Προς το περιεχόμενο

Ford Focus Vs Toyota Auris


Visehrad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε σταματημενο αυτοκινητο μου ειπε, πηγε να βαλει πρωτη μετα απο οπισθεν για να ξεπαρκαρει. Ο λεβιες ειπε μπηκε στην θεση της πρωτης, (χωρις να ακουσει καποιον ηχο ή να σκαλωσει καπου) αλλα το αυτοκινητο ποτε δεν ξεκινησε. Και 'γω οταν τ'ακουσα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο.

 

ΥΓ στην αντιπροσωπεια μετα του ειχαν πει οτι μαλλον ηταν κατασκευαστικη αστοχια απο το εργοστασιο και τελικα δεχτηκαν να του καλυψουν αν θυμαμαι καλα τα μισα χρηματα της ζημιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Η αξιοπιστία της Τοyοτα δεν είναι εύκολο να συγκριθεί. Μηχανικά κ τεχνικά είναι χρόνια μπροστά. Μην ξεχνάμε ότι ήταν η πρώτη εταιρεία που έδινε απλόχερα 6 ολόκληρα χρόνια "μηχανική" εγγύηση (κ πολύ αργότερα ακολούθησαν οι υπόλοιπες-κ πάλι Ιαπωνικές, Mitsubishi, Honda), λάνσαρε το prius όταν οι άλλες εταιρείες ακόμα να παρουσιάσουν κάτι τόσο πρωτοποριακό.

 

Το λάθος της για εμένα είναι ότι για να μπεί για τα καλά στο χώρο της Ευρωπαικής αγοράς κ να εκτοπίσει τα Γερμανικά (2α για εμένα σε αξιοπιστία, αλλά πρώτα σε ποιότητα υλικών), κατασκεύασε εργοστάσιο στην Αγγλία κ πρόσφατα στην Τουρκία(;;;) κ ο σχεδιασμός γίνεται στη Γαλλία. Με αποτέλεσμα, όλο και κάτι "μπούρδες" να εμφανίζει. Κάτι αισθητήρες στο τιμόνι του Avensis (προτελευταίο μοντέλο), η θήκη γυαλιών, λαστιχάκια, "σκατουλάκια" από δω κι από κει, όλο κ χαλάγανε. Για αυτά ευθύνονται καθαρά τα "εκτός Ιαπωνίας" εργοστάσια. Εάν ένα Τοyoτα "made in Japan" εμφάνιζε έστω κ αυτά τα μικροπράγματα, οι εργάτες θα κάναν χαρακίρι (όπως στη διαφημιση της Daihatsu).

 

Για όλα αυτά, πάρε την 4-θυρη Corrola (το ξέρω δεν είναι κ το πιο spor αυτοκίνητο) κ θα το έχεις για πολλά χρόνια (ή θα το μεταπωλήσεις μέσα σε 3 μερούλες το πολύ κ σε εξαιρετικόταη τιμή!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν πας και το δεις απο κοντα... ελα να μου πεις παλι αυτα που μου ειπες... ;-) Το τι αναρτηση φοραει πισω, νομιζω πως ειναι παντελως αδιαφορο μιας και κρινετε εκ του αποτελεσματος κατι. Και απο τις αναφορες που εχω μιλανε για την καλυτερη οδικη συμπεριφορα αμεσως μετα το focus. Αν πραγματι ισχυει... τοτε εχουν φτιαξει αστερι αμαξι, και δεν τιθεται θεμα συγκρισης.

 

Το να το δω από κοντά δεν θα μου αλλάξει την γνώμη για το σύνολο του απέναντι στο fokus,εξάλλου είπα πως η σχεδίαση του,μέσα-έξω,είναι ένα δυνατό του σημείο.Σε περιοδικό που αγόρασα αναφέρεται:'' τα πλαστικά του είναι σκληρά αλλά η συναρμογή καλή''.Πουθενά δεν είδα να γράφει ότι ''απειλούνται'' τα golf,astra στο θέμα απτή ποιότητα.Επίσης ένα άλλο ήταν οτι πρόκειται για το πιο καλοστημένο corolla που έχει βγει,όμως και πάλι είναι πίσω απ'το fokus(το παραδέχεσαι κ εσύ).

 

Για την ανάρτηση,σαφώς και το αποτέλεσμα κρίνεται στον δρόμο αλλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση ανάμεσα σε ένα καλοστημένο με ημιάκαμπτο και ένα καλόστημένο με πολλαπλών συνδέσμων;)Το πρώτο σαν λύση είναι πιο φτηνή και εξασφαλίζει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.Το άλλο δίνει μακράν καλύτερη ρυθμισιμότητα στο όριο και ισορροπία άνεσης-κρατήματος.Και αυτά για κάποιους μόνο αδιάφορα δεν είναι...

 

Τέλος,για σκουριές και άλλα προβλήματα μπορω και εγώ να πω ένα σωρό πέριπτώσεις από toyota μέχρι mercedes!H αξιοπιστία των toyota έπεσε πολύ απ'όταν σταμάτησαν να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία!Δείτε το reliability

index του πρώτου avensis που φτιάχνοταν στην Αγγλία...Προβλήματα βγάζουν όλα ανεξαρτήτως μάρκας,φήμης κλπ.

