insomniaK Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Παιδιά, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. O Critter καλά τα λέει μέχρι ενός σημείου σχετικά με τη σχέση ΤΕΙ-ΑΕΙ, στο μόνο που διαφωνώ είναι ως προς τα "θεωρητικά" που αναφέρει για τα ΑΕΙ, ο καλύτερος ορισμός είναι "λιγότερο εφαρμοσμένα από τα ΤΕΙ" νομίζω. Τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, αλληλοσυμπληρώνονται και δεν πρέπει να ανταγωνίζονται, τα υπόλοιπα που μου θυμίζουν κατάλοιπα συζήτησης μεταξύ της Κυρά Κατίνας και Κυρ Άννας, που το μόνο που ξέρουν είναι να συγκρίνουν τις βάσεις...
Critter Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Παιδιά, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. O Critter καλά τα λέει μέχρι ενός σημείου σχετικά με τη σχέση ΤΕΙ-ΑΕΙ, στο μόνο που διαφωνώ είναι ως προς τα "θεωρητικά" που αναφέρει για τα ΑΕΙ, ο καλύτερος ορισμός είναι "λιγότερο εφαρμοσμένα από τα ΤΕΙ" νομίζω. Τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, αλληλοσυμπληρώνονται και δεν πρέπει να ανταγωνίζονται, τα υπόλοιπα που μου θυμίζουν κατάλοιπα συζήτησης μεταξύ της Κυρά Κατίνας και Κυρ Άννας, που το μόνο που ξέρουν είναι να συγκρίνουν τις βάσεις... Ως προς την πρωτη παραγραφο αυτο λεω και γω. Αν δεις, δεν μηδενιζω πουθενα την πρακτικη που γινεται στα ΑΕΙ.Απλα λεω οτι δεν γινεται σε τοσο μεγαλο βαθμο οπως στα ΤΕΙ. Αντιστροφα το ιδιο ισχυει και για τη θεωρεια, οπου τα ΤΕΙ εμβαθυνουν σαφως λιγοτερο απο τα ΑΕΙ. Με αυτα και με αυτα προκυπτουν αυτα που λες στη δευτερη σου παραγραφο με την οποια και συμφωνω. Τα εχω γραψει και γω αυτα αλλωστε. Τελος να συμπληρωσω πως απο τι στιγμη που αλληλοσυμπληρωνονται, καποιος που εχει καταρτιστει και σε ΑΕΙ αλλα και σε ΤΕΙ προφανως εχει μια πιο σφαιρικη αντιληψη του επαγγελματικου χώρου.
fanpan Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Ρε παιδιά ας χαλαρώσουμε λίγο, τα τελευαία μυνήματα κράζουν τα ΑΕΙ.Ας ονομάσουμε ΑΕΙ τα ΤΕΙ και ΤΕΙ τα ΑΕΙ να τελειώνουμε.Δεν είναι έτσι τα πράγματα.Ο καθένας θεωρεί ανώτερο αυτό που σπουδάζει, αλλα μην ισοπεδώνει και τα άλλα μόνο και μόνο για να νίωθει καλύτερα...
Critter Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Ρε παιδιά ας χαλαρώσουμε λίγο, τα τελευαία μυνήματα κράζουν τα ΑΕΙ. Καμμια σχεση. Στα τελευταια μνμ δεν κραζεται τπτ απο τα 2. Εγω προσωπικα αν κραζω κατι γενικα (και οχι στα τελευταια μνμτ) ειναι η ευρυτερη ελληνικη παιδεια ειτε αυτη λεγεται ΤΕΙ είτε ΑΕΙ. Ολα πανε προς το χειροτερο.
