KWSN_Men Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 @kwsnmen:Ε καλά,δεν τα δίνουν και τσάμπα...Απλώς είναι πιο value for money από το auris την συγκεκριμένη στιγμή,ειδικά με την προσφορά που κάνουν στον visehrad. H ford Αμερικής με την ford Ευρώπης λίγα κοινά έχουν.Άλλη αγορά της Αμερικής και άλλη της Ευρώπης,γι'αυτό και τα μοντέλα που προωθούνται είναι εντελώς διαφορετικά. 1. Τα Ford πάντα έχουν κάποια προσφορά, με διαφορετικό όνομα. 2. Έχεις δίκιο. Το Focus στις Η.Π.Α. ξεκινάει με $14.130, ήτοι λιγότερο από 11.000 ευρώ. Με καλύτερο εξοπλισμό από εδώ και κινητήρα 2.0L και 136 άλογα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Kwsn-men, κάνε τον κόπο και ρίξε μια ματιά http://www.fordvehicles.com/cars/focus/index.asp?SECTION=PHOTO_GALLERY και http://www.ford.co.uk/ns7/foc_c307/foc_c307_downloads/foc_c307_gallery/-/-/-/-# Τα αυτοκίνητα είναι εμφανώς διαφορετικά ιδίως στο εσωτερικό τους, αλλά και στην εξωτερική εμφάνιση. Πρόσεξε πως διαφέρουν στις αναρτήσεις και ελαφρά στις διαστάσεις. Eίναι πιθανό να διαφέρουν και στους κινητήρες (λόγω διαφορετικών στροφών που αποδίδεται η ροπή), αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά λόγω διαφορετικού μετρικού συστήματος. Τέλος, τα ford που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά κατασκευάζονται στην Ευρώπη, ενώ αυτά που προορίζονται για την αμερικάνικη αγορά κατασκευάζονται στις ΗΠΑ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Επειδή έτυχε να κοιτάξω πριν από εσένα, πρόσεξε ότι οι διαφορές στις διαστάσεις, αναρτήσεις κτλ οφείλονται στο ότι στην Αμερική πωλείται το παλιό μοντέλο ακόμα. Το καινούργιο θα πάει τέλη 2007. Και λέω θα πάει, γιατί σχεδιάζεται στην Ευρώπη και μετά μετά από μικρό face lift και άλλες μίκροαλλαγές (πχ πιο μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις) πηγαίνει και στην Αμερική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Kwsn-Men, (έχεις και μεγάλο όνομα... ), έτσι είναι, στις ΗΠΑ πωλείται ακόμα μια παραλλαγή του παλαιού μοντέλου, ενώ στην Ευρώπη πωλείται ήδη δύο χρόνια το νεώτερο. Δεν είναι ιδιαίτερα ορθή η σύγκριση. Βασικά μοιράζονται το ίδιο όνομα, αλλά από εκεί και πέρα είναι βασικά διαφορετικά αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Κοίταξε, έχουμε στην οικογένεια Honda Accord από Η.Π.Α. και όντως έχει διαφορές από το ευρωπαϊκό. Και είναι πολύ καλύτερο. Ήταν λίγο μαλακό αλλά όταν τα μαμά αμορτησέρ αλλάχτηκαν λόγω φθοράς με Bilstein έστρωσε. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, δε μπορεί στην Αμερική να είναι τα Ford φτηνότερα από τα Hyundai, να τα λένε οι ίδιοι οι Αμερικάνοι piece of shit και στην Ελλάδα να μας τα παρουσιάζουν σαν κορυφαία. Αν σκεφτείς ειδικά πόσες είναι οι εταιρείες που έχουν συνέχεια σχεδόν κάποια προσφορά, θα δεις ότι δεν είναι πολλές. Κορεάτικες, Citroen, Ford. Ούτε καν η Fiat δεν κάνει τόσες προσφορές. Τυχαίο λες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 H Ηοnda ενδεχομένως να κυκλοφορεί όμοια ή και καλύτερα μοντέλα στις ΗΠΑ. Προφανώς όμως δεν είναι η περίπτωση της ford αυτή. Δεν