Προς το περιεχόμενο

Είναι δυνατόν να γίνει αυθέρετη ακύρωση παραγγελίας απο e-shop ???


GEORGE1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αν μιλάς για την Iiyama των 50? πρόκειται για λάθος στη σελίδα και όχι μόνο.. Το προϊόν έχει καταργηθεί εδώ και 2 χρόνια, όπως πιθανότατα θα σου είπε η ευγενέστατη κοπέλα..

Αν το πρόβλημα είναι η κακή εξυπηρέτηση τότε και καταγγελία στο ΙΝΚΑ κάνουμε και το διαλαλούμε στα forum. Αν όμως το πρόβλημα είναι κάποιο λάθος στη σελίδα, για το οποίο μάλιστα σε ενημερώνουν ευγενικά το συντομότερο δυνατό, τότε είναι λάθος κίνηση να γίνεσαι επιθετικός.

Η συμπεριφορά του πελάτη πρέπει να είναι ανάλογη αυτής του εκάστοτε υπαλλήλου/καταστήματος

 

Όμορφα τα λες,έχεις ακούσει όμως για παραπλάνηση καταναλωτικού κοινού?Το ίδιο το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να διατηρεί ορθή την ιστιοσελίδα της και είναι δικό της πρόβλημα!

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ερώτημα: Αν η τιμή ήταν λάθος προς τα πάνω, όχι πολύ, κατά 30 - 40 ? και κάποιος την παράγγελνε, χωρίς να κάνει έρευνα αγοράς (γιατί π.χ. βιαζόταν), θα του έπαιρνε τηλέφωνο η ίδια γκόμενα να του πει " Συγνώμη κάναμε λάθος και σας χρεώσαμε ακριβότερα, σας επιστρέφουμε τα 30 - 40 ? σας" ; Ε;

Δημοσ.

Μου έχει τύχει με ένα κινητό NEC που το παρήγγειλα, εν τω μεταξύ έπεσε η τιμή του και με ενημερώσανε ότι χρεώσανε την κάρτα με το καινούργιο ποσό.

Δημοσ.
Αν μιλάς για την Iiyama των 50? πρόκειται για λάθος στη σελίδα και όχι μόνο.. Το προϊόν έχει καταργηθεί εδώ και 2 χρόνια, όπως πιθανότατα θα σου είπε η ευγενέστατη κοπέλα..

Αν το πρόβλημα είναι η κακή εξυπηρέτηση τότε και καταγγελία στο ΙΝΚΑ κάνουμε και το διαλαλούμε στα forum. Αν όμως το πρόβλημα είναι κάποιο λάθος στη σελίδα, για το οποίο μάλιστα σε ενημερώνουν ευγενικά το συντομότερο δυνατό, τότε είναι λάθος κίνηση να γίνεσαι επιθετικός.

Η συμπεριφορά του πελάτη πρέπει να είναι ανάλογη αυτής του εκάστοτε υπαλλήλου/καταστήματος

 

:) ego piga simera kai me evgalan trelo kai oti den grafi to site tetoia timi.

 

Το να γίνει ένα λάθος στο site τους κάνει λαμόγια ρε? Εγώ όσες φορές έχω πάρει από e-shop μια χαρά μου φερθήκαν. Τώρα το αν σου βάλουν όπως λέει κάποιος και σε προηγούμενο post laptop με 1 ευρώ δε νομίζω ότι λειτουργεί παραπλανητικά ή διαφημιστικά. Μόνο ένας ηλίθιος θα πίστευε πως πουλάνε laptop 1 ευρώ..

 

oraia logia mpravo soy. magas

Δημοσ.
Όμορφα τα λες,έχεις ακούσει όμως για παραπλάνηση καταναλωτικού κοινού?Το ίδιο το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να διατηρεί ορθή την ιστιοσελίδα της και είναι δικό της πρόβλημα!

 

Geia sto stoma sou...............

 

Giayto akribws krazw kai egw.....

Δημοσ.
apo to help tou

 

 

Βλέπω ένα προϊόν με ασυνήθιστα χαμηλή/υψηλή τιμή. Γιατί συμβαίνει αυτό?

 

Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την ενημέρωση της τιμής του προϊόντος. Παρακαλούμε στην περίπτωση που δείτε κάποιο τέτοιο προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.

 

Το "Πλαίσιο" δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.

 

Και ποιός ευθύνεται? Ο Πάπας?

Και εγώ μπορώ να γράψω ότι δεν ευθύνομαι αν τους κάψω το μαγαζί. Μπορώ?

