Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα


leuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πιο άμεση μελλοντική τεχνολογία που βλέπω να έρχεται εντός της δεκαετίας είναι οι κυψέλες υδρογόνου. Το κακό τους είναι ότι χρειάζεται ρεύμα για να το εξάγουν και ότι το υδρογόνο ακόμα και συμπιεσμένο πιάνει πολύ όγκο.

 

Ακόμα πιστεύω πάντως ότι όταν έχει turbodiesel που επιτυγχάνουν 4 λίτρα τα 100χλμ είναι χαζό να μιλάμε για prius. Αυτό που για μένα θα είχε νόημα θα ήταν υβριδικό diesel, για να μην το έχει επιχειρήσει πάντως κανένας, κάποιες επιπλοκές πρέπει να υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Νυσαφι ποια με το hype των δηθεν υβριδικων-οικολογικων αυτοκινητων. Πρωτα απο ολα το περιβοητο Prius επιτυγχανει την ΙΔΙΑ οικονομια καυσιμου με αλλα αμαξια σε μια μεση διαδρομη... και εχει πολυ χειροτερες επιδοσεις (εως τραγικες) και ολα αυτα για ενα πολυ βαρυ money premium.

 

Πές μου με ποιά άλλα αμάξια καίνε max 6 λίτρα ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (5lt μικτό) και κάνουν 0-100 σε 11 δευτερόλεπτα. Και να είναι αμάξι σαν το Prius και όχι smart. Προφανώς είδες απλά ένα νούμερο με την ιπποδύναμη του prius που σου φάνηκε μικρό, χωρίς να ψάξεις τί και πώς.

 

Για τα φουγάρα που λές, όσον αφορά το Prius δεν έχει νόημα γιατί πολύ απλά το Prius δεν μπαίνει στην μπρίζα. Να ξέρεις βέβαια ότι υπάρχουν πολλοί οικολογικοί τρόποι παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, όπως υδροηλεκτρικά, αιολικά, σύντομα στην Ελλάδα φωτοβολταϊκά και άλλα. Αυτό φυσικά το παραβλέπουμε γιατί δεν μας βολεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έρευνα για τις κυψέλες υδρογόνου ήταν απάτη της κυβέρνησης μπους για να πάνε πίσω τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (όχι υβριδικά). Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η τεχνολογία δεν υπάρχει, καίνε περισσότερο ηλεκτρικό για να παράγουν υδρογόνο, το υδρογόνο ελεύθερο είναι σπάνιο, το φθηνότερο αυτοκίνητο που υπήρχε έκανε 1 εκατομμύριο δολάρια, και τα αποτελέσματα των ερευνών θα φαινόταν σε 20 με 30 χρόνια. Το ηλεκτρικό υπήρχε ήδη αλλά χτυπούσε άγρια και τις πετρελαϊκές αλλά και τις αυτοκινητιστικές λόγο απλουστευμένου service και ανταλλακτικών. π.χ. η General Motors έλιωσε στις πρέσες ολόκληρη τη σειρά της, παίρνοντας τα αμάξια πίσω από τους οδηγούς με το ζόρι. Έγιναν συλλήψεις οδηγών που δεν ήθελαν να δώσουν πίσω τα αυτοκίνητα. Το υβριδικό φαίνεται να είναι η μέση λύση που αφήνει τις πετρελαϊκές να πουλάνε βενζίνη αν και κάπως λιγότερη - ειδικά όσο βελτιώνεται η τεχνολογία - αλλά ειδικά δεν χάνουν καθόλου στα service και ανταλλακτικά επειδή πάλι έχεις ολόκληρο μηχανο-μάνι εκεί μέσα. Θα ήθελα να πιστέψω την βολική ιδέα ότι το υβριδικό - και ειδικά το υδρογόνου - είναι "φυσική" εξέλιξη αλλά μάλλον βολεύει τις εταιρίες εκτός και αν το στρογγυλοκάθιμά τους το θεωρούμε φυσική εξέλιξη.

 

Δείτε το "Who killed the electric car?" που εξηγεί τα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To "Who killed the electric car?" δεν το έχω δεί ολόκληρο αλλά το ποστ σου είναι τουλάχιστον ανακριβές.

