chiderboy Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 υπερβολές...Δυστυχώς δεν είναι υπερβολές. Σε κάθε γκάζια βλέπεις το δείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει και από μια γραμμούλα. Αν δεν το πατάς πάλι είναι αρκετά οικονομικό. Παρα τα πολλά άλογα όμως είναι αργά σχετικά αυτοκίνητα λόγω βάρους (1400kg) και λιγο δύστροπα επίσης λόγο βάρους σε δρόμο με πολλές στροφές Επίσης γερμανικά όπως Volkwagen, BMW, Opel είναι από τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα παρόλο που μερικοί το χουν κάνει τσίχλα τα περι γερμανικής αξιοπιστίας και συνεχίζουν να τη μασάνε Και το Corolla και το Focus είναι πολύ καλές επιλογές με τα συν και μικρά πλήν τους η κάθε μια. Λίγο δύσκολο να διαλέξεις με αντικειμενικά κριτήρια ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Πάρε αυτό που σου γεμίζει το μάτι πιο πολύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SGP Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Δυστυχώς δεν είναι υπερβολές. Ως συχνά οδηγώς του μεγάλου αδερφού του GT, του GTi μπορώ να πω ότι σίγουρα είναι υπερβολές. Ο καθένας κρίνει βέβαια βάση διαφορετικών κριτηρίων αλλά μία γρήγορη βόλτα με αρκετές βυθίσεις του πεντάλ συνήθως καταλήγει σε μέσες καταναλώσεις της τάξεως των 10-11 λίτρων τα 100. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Πάντα έχει πλάκα οι θιασώτες των Ford που ανάλογα με το τι θέλουν να αποδείξουν κάνουν την εταιρεία Αμερικάνικη, Αγγλική, Γερμανική... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Δυστυχώς δεν είναι υπερβολές. Σε κάθε γκάζια βλέπεις το δείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει και από μια γραμμούλα. Αν δεν το πατάς πάλι είναι αρκετά οικονομικό. Παρα τα πολλά άλογα όμως είναι αργά σχετικά αυτοκίνητα λόγω βάρους (1400kg) και λιγο δύστροπα επίσης λόγο βάρους σε δρόμο με πολλές στροφές υπερβολές είναι. άμα μου λες καίει μια γραμμή σε κάθε πάτημα(τέρμα) του γκαζιού σημαίνει ότι μάλλον δεν ξέρεις τι πραγματικά σημαίνει μεγάλη κατανάλωση. ότι είναι "αργό σχετικά αυτοκίνητο" το θεωρώ αστείο. όχι ότι βάζει και φωτιά στην άσφαλτο μεν, οχι και αργό δε. οπότε->υπερβολές και πάλι. Επίσης γερμανικά όπως Volkwagen, BMW, Opel είναι από τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα παρόλο που μερικοί το χουν κάνει τσίχλα τα περι γερμανικής αξιοπιστίας και συνεχίζουν να τη μασάνε για την καραμέλα περί αξιοπιστίας συμφωνώ ότι τη μασάνε πολλοί. άλλοι τόσοι μασάνε την καραμέλα του ζημιάρικου edit @ όλους: γιατί ρε πούστη μου είστε κολλημένοι με μάρκες, χώρες, χώρα εργοστασίου κατασκευής και δεν ξέρω γω τι άλλο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Ως συχνά οδηγώς του μεγάλου αδερφού του GT, του GTi μπορώ να πω ότι σίγουρα είναι υπερβολές. Ο καθένας κρίνει βέβαια βάση διαφορετικών κριτηρίων αλλά μία γρήγορη βόλτα με αρκετές