Προς το περιεχόμενο

c2d 6600 + p5b deluxe o/c

darisg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κύριοι,

Εχω εναν c2d 6600 πάνω σε μία p5b deluxe (bios 1004), με 2χ1GB 800MHz OCZ gold 5-5-5-15, cooler Zalman 9500, psu Thermaltake 460W.

επειδή είμαι άσχετος με το σπόρ, και θέλω να ανεβάσω λίγο την cpu (όχι πάνω απο 3,0Ghz) και τις μνήμες αν γίνετε,( αν γίνετε να βελτιωθούν και τα timings ακόμα καλύτερα) χωρίς να τα στρεσάρω πολύ.....μπορεί να μου δώσετε τα φώτα σας?

Τι έχω κάνει μέχρι τώρα:

βάζω ratio cmos setting 8, cpu frequency 350, οπότε πάμε @2.8

DRAM frequency 875, timings 4-5-5-12 & memory voltage 2.05.

τρέχω 2 λούπες memtest = ok!, 30min orthos = ok!

τα προβλήματα:

1) idle θερμοκρασία 44c, full load 63c!!!!! (zalman @1400rpm)

2) Στο bios αναφέρεται cpu frequency 2.8, στο cpu-z 2.80(350*8 ),στο core temp 3.150(393.76*8 ) και στο orthos 3.150(350*9).Τι έχω τελικά? 2,8 ή 3,15?

3) Στο cpu-z, δίνει rated fsb 1400 και fsbRAM 4:5 (μας πειράζει αυτό?)

Με τις θερμοκρασίες τι γίνετε? υπάρχει πρόβλημα? (και τις στροφές της zalman να ανεβάσω @2400 πέφτει μόνο 1-2 βαθμούς)

Πείτε τη γνωμη σας, να το αφήσω έτσι ή θα έχω πρόβλημα?

Δημοσ.

Φίλε μου έχουμε ίδιο επεξεργαστή και μητρική . Εγώ τα δουλευώ σε 401 fsb και 8 multiplier με stock τάσεις σε όλα και πάει μια χαρα

1) Οι θερμοκρασίες όντως είναι αρκετά υψηλές. Σε μένα που τρέχω στα 3.2 Ghz idle έχω 38-42 C , full load όμως 48-50C με τον Zalman 9700 στα 1500RPM . Δεν νομίζω ότι η διαφορά απο 9700 σε 9500 είναι τόσο μεγάλη σε καμία περίπτωση . Μήπως δεν έχει κάτσει κάλα η ψύκτρα? Απο case fans τι έχεις?

2) Τα ίδια δείχνουν και σε μένα. Απλά το Coretemp και το Orthos υπολογίζουν το default multiplier του cpu , ενώ τα άλλα 2 αυτό που έχεις δώσει εσύ.

3) Νομίζω θα ήταν καλύτερα να δουλέψεις τις μνήμες σε 1:1 . Αλλά ας πουν τη γνώμη τους και άλλοι πιο έμπειροι απο μένα σ'αυτο . Πάντως η δικιά μου εμπειρία στο 1:1 είναι άκρως θετικότατη. Το memory bandwidth απογειώθηκε.