Προς το περιεχόμενο

Ford Focus Vs Toyota Auris


Visehrad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

golf gt 140 ρε παιδια στα 10,000χλμ αλλαζεις συχρονιζε 2ας!στα 25,000 χλμ αλλαζεις ολοκληρο σαζμαν και στα 40,000χλμ σε ακολουθει για μια ζωη το προβλημα στο ρελαντι που εχουν ολα τα γκολφ απο το 1 εως το 5 μεχρι να αλλαξεις πεταλουδια γκαζιου , αισθητηρα λαμδα και οτι αλλο σου πει ο καγκουρας στην αντιπροσωπρια της vw!

 

vw εχω και εγω και ξερω :P

 

αυτο που δεν μπορω ομως και εχει καταντησει βαρετο σε ολο το ινσομνια και δυστηχως με κανει να κρατιεμε μακρυα του ενω στην αρχη το ειχα αγαπησει τοσο πολυ ειναι οτι καθε ανηδεος ειτε πιτσιρικας ειτε μεγαλυτερος χωρις να εχει γνωση πανω σε καποιο θεμα απλα διαβασε ενα περιοδικο η ειδε απο τον γειτονια καθε τε και λεει οτι του κατεβει και υποστηρηζει οτι θελει!

 

φιλε δες με αυτα τα λευτα honda civic 1.4 full extra βγαινει τοσο ομως ο κινητηρας του των 85hp δεν ειναι και οτι καλυτερο!απο την μια θα εχεις τον σαρακακη να σε γδερνει για 7 χρονια στο service θα σε σιγουρος ομως για το αμαξι σου και θα εχεις πολλα και απροβληματηστα χιλιομετρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τους ανήδεους και τους ειδικούς, το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος και για εσένα, δε νομίζεις;

 

Πάντως σε Α4 1.8Τ τυ 2002 τίποτα από όλα όσα λες δεν έχει αλλαχτεί ή συμβαίνει. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας λ λόγω βενζίνης. Βλάβη είχε όμως και το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας οπότε στέκει.

 

Και για τον Σαρακάκη πρέπει να σου πω ότι δεν είχε και πολύ πλάκα να έχουμε ένα Honda Accord 1,5 μήνα στο συνεργείο περιμένοντας για κάποια σωληνάκια των λίγων ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τους ανήδεους και τους ειδικούς, το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος και για εσένα, δε νομίζεις;

 

Πάντως σε Α4 1.8Τ τυ 2002 τίποτα από όλα όσα λες δεν έχει αλλαχτεί ή συμβαίνει. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας λ λόγω βενζίνης. Βλάβη είχε όμως και το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας οπότε στέκει.

 

Και για τον Σαρακάκη πρέπει να σου πω ότι δεν είχε και πολύ πλάκα να έχουμε ένα Honda Accord 1,5 μήνα στο συνεργείο περιμένοντας για κάποια σωληνάκια των λίγων ευρώ.

 

μα φυσικα δεν αντιλεγω!

 

 

και οσο για το σαρακακη δεν σου πα πως ο σαρακακης ειναι καλος ουτε τον υποστηρηξα!

 

και εγω περιμενα μια πλαφονιερα απο την vw και εκανε να ερθει 4 μηνες!τεσπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Καλησπέρα! Είμαι κι εγώ στο ίδιο δίλημμα λοιπόν. Αναφέρομαι αποκλειστικά όμως στους κινητήρες των 1400cc... Έχουμε: Τοyota Auris: 97 PS

Ford Focus: 80 PS

 

Σημαντική διαφορά δεν νομίζετε?? Γενικά είμαι συντηρητικός οδηγός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω και κάτι αργό..:-):-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλη κατανάλωση εννοώ να θες μισό ρεζερβουάρ για μια απόσταση 17km (με πολλές στροφές). Υπάρχουν βέβαια και τα top fuel που θέλουν ολόκληρο το ρεζερβουάρ για 400m... Σε ένα απλό 1.4 πάντως που έχω όσο και να το ζορίσω διαφορά στο δείκτη δε δω σε 17km. Τι να σου πω, ίσως για να βγάλει ο 1.4 με τον τουρμποκομπρέσορα τα 170(185) άλογα ίσως να θέλει πιο πολύ φαί απο τον διλιτρο του GTi. Και προς θεού σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις το GT αργό. Γι αυτό έβαλα και το -σχετικά-. Για τα άλογα του είναι αργό

 

Λέω αυτά που έχω δει στην πράξη

 

