Pablo_Hasan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Αυτό λέει πολλά...δηλαδη σε εσας δεν κανουν σκονακια τους τυπους για τις κατανομες; ιhmo, το να μην εχεις τυπολογιο σε ενα διαγωνισμα, το κανει πιο δυσκολο αλλα οχι οτι ξερεις κατι παραπανω...
fanpan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Χαίρω πολύ, σκονάκια γίνονται παντού και εγώ δεν είπα ότι γνωρίζοντας το τυπολόγιο έχεις και περισότερες γνώσεις.Απλά απάντησα σε έναν άλλο φίλο που έκανε λόγο για βαθμό δυσκολίας.
Pablo_Hasan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 ... ο αλλος εννοουσε δυσκολια βαση της υλης, οχι αν επιτρεπουν τυπολογιο ή οχι.
fanpan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Γιατί το τυπολόγιο δεν ανήκει στην ύλη?Αν σου λένε ότι η ύλη των εξετάσεων περιλαμβάνει και την μάθηση των τύπων, αυτό δεν κάνει πιο δύσκολη την ύλη?Τέσπα δεν βγάζουμε άκρη..
Pablo_Hasan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 δεν βγαζουμε ακρη γιατι εσυ μου λες οτι εχει σημασια αν θυμασαι τους τυπους των κατανομων. Για μενα αυτο δεν εχει καμια σημασια, αυτο που ειναι σημαντικο ειναι σε τι βαθος γνωριζεις το θεμα, πχ. αν καταλαβαινεις πως αποδεικνυεται η εκθετικη κατανομη, και το ευρος των γνωσεων πανω στο αντικειμενο, δηλαδη αν κανατε ολες τις κατανομες που υπαρχουν, υπολογισμο στατιστικου λαθους κτλ.
*evgenia* Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Exω την εντυπωση οτι ξεφυγαμε απο το θεμα ή κανω λαθος?
gtsamour Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Παιδιά έλεος.... μην προσπαθείτε να αποδείξετε τα αυτονόητα. Αν υπάρχει κόσμος που θέλει να πείσει το ν εαυτό του ότι τα ΤΕΙ μπορούν να συγκριθούν με τα ΑΕΙ, αφήστε τους να το πιστεύουν (άσε το τρελλό στην τρελλα του). Όλοι κατα βάθος γνωρίζουν τι παίζει στην πραγματικότητα...
PATRINOS06 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 να προτεινω να γινει δημοψηφισμα και να επιλεξει ο λαος?(στο φορουμ μας εδω εννοω??) σαν ιδεα το προτεινω με ερωτηση απλα τον τιτλο του θεματος
Pablo_Hasan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 πιστευω οτι πιο δικαιο θα ειναι αν η αγορα εργασιας αποδεσμευθει απο το πτυχιο, αλλα να αμοιβεσαι συμφωνα με οσο παραγεις και οσο σημαντικη ειναι η δουλεια σου. Ελεος πια με αυτες τις ταμπελες, του τειτζη αειτζη κτλ. εχουνε πλεον γινει κριτηρια ταξικου διαχωρισμου...
