Προς το περιεχόμενο

Ford Focus Vs Toyota Auris


Visehrad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ναι μόνο που για να χει τέτοια αεροδυναμική στα 300km/h ασκείτε κάθετη δύναμη σε αυτή ίση με 3-4 φορές το βάρος της αν όχι παραπάνω. Το Drag coefficient επίσης είναι μόνο ένας απο τους συντελεστές για τον υπολογισμό της αεροδυναμικής αντίστασης σε ένα αυτοκινητο και απο μόνο του δε λέει αρκετα

 

Για τα υπόλοιπα δεν έχει νόημα να συνεχίσω. Κάντε τις δοκιμές σας μόνοι σας. Και ναι το γκάζι είναι στην τσίτα για το 70+% της διαδρομής. Εξάλλου και εγώ τα ίδια έλεγα μέχρι να τα δώ με τα μάτια μου

 

Επίσης το να χουν τα καινούρια αυτοκίνητα πρόσθετα για αυξημένη ασφάλεια ίσως να ναι απαραιτητο πια, το να χεις όμως 50+kg πόρτες πιο πολύ κακος σχεδιασμός λέγεται ενώ παίζει να έχει και αντίθετα αποτελέσματα όσον αφορά την ασφάλεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μόνο που για να χει τέτοια αεροδυναμική στα 300km/h ασκείτε κάθετη δύναμη σε αυτή ίση με 3-4 φορές το βάρος της αν όχι παραπάνω. Το Drag coefficient επίσης είναι μόνο ένας απο τους συντελεστές για τον υπολογισμό της αεροδυναμικής αντίστασης σε ένα αυτοκινητο και απο μόνο του δε λέει αρκετα

 

Για την ακρίβεια, είναι ο ένας από τους δύο κυριότερους συντελέστές. Ο άλλος είναι η μετωπική επιφάνεια. Το ότι οι F1 έχουν κάκιστη αεροδυναμική και καταναλώνουν ένα σωρό καύσιμο να ανταπαρέλθουν της αεροδυναμικής αντίστασης πάλι δε σου λέει κάτι. Ούτε θα σου λέει κάτι ότι μια Bugatti Veyron των 8.000 κυβικών των 16 κιλύθνδρων και των 1001 ίππων, καταλώνει 125λίτρα/100 χιλιόμετρα όταν ταξιδεύει με 400 χ/ώρα, λιγότερα από ότι λες εσύ ότι κατανάλωσε το Golf.

 

Για τα υπόλοιπα δεν έχει νόημα να συνεχίσω. Κάντε τις δοκιμές σας μόνοι σας. Και ναι το γκάζι είναι στην τσίτα για το 70+% της διαδρομής. Εξάλλου και εγώ τα ίδια έλεγα μέχρι να τα δώ με τα μάτια μου

 

Μήπως απλά είχε καμιά βλάβη στον δείκτη βενζίνης;

 

Επίσης το να χουν τα καινούρια αυτοκίνητα πρόσθετα για αυξημένη ασφάλεια ίσως να ναι απαραιτητο πια, το να χεις όμως 50+kg πόρτες πιο πολύ κακος σχεδιασμός λέγεται ενώ παίζει να έχει και αντίθετα αποτελέσματα όσον αφορά την ασφάλεια

 

Προφανώς κάτι θα ξέρεις καλύτερα εσύ από σχεδιασμό αυτοκινήτων από τους μηχανικούς των εταιρειών, κρίνοντας ειδικά από τα όσα λες παραπάνω. Εκτός αν αναφέρεσαι πάλι στο Golf ειδικά οπότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεμπιπτόντως, ΚΑΙ αυτό που λες με τα 80km/h και 240km/h είναι εντελώς λάθος, πόσο μάλλον για τις F1 που έχουν αεροδυναμική λίγο καλύτερη από ένα περίπτερο.
Όταν έχεις τσίτα το γκάζι και η μηχανή δουλεύει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών έχεις ίδια κατανάλωση σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το θέμα είναι ότι με 240 km/h θα έχεις διανύσει τριπλάσια απόσταση απο ότι θα διανύσεις με 80 km/h στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η αεροδυναμική δεν κολλάει πουθενά. Θες να διορθώσεις κάτι;

 

Ανέφερα όταν αρχίσαμε να μιλάμε για f1 για τα ποσά ενέργειας που χάνονται λόγω αεροδυναμικής

 

Στο video που λέτε με τη Bucatti αναφέρει ότι καίει ένα ντεπόζιτο (100lt) σε 12λεπτα. Αν στα 12 λεπτα μπορέσεις με κάποιο τρόπο και την κρατήσεις στα 80km/h μας δίνει μια κατανάλωση 625lt/100km

 

http://www.youtube.com/watch?v=wfFAZ5-P04I

 

Προφανώς κάτι θα ξέρεις καλύτερα εσύ από σχεδιασμό αυτοκινήτων από τους μηχανικούς των εταιρειών, κρίνοντας ειδικά από τα όσα λες παραπάνω. Εκτός αν αναφέρεσαι πάλι στο Golf ειδικά οπότε...
Δε ξέρω πολλές άλλες εταιρείες να κάνουν βαριά αμαξώματα για να αυξήσουν την ασφάλεια. Βάζουν περισσότερους αερόσακους, βάζουν νεύρα, βάζουν ηλεκτρονικά βοηθήματα, βάζουν άλλο εξοπλισμό, δεν γεμίζουν τα αμαξώματα μαντέμι. Γιατί τα πολλά κιλά αμαξώματα μπορεί να έχουν πιο μεγάλη αντοχή αλλά κουβαλάνε και πολύ περισσότερη ενέργεια

 

Για το δείκτη βενζίνης δε ξέρω. Και τα στα δύο όμως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

omg. αυτό εννοούσες με τα 240χλμ/ωρα και τα 80χλμ/ωρα?

