Προς το περιεχόμενο

Ford Focus Vs Toyota Auris


Visehrad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημερα τελικα παιδια εκανα Test Drive και τα δυο.Το Auris σε 1600 μιας και δεν υπηρχε σε 1400 για τεστ.Εντυπωσεις?Γενικα το Focus μου φανηκε πολυ πιο στιβαρο σαν αυτοκινητο..Στο Auris επισης στις 5000 στροφες οταν το εφτασα η μηχανη ακουγοταν πιο πολυ σε σχεση με το Focus που ηταν πιο αθορυβο.Στην οδηγικη συμπεριφορα πιστευω οτι το Focus ειναι μπροστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν ξέρω, αλλά τα ford γενικά κάπως μου κάθονται. Είναι και ένας φίλος που δουλεύει σε εξουσιοδοτημένο και παρότι τους κάνουν γενναία έκπτωση για καινούριο αυτός το αποφεύγει.

 

Από την άλλη 18.000 είναι πολλά για 1.400άρι, νομίζω πως είναι πολλά λεφτά για λίγο αμάξι, άσχετα αν το μοτέρ του Auris, που φοράει και το Corolla είναι διαμάντι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ο κόφτης είναι στις 5300,να μην ακούγεται στις 5000;

Βασικά τί οδηγός είσαι;

Σκοπεύεις να ασχοληθείς με περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου ή απλά τα λαδάκια και τα service του;

Αν είσαι συντηρητικός οδηγός με τα λάδακια και τα service,τότε κακώς συζητάμε

περί αξιοπιστίας.Όλα τα αμάξια το ίδιο σου κάνουν.

Το test drive πως ακριβώς το έκανες; Σε τί δρόμους; Τί ακριβώς και με ποιό τρόπο ήλεγξες;

Και κάτι που είχα ξεχάσει:

Στο αρχίκο σου post είσαι ανάμεσα σε ένα άμαξι 1.6lt και σε ένα 1.3lt ... δηλ καμία σχέση.

Πάντως το TSi που αναφέρθηκε είναι καλή επιλογή απλά ως προς την αξιοπίστια

δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί το αμάξι είναι φρέσκο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λιγες μερες ειδα το AURIS απο κοντα. Αν και τα Toyota τα θεωρω υπερτιμημενα και με ενα μυθο αξιοπιστιας να τα τριγυριζει... για το Auris για πρωτη φορα θα κανω εξαιρεση νομιζω.

 

Χωρις καμια δοση υπερβολης, εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στην κατηγορια. (δεν πιστευα πως θα το ελεγα ποτε αυτο...) Ειδικα απο κατι Focus ειναι μακρια... Τα υλικα ναι μεν δεν ειναι πολυτελη (πρεπει να κρατηθει το κοστος καπως) παραυτα η απτη ποιοτητα παραμενει πολυ καλη, οπως η αξιοπιστια και η αισθηση του καθε διακοπτη.

 

To Auris θα το οδηγησω απο βδομαδα, και θα εχω μια ακομα ποιο ολοκληρωμενη αποψη. Καποιοι συντακτες που το οδηγησαν εχουν να πουνε τα καλυτερα σε οτι αφορα την ποιοτητα κυλισης, την στιβαροτητα καθως και την οδικη συμπεριφορα. Επισης επισημαναν πως οντως στα ψηλα ο κινητηρας εκανε αισθητη την παρουσια του με τον θορυβο.

 

To Focus αποψη μου... χανει την οποιαδηποτε "μαχη" χωρις καν να οδηγησω τον "αντιπαλο". Χαμηλης ποιοτητας...οπως μας εχει συνηθισει η Ford τα τελευταια χρονια. Στην εκθεση ωραια φαινονται... στα πρωτα χιλιομετρα φαινονται και στιβαρα... μετα αρχιζει το ξεκολλημα.

 

Auris απο μενα... (κατι επαθα για να λεω καλα λογια για την toyota... θα το κοιταξω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ.... γιατι ουτε οι αλλοι ειναι τοσο αναξιοπιστοι οσο τους παρουσιαζουν, ουτε η toyota ειναι τοσο αξιοπιστη οσο παρουσιαζετε. Μια χαρα χαλανε.... απλα εχουν καλο after sales.