 

@kwsnmen:Ε καλά,δεν τα δίνουν και τσάμπα...Απλώς είναι πιο value for money από το auris την συγκεκριμένη στιγμή,ειδικά με την προσφορά που κάνουν στον visehrad.

H ford Αμερικής με την ford Ευρώπης λίγα κοινά έχουν.Άλλη αγορά της Αμερικής και άλλη της Ευρώπης,γι'αυτό και τα μοντέλα που προωθούνται είναι εντελώς διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bασικα κατεληξα μαλλον στο Αuris..Περιμενω να το φερουν την αλλη εβδομαδα το 1.4 να το κανω και ενα τεστ να αποφασισω οριστικα.Ενταξει δεν θα εχει το γκαζι του φοκους του 1.6 αλλα σιγουρα θα εχει καλυτερες καταναλωσεις και το σερβις που ρωτησα ηταν ικανοποιητικες οι τιμες.Καθε 15.000ΧΛΜ με κοστος περιπου 120Ε και στις 30.000 το γενικο παει max στα 250Ε.Και κατι βασικο.Το γουσταρω πολυ το design του.Και το κυριοτερο ειναι καινουργιο μοντελο και το αλλο 3ετιας...2 Μηχανικους που ρωτησα και οι 2 μου ειπαν οτι για βλαβες ειναι μακραν καλυτερο το Toyota και απο οδηγικη συμπεριφορα το Focus.Αλλωστε και με 97 ιππους που βγαζει δεν μιλαμε οτι θα εινια ψοφιο..Το θεμα ειναι να οδηγησω και το 1.4 να δω ετσι τι αρπαγματα εχει.Απο βδομαδα τα νεοτερα δηλαδη.Σε περιπτωση που με ικανοποιησει και σε αυτο τον τομεα τοτε το κλεινω καρφι!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα το θέμα είναι ποιά βγάζουν τα λιγότερα,απλώς ήθελα να πω ότι οι διαφορές έχουν κλείσει πια.Οι περισσότερες εταιρίες είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Visehrad,

καλορίζικο, καλοτάξιδο και πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σου εύχομαι. Νομίζω πως έκανες μια από τις καλύτερες επιλογές. Όταν το παραλάβεις, γράψε μας και τις εντυπώσεις σου.

Το auris 1.6 ήταν μια από τις πιθανές επιλογές μου. Τελικά επέλεξα το focus 1.6 ghia και το περιμένω με αρκετή αγωνία την Τρίτη. Οι ζαβολιάρηδες το έφεραν σήμερα και πρέπει να περιμένω 4 ημέρες για να το πάρω στα χέρια μου λόγω πινακίδων :(. Η επιλογή μου βασίστηκε σε στάθμιση των προσωπικών μου προτεραιοτήτων και όχι στην εντύπωση πως ήταν η καλύτερη δυνατή επιλογή συνολικά. Ελπίζω να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο στον εαυτό σου και την οικογένειά σου απολαμβάνοντας το καινούργιο σου αυτοκίνητο παρά ψάχνοντας να βρεις που υπερτερεί και που υστερεί σε σχέση με άλλα μοντέλα.

 

Kwsn-Men,

τα μοντέλα της ford στην Ευρώπη και στην Αμερική, όπως έγραψε και ο KenshinX13, έχουν ελάχιστα κοινά στοιχεία πέρα από το όνομα.

 

Και μια σκέψη για τις στατιστικές και τους δείκτες αξιοπιστίας: αυτές που αφορούν στην εκτίμηση των καταναλωτών, αν και ενδεικτικές και οπωσδήποτε χρήσιμες, εύκολα λειτουργούν παραπλανητικά. Πρώτη αιτία είναι ο υποκειμενικός παράγοντας και οι προσδοκίες του καταναλωτή. Τριγμοί ή μικροενοχλήσεις σε ένα π.χ. lada niva ο ιδιοκτήτης λογικά θα τις αγνοήσει, αλλά σε ένα toyota (ακριβώς γιατί έχει υψηλές προσδοκίες) θα τις αναφέρει ως πρόβλημα. Δεύτερη αιτία είναι η μη αξιολόγηση των βλαβών. Η αποκόληση του πλαισίου της βάσης του επιλογέα ταχυτήτων (πραγματικό παράδειγμα, το διάβαζα στο forum των 4Τ) και η καταστροφή του κιβωτίου ταχυτήτων συμμετέχουν εξίσου (στις περισσότερες έρευνες) στο δείκτη αξιοπιστίας, αν και η βαρύτητα τους είναι τελείως διαφορετική. Τέλος, οι περισσότερες έρευνες δίνουν μια καλή εικόνα για την αγορά μεταχειρισμένου ή παλαιών μοντέλων, αλλά όχι καινούργιων. Είναι μια ανάλυση της κατάστασης που επικρατούσε τουλάχιστον τρία χρόνια πριν, αλλά όχι της στιγμής που διαβάζεται η έρευνα. Για παράδειγμα το αυτοκίνητο που αγόρασα βγήκε στην αγορά το 2005. Στα δύο αυτά χρόνια δεν έχει μετρηθεί η αξιοπιστία του, αλλά η αξιοπιστία του προηγούμενου μοντέλου, που δεν κυκλοφορεί πια. Μπορεί να αποδειχθεί καλύτερο ή χειρότερο από το προηγούμενο, αλλά αυτό θα φανεί σε δύο περίπου χρόνια, όταν θα βγαίνει ο αντικαταστάτης του! Αν βέβαια παρατηρείς τις στατιστικές σε βάθος χρόνου και βλέπεις πως μια εταιρεία βελτιώνει τη θέση της ή τη διατηρεί, έχεις την προσδοκία πως θα αποδειχθεί καλύτερο. Αν η θέση της επιδεινώνεται, έχεις το φόβο πως ίσως δεν πάει καλά. Αλλά ούτε στη μία ούτε στην άλλη περίπτωση μπορείς να είσαι βέβαιος.