λογικό που δεν καταλάβαινα τι έλεγες.

πολύ απλά δεν έχεις ιδέα τι λες.

άκου εκεί 625lt/100χλμ

 

με όσα λες για τα "βαριά αμαξώματα" εκτίθεσαι ακόμα περισσότερο :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@chiderboy

 

Φιλε μου για όλα αυτα τα ποστς που εχεις κάνει περί αεροδυναμικής και κατανάλωσης και και και ...

Η μόνη απαντηση που μπορει να σου δώσει κανείς ειναι το παρακατω βίντεο. Στο λεω πολυ φιλικα και ειλικρινα δεν το κανω για να σε ειρωνευτω ή να μαλωσουμε.

 

Σου δινω απλως μια απαντηση ευθυμη μπας και αντιληφθεις κατι. Σοβαρά παντως, διάβασε και πάλι προσεκτικα το αρθρο που προτεινα και πριν εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_coefficient

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσα είπα τα είπα γνωρίζοντας ακριβώς τι λέει το άρθρο. Τωρα αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω άλλο. Πάρε το GT, πήγαινε το τσίτα ένα ντεπόζιτο στην εθνική και ένα ντεπόζιτο σε ενα κολόδρομο τιγκα στη φουρκέτα με κάθε λίγο και λιγάκι να πλακώνεσαι στα φρένα και περίμενε να σου βγάλει ίδια χιλιόμετρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έχεις τσίτα το γκάζι και η μηχανή δουλεύει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών έχεις ίδια κατανάλωση σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το θέμα είναι ότι με 240 km/h θα έχεις διανύσει τριπλάσια απόσταση απο ότι θα διανύσεις με 80 km/h στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η αεροδυναμική δεν κολλάει πουθενά. Θες να διορθώσεις κάτι;

 

Η Bugatti Veyron χρειάζεται 290 άλογα για να φτάσει στα 250 χιλιόμετρα και 1001 για ν α φτάσει στα 400. Μάλλον κάπου θα κολάει η αεροδυναμική.

 

Ανέφερα όταν αρχίσαμε να μιλάμε για f1 για τα ποσά ενέργειας που χάνονται λόγω αεροδυναμικής

 

Αν πηγαίνεις δηλαδή με μια F1 μέχρι τα 100km/h, γκάζι φρένο συνέχεια, που η αεροδυναμική δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο, θα καίει λίγο παραπάνω από έναν απλό δίλιτρο; Αλλά το Golf GT συνεχίζει να καίει λίγο παραπάνω από το Concorde για κάποιον υπερφυσικό λόγο. Ή μήπως η F1 θα καίει 10.000 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα επειδή πηγαίνει πιο αργά;

 

Στο video που λέτε με τη Bucatti αναφέρει ότι καίει ένα ντεπόζιτο (100lt) σε 12λεπτα. Αν στα 12 λεπτα μπορέσεις με κάποιο τρόπο και την κρατήσεις στα 80km/h μας δίνει μια κατανάλωση 625lt/100km

 

http://www.youtube.com/watch?v=wfFAZ5-P04I

 

Και στα 10km/h καίει 5.000 λίτρα. Η λογική σου δεν έχει λογική ούτε με τη φυσική ούτε με τη μεταφυσική.

 

Δε ξέρω πολλές άλλες εταιρείες να κάνουν βαριά αμαξώματα για να αυξήσουν την ασφάλεια. Βάζουν περισσότερους αερόσακους, βάζουν νεύρα, βάζουν ηλεκτρονικά βοηθήματα, βάζουν άλλο εξοπλισμό, δεν γεμίζουν τα αμαξώματα μαντέμι. Γιατί τα πολλά κιλά αμαξώματα μπορεί να έχουν πιο μεγάλη αντοχή αλλά κουβαλάνε και πολύ περισσότερη ενέργεια

 

Καλά πριν δεν παραδέχτηκες ότι είπες μαλακίες για τα κιλά; Πάλι τα ίδια λες; Κοίταξε και πάλι πόσα κιλά είναι Auris και Focus 1.4 με αρκετό εξοπλισμό και υπολόγισε μετά επιπλεόν κιλά από μεγαλύτερες ζάντες, λάστιχα, φρένα, αντιστρεπτικές, βαρύ κινητήρα κ.α.

