Προς το περιεχόμενο

Cd-rom + 486

WIZZER

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

pws mporw na syndesw ena cd-rom se enan 486.to problhma einai oti to kalwdio poy exei den mporei na synde8ei mhtrikh.mhpws yparxei kapoioy eidous adaptoras poy xrhsimopoihtai se aytes tis peiptwseis?

Δημοσ.

soy xreiazete enas controller toylaxiston<BR>i i/o karta kalytera mia kai kata99%<BR>den exeis ensomatomeno conrtoller <BR>stin motherboard .<BR>an exeis idi controller extra tote to sundeeis san slave sto kalodio toy skliroy<BR>me tin katallili rytmisi jumper sto cd (gia slave.<BR>vevea yparxei kai i lisi ton ensomatomenon controller stis soundcard kati poy itan arketa synithismeno stis isa-sound cards.<BR>ipotheto oti exeis motherboard me vesalocalbus<BR>+isa i mono me isa (ipirxan kai mobo mexri 486 sta 40 mono me isa) giati oi pci 486 mobo exoun ensomatomeno controller me dio kanalia opote tha eixes brei eleythero slot gia to atapi/ide cddrive soy. <P> <BR><p>[This message has been edited by nemo (edited 18-04-2001).]

Δημοσ.

Disko den exei to mhxanhma ?<BR>An nai des pou phgainei to kalwdio to diskou (bus) kai sundese kai to cd rom ekei. An des exei diplo kalodio sto disko vres ena. <BR> <P>------------------<BR>P!!! 1GHz@1.16GHz 256MB Crucial PC133 (155MHz 322)<BR>Asus CUSL2-C<BR>ATI Rage Fury Maxx 64MB<BR>46.1Gb IBM ATA100 7200Rpm<BR>SB Live! Player 1024 Ret.<BR>3DMark2000 4500

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...