gtsamour Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δεν είναι θέμα ταξικού διαχωρισμού αλλά κακά τα ψέμματα, όπως δεν είναι όλα τα δάχτυλα του χεριού ίδια, έτσι και δεν είναι και όλοι οι άνθρωποι ίδιοι. Άλλοι έχουν μεγαλύτερες και καλύτερες ικανότητες/ιδιότητες και άλλοι λιγώτερο καλές. Και οι εξετάσεις (πανελλαδικές κλπ) παίζουν το ρόλο ηθμού. Όσο για το αν θα πρέπει να πληρώνεσαι ανάλογα με το πόσο σκληρά δουλεύεις, είναι σχετικό. Ο χτίστης και ο μπετατζής ξεσκίζονται στη δουλειά και σίγουρα η δουλειά τους είναι πολύ σημαντική, το ίδιο και του σκουπιδιάρη. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ ότι εγώ που σπούδασα 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο και άλλα 2 σε μεταπτυχιακά, γνωρίζω ξένες γλώσσες, υπολογιστές κλπ, και μπορεί να μη σκοτώνομαι και στη δουλειά, θα πάρω λιγώτερα ή τα ίδια με εκείνους. Όσο για την αποδέσμευση του πτυχίου από την αγορά εργασίας, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο και δεν βλέπω και το λόγο γιατί να γίνει. Το πτυχείο καλώς ή κακώς είναι ένας δείκτης των ικανοτήτων και των γνώσεων του ατόμου (όχι απόλυτος αλλά είναι δείκτης) και κατα τη γνώμη μου καλώς έχει και παίζει μεγάλο ρόλο στο αν θα επιλεγεί κανείς για πρόσληψη. Το θέμα είναι να έχει κανείς την εξυπνάδα και την ωριμότητα να το καταλάβει νωρίς και να στρώσει κώλο να διαβάσει γιατί μετά.... στερνή μου γνώση, να σ'είχα πρώτα.... και τρέχουμε ύστερα σε ανοιχτά πανεπιστήμια κλπ.
Marcos_Aurilius Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Ειδικότερα στη στατιστική 2 αν δεν κάνω λάθος πρέπει να μάθεις απ έξω 10 σελ στατιστικούς τύπους (ο κάθε τύπος είναι 2 και 3 σειρές), ενώ σε άλλες σχολές τους επιτρέπουν να τους βλέπουν μέσα από το βιβλίο όταν δίνουν εξετάσεις.Αυτό λέει πολλά... Αδιαφορώντας πλήρως για το ίδρυμα στο οποίο εφαρμόζεται η κάθε μία από αυτές τις τακτικές, να παραθέσω μία άποψη: οι εξετάσεις θα έπρεπε να ακολουθούν real-life τακτικές. Μετά που θα βγεις απ' την (όποια) σχολή σου, πότε θα σου ξανα-χρειαστεί να θυμάσαι απ' έξω τους (όποιους) τύπους? Ποτε! Η γνώση που πρέπει να κατέχει ο εξεταζόμενος πριν μπεί στην αίθουσα, είναι ο τρόπος χρήσης του τύπου, κι όχι ο τύπος αυτός καθ' αυτός. Αν η αξιολόγηση ενός μαθηματικού/στατιστικού γίνεται βάσει της ικανότητας του να αποστηθίσει ένα τύπο (2, 3, ή 10 σειρών) που σε όλη την υπόλοιπη ζωή του θα τον έχει σ' ένα χαρτί δίπλα του, τότε αποτύχαμε. Απ' τις δύο περιπτώσεις που περιγράφεις, η δεύετερη τακτική είναι η εκπαιδευτικά ορθότερη και αν συνοδεύεται από απαιτητικότερα θέματα, είναι και η πιο αποδοτική για τον εξεταζόμενο. Μου θυμίσατε ένα καθήγητή πριν χρόνια στην σχολή μου, που μας ανάγκασε να εξεταστούμε στην Java (εργαστήριο παρακαλώ), σε χαρτί! Χωρίς υπολογιστή, χωρίς debugging, χωρίς τίποτα. Κι όχι μια απλή συνάρτηση. Μιλάμε για ~100 γραμμές κώδικα....
fanpan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Άντε πάλι.. Φίλε Μarcos δεν διαφωνεί κανείς μαζί σου, εγώ ανέφερα το γεγονος αυτό γιατί κάποιος είπε ότι η ύλη στη ΝΟΠΕ είναι εύκολη γιατί οι φοιτητές εκεί είναι γυναικούλες.Οτί θέλει ο καθένας λέει....
Marcos_Aurilius Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Κι εγώ έκανα απλά ένα σχόλια επι διαδικασιών. Δεν έβγαλα κανένα πόρισμα περί ποιότητας συγκεκριμένων ιδρυματων... Το σχόλιο μου πάνω στην ανωτατοποίηση το είχα κάνει στο πρώτο thread, όταν ακόμα ήμουν φοιτητής.
