Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αληθεια, ποση πραγματικα ειναι η χρεωση στο 13880?

Εχω παρει πολλα τηλ και φοβαμαι μη μουρθει κανας

μπελας...

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Φιλε tacuma,εγω περιμενω 3 βδομαδες τωρα, DSL CUBE.

Το κακο ειναι οτι μετα απο πολλα τηλ,μου ειπαν ευθαρσως

αλλες 30 εργασιμες και βλεπουμε...λες αν κανω τα ιδια

με σενα,να εχω αποτελεσμα?

 

Φιλικα

f030

 

 

 

Εγω λεω να το κανεις,δεν χανεις κατι πιστεψέ με!

Δημοσ.

Λοιπον . . πριν τρις μέρες με ενημέρωσαν ότι είμαι έτοιμος . . . HAAALLELUJAH !!!

Ναι καλά . . . έτσι εύκολα νομίζεις !!! ΧΑ !!! φφφφφφ.....

 

Βασικά το ρουτερ δεν συγχρονίζει, το συμπέρασμα που βγήκε μετά από κουβέντα με τον τεχνικό είναι ότι υπάρχει ενδεχομενο να φταίει η εσωτερική καλωδίωση, ή τεχνικό πρόβλημα δικό τους !!

 

Η πολυκατοικία που μένω είναι 18 ετών και άνω , υπάρχει περίπτωση να φταίει η καλωδίωση ;

Στο διαμέρισμα μου από την πρίζα του τοίχου μου δεν έχω το κλασικό φις με το βύσμα , αλλά το καλώδιο είναι γυμνό οπότε το συνδέω με ένα φις εγώ και από κεί φεύγει για το ρουτερ μου! Παίζει να μην συγχρονίζει γιατί φταίει ξέρω εγώ το φις που έβαλα στο τοίχο κτλ Το έχω τσεκάρει ότι η γραμμή δουλεύει στην απλή σύνδεση που χρησιμοποιώ, ο τεχνικός μου λέει ότι επειδή είναι άλλη συχνότητα η dsl δεν παίζει ρόλο. .

 

Τέλος πάντων χρειάζομαι, ΚΑΝΑ ΕΞΩΓΗΙΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ !!!!!! ή στην συνδεσμολογία με το τοίχο θέλω κάτι ειδικό , φις κτλ ?

 

Έχω απηυδήσει ρε πούστη μου , τρις μήνες γαμώ το κερατό μου ΤΡΙΣ ΜΗΝΕΣ HELP AAAAarGGG!! fffff....

Thanx

Δημοσ.
Εν ολίγοις . . . φταίει αυτο; ????

Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να το βάλεις (προτίστως) στο πράσινο και στο μαύρο ή στο κόκκινο και κίτρινο αν έχει 4 pin η συσκευή σου. Πάντως έτσι νομίζω ότι δεν γίνεται να δουλεψει! Για δοκίμασε και πες μας!!!

Δημοσ.

Φιλαράκι τα ίδια προσπαθήσανε να κάνουνε και σε μένα αλλά πρίν μπεί ο δεύτερος μήνας ταλαιπωρίας με άγριες! διαθέσεις για ξύλο !και φυλακής ! στα γραφεία τους κάνανε πίσω και πήρα από το Πλαίσιο τα λεφτά μου την ίδια μέρα.

Πάντως αν θέλεις adsl se 3 εργάσιμες μέρες καλεσέμε στο 6997104100.

Παναγιώτης.

Καλή Τύχη και καλά ξεμπερδέματα...

Δημοσ.

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας:

 

Φιλαράκι τα ίδια προσπαθήσανε να κάνουνε και σε μένα αλλά πρίν μπεί ο δεύτερος μήνας ταλαιπωρίας με άγριες! διαθέσεις για ξύλο !και φυλακής ! ...(....)