Δημοσ.
:?

 

έλεος...έκαναν λάθος.

Τους κουτούς κάνετε γιατί έτσι σας συμφέρει.

 

Εντάξει, στο site το γράψανε λάθος, την επιβεβαίωση της παραγγελίας πως την στείλανε; Ξανακάνανε λάθος;:?

Δημοσ.
Εντάξει, στο site το γράψανε λάθος, την επιβεβαίωση της παραγγελίας πως την στείλανε; Ξανακάνανε λάθος;:?

 

Η επιβεβαίωση παραγγελίας είναι αυτόματη από το site.

 

Όσο για το λάθος είναι μια συνηθισμένη κίνηση. :mrgreen: Κλασικά ότι βλέπουμε στις σελίδες δεν υπάρχει. Έτσι απλά.

Και εγώ στην τελευτέα παραγγελία μου πήρα επιβεβαίωση. Μετά από 3-4 μέρες όμως μου έστειλαν mail ότι τελικά το ανιγραφτήρι που είχα παραγγήλει δεν το είχαν και αν ήθελα να το αλλάξω με άλλο. :confused:

Το κάθε eshop εδώ στην Ελλάδα τελικά όσο μεγάλο και να γίνει δεν ξεχνά. Είναι Έλληνες και το αποδεικνύουν συνεχώς. :mrgreen:

Αυτό φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που έχει γίνει. Σε προηγούμενες περιπτώσεις τους είχα ακυρώσει τελείος την παραγγελία εγώ και ησύχασα. :mrgreen:

Τώρα έμαθαν βλέπω και το κάνουν και μόνοι τους. :-D

Δημοσ.

Εγώ πιστεύω ότι σε αυτό τον τομέα το eshop έχει γίνει καλύτερο. Παλαιότερα είχαν και καλά τα πάντα διαθέσιμα, αλλά όταν έκανες την παραγγελία περίμενες ... και περίμενες...

 

Το θέμα με τις τιμές είναι αν όντος γίνονται λάθη ή αν υπάρχει δόλος. Πόσες φορές έχουν γίνει λάθη είτε για να εμφανίζονται πρώτοι στο skroutz είτε όταν στέλνουν προϊόντα σε περιοδικά για μια καλύτερη θέση στα συγκριτικά. Και δεν μιλάω για το eshop αλλά γενικότερα.

Δημοσ.
Ερώτημα: Αν η τιμή ήταν λάθος προς τα πάνω, όχι πολύ, κατά 30 - 40 ? και κάποιος την παράγγελνε, χωρίς να κάνει έρευνα αγοράς (γιατί π.χ. βιαζόταν), θα του έπαιρνε τηλέφωνο η ίδια γκόμενα να του πει " Συγνώμη κάναμε λάθος και σας χρεώσαμε ακριβότερα, σας επιστρέφουμε τα 30 - 40 ? σας" ; Ε;

 

Δεν ξέρω αν απαντώ στην ερώτηση σου, παράγγειλα από Πλαίσιο ένα σταθεροποιητή τάσης που έδινε μαζί δώρο ένα antivirus (to Panda I think). Σύνολο: 80 ευρώ.

 

Προφανώς δεν είχαν αντιβιωτικό κι έτσι μου στείλανε μόνο το σταθεροποιητή στα 60 ευρώ. 2-3 βδομάδες μετά με πήραν τηλέφωνο ότι το antivirus έχει έρθει και αν θέλω να το στείλουν. Τους είπα πώς δεν το θέλω κι έτσι γλύτωσα 20 ευρώπουλα.

 

Πάντως, νομίζω ότι είστε άδικοι στη συγκεκριμένη περίπτωση. Είναι σαν να πηγαίνεις στο κατάστημα, να μιλάς με κάποιο πωλητή π.χ. για μια οθόνη, να σου λέει ότι κάνει 150 ευρώ, λες ωραία της παίρνεις πας να την πληρώσεις και βλέπεις 200 ευρώ. Φωνάζεις τον υπάλληλο και ανακαλύπτεις ότι έκανε λάθος, μπερδεύτηκε με μια άλλη οθόνη και σου έδωσε λάθος τιμή. Εντάξει, είναι λογικό να εκνευριστείς αλλά θα πρέπει να θεωρείς σωστό το να την αγοράσεις στα 150 κι ας δώσει τα άλλα 50 ο υπάλληλος που έκανε το λάθος; Έλεος δηλαδή. Εσείς λάθη δεν κάνετε;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...