Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα


leuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, πουλάει κανείς, είναι νόμιμα;

 

Μιλάω για τα καθαρά ηλεκτρικά που μόνο μπαίνουν στη πρίζα ή υβριδικά που δεν είναι μόνο βενζίνης αλλά μπαίνουν και στη πρίζα.

 

Θα' θελα το πρώτο μου αυτοκίνητο να είναι ηλεκτρικό. :neutral:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Απ'οτι ξέρω κυκλοφορεί μόνο το Toyota Prius το οποίο είναι υβριδικό και είναι και αφορολόγητο... Αλλά νομίζω δεν μπαίνει στην πρίζα, δηλαδή δεν μπορείς να το φορτίσεις στο σπίτι σου, οπότε είναι λίγο ιστορία...

 

Η οικονομία και η προστασία του περιβάλοντος όμως δεν επιτυγχάνεται έτσι, γιατί και το ηλεκτρικό ρεύμα καίει λιγνίτη για να παραχθεί που είναι πιο βρώμικος από την βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενδιαφερόμουν να μπαίνει στη πρίζα για πρακτικούς λόγους. για μικρές διαδρομές και όταν έχεις κάτι σαν γκαράζ ή παρόμοιο, η πρίζα είναι θεϊκή λύση.

 

όσον αφορά περιβαλλοντικούς λόγους, δεν είναι το κυριότερο, κυρίως με ενδιαφέρει η τεχνολογία αλλά αν το πάμε εκεί, αφού είδα το "who killed the electric car?", που μιλάει για το πως η general motors *επίτηδες* "σκότωσε" ένα επιτυχημένο της μοντέλο διότι θα έχανε λεφτά από service και ανταλλακτικά (πριν πάμε καν για το τί χάνουν οι πετρελαϊκές), νομίζω ότι παίζει πολύ προπαγάνδα. για την ακρίβεια, το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ δείχνει έγγραφα αυτών των εταιριών που χωρίς καμία σταθερή βάση μιλάνε για "ύποπτα" οφέλη προς το περιβάλλων.

 

ακόμα και αν παίρνεις το ηλεκτρικό από πετρέλαιο ή κάρβουνο - χωρίς καν να πάμε στο ότι μπορεί και να το παίρνεις από αιολικά,ηλιακά,υδροηλεκτρικά κτλ - η κατανάλωση είναι πολλαπλάσια λιγότερη.

 

edit: κάπου βλέπω αυτό το toyota prius ίσως είναι plug-in σε νεότερο μοντέλο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yπάρχει πιο οικονομικό και πράσινο αυτοκίνητο από το prius, το Fiat Sienna, που καίει βeνζίνη, αιθανόλη, και φυσικό αέριο σε οποιαδήποτε αναλογία επιτυγχάνοντας τέλεια καύση ανά πάσα στιγμή.

Εδώ λέει πώς γίνεται να μπει στην πρίζα το Prius.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To toyota prius και ένα άλλο υβριδικό της skoda πλην της οικονομίας καυσίμου, ΔΕΝ πληρώνουν στην Ελλάδα τέλη κυκλοφορίας και δεν ισχύει για αυτά το μονά-ζυγά στο κέντρο. Το είχα διαβάσει σε ένα περιοδικό αυτοκινήτου. Έχουν κι άλλες ελαφρύνσεις πλην το καύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι κέρδος έχει το περιβάλλον όταν το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό;

εννοώ οτι και στην μπρίζα να το βάλεις το ρεύμα που το φορτίζει έχει παραχθεί με την καύση άνθρακα στο εργοστάσιο

μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει γιατί πάντα το είχα αποριά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρητικα για την ενεργεια που χρειαζεται ενα αυτοκινητο ενα εργοστασιο ανθρακα θα επιβαρυνει με λιγοτερους ριπους την ατμοσφαιρα απ' οτι η μηχανη του.

