mentoras99 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Πολλες φορες στελνω emails και μου γυριζουν πισω. Ειμαι σιγουρος οτι: - το mailbox τους εχει χωρο - η διευθυνση ειναι γραμμενη σωστα(πχ με reply) - οτι δεν ειναι ψευτικη(fake mail) Επισης δοκιμασα: - να στειλω σε μια διευθυνση email, απο διαφορετικες δικες μου διευθυνσεις mail - με webmail, και με προγραμμα Δεν ξερω τι φταιει. Ο server τους? Ο server μου? Δεν εβγαλα ακρη. Ξερει κανεις τι παιζει με αυτες τις επικοινωνιες email και γιατι γυρνουν ορισμενα πισω?
tmjuju Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Steile mas to Mail-Header gia na doume ti paizei. Gia Outlook: Kave double-click to mail gia va avoi3ei se diko tou para8iro. Meta apo to menu kave View->Options. Kave copy-paste to keimevo (Internal Headers), kai steile to mas. Sto Thunderbird h epilogh prepei va eivai view mail source. Gevika psaxveis gia ta mail-headers....
mentoras99 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Στα webmail, πχ forthnet, yahoo κλπ μπορει κανεις να δει headers και πως?
platongr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 - η διευθυνση ειναι γραμμενη σωστα(πχ με reply) Αυτό δεν σημαίνει ότι η διεύθυνση είναι απαραίτητα σωστή. Στο reply παίρνει πάντα την διεύθυνση που έχει δηλώσει ο αρχικός αποστολέας. Αν αυτός την έχει γράψει λάθος, στο reply θα σου βγάλει την λάθος διεύθυνση.
Darkman_dd Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Στο μήνυμα που σου στέλνει ο server για να σου πει ότι το e-mail σου δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του, συνήθως γράφει και τον λόγο.
mentoras99 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Αυτό δεν σημαίνει ότι η διεύθυνση είναι απαραίτητα σωστή. Στο reply παίρνει πάντα την διεύθυνση που έχει δηλώσει ο αρχικός αποστολέας. Αν αυτός την έχει γράψει λάθος, στο reply θα σου βγάλει την λάθος διεύθυνση. Εννοεις καλυτερα να βλεπω τον αποστολεα (email) και να το γραφω με το χερι, γιατι το reply διαβαζει την διευθυνση απο αλλου και ισως να ειναι λαθος?
mentoras99 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Φρεσκο πραγμα! Μολις μου γυρισε πισω. Ιδου: The original message was received at Fri, 9 Feb 2007 11:28:06 +0200 from mx-av.forthnet.gr ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <[email protected]> (reason: 550-Verification failed for <[email protected]>) ----- Transcript of session follows ----- ... while talking to e-epi.gr.: >>> DATA <<< 550-Verification failed for <[email protected]> <<< 550-unrouteable mail domain "mail.com" <<< 550 Sender verify failed 550 5.1.1 <[email protected]>... User unknown <<< 503 valid RCPT command must precede DATA Message/delivery-status Reporting-MTA: dns; mx-out-02.forthnet.gr Received-From-MTA: DNS; mx-av.forthnet.gr Arrival-Date: Fri, 9 Feb 2007 11:28:06 +0200 Final-Recipient: RFC822; [email protected] Action: failed Status: 5.1.1 Remote-MTA: DNS; mail.com Diagnostic-Code: SMTP; 550-Verification failed for <[email protected]> Last-Attempt-Date: Fri, 9 Feb 2007 11:28:10 +0200
mentoras99 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Μπορει τα ηλιθια firewall που εχουμε στο pc μας να παιζουν καποιο ρολο?
Japan Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 http://helpdesk.bluehost.com/kb/index.php?x=&mod_id=2&root=27&id=245 Solution A. Pop before smtp - check your email account for new mail before trying to send email. This adds your IP address to a relay hosts file and allows any email to be sent from your IP address for up to 30 minutes. After 30 minutes you have to authenticate again. You may also have to authenticate again if you are disconnected from your dial-up connection. If you are using Outlook then under Email Accounts within the more settings for SMTP you can select always check email first. B. Configure your email client to authenticate automatically: If using MS Outlook, please try the following: 1) Open outlook 2) Go to Tools/Email Accounts 3) Select the Account with the trouble and click Change 4) Click on More Settings 5) Click on Outgoing Server Tab 6) Click "Outgoing Mail Server (SMTP) requires authentication" and make sure "Use same settings as incoming mail server" is selected 7) Click on "Advanced Tab" 8) Set outgoing Port (SMTP) to 26 9) Click ok and then Test Account Settings
mentoras99 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Japan ευχαριστω. Δεν καταλαβα ομως που ειναι το προβλημα.
Japan Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δεν έχεις ρυθμίσει να γίνεται authentication για το smtp. Αν έχεις κάνει ΡΟΡ πιο πριν, δουλεύει χωρίς πρόβλημα γιατί έχεις ήδη ταυτοποιηθεί. Άλλαξε τα settings του outgoing server οπως στα λέει. Βέβαια... δεν θα έπρεπε να το είχες αυτό το πρόβλημα και από webmail...
mentoras99 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Αυτο ειναι το γαμωτο, οτι το εχω και απο το webmail.
platongr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Εννοεις καλυτερα να βλεπω τον αποστολεα (email) και να το γραφω με το χερι, γιατι το reply διαβαζει την διευθυνση απο αλλου και ισως να ειναι λαθος? Εννοώ πως αν βάλω εγώ σαν διεύθυνση [email protected] και σου στείλω mail και πατήσεις για reply, είναι λογικό να γυρίσει πίσω γιατί δεν υπάρχει καν αυτή η διεύθυνση. Αν ξέρεις πια είναι σίγουρα, μπορείς να την επιβεβαιώσεις στο reply και να την διορθώσεις αν είναι λάθος. Για το error που σου γυρνάει, βάλε σαν δικιά σου διεύθυνση αυτή της forthnet που έχεις και reply όποια άλλη θέλεις και ξαναδοκίμασε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.