έχει πάρει καλές κριτικές μόνο στην Ελλάδα. Σε όσα review κοίταξα πριν αποφασίσω διαπίστωσα πως το focus στην Ευρώπη έπαιρνε από καλές έως πολύ καλές κριτικές (έχω κρατήσει δύο sites, αν ίσως σε ενδιαφέρει περισσότερο: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/ http://www.topgear.com/. Όταν όμως διάβαζα αμερικάνικες ή αυστραλέζικες τότε το έθαβαν ή έπαιρνε έστω μέτριες κριτικές. Δε φαντάζομαι πως είχαν άδικο, όπως δεν φαντάζομαι πως είχαν άδικο οι Ευρωπαίοι. Διαθέτουν διαφορετικά μοντέλα με το ίδιο όνομα σε διαφορετικές περιοχές. Αυτή είναι η εξήγηση που μπορώ να δώσω. Όσο για τις προσφορές δεν πιστεύω πως συνεπάγονται κακό αυτοκίνητο. Επιθετικό μάρκετιν, προσπάθεια να αυξήσουν το μερίδιό τους (παρεμπιπτόντως το focus είχε τις περισσότερες ταξινομήσεις στην κατηγορία του φέτος στην Ελλάδα , μάλλον πέτυχαν το στόχο τους) ή στόχοι που έχουν τεθεί από τη μητρική εταιρεία... αυτές είναι εξίσου πιθανές, αν όχι πιθανότερες, εξηγήσεις. Μη με παρεξηγήσεις, σε καμμία περίπτωση δεν υποστηρίζω πως το focus είναι το καλύτερο αυτοκίνητο ή η μοναδική ορθή επιλογή. Στην πραγματικότητα δεν πιστεύω πως υπάρχει μία ορθή επιλογή, αλλά πολλές και ανάλογα με τις προτεραιότητες του οδηγού. Υποστηρίζω μόνο πως είναι λάθος να κρίνεις τα ευρωπαϊκά ford βασιζόμενος στα αμερικάνικα. Δεν είμαι άνθρωπος που ταυτίζομαι με τα αντικείμενα που αγοράζω. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, αφού το δουλέψω λίγο (γιατί το test drive είναι χρήσιμο, αλλά δεν αποκαλύπτει και πολλά), θα μπορούσα να γράψω τις εντυπώσεις μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KenshinX13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 1. Τα Ford πάντα έχουν κάποια προσφορά, με διαφορετικό όνομα. 2. Έχεις δίκιο. Το Focus στις Η.Π.Α. ξεκινάει με $14.130, ήτοι λιγότερο από 11.000 ευρώ. Με καλύτερο εξοπλισμό από εδώ και κινητήρα 2.0L και 136 άλογα. 1)Το γεγονός ότι ο ένας αντιπρόσωπος κάνει κάποια προσφορά είναι κατ'ανάγκη αρνητικό ή έστω ''ύποπτο'' για σένα?Μια τιμολογιακή πολιτική δεν εξαρτάται μόνο απ'το καθαρό κόστος του αυτοκινήτου,δλδ το ότι γίνονται κάποιες προσφορές δεν σημαίνει ότι το αμάξι δεν πουλάει μία χωρίς αυτές.Στην προκειμένη,η τιμή αυτή των ~18000 δίνεται απ΄την στακορ(σύμφωνα με τον visehrad).Ο ανταγωνισμός δεν βρίσκεται μόνο μεταξύ ford και άλλων εταιρειών(toyota,opel,vw,κλπ) αλλά και μεταξύ των dealers της κάθε μιας.Έτσι πχ.η Στακόρ προσπαθεί να βγεί μπροστά απ'τον Κοντέλη και πάει λέγοντας.Αν ψάξεις και στις αντιπροσωπείες της toyota κάτι θα βρεις και εκεί.(υπόψιν,το auris ως νέο μοντέλο είναι λογικό να μην έχει προσφορά). 2)Σου φαίνονται ίδιοι οι δρόμοι της Αμερικής με της Ευρώπης?Οι Αμερικάνοι δεν ξέρουν τι θα πεί στροφή!Εκεί χρειάζονται μεγάλα και ευρύχωρα αυτοκίνητα λόγω μεγάλων αποστάσεων.Τα μοντέλα που πουλάει κυρίως η ford είναι κάτι ''καράβια''-SUV και η νέα mustang ,που εκεί την έχουν σαν το viper!Γιατί να προτιμήσει κανείς ένα fokus απέναντι σε ''θηρία'' πολλών κυβικών(που πωλούνται κ αυτά σχετικά φθηνά)? Σχετικά με την τιμή:Τα ford Αμερικής κατασκευάζονται στην Αμερική.