+ επιπλεον μολυνση απο τα διυλιστήρια για να παραγχει η βενζινη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας σημαντικος λογος ειναι οτι καθε κοινο αυτοκινητο εκπεμπει μονο του καποιους ρυπους που αναλογως την συντηρηση του μπορει να ειναι και ανεξελεγκτοι (πχ, παλια αυτοκινητα, αρυθμιστοι κινητηρες, κατεστραμενοι καταλυτες).

Ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο ομως παιρνοντας την ενεργεια του απο ενα εργοστασιο της ΔΕΗ, θεωρητικα οι ρυποι που του αντιστοιχουν μπορουν να ελεγχτουν ευκολοτερα βαζοντας τα καταλληλα φιλτρα στα φουγαρα της ΔΕΗ, στην πηγη δηλαδη. Ετσι γλιτωνουμε την περιττη ρυπανση απο τους "αδιαφορους" αυτοκινητιστες, αφου θεωρητικα παντα το ηλεκτροπαραγωγο εργοστασιο θα επιδεικνυει πιο σοβαρη συμπεριφορα.

 

Βεβαιως αν μιλαμε για χωρες οπως η Δανια οπου πραγματικα ειναι πρωτοπορες στην οικολογικη συμπεριφορα οντας πρωτοπορες στην χρηση ανεμογενητριων και αλλων φιλικων ηλεκτροπαραγωγων μεσων, τοτε ναι υπαρχει κερδος.

Αν ομως μιλαμε για το Γιουνανισταν που βρισκεται ακομα στον 19ο αιωνα, ε τοτε μονο ως ανεκδοτο μπορει να θεωρηθει ο αντιρυπαντικος προσανατολισμος των ηλεκτροπαραγωγων μοναδων της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη, το Prius για παράδειγμα επιβαρύνει μόνο με τους ρύπους του κινητήρα του, καθώς δεν γεμίζει τις μπαταρίες από το δίκτυο της ΔΕΗ, αλλά μόνο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά και τα υβριδικά, ιδίως εντός πόλης είναι καλά τα αποτελέσματα, αλλά ένας μικρός diesel είναι ακόμα πιο καλός από άποψη οικονομίας... δυστυχώς δεν παίζει για Αθήνα και Θεσ/νικη όμως:(

Πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα βρεις πάντως με την έννοια που το θες. Το πρόβλημα είναι το βάρος των μπαταριών, ο χώρος που πιάνουν και η διάρκεια ζωής. Πάντως γίνονται άπειρες έρευνες γιανα φτιαχτούν καλύτερες μπαταρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακόμα και αν το ρεύμα έρχεται από πετρέλαιο σε εργοστάσιο είναι πολύ λιγότερη η ενέργεια που καταναλώνεται - χωρίς καν να μιλάμε ότι μπορεί και να το πάρεις από υδροηλεκτρικά, ανεμόμυλους κ.α.. το κυρίως πρόβλημα που μπορεί να έχει κάποιος είναι μόνο αν οι μπαταρίες δεν κρατάνε πολύ, το όποιο βελτιώνεται όσο περνάει ο καιρός και θα βελτιώνεται γρηγορότερα όταν υπάρχει περισσότερη ζήτηση.

 

απλά ο κόσμος δεν αλλάζει έτσι εύκολα. έχουν στρογγυλοκαθίσει οι αυτοκινητιστικές στο να πουλάνε service και ανταλλακτικά - ουτε καν πολλά λάδια δεν χρειάζονται και τα μηχανικά μέρη είναι προφανώς λιγότερα - και οι πετρελαϊκές στο να πουλάνε βενζίνη ακόμα και αν δεν χρειάζεται, π.χ. για το αυτοκινητάκι που θέλει κάποιος για 4 χιλιόμετρα τη μέρα σε μια μικρή πόλη και έχει και γκαράζ.