 

λολ. . το έχω ρήξει στην παρωδία δεν γίνεται αλλιώς , αν και εχθές το βράδυ στην προσπάθεια μου να δω τι φταίει έριξα μια παν... με άκουσε ολος ο όροφος! :P

 

Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να το βάλεις (προτίστως) στο πράσινο και στο μαύρο ή στο κόκκινο και κίτρινο αν έχει 4 pin η συσκευή σου. Πάντως έτσι νομίζω ότι δεν γίνεται να δουλεψει! Για δοκίμασε και πες μας!!!

 

Δοκίμασα όπως είπες , δεν δούλεψε ... :-?

 

 

Σε τι μαγαζί να πάω να ζητήσω άλλο φισ και καλώδιο;Που να ξέρουν όμως από dsl και τα ρέστα, θέλει ειδικά καλώδια; Να τα κάνω από την αρχή, φισ-καλώδιο για router.

 

Το ξέρω οτι είναι εντελώς ηλίθιες οι ερωτήσεις μου , αλλά δεν με βοηθάνε από το τεχνικό τμήμα σε αυτό και η ειδοποίηση που μου λένε για την περίπτωση δική τους ρύθμησης είναι ίδια η πανδαισία της κοροιδίας !!

Να μην αναφέρω τις χρεώσεις του 13880 με αναμονές που έχουν σπάσει όλα τα παγκόσμια ρεκορ !!!! :|

Δημοσ.
Δοκίμασα όπως είπες , δεν δούλεψε ... :-?
Βασικά, το τηλέφωνο παλαιότερα δούλευε??? Νομίζω ότι η συνδεσμολογία που σου πρότεινα είναι η σωστή, τουλάχιστον στο σπίτι μου έτσι τα έχω βάλει. Τα δύο κεντρικά δίνουν στο router για την γραμμή και τα δύο εξωτερικά καλωδιάκια επιστρέφουν τηλέφωνο σε όλο το δίκτυο του σπιτιού. Ύστερα από αυτό πιστεύω ότι είτε φταίει η μπρίζα (μικρές πιθανότητες) είτε φταίει η γραμμή της Vivodi, η οποία δεν είναι ενεργοποιημένη!!!
Δημοσ.
Βασικά, το τηλέφωνο παλαιότερα δούλευε??? Νομίζω ότι η συνδεσμολογία που σου πρότεινα είναι η σωστή, τουλάχιστον στο σπίτι μου έτσι τα έχω βάλει. Τα δύο κεντρικά δίνουν στο router για την γραμμή και τα δύο εξωτερικά καλωδιάκια επιστρέφουν τηλέφωνο σε όλο το δίκτυο του σπιτιού. Ύστερα από αυτό πιστεύω ότι είτε φταίει η μπρίζα (μικρές πιθανότητες) είτε φταίει η γραμμή της Vivodi, η οποία δεν είναι ενεργοποιημένη!!!

 

Ναι δούλευε και δουλεύει κανονικά ....

Βασικά έκανα τις αλλαγές που πρότεινες και σε κάθε άλλο συνδιασμό δεν δουλευει ουτε το τηλεφωνικό σήμα.

Οι τεχνικοί με έχουν διαβεβαιώσει οτι είμαι ενεργοποίημένος και μάλιστα το έχουν τσεκάρει δύο φορές ! Ο τεχνικός μου λέει οτι είναι λίγο περίεργο και το πιθανών είναι να φταίει η δική μου συνδεσμολογία!

Τι διάολο ρε πουστη , τόσο ΧΑΖΟΣ ΕΙΙΜΑΙ , δυό καλώδια είναι όλα και όλα. Θα με βγάλουν και καθυστερημένο;Αυριο το πρωι θα πάρω καινούριο φισ με δυο πιν καθώς και καλώδιο. ΑΝΤΕ να δω ! :|

Έχει τύχει σε κανέναν από εσας κάτι παρόμοιο με καλώδια του σπιτιούς σας ή της πολυκατοικίας σας;

Δημοσ.

aman filaraki min moy les tetia,prin mia evdomada ekana to idio akrivos stin sigekrimeni eteria kai moy ipan se 15 ergasimes,les na travixi toso poli!!!!eftixws poy den diekopsa tin otenet akomi kati mesa moy moy elege na gini prota i sindesi kai meta na diakopso apo tin proti.opos kai na exei ipomoni.