Lomar Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 @omnislash Στο εργαστήριο μου δεν πρόλαβα (λόγω καταλήψεων) να κάνω ακόμη assembly Φαντάζομαι οτι για το p στο assembly που έγραψα βιαστικά προηγουμένως, αποδεικνύεται οτι το ΤΕΙ μου πρέπει να κλείσει έτσι; κλαπ, κλαπ... btw αλλού οι εξυπνάδες σου, αν είναι να πιάσω τα ορθογραφικά σου απο άλλα ποστ σου, θα αποδείξω οτι δεν ξέρεις ελληνικά; έλεος με τους ξερόλες εδώ μέσα... EDIT Κολλημένε omnislash δεν είπα οτι στο ΤΕΙ μου κάνουμε ΜΟΝΟ προγραμματισμό, αλλά φαντάζομαι οτι όπως πάντα διάβασες το ποστ μου όπως σε βόλευε για να αποδείξεις οτι βγαίνει απο το στομάχι σου ανεξέλεγκτα... Επίσης την σύγκριση με το οικονομικό πανεπιστήμιο στη Θεσσαλονίκη το έκανα ως απάντηση σε κάποιους που μίλησαν για μοριοδότηση πτυχίων ανάλογα με το αν είναι ΤΕΙ ή ΑΕΙ, για πριμοδότηση στο δημόσιο...
omnislash Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Φαντάζομαι οτι για το p στο assembly που έγραψα βιαστικά προηγουμένως, αποδεικνύεται οτι το ΤΕΙ μου πρέπει να κλείσει έτσι; Ακου λομάρ.Εχω δυο τάξεις με παιδιά και είμαι καθηγητής μαθηματικών.Στη μια τάξη μου λύνουν μετασχηματισμούς Laplace στην άλλη δεν ξέρουν τριώνυμο;Λες να τους βάλω τα ίδια θέματα; Οσο για το κλεισιμο γι αυτό γίνεται η κατάληψη για να μην κλείσει με την αξιολόγηση:?
omnislash Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Ειλικρινά δεν κατάλαβα τι εννοείς... Γι αυτό πέρασες στο ΤΕΙ.Αλλιώς θα πέρναγες σε ΑΕΙ:twisted: Πλακίστα κάνουμε.μην το πάρεις σοβαρά Ρε συ πόσο μέσο όρο να είχαν στα μαθηματικά οι εισακτέοι του τμήματος σου;10 11 ε στο αντίστοιχο τμήμα των ΑΕΙ θα είχαν 16,17.Ε θα βάλει ο καθηγηυτής ίδια δυσκολιας θέματα στους μεν και στους δεν. Πχ όσα στο ΝΟΠΕ κάνουν στη Στατιστική σε δυο μαθήματα εμείς τα κάνουμε σε ένα και με αυξημένες δυσκολίες γιατί οι κοπελίτσες του νΟΠΕ μπερδεύουν το μέσο όρο με τη μέση τιμή.νομίζουν ότι είναι διαφορετικό μέτρο!
Critter Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 omnislash περασες με δεσμες στη σχολη σου ε? Αν ναι τοτε δικαιολογησαι. Εγω οταν περασα στη σχολη μου, περασα δινοντας 14 μαθηματα πανελληνιες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ναι καλα διαβασες!Τωρα εχει καπως εξομαλυνθει η κατασταση μιας και μειωθηκανε τα μαθηματα. Εδωσα ιστορια της τεχνης, θρησκευτικα, βιολογια, λογοτεχνια και παρομοια τετοια μαθηματα για να περασω πληροφορικη . Τι θελω να πω με αυτα? Θελω να πω οτι πολλοι μαθητες εκεινης της περιοδου, μεταξυ αυτων και εγω, σπειραμε στα μαθηματικα και στις φυσικες και πατωσαμε στις θεωρητικουρες μιας και ειμασταν της θετικης κατευθυνσης. Γιατι καποιος τετοιος ειναι αναξιος λοιπον? Επειδη δεν εγραψε θρησκευτικα 20? Δηλαδη ενας που καταφερε να γραψει τους βαθμους μου στα μαθηματικοθετικα αλλα ταυτοχρονα πηρε και 20 θρησκευτικα σημαινει οτι ειναι πιο αξιος απο μενα να σπουδασει πληροφορικη σε ιδρυμα υψηλης χρηματοδοτησης? Και τελος παντως πρεπει καποια στιγμη να καταλαβεις οτι ο ανθρωπος οταν μεγαλωνει και ανακαλυπτει τις κλισεις του και ωριμαζει, ακομα και αν εβγαζε 5 στα μαθηματικα στο σχολειο, μπορει να γινει ο ανσταιν του πολυτεχνειου. Σπανια περιπτωση, δε λεω, αλλα γιατι να στερουμαι δημοσιας εκπαιδευσης απο τι στιγμη που η οικογενεια μου δινει τα ιδια λεφτα που δινει και η δικια σου στο κρατος? Ποσο μαλλον οταν ουτως η αλλως το αξιζω σαν μαθητης.