Τη στιγμιαία την ανέφερα προκειμένου να δεις τη διαφορά που έχει το πατάς λίγο γκάζι με το να το έχεις συνέχεια ένα με το πάτωμα. Η μέση εκτινάσσεται και όταν είσαι συνέχεια τέρμα πάει να γίνει ένα με τη μέγιστη

 

Στη formula 1 έχουμε ένα βέλτιστο μοτόρι, φτιαγμένο ειδικά για να αποδίδει μέγιστα όταν δουλευει στη τσίτα ενώ η ταχύτητα των αυτοκινήτων σπάνια πέφτει κάτω από τα 150 km/h. Σε μια ανάβαση πάλι έχεις συνέχεια επιταχύνσεις από τα 50 έως τα 120 km/h και μέση ταχύτητα ίση με το 1/3 ίσως ενός αυτοκινήτου f1. Ένα μονοθέσιο επίσης μπορεί να αντιμετωπίζει τεράστια αεροδυναμική αντίσταση αλλά ζυγίζει μόλις 500kg και δε χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλα ποσά ενέργειας για τις επιταχύνσεις του. Άυτα σημαίνουν πως τα χιλιόμετρα που διανύει ένα μονοθέσιο για το υπολογισμό της κατανάλωσης/100km ανεβαίνουν πολύ πολύ πιο ευκολα. Με τέρμα το γκάζι αν έχεις στα 80 km/h 100lt/100km στα 240 km/h έχεις μόλις 33lt/100km,

 

Για τα κιλά έκανα λάθος. Όντως και Focus, Auris είναι αρκετά βαριά σαν αυτοκίνητα παρόλο που δεν είναι στα επίπεδα του Golf

 

ΥΓ: Συγνώμη που παρέσυρα τη συζήτηση off topic

 

Όταν έχεις τσίτα το γκάζι και η μηχανή δουλεύει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών έχεις ίδια κατανάλωση σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το θέμα είναι ότι με 240 km/h θα έχεις διανύσει τριπλάσια απόσταση απο ότι θα διανύσεις με 80 km/h στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η αεροδυναμική δεν κολλάει πουθενά. Θες να διορθώσεις κάτι;

 

Ανέφερα όταν αρχίσαμε να μιλάμε για f1 για τα ποσά ενέργειας που χάνονται λόγω αεροδυναμικής

 

Στο video που λέτε με τη Bucatti αναφέρει ότι καίει ένα ντεπόζιτο (100lt) σε 12λεπτα. Αν στα 12 λεπτα μπορέσεις με κάποιο τρόπο και την κρατήσεις στα 80km/h μας δίνει μια κατανάλωση 625lt/100km

 

http://www.youtube.com/watch?v=wfFAZ5-P04I

 

Δε ξέρω πολλές άλλες εταιρείες να κάνουν βαριά αμαξώματα για να αυξήσουν την ασφάλεια. Βάζουν περισσότερους αερόσακους, βάζουν νεύρα, βάζουν ηλεκτρονικά βοηθήματα, βάζουν άλλο εξοπλισμό, δεν γεμίζουν τα αμαξώματα μαντέμι. Γιατί τα πολλά κιλά αμαξώματα μπορεί να έχουν πιο μεγάλη αντοχή αλλά κουβαλάνε και πολύ περισσότερη ενέργεια

 

Για το δείκτη βενζίνης δε ξέρω. Και τα στα δύο όμως;

 

Άμα έχεις στην τσίτα το γκάζι και τις ανάλογες στροφές στον κινητήρα είτε στα 400km/h, είτε στα 250km/h είσαι 1001 άλογα βγάζει, όχι 290. Μπορούμε να το εμπεδώσουμε αυτό;;; :roll:

 

Η πρώτη σου δίνει πολύ ροπή και η έκτη πολλές στροφές. Τα άλογα αν έχεις υπόψην σου τον τύπο μένουν σταθερά

 

Ο εγκέφαλος της veyron το πολύ πολύ πρώτο κριτήριο που έχει για το τι θα δώσει είναι το πόσο γκάζι πατάς

 

Ε τι να κάνουμε τόσο έφαγε. Αν δεν ήταν μέχρι τέρμα το ντεπόζιτο και έφαγε 90-100lt/100km είσαι ευχαριστημένος δηλαδή; Πάρε ένα GT και για 17km κάνε συνέχεια ανοίγματα μέχρι τα 120-130km/h και στα καπάκια φρένο μέχρι τα 50km/h και μετα πες μου αν κάνω λάθος