 

Αμα ισχυαν αυτα που λεγονται... τοτε εγω με ενα αμαξι μιας γνωστης μαρκας που τριζει χαλαει σκουριαζει και λοιπα αρνητικα.... τοσο χρονια και τοσα χλμ θα επρεπε να ειχα δωσει τα μαλια της κεφαλης μου...

 

Στην πραξη απλα ταμπελες βαζουμε και γινομαστε δογματικοι... απλα επειδη ετσι ακουσαμε να λενε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αξιοπιστία της Toyota δεν είναι μύθος φίλε μου. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να απαξιώνουμε τους άλλους κατασκευαστές.

Βέβαια για τα καινούρια της μοντέλα έχω μια επιφύλαξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά ''μάχη'' ακριβώς?επιδόσεων?οδικής συμπεριφοράς?Δεν νομίζω...Το fokus,όπως και το προηγούμενο μοντέλο,είναι μακράν μπροστά σε ότι αφορά κράτημα-αίσθηση σε στροφές και όλος ο ειδικός τύπος συμφωνεί σε αυτό.Τα μόνα αρνητικά είναι η σχεδίαση και τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς(στις φθηνές εκδόσεις νομίζω).Τώρα,σχετικά με ''απτή'' ποιότητα δεν πιστεύω ότι το fokus υπολείπεται του auris.Στα άρθρα των περιοδικών δεν αναφέρθηκε τπτ εντυπωσιακό οπότε τα σκήπτρα παραμένουν σε golf και astra.

 

Το auris είναι ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο αλλά δεν δικαιολογεί,με τίποτα,την τιμή του.Ειδικά ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω(μέχρι και το ΚΙΑ cee'd έχει πολλαπλών συνδέσμων...) δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που προσφέρει το fokus.Δεν έχω τίποτα με την toyota,ίσα-ίσα που ένα απ'τα αυτοκίνητα της οικογένειας είναι μια corolla του '93 απ'το οποίο δεν έχουμε κανένα παράπονο ακόμα και μέχρι σήμερα!Απλώς πιστεύω πως τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο απέναντι στον ανταγωνισμό εκτός απ'το όνομα toyota το οποίο πουλάει από μόνο του:-D

 

Και δύο τελευταία σχόλια:1)Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου έχει να κάνει κυρίως με τα μηχανικά του μέρη και όχι τόσο με τα πλαστικά κλπ.

2)Τα ford,απ'το τελευταίο mondeo και έπειτα,είναι τρομερά βελτιωμένα σε ποιότητα και βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kirimis δεν είναι ανάγκη να εκνευρίζεσαι.

Τυχαίνει να έχουμε στην οικογένεια 2 Corolla.

3 θείοι μου είχαν 3 Starlet και μεταπήδησαν σε 3 Carina.

Στενός μου φίλος έχει την Celica "με τα φώτα που σηκώνονται"

και μια φίλη έχει την Corolla πισωκούνα του 86.

Από εντελώς προσωπική εμπειρία λοιπόν με 10+ αμάξια του '86 μέχρι και '02,

δεν έχω ακούσει το παραμικρό.

Σίγουρα το δείγμα είναι μικρό,αλλά αν ρωτήσεις μηχανικούς μη κολλημένους

θα το διαπιστώσεις.

Όπως το "τιμόνι" της Alfa Romeo δεν συγκρίνεται με αυτό της Toyota,

έτσι και η αξιοπιστία της Toyota δεν συγκρίνεται εύκολα με άλλων εταιρειών.

Πάντα μιλάμε για ίδιες κατηγορίες οχημάτων/μηχανών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά ''μάχη'' ακριβώς?επιδόσεων?οδικής συμπεριφοράς?Δεν νομίζω...Το fokus,όπως και το προηγούμενο μοντέλο,είναι μακράν μπροστά σε ότι αφορά κράτημα-αίσθηση σε στροφές και όλος ο ειδικός τύπος συμφωνεί σε αυτό.Τα μόνα αρνητικά είναι η σχεδίαση και τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς(στις φθηνές εκδόσεις νομίζω).Τώρα,σχετικά με ''απτή'' ποιότητα δεν πιστεύω ότι το fokus υπολείπεται του auris.Στα άρθρα των περιοδικών δεν αναφέρθηκε τπτ εντυπωσιακό οπότε τα σκήπτρα παραμένουν σε golf και astra.