 

η general motors έκανε συστηματική προπαγάνδα με αερολογίες για να κρύψει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μιλούσαν ότι "ίσως" τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικού καίνε περισσότερο - το οποίο δεν στέκει - και μια "διαφήμιση" που έφτιαξαν ήταν περισσότερο για να σε τρομάξει παρά να σε προσελκύσει. κατέστρεψαν ολόκληρη τη σειρά *τους* σε πρέσες, παίρνοντάς την πίσω από τους οδηγούς με το ζόρι - έγιναν συλλήψεις οδηγών που δεν ήθελαν να δώσουν τα αυτοκίνητα για λιώσιμο.

 

και αν το πάμε στο κόστος αγοράς, τα επιχειρήματα είναι χιουμοριστικά, με τόσα λίγα που παράγουν, αν έκαναν μαζική παραγωγή, όχι απλά θα έφτανε το κόστος στα αντίστοιχα βενζίνης, υποθέτω θα ήταν κάτω απ' τη μισή τιμή.

 

αρχικά πήγαν να κάνουν ολική 'αεροπειρατεία' της ιδέας όταν πρωτοβγήκε ο Μπους στην αμερική προσπαθώντας να το πάνε προς την "έρευνα" των αυτοκινήτων "υδρογόνου" το οποίο ήταν απλά απάτη για να κερδίσουν χρόνο μιας και το υδρογόνο καίει περισσότερη ενέργεια για να παραχθεί, είναι σπανιότερο, το φθηνότερο αυτοκίνητο έκανε 1εκ. δολάρια, και τα "αποτελέσματα" θα φαίνονταν μετά από 20-30 χρόνια (ενώ ήδη υπήρχε η τεχνολογία του ηλεκτρικού και οι προηγούμενες ιστορίες με τις πρέσες της gm).

 

δεν πέρασε η απάτη εντελώς και πέρασαν στο προσκηνιο τα υβριδικά σε κάποιο βαθμό, το όποιο είναι καλύτερο απ' το τίποτα και ίσως καλή μεταβατική λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ φίλε πως είναι μια κατάσταση που βολεύει τους κατασκευαστές, όμως το ότι θα στοίχιζε λιγότερο ή θα είχε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ο κινητήρας είναι απλώς μια κακή θεωρία. Βλέπεις ως ηλεκτρολόγος στο 90% της ημέρας ασχολούμαι με βλάβες στους ηλεκτροκινητήρες:

χρειάζονται ακόμη πολλά χρόνια έρευνας επάνω στην φυσική του ηλεκτρισμού με τα σημερινά δεδομένα. Αυτήν την εκατονταετία που οι άνθρωποι εξέλιξαν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ένας σοφός θα έλεγε πως ήταν χαμένος χρόνος. Μια απλή φυσική απόδειξη πως μιλάμε για έξυπνη μαϊμού, αφού κανένας νοήμων οργανισμός δεν θα επένδυε τόσα χρόνια στην έρευνα για μία πηγή ενέργειας που έτσι κι αλλιώς είναι περιορισμένη.

 

Οι κατασκευάστριες εταιρείες θα αλλάξουν ρότα μόνο όταν γίνει -ξεκάθαρα- η δήλωση πως δεν υπάρχει άλλο πετρέλαιο και η δημιουργία στρατηγικής ενός υποχρεωτικού πλάνου επάνω σ' αυτόν τον τομέα, με χρονοδιάγραμμα. Τότε αναγκαστικά είμαι σίγουρος πως δεν θα χρειαστούνε και πολλά χρόνια έρευνας. Θα κάνουν απευθείας άλματα.

 

Το ότι δεν υπάρχουν σήμερα αξιόπιστες μπαταρίες για ένα αυτοκίνητο οφείλεται στο ότι δεν υπήρξε ποτέ η ανάγκη. Υπάρχουν όμως για παράδειγμα αξιόπιστες μπαταρίες για καράβια. Που υπήρχε η ανάγκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...