βυθίσεις του πεντάλ συνήθως καταλήγει σε μέσες καταναλώσεις της τάξεως των 10-11 λίτρων τα 100. Όσο καίνε με ψιλοπίεση ένα Honda Accord 2.0 και Audi A4 1.8T που συνήθως οδηγώ, με παρόμοια απόδοση. Στα χαμηλά τους όμως απόκλείεται να φτάσουν έναν 1.4 κινητήρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 υπερβολές είναι. άμα μου λες καίει μια γραμμή σε κάθε πάτημα(τέρμα) του γκαζιού σημαίνει ότι μάλλον δεν ξέρεις τι πραγματικά σημαίνει μεγάλη κατανάλωση. ότι είναι "αργό σχετικά αυτοκίνητο" το θεωρώ αστείο. όχι ότι βάζει και φωτιά στην άσφαλτο μεν, οχι και αργό δε.οπότε->υπερβολές και πάλι. Μεγάλη κατανάλωση εννοώ να θες μισό ρεζερβουάρ για μια απόσταση 17km (με πολλές στροφές). Υπάρχουν βέβαια και τα top fuel που θέλουν ολόκληρο το ρεζερβουάρ για 400m... Σε ένα απλό 1.4 πάντως που έχω όσο και να το ζορίσω διαφορά στο δείκτη δε δω σε 17km. Τι να σου πω, ίσως για να βγάλει ο 1.4 με τον τουρμποκομπρέσορα τα 170(185) άλογα ίσως να θέλει πιο πολύ φαί απο τον διλιτρο του GTi. Και προς θεού σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις το GT αργό. Γι αυτό έβαλα και το -σχετικά-. Για τα άλογα του είναι αργό για την καραμέλα περί αξιοπιστίας συμφωνώ ότι τη μασάνε πολλοί. άλλοι τόσοι μασάνε την καραμέλα του ζημιάρικου edit @ όλους: γιατί ρε πούστη μου είστε κολλημένοι με μάρκες, χώρες, χώρα εργοστασίου κατασκευής και δεν ξέρω γω τι άλλο? Προσωπικά με χώρες δεν είμαι κολλημένος. Οι ζημιάρικες όμως μάρκες υπάρχουν και μπορεί πολύ εύκολα κάποιος να βρει στατιστικές στο internet που ενισχύουν αυτό που λέω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Μεγάλη κατανάλωση εννοώ να θες μισό ρεζερβουάρ για μια απόσταση 17km (με πολλές στροφές). Υπάρχουν βέβαια και τα top fuel που θέλουν ολόκληρο το ρεζερβουάρ για 400m... Σε ένα απλό 1.4 πάντως που έχω όσο και να το ζορίσω διαφορά στο δείκτη δε δω σε 17km. Τι να σου πω, ίσως για βγάλει ο 1.4 με τον τουρμποκομπρέσορα τα 170(185) άλογα ίσως να θέλει πιο πολύ φαί απο τον διλιτρο του GTi. Και προς θεού σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις το GT αργό. Γι αυτό έβαλα και το -σχετικά-. Για τα άλογα του είναι αργο Όλα όσα λες είναι απλά άκυρα. 17 χιλιόμετρα και να δεις διαφορά στον δείκτη πρέπει να δεις διαφορά στο δείκτη πρέπει να έχεις κατανάλωση καμιά 30ριά λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, όσο καίει μία Cayenne Turbo όταν πιέζεται δηλαδή. Το για τα άλογα του είναι αργό πάλι είναι άκυρο. Ή είναι ή δεν είναι. Δε μπορεί όλα τα αυτοκίνητα να έχουν βάρος 106... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2007 Όλα όσα λες είναι απλά άκυρα. 