Πονοκεφάλιασα, ίσως έπρεπε να μείνω με το clio :). Είναι όμως τρίπορτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου έλεγα να σκεφτείς πάλι την περίπτωση του focus. Υπάρχει εξάλλου και το ζήτημα της ενεργητικής ασφάλειας. Αλλιώς θα κάνεις προσπέραση με ένα 1600άρι και αλλιώς με ένα 1400άρι. Οπως είπες και ο ίδιος, και σαν οδηγική συμπεριφορά, το focus υπερτερεί. Αυτοκίνητο παίρνεις - το παίρνεις για να το οδηγείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

golf tsi 157 hp 246 ροπη, auris 97 hp 130 ροπη, 18.700E με το κλειδι στο χερι εχει το golf, κανε ενα test drive και θα δεις οτι στριβει και φρεναρει καλυτερα απο το auris, αν κανεις test drive το golf θα το ξεχασεις το auris

;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή πρόσφατα έκανα πολλά test drive στην κατηγορία αυτή θα πω μερικά γενικά πραγματάκια:

-Μην πάρεις το auris 1,4 αν δεν το οδηγήσεις(και όχι μόνο μια γύρα στο τετράγωνο). Το αμάξι είναι βαρύ και αν κάνεις διαδρομές εκτός πόλης, ορεινές κτλ στις προσπεράσεις θα έχεις πρόβλημα

-Ποιότητα και αξιοπιστία γενικά για κάθε αμάξι σε τέτοια επίπεδα είναι και θέμα τύχης(ή ατυχίας καλύτερα). Έχω δει subaru να βγάζουν φοβερές ζημιές και fiatακια να αποδυκνύονται σκυλιά. Αυτό φυσικά και αντίστροφα και πιστέυω για κάθε μάρκα υπάρχουν τέτοιες αναφορές. Το after sales είναι πολύ σημαντικό πάντως.

 

Εγώ κατέληξα τελικά στο Golf TSI. Πήγα στην αντιπροσωπία για test drive σαν φανατικός αντιVW που ήμουνα για τυπικούς λόγους και το ερωτέυτηκα από τα πρώτα μέτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο tsi είναι διαμάντι. Εκτός αν πρόκειται αποκλειστικά για αυτοκίνητο πόλης, πλέον χρειάζονται πολύ περισσότερη δύναμη από παλιά τα αυτοκίνητα. Εγώ να σου πω δεν θα αγοράσω αυτοκίνητο γενικής χρήσης χωρίς 150 άλογα και πιο σημαντικά καλά αποθέματα ροπής. Είναι θέμα ασφάλειας, όχι 0-100. Αν είναι να προσπεράσεις φορτηγό με το 1400άρι των 14κιλών ροπής (υποθέτω, δεν ξέρω χαρακτηριστικά) φορτωμένο για ταξίδι, θα τα χρειαστείς. Ναι, θα καίει περισσότερο, ναι η vw δεν έχει το after sales της toyota, αλλά γνώμη μου είναι ότι με το 1400 θα σκέφτεσαι πάντα ότι έπρεπε να πάρεις κάτι πιο δυνατό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα ειναι τι θες απο ενα αυτοκινητο

αλλος θελει μονο απλα να μην τρεχει στα συνεργεια

αλλος θελει επιδοσεις

αλλος θελει εμφανιση

αλλος θελει χωρους

αναλογα βαζεις προτεραιοτητες

 

για μενα πρωτο ειναι η οδικη συμπεριφορα και η ενεργητικη ασφαλεια (και κατ επεκταση οι επιδοσεις)

μετα ειναι ο εξοπλισμος και η εμφανιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταναλωση Αuris 6,9 golf tsi 7 :-)

To θεμα της εμφανισης ειναι υποκειμενικο.

Στο θεμα after sales πρεπει να εχει καλυτερο η Toyota.

Κανε test drive oπωσδηποτε to tsi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...