Προς το περιεχόμενο

Ford Focus Vs Toyota Auris


Visehrad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαλησπερα σε ολους!Λοιπον εφτασε η στιγμη να παρω ενα αυτοκινητο της προκοπης και εφτασα τελικα σε αυτο το αποτελεσμα.2 επιλογες:

 

 

Ford Focus Sport 1.6 - 120HP - 5D το Full Extra στα 18.000. τελικη τιμη http://www.ford.gr/ie/foc_c307/foc_c..._sport/-/-/-/-

 

και

 

To νεο Toyota Auris 1.4-97HP-5D το full extra επισης στα 18.000. τελικη τιμη http://www.toyota.gr/cars/new_cars/auris/index.asp

 

Συγκριση

 

Το Ford εχει συστημα ευσταθειας σε αντιθεση με το Toyota

Το Ford εχει ζαντες αλουμινιου το Toyota οχι

Το Ford εχει μεγαλυτερους χωρους

 

Το Τοyota εχει ΜP3 player ενω το Ford Radio CD

Το Toyota εχει καταπληκτικο σχεδιασμο εσωτερικα(Εμεινα βλακας οταν μπηκα μεσα) ενω το Ford πολυ συντηρητικο...

Το Toyota δεν εχει συστημα ευσταθειας

 

Αναφερομαι σε ουσιωδεις διαφορες (κατα την δικη μου κριση) και οχι σε μικρολεπτομερειες

Τα χρηματα δεν θελω να ξεπερνουν τα 18.000Ε γι αυτο και αναφερομαι στο μοντελο 1.4 Τοyota

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το ένα για να πουλήσει κάνει καινούργιες προσφορές κάθε μήνα.

 

Το άλλο στα 5 χρόνια παίζει αν θα σου βγάλει μια βλάβη.

Το άλλο όταν το πουλήσεις θα πάρεις κάποια καλά λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Focus Sport 1.6 - 120HP - 5D που το βρήκες με Full Extra στα 18.000 ευρώ? Είναι τελική τιμή? Πριν δύο μήνες κόστιζε 17000 αλλά χωρίς εξοπλισμό (μόνο A/C, καθόλου ηλεκτρικά). Τόσο πολύ έπεσε...?

Μια ψήφος στο Focus από μένα (αν και κάτοχος Ιαπωνικού).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Focus Sport 1.6 - 120HP - 5D που το βρήκες με Full Extra στα 18.000 ευρώ? Είναι τελική τιμή? Πριν δύο μήνες κόστιζε 17000 αλλά χωρίς εξοπλισμό (μόνο A/C, καθόλου ηλεκτρικά). Τόσο πολύ έπεσε...?

Μια ψήφος στο Focus από μένα (αν και κάτοχος Ιαπωνικού).

 

Ford Στακορ που πηγα τοσο μου το δινουν.Μου εκαναν γραπτη προσφορα και με τα κλειδια στο χερι βγαινει στα 18.050Ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω απογοητευτηκα απο το εσωτερικο του focus.Θα προτεινα toyota αν και δεν το χω οδηγησει.Δοκιμασε και κανα test drive πριν καταληξεις σε καποιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτή την κατηγορία το Opel Astra δεν είναι τυχαία best seller. Αν δεν σε απασχολεί που έχουν γεμίσει οι δρόμοι με δαύτα, σου προτείνω να το κοιτάξεις και αυτό. Ειδικά το 3πορτο είναι κουκλί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το corolla σταματησε να βγαινει και μετονομαστηκε σε Auris.

wrong answer mate!

auris και corolla ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα σε διαφορετικο αμαξωμα, δηλ. auris για 3d και 5d

ενω corolla για 4d.

Ιδιοι κινητηρες, αναρτησεις, σασμαν, κτλ.