17 χιλιόμετρα και να δεις διαφορά στον δείκτη πρέπει να δεις διαφορά στο δείκτη πρέπει να έχεις κατανάλωση καμιά 30ριά λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, όσο καίει μία Cayenne Turbo όταν πιέζεται δηλαδή. Το για τα άλογα του είναι αργό πάλι είναι άκυρο. Ή είναι ή δεν είναι. Δε μπορεί όλα τα αυτοκίνητα να έχουν βάρος 106... Αφού λέμε εξαφάνισε το μισό ντεπόζιτο.... Ιδια ακριβώς συμπεριφορά και Ibiza FR 150hp. Μιλάμε για δρόμο με στροφές οδήγηση τέρμα γκάζι-τέρμα φρένο συνέχεια. Θα χεις Cayenne Turbo στη τσίτα και θα ζητήσει μόνο 30 λιτρα/100χλμ;;; Κούνια που σε κούναγε. Τι αμάξι έχεις; Δείκτη που να δείχνει στιγμιαία κατανάλωση δεν έχει; Προσφέρουν πουθενά τα extra 300kg; Απο τα Auris, Focus που είναι ίδια κατηγορία γιατί να λείπουν δηλαδή; Είναι λάθος να επισημάνουμε ότι είναι αδικαιολόγητα βαρύ αυτοκίνητο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Αφού λέμε εξαφάνισε το μισό ντεπόζιτο.... Ιδια ακριβώς συμπεριφορά και Ibiza FR 150hp. Μιλάμε για δρόμο με στροφές οδήγηση τέρμα γκάζι-τέρμα φρένο συνέχεια. Θα χεις Cayenne Turbo στη τσίτα και θα ζητήσει μόνο 30 λιτρα/100χλμ;;; Κούνια που σε κούναγε. Τι αμάξι έχεις; Δείκτη που να δείχνει στιγμιαία κατανάλωση δεν έχει; Προσφέρουν πουθενά τα extra 300kg; Απο τα Auris, Focus που είναι ίδια κατηγορία γιατί να λείπουν δηλαδή; Είναι λάθος να επισημάνουμε ότι είναι αδικαιολόγητα βαρύ αυτοκίνητο; Μάλιστα. Δηλαδή έκαψε 22,5 λίτρα σε 17 χιλιόμετρα. Δηλαδή κατανάλωση 132,5λίτρα/100 χιλιόμετρα. Έχω να σε ρωτήσω κάτι. Στην Formula 1 πιστεύεις ότι τα πιέζουν τα αυτοκίνητα; Αποδίδουν καλά; Πάνε γκάζι-φρένο; Γιατί αυτά παίζουν συνήθως στα 60-70 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Τι αμάξια οδηγάω απάντησα ήδη. Να σε ενημερώσω ότι δεν κοιτάμε ποτέ τη στιγμιαία κατανάλωση αλλά τη μέση. Τα 300 κιλά δεν ξέρω που τα βρήκες, όταν το 3πορτο Auris 1.4 Trendy είναι στα 1.220 κιλά, το Focus 1.4 στα 1.229 και το Golf GT στα 1330. Να σου υπενθυμίσω τις διαφορές στον εξοπλισμό και το μεγαλύτερο βάρος του κινητήρα. Με άλλα λόγια, αν χαρακτήριζα τα όσα λες όπως τους αρμόζουν, θα ήμουν κάπως αγενής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Λέω αυτά που έχω δει στην πράξη Τη στιγμιαία την ανέφερα προκειμένου να δεις τη διαφορά που έχει το πατάς λίγο γκάζι με το να το έχεις συνέχεια ένα με το πάτωμα. Η μέση εκτινάσσεται και όταν είσαι συνέχεια τέρμα πάει να γίνει ένα με τη μέγιστη Στη formula 1 έχουμε ένα βέλτιστο μοτόρι, φτιαγμένο ειδικά για να αποδίδει μέγιστα όταν δουλευει στη τσίτα ενώ η ταχύτητα των αυτοκινήτων σπάνια πέφτει κάτω από τα 150 km/h. Σε μια ανάβαση πάλι έχεις συνέχεια επιταχύνσεις από τα 50 έως τα 120 km/h και μέση ταχύτητα ίση με το 1/3 ίσως ενός αυτοκινήτου f1. Ένα μονοθέσιο επίσης μπορεί να αντιμετωπίζει τεράστια αεροδυναμική αντίσταση αλλά ζυγίζει μόλις 500kg και δε χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλα ποσά ενέργειας για τις επιταχύνσεις του. Άυτα σημαίνουν πως τα χιλιόμετρα που διανύει ένα μονοθέσιο για το υπολογισμό της κατανάλωσης/100km ανεβαίνουν