Προς το περιεχόμενο

hardware transformation and lighting. Tι ειν΄τούτο;


alfista

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δηλώνω μάλλον λίγο άσχετος όσον αφορά κάρτες γραφικών οπότε η ερώτηση μου μπορεί να είναι απλή. Δοκίμασα να ξεκινήσω ένα παιχνίδι σε 2 laptop με μουφοκάρτες γραφικών τύπου intel graphics με shared μνήμη 64MB και 128ΜΒ αντίστοιχα, και μου έβγαλε και στις 2 περιπτώσεις την παρακάτω εικόνα.

 

faultax3.th.jpg

 

Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το direct X, λογικά εστιάζω το πρόβλημα στο hardware transformation and lighting το οποίο λογικά δεν υποστηρίζει η κάρτα γραφικών. Όπως λέει και ο τίτλος, τι είν' τούτο;

Δημοσ.

Κατατοπιστικότατα ήταν. Ευχαριστώ.

Το δοκίμασα τελικά και στο desktop και η 4ετίας 128άρα ΑΤΙ το έπαιξε κανονικά οπότε υποθέτω ότι απλά δεν σηκώνουν τη συγκεκριμένη δυνατότητα οι κάρτες.

Δημοσ.
Κατατοπιστικότατα ήταν. Ευχαριστώ.

Το δοκίμασα τελικά και στο desktop και η 4ετίας 128άρα ΑΤΙ το έπαιξε κανονικά οπότε υποθέτω ότι απλά δεν σηκώνουν τη συγκεκριμένη δυνατότητα οι κάρτες.

 

Η Radeon που έχεις στο desktop έχει μονάδες vertex shaders που αναλαμβάνουν απροβλημάτιστα εντολές transform & lighting. Η ενσωματωμένες μονάδες της Intel (πλην του τελευταίου Χ3000) δεν έχουν ούτε μονάδες T&L, ούτε VS και η Intel δεν μπήκε καν στον κόπο να γράψει έναν οδηγό της προκοπής για να μπορεί να επεξεργαστεί η κάρτα T&L μέσω λογισμικού και μόνο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...