Στην ουσια μονο το πορτ μπαγκαζ διαφερει και εσωτερικα η λιγο διαφορετικη θεση που τοποθετηκε ο λεβιες ταχυτητων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξεχασα πριν να πω οτι ψηφιζω AURIS 1.6 (για κανα δυο χιλιαδες ευρω δεν θα πηγαινα στο 1,4. Εξαλλου παιρνεις AURIS 1,6 και με κατω απο 18.000)

Στην οικογενια εχουμε 8 χρονια ενα φοκους που μας εσπασε τ' @...@ να το πηγαινουμε στο συνεργειο, οχι τη μια για τα ηλεκτρικα, οχι την αλλη για πεταλουδα, οχι για αντλια βενζινης, οχι για κινητηρα που εχανε-εκαιγε λαδια, οχι κατι με τα κουζινετα (αν τα λεω καλα), οχι το 'να οχι τ' αλλο. Στο τελος στα 150.000 αλλαχτηκε και το μπλοκ του κινητηρα γιατι κατι βαρεσε μεσα και ετσι το αυτοκινητο αγοραστηκε 2 φορες. Υπ' οψην οτι τα σερβις ολα ΄γιναν βαση οδηγιων κατασκευαστη και δεν παραλειποταν ποτε και κανενα.

Αντιθετα το αλλο αυτοκινητο που εχουμε, ενα Γιαρις, εδω και 7 χρονια και 95.000 δεν εχει παθει ποτε μα ποτε καμια βλαβη και φυσικα το μονο που κανουμε ειναι τα προγραμματισμενα σερβις και φυσικα να του βαζουμε βενζινη. Η μηχανη του ειναι σκυλι, τραβαει τα απιστευτα και δεν επεσε σε αποδοση ουτε για πλακα, αφου τραβαει και καλυτερα απο καινουργιο και φυσικα δεν καιει σταγονα λαδι. Και ενω αρχικα ηταν το ακριβοτερο της κατηγοριας του, τελικα στην παροδο των χρονων αποδειχτηκε πολυ φτηνο, αφου δεν δωσαμε δεκαρα τσακιστη για βλαβες.

ΤΟΥΟΤΑ = ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και μην ακουω οτι ειναι ακριβα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Και λιγα κοστιζουν γι' αυτα που αξιζουν. Και μην ακουω οτι δεν στριβουν. Το γιαρις που εχω δεν εχει ουτε ESP ουτε ABS ουτε EBD ουτε BAS ουτε κανενα ηλεκτρονικο και παταει σαν βραχος. Οσοι το εχουν οδηγησει μου ειπαν οτι σου δινει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου απο αυτο που ειναι. Και στο κατω κατω αν εχει μυαλο στο κεφαλι σου, δεν σου χρειαζεται κανενα ηλεκτρονικο. Λογικη μονο θες να ξερεις που τρεχεις και πόσο. Και μην ακουω οτι τα πλαστικα τους εχουν αισθηση φτηνιας. Στα 7 χρονια που το εχω ειναι ακομα οπως βγηκε απο την αντιπροσωπια, σε αντιθεση με καποια αλλα που οταν βγαινουν απο την αντιπροσωπια ειναι μοναχα μια μακρινη αναμνηση του πως δεν θα το ξαναδεις ποτέ στο μελλον. Στο κατω-κατω αυτοκινητο θελουμε να οδηγαμε, οχι να χαϊδευουμε το ταμπλω του. Αν θελει κανεις να χαϊδευει κατι ας πιανει κανα μπουτι στη θεση του συνοδηγου, αφου θα εχει καλυτερη αισθηση απο ενα ταμπλω! :D Αλλα παλι δεν θα το συνιστουσα αφου καλυτερα ειναι και δυο χερια να χαϊδευουν το τιμονι και μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάμεσα σ'αυτά τα δύο,το fokus υπερτερεί σε κράτημα-οδική συμπεριφορά,επιδόσεις αλλά και σε τιμή-εξοπλισμό.Απ'την άλλη το auris,μάλον σε design(υποκειμενικό είναι αυτό) και στη φήμη του after sales service της toyota.Σε οτι αφορά αξιοπιστία δε νομίζω να υπάρχουν φοβερές διαφορές αφού απ'την στιγμή που τα toyota της Ευρώπης δεν κατασκευάζονται πια στην Ιαπωνία,η ποιότητα κατασκευής έχει πέσει σε σχέση με το παρελθόν.

Εγώ,πάντως,θα διάλεγα fokus για τους λόγους που προανέφερα.

ΥΓ. Αν μπορούσες να ανέβεις σε τιμή,2000ε πιο πάνω βρίσκεται το golf 1.4TSI...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...