Δημοσ.
aman filaraki min moy les tetia,prin mia evdomada ekana to idio akrivos stin sigekrimeni eteria kai moy ipan se 15 ergasimes,les na travixi toso poli!!!! (...)

 

Εσύ τουλάχιστον έχεις ήδη dsl . . . :| , αν κατάλαβα καλά κάνεις "μετάβαση";

ΕΓΩ που πηγαίνω με το κάρβουνο ενώ η αίτηση μου έγινε 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ!!

15 εργάσιμες !!? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !

Δημοσ.

Παιδια επειδή κάτι ακούστηκε για την vivodi οτι δεν είναι αξιοπιστη εταιρια και οτι παει να κλεισει, θα έλεγα να προσέχουμε τι λέμε.Αυτη την στιγμή ειναι απο τις τρείς μεγαλυτερες εταιρίες στον χώρο.Οι επενδύσεις που εχει κανει (ειδικά για το cable tv )είναι τεραστιες για τα ελληνικα δεδομενα και αυτη τη στιγμη εχει ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΔΙΚΤΥΟ στην ελλαδα.Πιο ευκολο να κλεισει η forthnet παρα εκεινη.Προβλήματα υπάρχουν και παντα θα υπαρχουν και για αυτο φταιει ο ΟΤΕ και το απαρχαιωμένο δίκτυο του.Μεσος όρος ενεργοποιησης ειναι οι 30 εργασιμες μέρες αλλα σε αυτο φταιει ο ΟΤΕ που δίνει επιτηδες προτεραιότητα στις δικες του γραμμες adsl.Για ρωτήστε και στις άλλες εταιριες να δειτε τι γίνεται...Δικαιολογημένος ο εκνευρισμος, αλλα όχι και υπερβολές.Γνωρίζω τουλαχιστον 25 ατομα από διαφορετικες περιοχές που ειναι ευχαριστημένοι και με το παραπανω απο την VIVODI.Ειναι η μοναδική εταιρία που δεν ''στριμώχνει'' τους πελάτες της σε ''κόμβους'' της με συνέπεια να απολαμβάνουν πραγματικες ταχυτητες 1024 και πάνω.Δεν κατηγορω αλλες εταιρίες που ειναι και αυτες αξιόπιστες και καλες,απλά παραθέτω τη αλήθεια.Και καλο ειναι να μην λέμε ότι μας έρχεται στο κεφάλι.

Δημοσ.
Παιδια επειδή κάτι ακούστηκε για την vivodi οτι δεν είναι αξιοπιστη εταιρια και οτι παει να κλεισει, θα έλεγα να προσέχουμε τι λέμε.Αυτη την στιγμή ειναι απο τις τρείς μεγαλυτερες εταιρίες στον χώρο.Οι επενδύσεις που εχει κανει (ειδικά για το cable tv )είναι τεραστιες για τα ελληνικα δεδομενα και αυτη τη στιγμη εχει ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΔΙΚΤΥΟ στην ελλαδα.Πιο ευκολο να κλεισει η forthnet παρα εκεινη.Προβλήματα υπάρχουν και παντα θα υπαρχουν και για αυτο φταιει ο ΟΤΕ και το απαρχαιωμένο δίκτυο του.Μεσος όρος ενεργοποιησης ειναι οι 30 εργασιμες μέρες αλλα σε αυτο φταιει ο ΟΤΕ που δίνει επιτηδες προτεραιότητα στις δικες του γραμμες adsl.Για ρωτήστε και στις άλλες εταιριες να δειτε τι γίνεται...Δικαιολογημένος ο εκνευρισμος, αλλα όχι και υπερβολές.Γνωρίζω τουλαχιστον 25 ατομα από διαφορετικες περιοχές που ειναι ευχαριστημένοι και με το παραπανω απο την VIVODI.Ειναι η μοναδική εταιρία που δεν ''στριμώχνει'' τους πελάτες της σε ''κόμβους'' της με συνέπεια να απολαμβάνουν πραγματικες ταχυτητες 1024 και πάνω.Δεν κατηγορω αλλες εταιρίες που ειναι και αυτες αξιόπιστες και καλες,απλά παραθέτω τη αλήθεια.Και καλο ειναι να μην λέμε ότι μας έρχεται στο κεφάλι.