 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της GM κόστιζε πανάκριβα και όσα είχαν δωθεί με leasing αντί συμβολικού (και επ'ουδενί αντιπροσωπευτικού του κόστους του) μισθώματος. Αν κάποιος αρνείται να επιστρέψει κάτι που έχει νοικιάσει προφανώς θα συλληφθεί.

 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που "υπήρχε ήδη" κόστιζε πανάκριβα λοιπόν και όπως όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά είχε το μειονέκτημα του μεγάλου χρόνου επαναφόρτησης.

 

Στα συμβατικά αυτοκίνητα ή στα υβριδικά/ενεργειακών κυψελών, πας στο ανάλογο πρατήριο, γεμίζεις και σε 2' φεύγεις. Στα ηλεκτρικά απαιτούνται κάποιες ώρες.

 

Το άλλο βασικότερο πρόβλημα εκτός απο το βάρος ήταν η αυτονομία που μόνο με τις σύγχρονες μπαταρίες ιόντων λιθίου ειναι σε ικανοποιητικά επίπεδα.

 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν το σκότωσε κανείς, απλώς ειναι ακόμα πολύ ανώριμη τεχνολογία. Όπως ανώριμη τεχνολογία είναι και οι ενεργειακές κυψέλες (για χρήση σε επιβατικά αυτοκίνητα). τα περι απάτης του Μπούς είναι απλώς αστεία. Σήμερα πάντως έχουν μισθωθεί σε πιλοτικό πρόγραμμα αυτοκίνητα με ενεργειακές κυψέλες σε συγκεκριμένους χρήστες. Εννοείται το αντίτημο είναι κλάσμα του πραγματικού κόστους.

 

Βραχυπρόθεσμες λύσεις είναι τα υβριδικά αυτοκίνητα και οι αποδοτικότεροι κινητήρες.

 

Υβριδικά ντίζελ είναι λίγο δύσκολο να φτιαχτούν λόγω των συνεχών επανεκκινήσεων στις οποίες ο ντίζελ δεν λειτουργεί πολύ καλά. Κάποιες εταιρίες όπως η psa ερευνούν όμως υβριδικά ντίζελ, ίσως κάποια στιγμή να βγουν στην αγορά.

 

Οι αποδοτικότεροι κινητήρες ήδη διατίθονται στο εμπόριο (ντίζελ και όττο) και ουσιαστικά χρησιμοποιούν δύο τεχνολογίες για να ανεβασουν τον βαθμό απόδοσή τους, τον άμμεσο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό και την υπερπλήρωση.

 

Μια παρατήρηση ακόμα, ένα καλό ντίζελ ακόμα και αν έχει μικρότερη τυποποιημένη κατανάλωση απο ένα υβριδικό υστερεί απο αυτό μέσα στην πόλη και σε περιβάλλον κίνησης. Εκεί το υβριδικό ανακτά στο φρενάρισμα σημαντικό μέρος της ενέργειας που δαπανά για την κίνησή του ενώ ταυτόχρονα δεν χρειάζεται να δουλεύει στο ρελαντί.

 

Κάθε λύση έχει την χρησιμότητά της, ας μην διαμονοποιούμε τίποτα και ας μην κυνηγάμε ανεμόμυλους όπως η συγκεκριμένη ταινία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης εαν πιστευετε πως η επιβαρυνση της ατμοσφαιρας με την καυση λιγνιτη για την φορτιση ενος αμαξιου, ειναι μεγαλυτερη απο την καυση βενζινης.... ειστε αξιοι της μοιρας σας. Μου συγκρινετε τα φουγαρα με το 100% ντουμανι που βγαζουν, που θα φορτισουν μια ηλεκτρικη βλακεια για 100-200χλμ αυτονομια.... με ενα σχετικα καθαρο βενζινοκινητηρα η dieselοκινητηρα τα οποια θα βγαλουν 700χλμ αυτονομια.

 

Χμμ.

Τα υβριδικά δεν μπαίνουν στην μπρίζα.

Το'ξερες ή οτι να'ναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ.

Τα υβριδικά δεν μπαίνουν στην μπρίζα.