Lomar Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δεν διαφωνώ σε αυτό το σημείο Αν και τα θέματα της μαθηματικής ανάλυσης 1 της προηγούμενης εξεταστικής τα είδε ένας φίλος μου που σπουδάζει πολιτικός μηχανικός στο ΑΠΘ κ μου είπε οτι για την σχολή του θα ήταν κανονικής δυσκολίας θέματα... Στο κάτω κάτω τα ΤΕΙ αλληλοσυμπληρώνονται με τα ΑΕΙ, οπότε δε με χαλάει το χαμηλότερο επίπεδο στα ΤΕΙ, αρκει να μαθαίνω κατι αξιόλογο...
omnislash Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Σπανια περιπτωση, δε λεω, αλλα γιατι να στερουμαι δημοσιας εκπαιδευσης απο τι στιγμη που η οικογενεια μου δινει τα ιδια λεφτα που δινει και η δικια σου στο κρατος? Ποσο μαλλον οταν ουτως η αλλως το αξιζω σαν μαθητης. Καταρχήν πέρασα με το δικό σου σύστημα στο προπτυχιακό τμήμα της σχολής που έκανες μεταπτυχιακό.Τι διαπίστωσα σε αυτή και σε άλλες σχολές.Οτι όποιος είχε καλό βαθμό στα Μαθ δεν είχε καλό βαθμό φυσική και το αντίστροφο.Και να σου πω και κάτι άλλο.Τσέκαρε επιχειρήσεις να δεις Ιεκατζήδες να έχουν υφιστάμενους απόφοιτους με μεταπτυχιακά.Γιατί;Γιατί απλούστατα οι κρούσεις και η θεωρία ομάδων δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι καλός και στο να γράφεις κώδικα.Οχι αλγόριθμους γιατί οι αλγόριθμοι είναι μθηματικά σε άλλη μορφή κατ εμέ.Και αν δεν κάνω λάθος στα ΤΕΙ δεν πέρασες με 17;Ε είσαι εξαίρεση φίλε μου. Αν και τα θέματα της μαθηματικής ανάλυσης 1 της προηγούμενης εξεταστικής τα είδε ένας φίλος μου που σπουδάζει πολιτικός μηχανικός στο ΑΠΘ κ μου είπε οτι για την σχολή του θα ήταν κανονικής δυσκολίας θέματα... καλά το ΑΠθ δεν είναι και τπτ σπουδαίο.Γενικά οι σχολές της συμπρωτεύουσας πιστεύω πως ειναι κατώτερες από Πάρα και Κρήτη σε επίπεδο Δυσκολίας θεμάτων.Αν μπορείς ανέβασε το αν το έχεις σε ηλεκτρονική μορφή Και κάτι τελευταίο.Οταν περνούσαν σε δέσμες τη Μαθηματική Ανάλυση του τμήματος μου την περνούσαν με 9 στο αντίστοιχο του ΕΚΠΑ κάνα παπαδες.Τώρα κάνουν και εδώ παπάδες.
Lomar Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2007 Θα προσπαθήσω να τα ξεθάψω απ'όπου τα έχω - αν τα βρω - και θα τα βγάλω φώτο.