 

Συμφωνω απολυτα.Αν και μετα απο τις αναβαθμισεις του πΟΤΕ επεσε λιγο η ταχυτα του download κατα τα αλλα δεν μου εχει παρουσιασει προβλημα ουτε μια μερα εδω και εναμισι χρονο στο ιδιόκτητο δυκτυο της.

Δημοσ.

Καλησπέρα

 

Επειδή και εγώ είχα την ευτυχία να κάνω αίτηση απο τη vivodi για το νέο μου σπίτι...να σας πω τι έγινε για να ξέρετε με τι έχετε να κάνετε.

Πριν απ'όλα, να σας πω οτι και στο παλιο σπίτι είχα vivodi, η σύνδεση έγινε στο κανονικό διάστημα και η ταχύτητα ήταν άψογη. Το σημείο κλειδί όμως είναι ότι το παλιό σπίτι ήταν στα Πατήσια - μια από τις πρώτες περιοχές δραστηριοποίησης της εταιρείας.

 

Για τη νέα αίτηση λοιπόν: την έκανα 6/12/2006. Ως και τον 1/2007 καμία απάντηση. Επειτα από δικό μου τηλεφώνημα, μου λένε πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον ΟΤΕ & το δήμο Καλλιθέας και ο ΟΤΕ απέρριψε την αίτηση από τις 20/12. Τους ενημερώνω πως αυτό έχει λυθεί από τις 15/12 (ήταν γνωστό το θέμα και αφορούσε όλη την πολυκατοικία). Περιμένω πάλι. Τίποτα. Τηλεφωνήματα καθημερινά ως τις 15/1/2007 - κάθε φορά να λέω τα ίδια μιας και κανείς δε γνώριζε οτι είχα ξαναπάρει.

Τελικώς στις 15/1/2007 μου είπαν ότι δεν παρέχεται η υπηρεσία γιατί θα πρέπει να γίνει αναβάθμιση του κέντρου του ΟΤΕ στον συγκεκριμένο κόμβο - κάτι που προφανώς δεν ήξεραν όταν τους ρώτησα κατά την αίτηση.

Ζητάω ακύρωση και με παίρνει την επόμενη κάποιος να με ρωτήσει γιατί - ο οποίος φυσικά δε γνώριζε τίποτε γιατί προφανώς δεν τηρούν ιστορίκο.

Η ακύρωση έγινε στις 16/1/2007 - αυτοί και καλά την παρέλαβαν στα μέσα Φεβρουαρίου και τελικα τα λεφτά μου τα πήρα πίσω τον Μάρτιο.

Πως όμως? Δεν μου έβαζαν τα λεφτά, λέει, γιατί δεν είχαν τον αριθμό λογαριασμού μου και θα έπρεπε να ξαναστείλω φαξ για να μου τα βάλουν σε "κανά 2-3 εβδομάδες".

Τα έβαλαν την επόμενη μέρα, χωρίς εγώ να ξαναστείλω κάποιο φαξ, αφού όμως τους απείλησα για την προστασία καταναλωτή.

 

Σόρρυ αν σας κούρασα....ένα έχω να σας πω:

ΜΑΚΡΙΑ - έχουν καλές ταχύτητες αλλά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

 

PS1: Επόμενο βήμα: Αίτηση στον ΟΤΕ => DSL σε 3 μέρες

PS2: Δεν είναι θέμα του ΟΤΕ οι 20 ημέρες - είναι δικό τους και το χρησιμοποιούν ως δικαιολογία (εσωτερική πηγή, νομίζω αξιόπιστη)