Το'ξερες ή οτι να'ναι;

 

Το ανεφερα, επειδη μερικοι αναφερουν για φορτιση απο μπριζα... Βαση αυτου του σκεπτικου και οχι οτι να ναι. Επισης βγηκαν τα νεα EPA regulations, τα οποια ειναι τροπος μετρησης καταναλωσης ( http://www.dailytech.com/EPA+Auto+Fuel+Economy+Ratings+Plummet+With+New+2008+Guidelines/article6213.htm ) οπου συμφωνα με τις νεες ποιο ρεαλιστικες συνθηκες τα υβριδικα χαντακωθηκαν. Βεβαια δεν ειναι κατι καινουργιο μιας και οι 4Τ απεδειξαν στην πραξη πόσο οικονομικα μπορει να ειναι τα υβριδικα (και μιλαμε για αστειες διαφορες, με μεγαλο αντικτυπο στις επιδοσεις).

 

Το μοναδικο υβριδικο που παραδεχομαι οτι κερδιζει ουσιαστικα την μαχη της κατανωλωσης σε σχεση με το βενζινοκινητο αδερφακι του, ειναι το RX400 το οποιο σε συνθηκες εντος πολεως εχει ουσιαστικο κερδος και δεν μιλαμε για 1-2 λιτρακια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν το κάθε περιοδικό αυτοκινήτου και η κάθε κατασκευάστρια εταιρεία δίνει αριθμούς επιδόσεων, υποτίθεται ότι αυτό το κάνει αναφερόμενη σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας.

 

Εσείς λοιπόν που βγαίνετε από το λεκανοπέδιο τα τριήμερα τον δεκαπεντάυγουστο και το Πάσχα, είναι αστείο να αναφέρετε τέτοιους αριθμούς. Γιατί κινούμενοι στην Αθήνα με μάξιμουν ταχύτητα 60km/h 7 ημέρες την εβδομάδα, απλώς δεν θα καίτε καθόλου βενζίνη. Λειτουργεί μόνο ο ηλεκτρικός κινητήρας στις χαμηλές ταχύτητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δεί συνεντεύξεις του σκηνοθέτη και υποστήριζε όσες ανακρίβειες υποστηρίζεις και εσύ. Για το τυπικό όμως θα την δώ σήμερα.

 

Για την κατανάλωση των υβριδικών ένα ενδεικτικό παράδειγμα:

 

Απο 4Τροχούς (7/05) μέση κατανάλωση τεστ*:

 

RX300: 15,3 lt/100km

RX400h: 10,2lt/100km

 

Η διαφορά είναι τεράστια, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως το RX400h είναι πολύ πιο γρήγορο (0-100χαω σε 8,5" αντί για 10,6).

 

Τα δύο αυτά αυτοκίνητα έχουν ίδιο αμάξωμα και αναρτήσεις, ίδιους χώρους και εξοπλισμό και παρόμοιο βενζινοκινητήρα. Η διαφορά είναι χαώδης, γι'αυτό και σχεδόν όσα RX έχω δεί ήταν υβριδικά. Ομοίως και για το GS.

 

Για τα υβριδικά στην πρίζα ναι μεν γίνεται αλλά στα αυτοκίνητα αυτά οι μπαταρίες έχουν επικουρικό ρόλο, ακόμα και αν κάνει κανείς την συγκεκριμένη μετατροπή θα κερδίζει κάποια λίτρα καυσίμου και μόνο, όσα αντιστοιχούν στην ενέργεια της μπαταρίας.

 

*= την μέση κατανάλωση τεστ των 4Τ εγώ προσωπικά την θεωρώ την πιο αξιόπιστη μέτρηση κατανάλωσης. Γίνεται σε πραγματικές συνθήκες και αντιπροσωπεύει πολύ καλύτερα την πραγματικότητα απο τις τυποποιημένες. Σε όσα αυτοκίνητα έχω μετρήσει σε βάθος χρόνου την κατανάλωση έχει σχεδόν ταυτιστεί με αυτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις ειρωνίες στους φίλους σου. Μόλις είδα την ταινία, ομολογουμένως δεν ήταν όπως την περίμενα, ήταν ΠΟΛΥ χειρότερη. Βλάκες με ατζέντα, ότι χειρότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...