chiderboy Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 τράβα κάνε μια δυναμομέτρηση με πρώτη και έκτη κι έλα πες μας... ps: άσε που ο εγκέφαλος της veyron δεν είναι ηλίθιος να παράξει 1000 άλογα για να κάνει τη δουλειά που κάνει με 400 ή 500. Η πρώτη σου δίνει πολύ ροπή και η έκτη πολλές στροφές. Τα άλογα αν έχεις υπόψην σου τον τύπο μένουν σταθερά Ο εγκέφαλος της veyron το πολύ πολύ πρώτο κριτήριο που έχει για το τι θα δώσει είναι το πόσο γκάζι πατάς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Άμα έχεις στην τσίτα το γκάζι και τις ανάλογες στροφές στον κινητήρα είτε στα 400km/h, είτε στα 250km/h είσαι 1001 άλογα βγάζει, όχι 290. Μπορούμε να το εμπεδώσουμε αυτό;;; :roll: Δεν καταλαβαίνεις όντως ή το κάνεις επίτηδες για να μας σπάσεις τα νεύρα; Αυτό που λέω είναι ότι για τα επιπλέον 150 χιλιόμετρα λόγω τριβών (με τις αεροδυναμικές να έχουν τον κύριο λόγο) η διαφορά είναι τεράστια στην απαιτούμενη δύναμη. Οπότε αυτό που λες ότι η αεροδυναμική δεν παίζει ρόλο είναι απλά άκυρο (πάλι). Ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με την τελική του, με πχ 6.000σ.α.λ προφανώς και καίει παραπάνω από ένα αυτοκίνητο που επιταχύνει και επιβραδύνει, πολύ απλά γιατί πηγαίνει με 100% γκάζι όλη την ώρα, σε αντίθεση με το (ας πούμε) 70% που πήγαινε ο φίλος σου ο Λεμπ στην ανάβαση. Τα βγάζει, στα δίνει σε επιτάχυνση και θέλει φαΐ. Φαντάσου πλάκωμα στα φρένα μετά από 100m στα 150km/h και άντε σανίδωμα ξανά. Έτσι είναι οι αναβάσεις. Δε πας με σταθερή ταχύτητα και μαλακά το γκάζι Στα 100 μέτρα πιάνει 150km/h το GT ε; Το είχα για γρήγορο αλλά δεν είχα ιδέα πόσο... :roll: Η πρώτη σου δίνει πολύ ροπή και η έκτη πολλές στροφές. Τα άλογα αν έχεις υπόψην σου τον τύπο μένουν σταθερά Ο εγκέφαλος της veyron το πολύ πολύ πρώτο κριτήριο που έχει για το τι θα δώσει είναι το πόσο γκάζι πατάς Οπότε με 5η ας πούμε ο κινητήρας αποδίδει λιγότερη ροπή ενώ με 1η ο κόφτης είναι στις 3.000σ.α.λ.; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Δε μπορούμε να συνεννοηθούμε! Άλλα λέει ο ένας, εντελώς άλλα καταλαβαίνει ο άλλος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Η πρώτη σου δίνει πολύ ροπή και η έκτη πολλές στροφές. Τα άλογα αν έχεις υπόψην σου τον τύπο μένουν σταθερά Ο εγκέφαλος της veyron το πολύ πολύ πρώτο κριτήριο που έχει για το τι θα δώσει είναι το πόσο γκάζι πατάς αν και πάλι δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς υποψιάζομαι αυτόν τον τύπο ε, κάτι έχω υπόψη μου. σε αντίθεση με σένα που δεν ξέρεις τι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. πάρε κι ένα link να διαβάσεις 2-3 πράγματα(δεν το τσέκαρα καλά αλλά για σένα καλό μου φαίνεται). πάντως έχει γίνει τελείως off-topic η κουβέντα. και δεν έχει νόημα γιατί δε γνωρίζεις κάποια βασικά πράγματα και μάθημα μέσω forum ούτε θέλω ούτε μπορώ να κάνω. α και φυσικά επιμένεις, ανεξαρτήτως του ότι 3 άτομα σου λέμε ότι γράφεις ένα περίεργο αχταρμά άγνοιας(σε ορισμένα θέματα) και ημιμάθειας(σε κάποια άλλα). Δε μπορούμε να συνεννοηθούμε! Άλλα λέει ο ένας, εντελώς άλλα καταλαβαίνει ο άλλος! το δήλωσα ήδη 2 φορές ότι δεν είσαι κατανοητός. μπορεί να μη φταίω εγώ. μπορεί όμως και να φταις εσύ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Μα πώς να συνεννοηθούμε όταν 2 μέρες τώρα λες ότι ο ήλιος βγαίνει από τη δύση; Κάποια πράγματα δεν σηκώνουν συνεννόηση ή κουβέντα, απλά ισχύουν ή δεν ισχύουν. Και αυτά που λες (όλα, μα όλα!!!) δεν ισχύουν. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 πάρε κι ένα link να διαβάσεις 2-3 πράγματα(δεν το τσέκαρα καλά αλλά για σένα καλό μου φαίνεται).