Critter Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Καταρχήν πέρασα με το δικό σου σύστημα στο προπτυχιακό τμήμα της σχολής που έκανες μεταπτυχιακό.Τι διαπίστωσα σε αυτή και σε άλλες σχολές.Οτι όποιος είχε καλό βαθμό στα Μαθ δεν είχε καλό βαθμό φυσική και το αντίστροφο.Και να σου πω και κάτι άλλο.Τσέκαρε επιχειρήσεις να δεις Ιεκατζήδες να έχουν υφιστάμενους απόφοιτους με μεταπτυχιακά.Γιατί;Γιατί απλούστατα οι κρούσεις και η θεωρία ομάδων δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι καλός και στο να γράφεις κώδικα.Οχι αλγόριθμους γιατί οι αλγόριθμοι είναι μθηματικά σε άλλη μορφή κατ εμέ.Και αν δεν κάνω λάθος στα ΤΕΙ δεν πέρασες με 17;Ε είσαι εξαίρεση φίλε μου. Η βαση του ΤΕΙ δεν ητανε 17,3 που εβγαλα. Ητανε 15,4. Αλλα σαν λογικος ανθρωπος εβαλα τις σχολες συμφωνα με τη σειρα που μου αρεσανε και οχι συμφωνα με τη σειρα της εκτιμωμενης βαθμολογιας. Αλλωστε για το λογο αυτο δηλωσα και 12 συγκεκριμενες σχολες οπου μερικες ητανε πανω απο καποιες αλλες που ηξερα οτι θα εχουν μεγαλυτερο βαθμο εισαγωγης. Οσον αφορα τη φυσικη και τα μαθηματικα τουλαχιστον εμενα μου φαινοντουσαν αρκετα συναφη πραγματα μιας και μιγαδικοι, παραγωγοι και ολοκληρωματα ητανε η βαση της. Εν παση περιπτωση σημασια εχει οτι το να σε τρωνε τα θρησκευτικα ειναι μεγαλη μλκια. Οσον αφορα αυτο που λες για τους ΙΕΚτζηδες απλα αποδεικνυει αυτο που λεω οτι σημασια εχει τι κανει ο καθενας μας ατομικα. Η σχολη ερχεται σε τελειως δευτερη μοιρα. Και μιας και ξερεις απο το unipi, καθηγητες οπως theodoridis, douligeris,gizopoulos ειναι ολα τα λεφτα. Αντιθετα κατι καθηγητες σαν τον Tsixrintzi ας πουμε που κανει πλακα και περναει τους παντες αβερτα, δεν προαγουν το επιπεδο του Ελληνικού πανεπιστημίου. Καπως ετσι ειναι σε ολες τις σχολες. Γενικα παντως το ΠΑΠΕΙ φαινεται να εχει αρκετα καλο συμβατικο τμημα.
cmelegos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Καλά δενισχύει απολυτώς αυτό που λετε. Εγώ έγραψα 20 μαθηματικά και φυσική και πέρασα στη σχολή που ήθελα και ας έγραψα 17 ιστορίες και θρησκευτικά.Και μην ξεχνάμε το συντελεστή βαρύτητας των μαθήματων.Δεν ήταν και τόσο ασήμαντος.
fanpan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Γι αυτό πέρασες στο ΤΕΙ.Αλλιώς θα πέρναγες σε ΑΕΙ:twisted: Πλακίστα κάνουμε.μην το πάρεις σοβαρά Ρε συ πόσο μέσο όρο να είχαν στα μαθηματικά οι εισακτέοι του τμήματος σου;10 11 ε στο αντίστοιχο τμήμα των ΑΕΙ θα είχαν 16,17.Ε θα βάλει ο καθηγηυτής ίδια δυσκολιας θέματα στους μεν και στους δεν. Πχ όσα στο ΝΟΠΕ κάνουν στη Στατιστική σε δυο μαθήματα εμείς τα κάνουμε σε ένα και με αυξημένες δυσκολίες γιατί οι κοπελίτσες του νΟΠΕ μπερδεύουν το μέσο όρο με τη μέση τιμή.νομίζουν ότι είναι διαφορετικό μέτρο! Φίλε διαφωνώ με αυτό πού λες.Στη ΝΟΠΕ κάνουν όση στατιστική χρειάζεται να γνωρίζουν ως οικονομολόγοι (τουλάχιστον για αρχή).Άσε που για να περάσεις τις δύο στατιστικές πρέπει να χύσεις πολύ ιδρώτα.Ειδικότερα στη στατιστική 2 αν δεν κάνω λάθος πρέπει να μάθεις απ έξω 10 σελ στατιστικούς τύπους (ο κάθε τύπος είναι 2 και 3 σειρές), ενώ σε άλλες σχολές τους επιτρέπουν να τους βλέπουν μέσα από το βιβλίο όταν δίνουν εξετάσεις.Αυτό λέει πολλά...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.