 

Το auris είναι ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο αλλά δεν δικαιολογεί,με τίποτα,την τιμή του.Ειδικά ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω(μέχρι και το ΚΙΑ cee'd έχει πολλαπλών συνδέσμων...) δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που προσφέρει το fokus.Δεν έχω τίποτα με την toyota,ίσα-ίσα που ένα απ'τα αυτοκίνητα της οικογένειας είναι μια corolla του '93 απ'το οποίο δεν έχουμε κανένα παράπονο ακόμα και μέχρι σήμερα!Απλώς πιστεύω πως τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο απέναντι στον ανταγωνισμό εκτός απ'το όνομα toyota το οποίο πουλάει από μόνο του:-D

 

Και δύο τελευταία σχόλια:1)Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου έχει να κάνει κυρίως με τα μηχανικά του μέρη και όχι τόσο με τα πλαστικά κλπ.

2)Τα ford,απ'το τελευταίο mondeo και έπειτα,είναι τρομερά βελτιωμένα σε ποιότητα και βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή

 

 

Οταν πας και το δεις απο κοντα... ελα να μου πεις παλι αυτα που μου ειπες... ;-) Το τι αναρτηση φοραει πισω, νομιζω πως ειναι παντελως αδιαφορο μιας και κρινετε εκ του αποτελεσματος κατι. Και απο τις αναφορες που εχω μιλανε για την καλυτερη οδικη συμπεριφορα αμεσως μετα το focus. Αν πραγματι ισχυει... τοτε εχουν φτιαξει αστερι αμαξι, και δεν τιθεται θεμα συγκρισης.

 

Περι Ford... βραστα κι αστα... Ξερεις τι πικρα ειναι να αγοραζεις καινουργιο αμαξι και να ειναι τιγκα στους σκουριες? Και ακομα ποιο πικρα ειναι οταν η προστασια καταναλωτη ριχνει προστιμα στην Ford γι αυτα που πουλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ.... γιατι ουτε οι αλλοι ειναι τοσο αναξιοπιστοι οσο τους παρουσιαζουν, ουτε η toyota ειναι τοσο αξιοπιστη οσο παρουσιαζετε. Μια χαρα χαλανε.... απλα εχουν καλο after sales.

 

Αμα ισχυαν αυτα που λεγονται... τοτε εγω με ενα αμαξι μιας γνωστης μαρκας που τριζει χαλαει σκουριαζει και λοιπα αρνητικα.... τοσο χρονια και τοσα χλμ θα επρεπε να ειχα δωσει τα μαλια της κεφαλης μου...

 

Στην πραξη απλα ταμπελες βαζουμε και γινομαστε δογματικοι... απλα επειδη ετσι ακουσαμε να λενε...

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Σε Η.Π.Α. και Ευρώπη παίζουν και στατιστικές.

 

Μπορεί να πάρεις ένα [εδώ γράφεις αυτό που θεωρείς πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο] και να μη βγάλει βλάβη ούτε σε 20 χρόνια. Μπορείς να πάρεις επίσης ένα Toyota η ένα Honda, που θεωρούνται ότι καλύτερο σε αξιοπιστία και να παντρευτείς την κόρη του μηχανικού σου.

 

Το θέμα είναι τι γίνεται σε μέσους όρους. Και εκεί ούτε το after sales παίζει ρόλο, ούτε η τύχη. Και ΔΕΝ είναι μύθος.

 

Ποιά ''μάχη'' ακριβώς?επιδόσεων?οδικής συμπεριφοράς?Δεν νομίζω...Το fokus,όπως και το προηγούμενο μοντέλο,είναι μακράν μπροστά σε ότι αφορά κράτημα-αίσθηση σε στροφές και όλος ο ειδικός τύπος συμφωνεί σε αυτό.Τα μόνα αρνητικά είναι η σχεδίαση και τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς(στις φθηνές εκδόσεις νομίζω).Τώρα,σχετικά με ''απτή'' ποιότητα δεν πιστεύω ότι το fokus υπολείπεται του auris.Στα άρθρα των περιοδικών δεν αναφέρθηκε τπτ εντυπωσιακό οπότε τα σκήπτρα παραμένουν σε golf και astra.