Pablo_Hasan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Άλλοι έχουν μεγαλύτερες και καλύτερες ικανότητες/ιδιότητες και άλλοι λιγώτερο καλές.Και οι εξετάσεις (πανελλαδικές κλπ) παίζουν το ρόλο ηθμού. οι πανελλαδικες ειναι απλα ενας δεικτης συγκεκριμενων ικανοτητων (5 - 6 μαθηματα) στην ηλικια των 18 - 19. Τι ικανοτητες εχει καποιος στα 22, 25, κτλ. ειναι κατι που αποδεικνυεται απο διαρκη αξιολογηση. οσο για την αποδεσμευση του πτυχιου απο την αγορα εργασιας, νομιζω οτι ηδη στον ιδιωτικο τομεα, κατα μεγαλο ποσοστο, ετσι ειναι ...
The_Judas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δεν είναι θέμα ταξικού διαχωρισμού αλλά κακά τα ψέμματα, όπως δεν είναι όλα τα δάχτυλα του χεριού ίδια, έτσι και δεν είναι και όλοι οι άνθρωποι ίδιοι.Άλλοι έχουν μεγαλύτερες και καλύτερες ικανότητες/ιδιότητες και άλλοι λιγώτερο καλές. Και οι εξετάσεις (πανελλαδικές κλπ) παίζουν το ρόλο ηθμού. Όσο για το αν θα πρέπει να πληρώνεσαι ανάλογα με το πόσο σκληρά δουλεύεις, είναι σχετικό. Ο χτίστης και ο μπετατζής ξεσκίζονται στη δουλειά και σίγουρα η δουλειά τους είναι πολύ σημαντική, το ίδιο και του σκουπιδιάρη. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ ότι εγώ που σπούδασα 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο και άλλα 2 σε μεταπτυχιακά, γνωρίζω ξένες γλώσσες, υπολογιστές κλπ, και μπορεί να μη σκοτώνομαι και στη δουλειά, θα πάρω λιγώτερα ή τα ίδια με εκείνους. Δηλαδή συγκρίνεις τα ΤΕΙ με τους μπετατζήδες-σκουπιδιάρηδες? Όσο για την αποδέσμευση του πτυχίου από την αγορά εργασίας, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο και δεν βλέπω και το λόγο γιατί να γίνει. Το πτυχείο καλώς ή κακώς είναι ένας δείκτης των ικανοτήτων και των γνώσεων του ατόμου (όχι απόλυτος αλλά είναι δείκτης) και κατα τη γνώμη μου καλώς έχει και παίζει μεγάλο ρόλο στο αν θα επιλεγεί κανείς για πρόσληψη. Το ζήτημα είναι να ζητήσεις να αναβαθμιστεί και να έχει αξία το δικό σου πτυχίο και όχι να θες να ρίξεις το πτυχίο των άλλων. Αντί να αγωνιζόμαστε για καλύτερες συνθήκες εργασίας, ασχολούμαστε με το ποιος έχει το πιο μεγάλο... πτυχίο. Τα ΤΕΙ φταίνε που προσπαθούν να καταργήσουν το 8-ωρο στην εργασία? Τα ΤΕΙ φταίνε μήπως για το οτι ο βασικός μισθός πτυχιούχου είναι 860 ευρώ... και αν θέλει ο εργοδότης δεν στον αναγνωρίζει κιόλας? Τα ΤΕΙ μήπως φταίνε για την ανεργία? Εδώ ακόμη και οι γιατροί και οι νομικοί (που πραγματικά διάβασαν πολύ για να περάσουν στις σχολές τους) δεν έχουν σίγουρη επαγγελματική σταδιοδρομία, επειδή έχουν γίνει υπεράριθμοι για τις ανάγκες της χώρας. Για μένα το μεγάλο λάθος ήταν ότι τα τελευταία χρόνια περνούσαν από τις πανελλαδικές στα ΑΕΙ με βαθμό 7 και στα ΤΕΙ με 3. Οπότε και σωστά δόθηκε ως ελάχιστη βάση το 10.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.