Καλά θα ήταν να τους έριχνες πάντως μια ματιά... Μα πώς να συνεννοηθούμε όταν 2 μέρες τώρα λες ότι ο ήλιος βγαίνει από τη δύση; Κάποια πράγματα δεν σηκώνουν συνεννόηση ή κουβέντα, απλά ισχύουν ή δεν ισχύουν. Και αυτά που λες (όλα, μα όλα!!!) δεν ισχύουν. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Βασικά το πρόβλημα είναι πώς για το 90% αυτών που λέω καταλαβαίνεις εντελώς αλλά από αυτά που θέλω να πω και μπερδευεις τις περιπτώσεις τη μια με την άλλη. Δε διαφωνούμε σε τόσο πολλά πράματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Μας λες ή δε μας λές ότι το Golf GT έκαιγε σε μια ανάβαση 132 λίτρα ανά 100 χιλόμετρα; Για να μην πιάσω όλες τις υπόλοιπες φόλες που πέταξες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Μας λες ή δε μας λές ότι το Golf GT έκαιγε σε μια ανάβαση 132 λίτρα ανά 100 χιλόμετρα; Για να μην πιάσω όλες τις υπόλοιπες φόλες που πέταξες. Ε τι να κάνουμε τόσο έφαγε. Αν δεν ήταν μέχρι τέρμα το ντεπόζιτο και έφαγε 90-100lt/100km είσαι ευχαριστημένος δηλαδή; Πάρε ένα GT και για 17km κάνε συνέχεια ανοίγματα μέχρι τα 120-130km/h και στα καπάκια φρένο μέχρι τα 50km/h και μετα πες μου αν κάνω λάθος Τι άλλες φόλες πέταξα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ANHLIKOS Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2007 132 L ανα 100 χμ ....Τι στο διαολο, στο δρομο το εχυνες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Moderators Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Δλδ σε μια αποσταση απο τα χανια ως το ρεθυμνο και τουμπαλιν θα εκανες 2 γεμισματα του ρεζερβουαρ (τουλαχιστον) ? Εδω με το dedra (1.8i.e.m. 10lt/100km θεωρητικα), μολις και μετα βιας θα εχανα το 1/3 του ρεζερβουαρ των 63 λιτρων οσο γκαζι κι αν παταγα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Ε τι να κάνουμε τόσο έφαγε. Αν δεν ήταν μέχρι τέρμα το ντεπόζιτο και έφαγε 90-100lt/100km είσαι ευχαριστημένος δηλαδή; Πάρε ένα GT και για 17km κάνε συνέχεια ανοίγματα μέχρι τα 120-130km/h και στα καπάκια φρένο μέχρι τα 50km/h και μετα πες μου αν κάνω λάθος Τι άλλες φόλες πέταξα; Θα τις μαζέψω (γιατί είναι πολλές) άλλη στιγμή. Δλδ σε μια αποσταση απο τα χανια ως το ρεθυμνο και τουμπαλιν θα εκανες 2 γεμισματα?Εδω με το dedra (1.8i.e.m. 10lt/100km θεωρητικα), μολις και μετα βιας θα εχανα το 1/3 του ρεζερβουαρ των 63 λιτρων οσο γκαζι κι αν παταγα... Φυσικά. Το Golf GT για έναν περίεργο υπερφυσικό λόγο καίει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο αλλά και από πολλά αγωνιστικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Δλδ σε μια αποσταση απο τα χανια ως το ρεθυμνο και τουμπαλιν θα εκανες 2 γεμισματα?Εδω με το dedra (1.8i.e.m. 10lt/100km θεωρητικα), μολις και μετα βιας θα εχανα το 1/3 του ρεζερβουαρ των 63 λιτρων οσο γκαζι κι αν παταγα... Δεν νομίζω να είπα πουθενά πως το GT καταναλώνει σε λογικά πλαίσια σε τσίτα καταστάσεις. Το ακριβώς αντίθετο έθιξα. Αλλα ακόμα και αυτό αν το βγάλεις εθνική και πηγαίνεις τελικιασμένος 220km/h σταθερά 100-150km μπορεί να στα βγάλει χωρίς γέμισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xpapias Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 @chiderboy Αλήθεια πόσων χρονών είσαι; Μήπως δεν πληρούσες τους όρους εγγραφής στο forum; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Φέτος θα πάω γυμνάσιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2007 Οκ εντάξει. Πρόσεχε λίγο παραπάνω όταν κάνετε Φυσική, θα σε βοηθήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.