 

Το auris είναι ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο αλλά δεν δικαιολογεί,με τίποτα,την τιμή του.Ειδικά ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω(μέχρι και το ΚΙΑ cee'd έχει πολλαπλών συνδέσμων...) δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που προσφέρει το fokus.Δεν έχω τίποτα με την toyota,ίσα-ίσα που ένα απ'τα αυτοκίνητα της οικογένειας είναι μια corolla του '93 απ'το οποίο δεν έχουμε κανένα παράπονο ακόμα και μέχρι σήμερα!Απλώς πιστεύω πως τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο απέναντι στον ανταγωνισμό εκτός απ'το όνομα toyota το οποίο πουλάει από μόνο του:-D

 

Και δύο τελευταία σχόλια:1)Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου έχει να κάνει κυρίως με τα μηχανικά του μέρη και όχι τόσο με τα πλαστικά κλπ.

2)Τα ford,απ'το τελευταίο mondeo και έπειτα,είναι τρομερά βελτιωμένα σε ποιότητα και βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή

 

Και δε σου κάνει εντύπωση ότι πουλιούνται τόσο φτηνά; Από τα κέρδη τους λες να κόβουν; Κοίτα και τις τιμές μεταπώλησεις τι λένε. Διάβασε τι λένε και στην Αμερική για τα Ford. Χειρότερα από ότι λένε στην Αγγλία για τα Rover.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kirimis δεν είναι ανάγκη να εκνευρίζεσαι.

 

Για ποιο πραγμα να εκνευριστω? :confused:

 

Μπαααα, υπαρχουν καλυτερα πραγματα για να χαλαστω. Αλλωστε στην κατοχη μου εχω αμαξια τα οποια χαρακτιριζονται αξιοπιστα, αναξιοπιστα και πολυτελη.... και ξερω ποια ειναι η αληθεια απο πρωτο χερι.

 

Δεν, βαζω ταμπελες και επειδη κατι ειναι μιας συγκεκριμενης μαρκας για μενα δεν σημαινει πως θα ειναι εξ ορισμου αξιοπιστο η μη αξιοπιστο. Ολα κρινονται στην πραξη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια, γι'αυτο: http://www.reliabilityindex.co.uk/

Δειτε εδω ποσο αξιοπιστη ειναι καθε εταιρεια και αυτοκινητο εγκυρα και μεθοδικα. Για καθε ερωτημα σας στο τι σημαινει καθε δεικτης, πατατε το κουμπι i μεσα στο κυκλακιtransdot.gif info_blu_back.gif.

 

Μελετηστε καλα ολους τους βασικους και επιμερους δεικτες και μην βιαστειτε να πειτε αα ετσι, αα γιουβετσι, διοτι επισης ξερουμε οτι και ο καλυτερος τροπος να κρυψεις την αληθεια και να πεις ψεματα ειναι μεσω των αριθμων.

 

Ενδεικτικα μόνο (οσο μικροτερο το νουμερο, τοσο λιγοτερες οι βλαβες)

Car Reliability Index

Corolla ............ 26.45

Focus ............. 31.76

Astra (98-04) ... 53.6

Golf (97-04) ..... 87.28

Bora (99-) ....... 92.51

 

Ετσι για να μην ξεχνιομαστε για οσους θεοποιουν τα VW. Εχω δει να σας πω Bora φιλου μου, ενα χρονο μετα την αγορα του (μολις εληξε η εγγυηση του) τη μια να σπαει το σασμαν! με κοστουμακι 3.000? και μετα απο ενα χρονο στο καπακι να μενει απο εγκεφαλο, τρελλη αγελαδα δηλαδη.

Και αυτος ειχε επισης και ενα nissan το οποιο απλα δεν καταλαβαινε τιποτα (άλλα σκυλια και αυτα).

 

JAPAN RULES :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...