Προς το περιεχόμενο

Ford Focus Vs Toyota Auris


Visehrad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φίλε Visehard επειδή ενδιαφέρομαι κ γω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο άμεσα και μάλιστα είμαι ανάμεσα σε focus 1.6 trend και auris 1.4 ή 1.6 trendy, μπορείς να μας πεις που το πήρες και ποσο σου πήγε με το κλειδί στο χέρι (χωρις τοκους απο τυχον δοσεις); Εγώ ρώτησα στον γιαννίτσα για το auris 1.6 trendy και όταν μου είπε 20240 πάγωσα... Βέβαια μου είπε οτι επειδή είμαι παλιος πελάτης θα μου κάνει καλύτερη τιμή.

Πάντως δέν νομίζω να είναι κάτι σοβαρό αυτό με τον δείκτη της βενζίνης...

Το focus πάει γύρω στα 19500 με άτοκες δόσεις και 17500 μετροιτοις, με φτωχότερο εξοπλισμο μεν αλλα ηλιοροφή δε...

Δύσκολη επιλογη ρε γμτ...

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Φίλε Visehard επειδή ενδιαφέρομαι κ γω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο άμεσα και μάλιστα είμαι ανάμεσα σε focus 1.6 trend και auris 1.4 ή 1.6 trendy, μπορείς να μας πεις που το πήρες και ποσο σου πήγε με το κλειδί στο χέρι (χωρις τοκους απο τυχον δοσεις); Εγώ ρώτησα στον γιαννίτσα για το auris 1.6 trendy και όταν μου είπε 20240 πάγωσα... Βέβαια μου είπε οτι επειδή είμαι παλιος πελάτης θα μου κάνει καλύτερη τιμή.

Πάντως δέν νομίζω να είναι κάτι σοβαρό αυτό με τον δείκτη της βενζίνης...

Το focus πάει γύρω στα 19500 με άτοκες δόσεις και 17500 μετροιτοις, με φτωχότερο εξοπλισμο μεν αλλα ηλιοροφή δε...

Δύσκολη επιλογη ρε γμτ...

 

Ακριβως τα ιδια σκεφτομουν και εγω οπως εσυ και βασανιζομουν:) Λοιπον το 1.6 Τrendy πηρα και εγω και τελικη πηγε 20.100.Τσουχει λιγο ε?Εγω το πηρα απο τον Μαγκλαρα ειναι στην Κυμης αυτος.Εμενα βασικα το Focus με χαλασε πολυ μεσα (Σε συγκριση με το Auris)

Δημοσ.

Να ρωτήσω και κατι άλλο; το 1.4 το οδήγησες; Αξίζει να κάνεις την οικονομία ή είναι πολύ βαρύ το αυτοκίνητο για 1.4?

Ενημέρωσέ μας και για το προβληματακι με την βενζίνη όταν ξεμπερδέψεις...

Δημοσ.
Να ρωτήσω και κατι άλλο; το 1.4 το οδήγησες; Αξίζει να κάνεις την οικονομία ή είναι πολύ βαρύ το αυτοκίνητο για 1.4?

Ενημέρωσέ μας και για το προβληματακι με την βενζίνη όταν ξεμπερδέψεις...

 

Το 1400 δεν το οδηγησα καθολου.Τι να σου πω δεν ξερω.Η καλυτερη λυση ειναι να το τεσταρεις.Οσο για την βενζινη δεν ηταν τιποτα.Ειμαι βλακας:)

Στην αρχη το δεικτακι κατεβαινει πολυ αργα γιατι το ντεποζιτο ειναι κωνικο με αποτελεσμα το πρωτο λεντακι να κατεβαινει σε 3 μερες ενω το τελευταιο σε 1 μερα.Δεν τα ηξερα αυτα και ετσι νομιζα οτι ειχε κολλησει πανω.Την τεταρτη μερα που εφυγε το λεντακι καταλαβα..

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια, γι'αυτο: http://www.reliabilityindex.co.uk/

Δειτε εδω ποσο αξιοπιστη ειναι καθε εταιρεια και αυτοκινητο εγκυρα και μεθοδικα. Για καθε ερωτημα σας στο τι σημαινει καθε δεικτης, πατατε το κουμπι i μεσα στο κυκλακιtransdot.gif info_blu_back.gif.