 

Το μαντέμι που λες πάντως πολύ μου αρέσει. Πολύ μου αρέσει που έχεις επίσης την εντύπωση ότι ειδικά η VW έχει κάποιο περίεργο βίτσιο και βάζει βαρύδια επίτηδες ενώ δε χρειάζονται.

 

Η ενέργεια που κουβαλάνε όπως λες είναι πυρηνική ή κάτι άλλο;

 

Για το δείκτη βενζίνης δε ξέρω. Και τα στα δύο όμως;

 

Μπορεί, από την επίδειξη που μας κάνεις εδώ, η βλάβη να είναι στον επεξεργαστή οπτικών σημάτων.

 

Όσα είπα τα είπα γνωρίζοντας ακριβώς τι λέει το άρθρο. Τωρα αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω άλλο. Πάρε το GT, πήγαινε το τσίτα ένα ντεπόζιτο στην εθνική και ένα ντεπόζιτο σε ενα κολόδρομο τιγκα στη φουρκέτα με κάθε λίγο και λιγάκι να πλακώνεσαι στα φρένα και περίμενε να σου βγάλει ίδια χιλιόμετρα

 

Πάρε το GT, πήγαινέ το όσο πάει, και μετά ψάξε την τρύπα στο ντεπόζιτο (ή στο μυαλό σου) για να δεις που πήγαν τα 22 λίτρα στα 17 χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε chider, τσίτα στην εθνικέ σημαίνει να το τελικάζεις που σημαίνει τέρμα γκάζι και ο κινητήρας θα δουλεύει συνέχεια στις 6+ χιλιάδες στροφές με μεγάλες αεροδυναμικές αντιστάσεις (λόγω αεροδυναμικών αντιστάσεων το αυτοκίνητο προσπαθεί να επιταχύνει αλλά δεν κερδίζει ταχύτητα, την διατηρεί) καταναλώνοντας το μέγιστο. Στο βουνό με τις σκατοστροφές το πας τσίτα και υποθέτοντας πως μιλάμε για καθαρά ανηφορικό δρόμο θα χρειάζεται μεν μεγαλύτερο έργο λόγω επιταχύνσεων και ανηφόρας αλλά ούτε συνέχεια στο μέγιστο των στροφών θα είσαι, ούτε θα έχεις ταχύτητα που σε επιρεάζουν αεροδυναμικές αντιστάσεις σε μεγάλο βαθμό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Bugatti Veyron χρειάζεται 290 άλογα για να φτάσει στα 250 χιλιόμετρα και 1001 για ν α φτάσει στα 400. Μάλλον κάπου θα κολάει η αεροδυναμική.
Άμα έχεις στην τσίτα το γκάζι και τις ανάλογες στροφές στον κινητήρα είτε στα 400km/h, είτε στα 250km/h είσαι 1001 άλογα βγάζει, όχι 290. Μπορούμε να το εμπεδώσουμε αυτό;;; :roll:
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα έχεις στην τσίτα το γκάζι και τις ανάλογες στροφές στον κινητήρα είτε στα 400km/h, είτε στα 250km/h είσαι 1001 άλογα βγάζει, όχι 290. Μπορούμε να το εμπεδώσουμε αυτό;;; :roll:

 

τράβα κάνε μια δυναμομέτρηση με πρώτη και έκτη κι έλα πες μας...

 

ps: άσε που ο εγκέφαλος της veyron δεν είναι ηλίθιος να παράξει 1000 άλογα για να κάνει τη δουλειά που κάνει με 400 ή 500.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επιστρεφοντας στο θεμα (KWSN πραγματικα κορυφαιο το ποστ #129!!!), εχω να πω οτι οχι ρε παιδια, το Focus γεμιζει πολυ περισσοτερο το ματι, και με καλυτερο εξοπλισμο και με καλυτερο κινητηρα στα ιδια λεφτα...

Ε οχι, 15 χρονια ενα Fiat Tipo εχουμε, και 13 ενα Lancia Dedra (ναι ιταλικα, που δεν φημιζονται κ για την αξιοπιστια τους). Η σημαντικοτερη βλαβη που παρουσιαστηκε ποτε ηταν λαθος στον εγκεφαλο του Fiat (ή δεν ξερω κι εγω που), ειχε το ρελαντι στις 3000 κ αντι να πεφτουν οι στροφες αυξανονταν! :P Και το ραγισμα ενος πυρου των φρενων στο πισω δισκο του Lancia...

(επισης εχουμε αλλαξει 7 συμπλεκτες κι ενα σαζμαν στο φιατ γιατι μια φορα το βρηκα χωρις οπισθεν, βεβαια για ολα αυτα φταιει η μητερα μου που δεν θα προσεχει καθολου...).

 

Ε τοτε αστους να λενε για TOYOTA...

Στο Lancia παντως ακομα δεν τριζει απολυτως τιποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βγάζει, στα δίνει σε επιτάχυνση και θέλει φαΐ. Φαντάσου πλάκωμα στα φρένα μετά από 100m στα 150km/h και άντε σανίδωμα ξανά. Έτσι είναι οι αναβάσεις. Δε πας με σταθερή ταχύτητα και μαλακά το γκάζι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...