Δημοσ.
Παιδια επειδή κάτι ακούστηκε για την vivodi οτι δεν είναι αξιοπιστη εταιρια και οτι παει να κλεισει, θα έλεγα να προσέχουμε τι λέμε.Αυτη την στιγμή ειναι απο τις τρείς μεγαλυτερες εταιρίες στον χώρο.Οι επενδύσεις που εχει κανει (ειδικά για το cable tv )είναι τεραστιες για τα ελληνικα δεδομενα και αυτη τη στιγμη εχει ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΔΙΚΤΥΟ στην ελλαδα.Πιο ευκολο να κλεισει η forthnet παρα εκεινη.Προβλήματα υπάρχουν και παντα θα υπαρχουν και για αυτο φταιει ο ΟΤΕ και το απαρχαιωμένο δίκτυο του.Μεσος όρος ενεργοποιησης ειναι οι 30 εργασιμες μέρες αλλα σε αυτο φταιει ο ΟΤΕ που δίνει επιτηδες προτεραιότητα στις δικες του γραμμες adsl.Για ρωτήστε και στις άλλες εταιριες να δειτε τι γίνεται...Δικαιολογημένος ο εκνευρισμος, αλλα όχι και υπερβολές.Γνωρίζω τουλαχιστον 25 ατομα από διαφορετικες περιοχές που ειναι ευχαριστημένοι και με το παραπανω απο την VIVODI.Ειναι η μοναδική εταιρία που δεν ''στριμώχνει'' τους πελάτες της σε ''κόμβους'' της με συνέπεια να απολαμβάνουν πραγματικες ταχυτητες 1024 και πάνω.Δεν κατηγορω αλλες εταιρίες που ειναι και αυτες αξιόπιστες και καλες,απλά παραθέτω τη αλήθεια.Και καλο ειναι να μην λέμε ότι μας έρχεται στο κεφάλι.

 

Καλώς τονα !

Άκου λίγο , ο λόγος που άνοιξα αυτό το thread πριν απο λίγες μέρες όπως άλλωστε θα είδες είναι για την μεγάλη καθυστέρηση της ενεργοποίησης μου. ΤΡΙΣ ΜΗΝΕΣ .

Επειδή στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας ΔΕΝ ήταν ικανοί να μου δώσουν μια συγκεκριμένη απάντηση για την αιτία αυτής της καθυστέρησης - ο καθένας μου έλεγε το μακρύ του και το κοντό του - εναπόθεσα τις ελπίδες μου για να καταλάβω τι γίνεται εδώ. Δεν είχα ξέρεις την πρόθεση ούτε να ταλαιπωρώ χαζοιδώς μαλακοδώς τους insominiaks ούτε να θίξω τα συμφέροντα του ΚΟΛΟΣΣΟΥ VIVODI ! :evil:

Εν συνεχεία μετα την "ενεργοποίηση"- ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ αφου ξεσκίστηκα να τους πέρνω τηλέφωνο- τα προβλήματα συνεχίστηκαν! Ποια προβλήματα δηλαδή . . . . ΔΕΝ με έχουν ενεργοποιήσει καν ρε μεγάλε , ο τεχνικός από το κέντρο δεν μπορούσε να καταλάβει τι συμβαίνει, και με έχει περαδόθε στο σπίτι μου για τη συνδεσμολογία -ξεχάσαμε και πως ανοίγει το pc , κατάλαβες; Και το συμπέρασμα ήταν ότι είμαι τόσο χαζός που δεν ξέρω να βάζω ένα γαμημένο καλώδιο στην πρίζα!

 

Να σου πω κάτι , . . .εγώ είμαι άσχετος ωραία; και δεν μπορώ να καταλάβω το πόσο εξέλιξη στην τεχνολογία της έχει η Vivodi , όπου και επικαλείσαι. Μπορώ να καταλάβω όμως ότι από θέμα συμπεριφοράς απέναντι μου σαν πελάτης είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!

 

ps...και ο χρόνoς κυλάει και όσο υπάρχουν ιπτάμενοι ελέφαντες αλλά τοσό υπάρχει adsl για μένα !

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...