 

Μελετηστε καλα ολους τους βασικους και επιμερους δεικτες και μην βιαστειτε να πειτε αα ετσι, αα γιουβετσι, διοτι επισης ξερουμε οτι και ο καλυτερος τροπος να κρυψεις την αληθεια και να πεις ψεματα ειναι μεσω των αριθμων.

 

Ενδεικτικα μόνο (οσο μικροτερο το νουμερο, τοσο λιγοτερες οι βλαβες)

Car Reliability Index

Corolla .... 26.45

Focus .... 31.76

Astra (98-04) ... 53.6

Golf (97-04) .... 87.28

Bora (99-) .... 92.51

 

Ετσι για να μην ξεχνιομαστε για οσους θεοποιουν τα VW. Εχω δει να σας πω Bora φιλου μου, ενα χρονο μετα την αγορα του (μολις εληξε η εγγυηση του) τη μια να σπαει το σασμαν! με κοστουμακι 3.000? και μετα απο ενα χρονο στο καπακι να μενει απο εγκεφαλο, τρελλη αγελαδα δηλαδη.

Και αυτος ειχε επισης και ενα nissan το οποιο απλα δεν καταλαβαινε τιποτα (άλλα σκυλια και αυτα).

 

JAPAN RULES :mrgreen:

Τυχαία βρήκα αυτά, έψαχνα reliability για αυτοκίνητα.

Καλά αυτό το site είναι σοβαρό; Τα citroen xsara τα δείχνει 34,22 δηλαδή πολύ καλύτερα από τα γερμανικά astra και golf

και τα bmw 3 series (01-) με 76 και τη C Class με 95 ????

Mήπως το πιο μικρό νούμερο είναι αναξιόπιστο;

Το corolla μπορεί να είναι αξιόπιστο αλλά στο δρόμο ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ. Και αν είναι made in turkey?

Ερώτηση:

Εχει κανεις γνώμη για το Golf TSI το 1.4 με 140ps ?

Δημοσ.
Τα citroen xsara τα δείχνει 34,22 δηλαδή πολύ καλύτερα από τα γερμανικά astra και golf

 

Κοίταξε, για Golf δε γνωρίζω. Astra όμως, το προηγούμενο μοντέλο, βγάζει πολλά προβλήματα. Δε θα με παραξένευε καθόλου το Xsara να είναι πιο αξιοπιστο...

Δημοσ.
Το corolla μπορεί να είναι αξιόπιστο αλλά στο δρόμο ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ.

Ποιό Corolla σου "χοροπηδάει" στο δρόμο;!

Μήπως η Corolla που χοροπηδάει είναι κούτσουρο από αναρτήσεις...

Αλλιώς αυτό που λες δεν ισχύει... Μαμίσιο Corolla που να χοροπηδάει δεν νομίζω πως υπάρχει.

Δημοσ.

Corolla 1.3 του '94. Τι έχει ζητήσει στα 13 χρόνια (200.000km): 2 φορές μπαταρία, 1 φορά αναρτήσεις, 2 φορές τακάκια, 1 δίσκους. Το έχω αφήσει και 2 χρόνια χωρίς σέρβις (εννοώ τίποτα, μόνο λάδια). Σκυλιά

Δημοσ.
Corolla 1.3 του '94. Τι έχει ζητήσει στα 13 χρόνια (200.000km): 2 φορές μπαταρία, 1 φορά αναρτήσεις, 2 φορές τακάκια, 1 δίσκους. Το έχω αφήσει και 2 χρόνια χωρίς σέρβις (εννοώ τίποτα, μόνο λάδια). Σκυλιά

 

Κοίτα. Ότι είναι σκυλιά, είναι. Το ότι την αξιοπιστία τους και την εγγύηση τους τη χρυσοπληρώνεις, και αυτό ισχύει. Διάβαζα στο τελευταίο τεύχος του Drive ενα συγκριτικό μεταξύ Auris, Hyundai i30 & Astra - το Auris βγαίνει 3ο μόνο και μόνο λόγω υπερβολικής τιμής. Και δεν έχει άδικο πιστεύω...

