Προς το περιεχόμενο

Counter strike 1.6 ONLINE

kapas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

nai prepei na xeis account sto 1.6

Tropoi ya na apokthseis account einai 3:

1) Na agoraseis to cs 1.6 anthology kapws etc legetai to exei to plasio akoma nomizw (15 euro kanei)

2) Na agoraseis ena account apo kapou eite mesw valve site h steam eite na apeuthintheis se kapoia megali alusida net cafe.Den nomizw panw apo 10 euro na sto poulisoun

*otan apoktiseis to account zitas na sou grapsoun to steam se ena cd eite to katevazeis apo kapou den kserw kala apo torrent k meta ola gg

3) Mia akoma lusi einai na pareis to contision zero

me 20-30 euro kanei nomizw etc pairneis account me to idio mporeis na paikseis k 1.6 arkei pali na katvaseis h na pareis apo to net tin steam opws sou eipa.

1-2 einai oi pio kales luseis auta.

Δημοσ.

file sno0py eyxaristo gia tis apantiseis

Sto site http://www.steampowered.com sou leei na ftiakseis ena steam account kai meta ti oloklirosi tis egrafis sou leei na agoraseis ena paixnidi meso tis pistotikis sou kartas p.x to Counter strike kanei 10$ kai periexei to CS kai to CS CZ. Afou oloklirothei i agora soy dinei to dikaioma na to katevaseis kai na paikseis.

Mporeis na to apoktiseis me ayton ton tropo i xreiazetai kati epipleon meta? Me endiaferei aytos o tropos giati mou fainetai pio eykolos.

Oso gia to plaisio exei mono to Counter strike Source 30? to opoio periexei kai alla paixnidia mesa ta opoia den me endiaferoun, ego aplos thelo mono to CS.

Δημοσ.

Des edw :) http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=2&category=696&product=801119 auto einai to 1.6

Den exw dokimasei ton tropo sou alla kata 99% mono auto xreiazetai

Prepei na apofaseis an theleis cs 1.6 or source

gt ama agoraseis px 1.6 den mporeis na paikseis source me to account h an theleis na paikseis 1.6 den mporeis na paikseis me to source account

opote afhnetai sta gousta sou:P

Δημοσ.

Tpt allo mono na egatasthseis thn steam na ftiakseis ena account online k eisai ready

Anoigeis megalo thema twra gia mena proswpika pou liwnw sto 1.6 k exw paiksei source kapoies wres anagastika gia na exw apopsh

einai ya mena h mera me thn nuxta opws eipa proswpikes theseis einai autes alla k genika k ellada k ekswterko den exoun apodextei to source h megaluterh pleiopshfia

An thes phgaine se ena net paikse k ta 2 k tha xeis aposph auta :)

Δημοσ.

Kai ego paizo arketo kairo counter kai mou aresei perissotero to 1.6 to source to eixa paiksei mia fora otan protovgike alla den to thimamai kala gia ayto se rotao.

aplos evala dsl spiti kai thelo na paizo apo to spiti gia auto kano oli tin kouventa.

To steam to katevasa apo to site kai eftiaksa account epeidi omos den vlepei kapio paixndi mou zitaei na agoraso kai to skeftomai.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...