Ξέρεις πόσο πιο φθηνά είναι τα vw,opel,audi,bmw,porsche(!) στην Γερμανία σε σχέση με την Ελλάδα?Σημαντικότατες διαφορές,ειδικά τα porsche.Επίσης,άλλη φορολογία οχημάτων και άλλοι νόμοι πχ για εκπομπές καυσαερίων=διαφορετικό κόστος εξέλιξης κινητήρων,καταλυτών,κλπ. Αλήθεια η αντίστοιχη corolla πόσο να κάνει στο Amerika? Και για να καταλάβω,θεωρείς όσους αγόρασαν fokus κορόιδα?Το προηγούμενο fokus νομίζω πούλησε 4 ή 5εκατομ. στην Ευρώπη.Λες να υπάρχουν τόσοι πολλοί... ΥΓ,Μάλλον ξέφυγε λιγάκι το τοπικ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikoskon Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Τρύπα που φαίνεται... ...δεν θέλει κολαούζο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Δεν κατάλαβα πραγματικά τι εννοείς. Ελπίζω να μην ήταν κάτι πραγματικά ευνόητο και φανώ κόπανος :oops: , αλλά, αν θες, το εξηγείς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 H Ηοnda ενδεχομένως να κυκλοφορεί όμοια ή και καλύτερα μοντέλα στις ΗΠΑ. Προφανώς όμως δεν είναι η περίπτωση της ford αυτή. Δεν έχει πάρει καλές κριτικές μόνο στην Ελλάδα. Σε όσα review κοίταξα πριν αποφασίσω διαπίστωσα πως το focus στην Ευρώπη έπαιρνε από καλές έως πολύ καλές κριτικές (έχω κρατήσει δύο sites, αν ίσως σε ενδιαφέρει περισσότερο: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/ http://www.topgear.com/. Όταν όμως διάβαζα αμερικάνικες ή αυστραλέζικες τότε το έθαβαν ή έπαιρνε έστω μέτριες κριτικές. Δε φαντάζομαι πως είχαν άδικο, όπως δεν φαντάζομαι πως είχαν άδικο οι Ευρωπαίοι. Διαθέτουν διαφορετικά μοντέλα με το ίδιο όνομα σε διαφορετικές περιοχές. Αυτή είναι η εξήγηση που μπορώ να δώσω. Όσο για τις προσφορές δεν πιστεύω πως συνεπάγονται κακό αυτοκίνητο. Επιθετικό μάρκετιν, προσπάθεια να αυξήσουν το μερίδιό τους (παρεμπιπτόντως το focus είχε τις περισσότερες ταξινομήσεις στην κατηγορία του φέτος στην Ελλάδα , μάλλον πέτυχαν το στόχο τους) ή στόχοι που έχουν τεθεί από τη μητρική εταιρεία... αυτές είναι εξίσου πιθανές, αν όχι πιθανότερες, εξηγήσεις. Μη με παρεξηγήσεις, σε καμμία περίπτωση δεν υποστηρίζω πως το focus είναι το καλύτερο αυτοκίνητο ή η μοναδική ορθή επιλογή. Στην πραγματικότητα δεν πιστεύω πως υπάρχει μία ορθή επιλογή, αλλά πολλές και ανάλογα με τις προτεραιότητες του οδηγού. Υποστηρίζω μόνο πως είναι λάθος να κρίνεις τα ευρωπαϊκά ford βασιζόμενος στα αμερικάνικα. Δεν είμαι άνθρωπος που ταυτίζομαι με τα αντικείμενα που αγοράζω. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, αφού το δουλέψω λίγο (γιατί το test drive είναι χρήσιμο, αλλά δεν αποκαλύπτει και πολλά), θα μπορούσα να γράψω τις εντυπώσεις μου. Στην Ευρώπη όλοι μα όλοι εξαίρουν τα Ford γιατί έχουν καλό στήσιμο. Δε θυμάμαι όμως να λένε τίποτα για υλικά κατασκευής και φινίρισμα. Στην Αμερική όπως ΔΕΝ είναι το πρώτο κριτήριο αυτό. Εκεί κοιτάνε το εσωτερικό και την ποότητα πολύ παραπάνω. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Αμερικανοί αν έχουν λεφτά αγοράζουν Ιαπωνικό ή Ευρωπαϊκό (Γερμανικό βασικά) αυτοκίνητο. Και κάτι άλλο για την Αμερική. Στην Αμερική κάνουν άπειρα χιλιόμετρα. Και εκεί βλέπεις να πωλούνται αυτοκίνητα 10 ετών με 150.000 μίλια και να λένε ότι είναι λίγα! Ε σε πληροφορώ λοιπόν ότι αμερικάνικό αυτοκίνητο δε βγάζει 150.000 μίλια με τον ίδιο κινητήρα. Σου το ξαναλέω. Τα αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά ίδια, με μικροδιαφορές σε Ευρώπη και Αμερική πλέον. Το ότι το Focus πουλάει πολύ δε μου λέει και τίποτα. Και τα Hyundai πουλάνε πολυ. Αν δεν έχεις περιορισμένο budget, τι θα διαλέξεις; Hyundai ή κάτι άλλο; Ε όλα αυτά ισχύουν σε κάποιο βαθμό και για τα Ford. Μπορείτε να εξηγήσετε λογικά γιατί είναι τόσο φτηνά αν είναι τόσο καλά, μια και δεν κατασκευάζονται στην Ταϋλάνδη ας πούμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 1)Το γεγονός ότι ο ένας αντιπρόσωπος κάνει κάποια προσφορά είναι κατ'ανάγκη αρνητικό ή έστω ''ύποπτο'' για σένα?Μια τιμολογιακή πολιτική δεν εξαρτάται μόνο απ'το καθαρό κόστος του αυτοκινήτου,δλδ το ότι γίνονται κάποιες προσφορές δεν σημαίνει ότι το αμάξι δεν πουλάει μία χωρίς αυτές.Στην προκειμένη,η τιμή αυτή των ~18000 δίνεται απ΄την στακορ(σύμφωνα με τον visehrad).Ο ανταγωνισμός δεν βρίσκεται μόνο μεταξύ ford και άλλων εταιρειών(toyota,opel,vw,κλπ) αλλά και μεταξύ των dealers της κάθε μιας.Έτσι πχ.η Στακόρ προσπαθεί να βγεί μπροστά απ'τον Κοντέλη και πάει λέγοντας.Αν ψάξεις και στις αντιπροσωπείες της toyota κάτι θα βρεις και εκεί.(υπόψιν,το auris ως νέο μοντέλο είναι λογικό να μην έχει προσφορά). 2)Σου φαίνονται ίδιοι οι δρόμοι της Αμερικής με της Ευρώπης?Οι Αμερικάνοι δεν ξέρουν τι θα πεί στροφή!Εκεί χρειάζονται μεγάλα και ευρύχωρα αυτοκίνητα λόγω μεγάλων αποστάσεων.Τα μοντέλα που πουλάει κυρίως η ford είναι κάτι ''καράβια''-SUV και η νέα mustang ,που εκεί την έχουν σαν το viper!Γιατί να προτιμήσει κανείς ένα fokus απέναντι σε ''θηρία'' πολλών κυβικών(που πωλούνται κ αυτά σχετικά φθηνά)? Σχετικά με την τιμή:Τα ford Αμερικής κατασκευάζονται στην Αμερική.Ξέρεις πόσο πιο φθηνά είναι τα vw,opel,audi,bmw,porsche(!) στην Γερμανία σε σχέση με την Ελλάδα?Σημαντικότατες διαφορές,ειδικά τα porsche.Επίσης,άλλη φορολογία οχημάτων και άλλοι νόμοι πχ για εκπομπές καυσαερίων=διαφορετικό κόστος εξέλιξης κινητήρων,καταλυτών,κλπ. Αλήθεια η αντίστοιχη corolla πόσο να κάνει στο Amerika? Και για να καταλάβω,θεωρείς όσους αγόρασαν fokus κορόιδα?Το προηγούμενο fokus νομίζω πούλησε 4 ή 5εκατομ. στην Ευρώπη.Λες να υπάρχουν τόσοι πολλοί... ΥΓ,Μάλλον ξέφυγε λιγάκι το τοπικ 1) Τα Ford είναι εδώ και κάποια χρόνια, σε όλη την Ευρώπη, σταθερά φθηνότερα από τον ανταγωνισμό. 2) Ναι αλλά κοιτάνε πολύ το mileage (πόσα μίλια βγάζει με ένα γαλόνι βενζίνη) και όντως δεν κοιτάνε τόσο όσο στην Ευρώπη την οδική συμπεριφορά, πράγμα στο οποίο είναι πραγματικά καλά τα Ford kai to Focus συγκεκριμένα. Μη κρίνεις τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν μόνο από ταινίες που βλέπεις. 