Δημοσ.

Δε μπορω να καταλαβω γιατι συγκρινεται τα παλια Toyota με τα καινουργια. Καμια σχεση. Γιατι δε λετε για τα παλια τα Ford; Ο πατερας μου εχει ενα Sierra toy 1992 και που δε το εχει παει σε κατσαβραχα, φορτωμενο φουλ με εξι ατομα του εχει αλλαξει τον αδοξαστο σκυλι. Η Toyota μπορει να ειναι καλυτερη απο τη Ford οσον αφορα τη μηχανη ομως η τιμη της ειναι πολυ υψηλη πραγμα που δεν ανταποκρινεται και τοσο στη μεταξυ τους διαφορα. Οσον αφορα γιατι μεταπωληση φυσικο ειναι ενα αμαξι που στοιχιζει περισσοτερο να πωλειται και με καλυτερα λεφτα. Το φορντ εφτανε 17.500 το ντρεντ με ηλιοροφη ενω το Toyota 1.6 το φουλ 21.500. Κατσε ρε φιλε δε θα πληρωσω 4000 παραπανω για Toyota. Ετσι και αλλιως αμαξι για μια ζωη ξεχαστε το. Καλυτερα φορντ και στα 200.000 αλλαγη παρα 4.000 παραπανω. Α και η φορντ εχει ατοκες δοσεις ενω η Toyota 5%. Εγω θελω τη Toyota σαν εταιρεια για να αλλαξουμε απο τη φορντ (εχουνε περασει απο τα χερια μας 3 φορντ με τελευταιο το φοκους που του εχουμε κανει 120.000 μεσα σε 4 χρονια και δεν εχει βγαλει προβλημα παρα μονο τον πολλαπλασιαστη, μιλαω για το προηγουμενο μοντελο) Αν επαιρνα αμαξι θα διαλεγα φοκους σε σχεση με το αουρις. Το δευτερο μου φαινεται μικρο τωρα το πηρε ενας φιλος μου, δε με ενθουσιασε.

Δημοσ.

To auris έχει πιο μοντέρνα γραμμή σε σχέση με τη συντηρητική γραμμή του focus.

Το focus έχει τώρα προσφορά δώρο το ESP. (και υποθέτω το κάνει αυτό επειδή ετοιμάζει καινούργιο μοντέλο, άρα σε 6 μήνες αυτό θα θεωρείται παλιό).

Το focus έχει ΠΟΛΥ καλό κινητήρα (απο τα λιγότερο ζημιάρικα αυτοκίνητα).

Το auris είναι Ιαπωνία, επίσης ΠΟΛΥ καλός κινητήρας (Ιαπωνία=Εγγύηση).

Τώρα...ανάμεσα σε 1600 focus και auris 1400 αν γουστάρεις τα γκάζια πάρε το focus.Έχε όμως υπόψη σου αυτά που προανέφερα γι' αυτό.

Επίσης αν θες μπορείς να περιμένεις και για το Golf.

Aυτή τη στιγμή υπάρχει ένα 1400 με 80 ίππους (γαϊδούρι ξεσαμάρωτο), ένα 1400 με 140 ίππους και άλλο ένα 1400 με 170 ίππους.

Αν έχεις τρελά φράγκα πάρε αυτό με τους 170 ίππους αλλά έχε επίσης υπόψη σου ο,τι κάθε γκαζιά=1 λίτρο βενζίνης.

Αν στα 18.000 σου περισσεύουν άλλα 3.000 παίρνεις το 1400 με τους 140 ίππους.

...ή...

πας απο τέλη Αυγούστου στη Volkwagen και γύρω στα 19.000 παίρνεις ένα 1400 με 125 ίππους.

 

Επομένως μιας και απο οτι κατάλαβα ξέρεις να διαλέγεις αυτοκίνητα καλύτερα το δίλημμα σου να γίνει τρίλημμα...

 

Ford Focus...Αuris...ή Golf?

Eλπίζω να βοήθησα.:P

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ενας φιλος μου που δουλευει στη Ford μου ειπε οτι το νεο Focus το περιμενουν μεταξυ 2008 - 2009.

Εγω θα επαιρνα το Astra 19070 € το 1600 εκδοση sport.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...