 

Τι άλλες φόλες πέταξα;

 

@chiderboy Αλήθεια πόσων χρονών είσαι; Μήπως δεν πληρούσες τους όρους εγγραφής στο forum;

 

Φέτος θα πάω γυμνάσιο

 

 

 

zomg-46380.jpg

 

 

ps: δεν άντεξα:o:p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Είμαι κι εγώ στο ίδιο δίλημμα λοιπόν. Αναφέρομαι αποκλειστικά όμως στους κινητήρες των 1400cc... Έχουμε: Τοyota Auris: 97 PS

Ford Focus: 80 PS

 

Σημαντική διαφορά δεν νομίζετε?? Γενικά είμαι συντηρητικός οδηγός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω και κάτι αργό..:-):-)

 

Υπάρχει μια σημαντική διαφορά στην τιμή.

Το Auris 1.4 κοστίζει 15.500 στην βασική έκδοση (5θυρο,ραδιο-cd-air condition) ενώ το Focus 1.4 με την έκπτωση που έχει αυτή την περίοδο βγαίνει στα 13.200 στην έκδοση EXTRA(ESP,air condition, αεροτομή,ράδιο cd κλπ.).

Μετά προσθέτεις και στα δυο μοντέλα περίπου 400? για μεταλλικό χρώμα+ τέλη ταξινόμησης και βγάζεις την τελική τους τιμή.

 

Οσον αφορά τους κινητήρες και οι δυο είναι σχετικά αδύναμοι για το βαρύ αμάξωμα των αυτοκινήτων αυτών... αλλά σίγουρα του Focus είναι πιο αδύναμος (0-100 14.1 δευτ. έναντι του Auris στα 13 δευτ.).

 

Και εγώ αυτή την περίοδο βρίσκομαι σε αντίστοιχο δίλημμα, μεταξύ διαφόρων αυτοκινήτων.

Το Auris μου φαίνεται υπερβολικά ακριβό σε σχέση με αυτά που προσφέρει χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν είναι πολύ καλό. Δεν υπερέχει όμως τόσο πολύ σε όλους τους τομείς ώστε να σε πείσει να το προτιμήσεις με ευκολία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σίγουρα είναι αρκετά ακριβό το Auris. Αλλά μου αρέσει αρκετά... Βέβαια προτιμώ το Focus εσωτερικά αλλά με φρενάρει λίγο ο κινητήρας του... Κάποια άλλη πρόταση??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Είμαι κι εγώ στο ίδιο δίλημμα λοιπόν. Αναφέρομαι αποκλειστικά όμως στους κινητήρες των 1400cc... Έχουμε: Τοyota Auris: 97 PS

Ford Focus: 80 PS

 

Σημαντική διαφορά δεν νομίζετε?? Γενικά είμαι συντηρητικός οδηγός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω και κάτι αργό..:-):-)

 

Ναι σίγουρα είναι αρκετά ακριβό το Auris. Αλλά μου αρέσει αρκετά... Βέβαια προτιμώ το Focus εσωτερικά αλλά με φρενάρει λίγο ο κινητήρας του... Κάποια άλλη πρόταση??

 

Αν μπορείς να ανέβεις μέχρι εκεί, με 17.350 πέρνεις το Golf 1.4 TSi 122.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις τι με προβληματίζει? Ότι το αυτοκίνητο με βλέπω να το παίρνω κοντά στο καλοκαίρι οπότε τότε περίπου θα βγει και το Golf VI... Επομένως αν θα θέλω να έχω το καινούριο μοντέλο και να μην αγοράσω το παλιό τότε θα πρέπει να δώσω πολύ περισσότερα. Συμφωνείς??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Golf VI θα είναι εκτεταμμένο facelft του V, κάτι δηλαδή σαν το Audi A4 B7 που βγήκε το 2004 και ήταν εκτεταμμένο facelft του Β6 ή την Mercedes C-Class Sportscoupe που μόλις βγήκε και είναι εκτεταμμένο facelift της προηγούμενης.

 

Παρολαυτά, δε βλέπω λόγο γιατί να ανέβει σε τιμή. Τα πρόσφατα χρόνια οι εταιρείες το αποφεύγουν αυτό. Και δε νομίζω να παίζει αυτόν τον καιρό κάποια προσφορά ή κάποια έκπτωση για το Golf V.

 

Edit: Το καινούργιο Golf θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβρη και πωλήσεις θα αρχίσουν στη Γερμανία Μάρτη του 2009. Οπότε αργεί για εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...