GEORGE1 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Καλημέρα, Το Σάββατο έκανα δύο παραγγελίες για 2+1 οθόνες από το site πολύ γνωστού καταστήματος, έλαβα δε και τις επιβεβαιώσεις των παραγγελιών κανονικά. Περίμενα λοιπόν την ειδοποίηση να πάω να τις παραλάβω από το σημείο που είχα υποδείξει …. Πλην όμως χθες το απόγευμα δέχθηκα ένα τηλεφώνημά τους ότι δεν θα εκτελεσθούν οι παραγγελίες μου διότι είχαν λάθος τιμή στο site τους. Είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο ??? Με κάποιους φίλους που το συζήτησα, μου είπαν ότι δεν πρέπει να δεχθώ την ακύρωσή τους αλλά να επιμείνω ότι είναι υποχρεωμένοι να εκτελέσουν τις παραγγελίες. Ποια θα ήταν η γνώμη σας – αντίδρασή σας ????
aliendna51 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Αν μιλάς για την Iiyama των 50? πρόκειται για λάθος στη σελίδα και όχι μόνο.. Το προϊόν έχει καταργηθεί εδώ και 2 χρόνια, όπως πιθανότατα θα σου είπε η ευγενέστατη κοπέλα.. Αν το πρόβλημα είναι η κακή εξυπηρέτηση τότε και καταγγελία στο ΙΝΚΑ κάνουμε και το διαλαλούμε στα forum. Αν όμως το πρόβλημα είναι κάποιο λάθος στη σελίδα, για το οποίο μάλιστα σε ενημερώνουν ευγενικά το συντομότερο δυνατό, τότε είναι λάθος κίνηση να γίνεσαι επιθετικός. Η συμπεριφορά του πελάτη πρέπει να είναι ανάλογη αυτής του εκάστοτε υπαλλήλου/καταστήματος
ifil Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Αν μιλάς για την Iiyama των 50? πρόκειται για λάθος στη σελίδα και όχι μόνο.. Το προϊόν έχει καταργηθεί εδώ και 2 χρόνια, όπως πιθανότατα θα σου είπε η ευγενέστατη κοπέλα..Αν το πρόβλημα είναι η κακή εξυπηρέτηση τότε και καταγγελία στο ΙΝΚΑ κάνουμε και το διαλαλούμε στα forum. Αν όμως το πρόβλημα είναι κάποιο λάθος στη σελίδα, για το οποίο μάλιστα σε ενημερώνουν ευγενικά το συντομότερο δυνατό, τότε είναι λάθος κίνηση να γίνεσαι επιθετικός. Η συμπεριφορά του πελάτη πρέπει να είναι ανάλογη αυτής του εκάστοτε υπαλλήλου/καταστήματος Καλημέρα ! Μήπως απαντάτε εκ μέρους του καταστήματος ?? Πολλές λεπτομέρειες γνωρίζετε ....
kiriak Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Καλημέρα ! Μήπως απαντάτε εκ μέρους του καταστήματος ?? Πολλές λεπτομέρειες γνωρίζετε .... Αφού είναι ο Manager:-D
theglassicon Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Afou exeis tin epibebaiosi tis parageleias sta xeria sou pou anagrafei tmi kai typo proiontos sou proteinw na tous steiseis sta 4................... Nai ..............eimai o manager antagonisti tou e-shop.
ifil Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Αφού είναι ο Manager:-D Συγγνώμη ... κάτι δεν καταλαβαίνω ... Ποιός είναι manager και ποιου ????? Σας παρακαλώ , βοηθήστε λιγάκι να καταλάβω ..... :oops:
theglassicon Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Nai re sy........ O manager tou plaisiou pou einai?
ifil Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Nai re sy........ O manager tou plaisiou pou einai? Κυκλοφορεί και αυτός εδώ ??? :-|
appleater Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Κυκλοφορεί και αυτός εδώ ??? :-| βασικα, ο Manager του Πλαισιου εκανε τη παραγγελια απο τι εχω καταλαβει
ifil Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 βασικα, ο Manager του Πλαισιου εκανε τη παραγγελια απο τι εχω καταλαβει Λοιπόν , για να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά : Ο George1 που διαμαρτύρεται είναι ο manager του plaisio ??? Ή ο aliendna51 που απαντάει (με τόσες λεπτομέρεις που δεν έχουν αναφερθεί ...) ???
billpeppas Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Και η μαλακία συνεχίζεται a.k.a. the e(n)dge is coming........
ifil Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Και η μαλακία συνεχίζεται a.k.a. the e(n)dge is coming........ ???????????
appleater Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 o billpeppas παιζει να ειναι ο Multiramas *
Flying_Dutchman Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=35677
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.