαν μεσα σε λιγοτερο απο 5 λεπτα ( κυριως μετα τις 8 το βραδυ). οσο για το 1242 που μαλλον θα καλεσες στις δεν θυμαμαι ποσες φορες μονο μια το σηκωσανε μετα απο 10 λεπτα του του, μιση ωρα γραμμη προτεραιοτητας μονο και μονο για να μου πουνε οτι δεν εχουν ιδεα απο αλλα modem ektos apo speedtouch kai jetspeed. απλα ελεος το 1242

Δημοσ.
nai ala ayto einai to support tis otenet pou 90% den exei problima kai sou leei na pareis to 1242 pou einai tou ote kai den pianei an den katseis 30 lepta+ na prospatheis.

 

Ναι αλλά και πάλι μπορείς να επιμείνεις πως εσύ σύνδεση ΟΤΕΝΕΤ έχεις, τα όποια προβλήματα υπάρχουν στη γραμμή σου, εκείνοι είναι αρμόδιοι να τα λύσουν ή αν δεν μπορούν, να συνεννοηθούν εκείνοι με τους συναδέλφους τους στο 1242. Και στην HOL το ίδιο γινόταν, δήλωνες τη βλάβη στη HOL, η οποία με τη σειρά της τα προωθούσε με φαξ στον ΟΤΕ.

Δημοσ.

Ναι, αλλά άμα περιμένεις να προωθηθει απ' τον έναν στον άλλο κάηκες. Εμένα όταν μου είχε κοπεί η DSL για 3 βδομάδες λογω ΟΤΕ (:evil: ), πήγαινα συνέχεια ο ίδιος στο υποκατάστημα ΟΤΕ στη Νίκαια (όπου και ανήκω) και τους έβριζα (:twisted: ). Αλλιώς όχι 3, 30 βδομάδες θα περίμενα.

Δημοσ.

Δεν είχα κανένα σοβαρό πρόβλημα ως τώρα οπότε δεν ξέρω. Σε κάποια φάση στην ΟΤΕΝΕΤ κάτι αποσυνδέσεις και στην HOL 2-3 φορές είχε κοπεί κάνα μισάωρο. Αλλά γενικότερα, στην ΟΤΕΝΕΤ 2 φορές επικοινώνησα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης και μου έκανε μεγάλη εντύπωση η προθυμία τους να βοηθήσουν(να παίρνουν οι ίδιοι τηλ?)

Από τη HOL η μοναδική φορά που φιλοτιμήθηκαν να με πάρουν εκείνοι τηλέφωνο ήταν αφού έκανα αίτηση διακοπής για να με ψήσουν να ανανεώσω!!!

Δημοσ.

Εμένα πάντως 2 φορές που μου έτυχε πρόβλημα με HOL πήρα τις βλάβες του ΟΤΕ (121) και δήλωσα ρητά : έχω πρόβλημα DSL φτιάξτετο.

Αφού βέβαια άκουσα διάφορα κουφά από την τηλεφωνήτρια επέμεινα στην αρχική μου πρόταση και τέλος μου είπε καλά κύριε σε 24 ώρες θα φτιαχτεί.

Με πήραν τηλ. και φτιάχτηκε.

Δημοσ.

...έχω κάνει αίτηση για ConnX πριν 11 μέρες...μου ενεργοποιήσανε τη σύνδεση χτές...και δεν έχουνε να μου δώσουνε το δωρεάν μόντεμ όπως προβλέπει το συμβόλαιο λόγω εξάντλησης των αποθεμάτων! Δεν τη γλιτώνουν την καταγγελία μου φαίνεται...

Δημοσ.
Ασχετούλα δώσε πίσω το αίμα που μου πήρε το link σου, έχω διαδικτυακό AIDS...Θα σου ψοφήσει ο χαρακτήρας ...

 

:twisted: :mrgreen: :mrgreen: SSSSh! Μη μας πάρουν χαμπάρι, θέλω κι άλλο αίμαααα! :mrgreen:

 

Και για να μην είμαι τελείως offtopic:

Όσες φορές προσπάθησα να δηλώσω βλάβη στο 121 μου έλεγαν πως η γραμμή είναι στο όνομα του εκάστοτε ISP και όχι στο δικό μου και πως μόνο ο ISP μπορεί να δηλώσει βλάβη. Δεν ξέρω αν και κατά πόσο είναι αλήθεια, αλλά η συνεργασία μου με το τεχνικό τμήμα τόσο της HOL όσο και της OTENET ήταν καλή σε γενικές γραμμές.

Δημοσ.

H προσωπική μου εμπειρία απο υποστήριξη της otenet , αν αφαιρέσεις μια τσαπατσουλιά στις προσφορές είναι καλή. Καμμία σχέση με την HOL, όπου πάντα και για όλα έφταιγε ο ΟΤΕ. Ακόμη και όταν η USB δεν κατέβαζε τίποτε πάλι ο ΟΤΕ. Πάντως όλοι λίγο πολύ στην προσπάθεια να πάρουν κομμάτι της πίτας τις κάνουν τις λαδιές.:roll:

Δημοσ.
...έχω κάνει αίτηση για ConnX πριν 11 μέρες...μου ενεργοποιήσανε τη σύνδεση χτές...και δεν έχουνε να μου δώσουνε το δωρεάν μόντεμ όπως προβλέπει το συμβόλαιο λόγω εξάντλησης των αποθεμάτων! Δεν τη γλιτώνουν την καταγγελία μου φαίνεται...

 

Γιατί δεν πήγες σε κάποιο OTEshop (ή Γερμανό) να πάρεις από εκεί το πακέτο και να κάνεις και την αίτηση; Έτσι γλιτώνεις την καθυστέρηση του courier!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...