πολύ πολύ πιο ευκολα. Με τέρμα το γκάζι αν έχεις στα 80 km/h 100lt/100km στα 240 km/h έχεις μόλις 33lt/100km, Για τα κιλά έκανα λάθος. Όντως και Focus, Auris είναι αρκετά βαριά σαν αυτοκίνητα παρόλο που δεν είναι στα επίπεδα του Golf ΥΓ: Συγνώμη που παρέσυρα τη συζήτηση off topic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Εντάξει, αφού επιμένεις, δεν έχει νόημα. Παρεμπιπτόντως, ο Ήλιος θα βγει από την Ανατολή αύριο αν γουστάρεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 βαριέμαι να κάνω quote. @chiderboy ότι δεν έκαψε μισό ρεζερβουάρ σε 17χλμ φαντάζομαι θα το καταλάβεις και ο ίδιος αν κάνεις τις πράξεις. ή απλά διαβάσεις τα νούμερα του kwsn_men. έτσι ενημερωτικά, η veyron(πολλά άλογα και πολλά κυβικά και 2 turbo) στην τελική της(407χλμ/ωρα) καίει κάτι παραπάνω από 100lt/100χλμ. γενικώς το να κοιτάς στιγμιαία δεν είναι πολύ ασφαλές. πχ σε προηγούμενο leon 1.8 20vt, με πρώτη ξεκινώντας από φανάρι κανονικά τσίμπαγε 30άρια άνετα. και ξεκινώντας γαμιώντας περνούσε τα 60lt/100χλ. επίσης, αν κοιτάξεις, όλα τα περιοδικά αναφέρουν min/μέση/max κατανάλωση κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής. αρκετά καλό ως βάση για να εκτιμήσεις την κατανάλωση ενός αυτοκινήτου. οποιουδήποτε. αυτά που αναλύεις για f1 από ένα σημείο και μετά τα'χασα ομολογώ. πάντως στο περίπου, μια f1 πηγαίνει με τέρμα γκάζι για 60%-70% της διαδρομής(με κάποιες επιφυλάξεις το ποσοστό αλλά δεν έχει πολύ σημασία). ένα αυτοκίνητο σε δημόσιο δρόμο με στροφές(πολλές κιόλας) ούτε στον ύπνο του δε βλέπει αντίστοιχα ποσοστά full γκαζιού με μια f1. τελευταίο. αυτό με τα κολλήματα το'γραψα με αφορμή το ποστ του kwsn_men για τα ford. για εσένα πήγαινε το σχόλιο με τις καραμέλες. γενικά μιλώντας, ναι, τα σύγχρονα αμάξια έχουν βαρύνει πάρα πολύ γενικά. δεν είναι προνόμιο ούτε μειονέκτημα μιας μόνο εταιρείας. πάντως με το κύμα "προστασίας" και "πόσα αστέρια πήραμε στο euroncap" που επικρατεί, έχει φτάσει το βάρος να θεωρείται εξ'ορισμού θετικό(λες και μόνο η παθητική ασφάλεια μετράει πλέον-αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Παρεμπιπτόντως, ΚΑΙ αυτό που λες με τα 80km/h και 240km/h είναι εντελώς λάθος, πόσο μάλλον για τις F1 που έχουν αεροδυναμική λίγο καλύτερη από ένα περίπτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Παρεμπιπτόντως, ΚΑΙ αυτό που λες με τα 80km/h και 240km/h είναι εντελώς λάθος, πόσο μάλλον για τις F1 που έχουν αεροδυναμική λίγο καλύτερη από ένα περίπτερο. δηλαδή έχεις όρεξη να αναλύσεις γιατί ένα πεζάκι 106 έχει καλύτερο cd από μια f1? μπράβο κουράγιο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 γιατί ένα πεζάκι 106 έχει καλύτερο cd από μια f1? ... τσίμπα το: http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_coefficient#Drag_in_sports_and_racing_cars Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.