3) Η τιμή του Honda Civic που ανήκει στην ίδια κατηγορία και κατασκευάζεται στην Αμερική είναι στα $15.000, και άδειο. Το ίδιο και για το Corolla που είναι άδειο σχετικά με το Focus και κάνει $14.000. Το Focus είναι στα $14.000 και γεμάτο. Και οι πωλήσεις στην Αμερική πέφτουν και πέεεφτουν. Η νομοθεσία για την εκπομπή καυσαερίων στην Καλιφόρνια είναι η αυστηρότερη στον κόσμο. Τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Αμερική αναγκαστικά πάνε με αυτές και όχι με των άλλων πολιτειών. Για τους ανθρώπους που αγοράζουν Focus δεν λέω κάτι. Κάποιοι θέλουν φτηνό αμάξι, κάποιοι θέλουν το στήσιμό του, κάποιοι δεν ξέρουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Kwsn-Men, δε θέλω να ακουστώ σαν πωλητής της ford και επαναλαμβάνω πως δεν είναι μονόδρομος η επιλογή του focus. Είναι όμως λίγο σε ένα αυτοκίνητο το στήσιμο; Για κάποιους, οπωσδήποτε για μένα, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Σχετικά με την ποιότητα είναι σαφώς αναβαθμισμένα σε σχέση με την προηγούμενη γεννιά, αλλά και με απόλυτα κριτήρια. Αν θες, ρίξε μια ματιά στα links που σου έδωσα ή ψάξε και μόνος σου. Θυμίσου μόνο να κοιτάξεις ευρωπαϊκό site . Δεν είναι μικροδιαφορές ανάμεσα σε Ευρώπη και Αμερική, είπαμε πως πουλούν διαφορετικά μοντέλα. Εκεί ακόμα διαθέτουν το προηγούμενης γεννάς focus και μάλιστα με άλλες προδιαγραφές και εξοπλισμό. Όσο για την τιμή αγοράς, δες λίγο εδώ Η γυμνή έκδοση είναι περίπου 15% φθηνότερη, η δε πλούσια είναι στην τιμή του golf, αλλά με πλουσιότερο εξοπλισμό. Είναι ακριβότερο από τα ανταγωνιστικά γαλλικά και δεν έχει καμμία σχέση σε τιμή με τα κορεάτικα. Επειδή έχει σχετικά καλές τιμές και σχετικά καλό εξοπλισμό, πρέπει να θεωρούμε πως ποιοτικά υστερεί; Αλήθεια, έχεις μπει ποτέ σε focus II ή mondeo; Δεν είναι ακριβώς αυτό που θα λέγαμε piece of shit. Τουλάχιστον όχι στην Ευρώπη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 2) Ναι αλλά κοιτάνε πολύ το mileage (πόσα μίλια βγάζει με ένα γαλόνι βενζίνη) και όντως δεν κοιτάνε τόσο όσο στην Ευρώπη την οδική συμπεριφορά, πράγμα στο οποίο είναι πραγματικά καλά τα Ford kai to Focus συγκεκριμένα. Μη κρίνεις τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν μόνο από ταινίες που βλέπεις. Κάνε τον κόπο να συγκρίνεις τις τιμές που δίνει η ford Αμερικής και η ford Ευρώπης για το mileage στον δίλιτρο. Ο ευρωπαϊκός είναι 50% οικονομικότερος. Είναι μάλλον διαφορετικοί κινητήρες. 3) Η τιμή του Honda Civic που ανήκει στην ίδια κατηγορία και κατασκευάζεται στην Αμερική είναι στα $15.000, και άδειο. Το ίδιο και για το Corolla που είναι άδειο σχετικά με το Focus και κάνει $14.000. Το Focus είναι στα $14.000 και γεμάτο. Και οι πωλήσεις στην Αμερική πέφτουν και πέεεφτουν. Η νομοθεσία για την εκπομπή καυσαερίων στην Καλιφόρνια είναι η αυστηρότερη στον κόσμο. Τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Αμερική αναγκαστικά πάνε με αυτές και όχι με των άλλων πολιτειών. Μα είναι άλλο focus, δεν είναι αυτό που κυκλοφορεί στην Ευρώπη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Ποιους κινητήρες συγκρίνεις και λες για την κατανάλωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2007 Τους δίλιτρους. Βρήκα πάλι τα links Tα αμερικάνικα και τα ευρωπαϊκά Ο 2.3 είναι μόνο στην αμερικάνικη αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.