p3tran Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Στην αγωνιστική ομάδα όπως και στις προπονήσεις για τους αγώνες του παγκόσμιου πρωταθλήματος χρειάζεται να το έχεις αγορασμένο. Όμως έχουμε και demo servers, όπου με ένα ποστ στο τόπικ Δικτυακές Συναντήσεις κανονίζονται αγώνες μεταξύ μελών της κοινότητας που έχουν τη demo έκδοση. αϊντε ρε mig. δωσε link να κατεβασω το demo, και πες μου και που (βημα2ο) θα το αγορασω full.
S2Katana Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Tα λέει όλα εδώ p3tran.Join us, να παίξουμε κάνα σοβαρό racing sim.
p3tran Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Tα λέει όλα εδώ p3tran.Join us, να παίξουμε κάνα σοβαρό racing sim. σοβαρο ειναι και το forza. αλλα αφου ο zeppos και ο mig κοτεψαν, θα παω να τους αλωσω το σπιτι
migf1 Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 :lol::lol::lol: Για να μη ξενερώσεις με το καλημέρα με τα γραφικά (γιατί με τους ήχους θα ξενερώσεις χωρίς δυστυχώς να μπορούμε να κάνουμε τίποτα), φούλαρε στη κάρτα γραφικών σου τα AntiAliasing και Anisotropic Filtering ή ακόμα καλύτερα ρίξε μια ματιά σε αυτό το τόπικ. Όταν είσαι έτοιμος, ρίξε μια ειδοποίηση στο Δικτυακές Συναντήσεις να πάμε online να δεις πως οδηγούν οι γρήγοροι ΥΓ. Με τα default setups δεν έχεις τύχη (όχι ότι έχεις και με τα καλά σέταπς που θα σου δώσουμε )
S2Katana Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 (όχι ότι έχεις και με τα καλά σέταπς που θα σου δώσουμε ) Οσο θεωρεί το Forza σοβαρό racing sim, που είναι κατηγορίας GT sim, δεν του δίνουμε καλά σετάπ. Πέρα από την off topic πλάκα, μπες και θα διασκεδάσεις p3tran.
p3tran Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Οσο θεωρεί το Forza σοβαρό racing sim, που είναι κατηγορίας GT , lololol τι λες ρε παλιοplaystationακια? σε πειραξε η τεταρτη διασταση στον εγκεφαλο?? μεχρι το σ/κ θα προσπαθησω να κανω κατι. θα ενημερωσω να κρυφτειτε κουλομαριες
p3tran Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 τις αλλες τις εχω στειλει, μονο αυτη του 360 εχω. να σε πω.. voice-chat εχει η μπουρδα ;p σας ή θα μου βγουν τα ματια να διαβαζω μεχρι να το σουλουπωσω? ;pppPppp
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Αν δεν έχει voice chat, μπείτε σε κανένα TS.
p3tran Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 ω-χου καταλαβα.. για μιση ωρα παιξιμο, 5 μερες τρεξιμο "el PC classico" ;ppPPpppPpp δεν πειραζει.. θα το πιουμε και το ποτηριον τουτο.. δωστε μου links για τα εργαλεια που θα χρειαστω plz, περαν του lfs
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Όλα στο πιάτο τα περιμένετε; "la clásica consola" Και προσωπικά δεν έχω όρεξη στα παιχνίδια που παίζω να ακούω το κάθε 10χρονό να φωνάζει, I type, I read, αν δεν έχει voice chat, αλλά πάλι, έχουμε και TS. Bολεύει στο να μην ακούς τους άλλους 63 παίχτες του server εκτός των teammates σου.
migf1 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 petran πέρα από την πλάκα, μην περιμένεις πως θα είσαι ανταγωνιστικός με το καλημέρα. Ειδικά αν τύχεις online με έμπειρους οδηγούς της GVRteam θα γυρίζεις 3-4 secs αργότερα και βάλε ακόμα κι όταν θα έχεις μάθει την χάραξη της πίστας. Επίσης, το σετάρισμα του παιχνιδιού θα σου πάρει κανά μισάωρο και είναι βασικό να σετάρεις σωστά την τιμονιέρα σου (δουλεύει σε PC αυτή του 360; ). Το πιο βασικό είναι να ορίσεις στους drivers της τιμονιέρας σου & μέσα στο game να χρησιμοποιεί διαφορετικούς άξονες για γκάζι και φρένο, έτσι ώστε να μπορείς να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα. Και να ξέρεις πόσες μοίρες έχει περιστροφή ώστε να τις ορίσεις σωστά ingame. To PC έχει αρκετά voice chats (MSN, Ventrilo, TeamSpeak κλπ). Τέλος να ξέρεις πως για να γυρίσεις σε χρόνους υψηλού επιπέδου στο LFS θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τεχνικές αγωνιστικής οδήγησης, με κυριότερο το trail-braking. Σε στροφές που προηγούνται μεγάλων ευθειών είναι καθοριστικό για το χρόνο σου να ακολουθείς την προσέγγιση slow-in fast-out. Απο εκεί και πέρα, σε αγώνες μεγάλης διάρκειας χρειάζεται να προσέχεις κι άλλα πράγματα, όπως π.χ. να μην κάψεις τη μηχανή από συνεχόμενο overreving (χάνει ροπή και τελική), να μην αχρηστεύσεις τον συμπλέκτη από συχνό πατινάρισμα ή από καρφωτές αλλαγές ταχυτήτων (στα περισσότερα αμάξια χρειάζεται να αφήνεις το γκάζι όταν αλλάζεις ταχύτητες), να ελέγχεις τα ελαστικά σου (π.χ. να πιέσεις για χρόνο μόλις πιάσουν τη θερμοκρασία βέλτιστης απόδοσής τους, να πας χαλαρά για να κρυώσουν αν έχουν υπερθερμανθεί, να προσέχεις μήπως έχουν δημιουργηθεί flat-spots από κάποια μπλοκαρίσματα στο φρενάρισμα, κλπ). Ειδικά στο μικρό GTi που έχει το demo, επεδή είναι αδύναμο η ευλαβική τήρηση των γραμμών και της ταχύτητας περασμάτων από τις στροφές είναι καθοριστική για τους χρόνους μιας και το αμάξι δεν έχει τη δύναμη να επανακάμψει γρήγορα αν χάσει τη φόρα του. Σε γενικές γραμμές, πρόκειται για... αντρικό σπορ
migf1 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Α, ξέχασα και το βασικότερο της Κυριακής που μας πέρασε... Πρώτη παγκόσμια ελληνική νίκη από τη GVRteam στο OLFSL! Κι εξώφυλλο στο site της FIA!!!!
p3tran Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 μπραβο για τη νικη! ε, αμα με το καλημερα ειμαι 3sec πισω απο τους λιωσυματιες, δεν ειναι και πολυ ασχημα.. (3sec στα ποσα ομως? :D ) οπως θα δεις, ειμαι της σχολης fast-in, fast-out ;ppPppP τωρα σχετικα με τις λεπτομεριες στα ρυθμισματα, οταν θα ερθει η ωρα που θα κατσω μπροστα στο pc για game, καποιος απο εσας θα πρεπει να πηξει λιγο, για να μου εξηγησει..
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Α, ξέχασα και το βασικότερο της Κυριακής που μας πέρασε... Πρώτη παγκόσμια ελληνική νίκη από τη GVRteam στο OLFSL! Κι εξώφυλλο στο site της FIA!!!! Συγχαρητήρια για την νίκη παιδιά! Πάντα τέτοια!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.