TripleX-32- Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Καλημέρα παιδιά, Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός Toshiba A100-906 και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος αλλά το μόνο πράγμα που με χαλάει είναι ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση και έλεγα να αγοράσω επέκτασή της. Στη σηνέχεια όμως πληροφορήθηκα μέσω του site της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι όλα τα καταναλωτικά προϊόντα έχουν 2 χρόνια εγγύηση, βλ. http://ec.europa.eu/youreurope/nav/en/citizens/services/eu-guide/buying/index_el.html . Αν διαβάσετε εκεί που λέει για της εγγυήσεις θα βρείτε "Ο πωλητής θεωρείται υπεύθυνος για την έλλειψη συμμόρφωσης όταν αυτή καθίσταται εμφανής εντός δύο ετών από την παράδοση των αγαθών." Κατόπιν αυτής της πληροφόρησης αποφάσισα να στείλω ενα mail για να δω αν όντως έχω δίκιο αλλα δυστυχώς δεν πήρα καν απάντηση....Διαβάστε... Αγαπητέ Κύριε/Κυρία, Ονομάζομαι ....... και είμαι ιδιώτης. Την 13η Δεκεμβρίου 2006 αγόρασα έναν φορητό υπολογιστή (Laptop) της εταιρίας Toshiba από ένα κατάστημα της εταιρίας Πλαισίου. Η εγγύηση η οποία μου παρέχεται από την εταιρία Toshiba σύμφωνα με τα έγγραγα που περιλαμβάνονται στην συσκευασία καθώς και από το δικτυακό χώρο της ελληνικής αντιπροσωπείας (http://www.toshiba.gr/ElectronicsGlobal/non%20shown%20pages/Notebooks/Satellite%20Series/A100-906.aspx) είναι 1 χρόνος. Σύμφωνα με όσα διάβασα από τον δικτυακό σας χώρο δικαιούμαι 2 χρόνια εγγύησης. Σας παρακαλώ όπως με ενημερώσεται τι ισχύει στην περιπτωσή μου και αν θα πρέπει να απευθυνθώ στην εταιρία για την δωρεάν επέκταση της εγγυησής μου. Σας ευχαριστώ πολύ για την βοηθειά σας. Με τιμή ......... Απάντηση: Επικοινωνήσατε με την Υπηρεσία Προσανατολισμού για τους Πολίτες. Η Υπηρεσία Προσανατολισμού για τους Πολίτες προσφέρει προσωπικές πληροφορίες και συμβουλές για τα συγκεκριμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ευρωπαίοι πολίτες κατά την άσκηση των δικαιωμάτων τους στην Εσωτερική Αγορά. Η ερώτησή σας δεν εμπίπτει στο πεδίο καθηκόντων της Υπηρεσίας για έναν (ή περισσότερους) από τους ακόλουθους λόγους: Δεν αφορά δικαιώματα στην Εσωτερική Αγορά (ελεύθερη κυκλοφορία προσώπων, αγαθών, υπηρεσιών και κεφαλαίων στην ΕΕ). Να σας πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί...τι ισχύει τελικά. Ευχαριστώ και sorry για το μεγάλο κείμενο.
basilis5 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 διαβασε αυτο το αρθρο http://www.pcw.gr/default.php?pid=6&art_id=1904&cat_id=60 απο οτι ξερω δικαιουσαι 2 χρονια αν το προιον ειναι κατασκευασμενο εντος της ΕΕ
seventh_son Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 vasika to plaisio kai to kathe plaisio, de mporei na kanei tipota otan i idia i etairia pou ta fernei stin ellada leei oti exoun ena xrono eggiisi. To provlima einai sto ipourgeio emporiou pou epitrepei se ellinikes antiprosopies na dinoun eggiisi ligoteri apo afti pou ipoxreonei i evropaiki enosi.
BritGreek Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Η εγγύηση για προϊόντα τα οποία πωλούνται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει και είναι 2 χρόνια. Όμως, ορισμένα πράγματα και τακτικές είναι δυστυχώς ανεξέλεγκτα. Θα σας πώ οτι εγώ αγόρασα Laptop LG το οποίο έχει κανονικά εγγύηση 2 ετών και καλύπτεται από την αντιπροσωπεία. Αγόρασα όμως και LG εξωτερικό Lightscribe burner, το οποίο δεν καλύπτεται απο την αντιπροσωπεία της LG, αλλά από το Πλαίσιο (το αγόρασα απο εκεί). Τάδε έφη η επίσημη αντιπροσωπεία της LG. Εμένα λοιπόν που κάηκε το burner και είναι σχεδόν καινούργιο, το Πλαίσιο μου είπε ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ οτι δεν αξίζει να το επισκευάσω επειδή έχω χάσει την απόδειξη αλλά και να την είχα θα έμενε πολλές ημέρες στο service τους. Άρα λοιπόν 100 ευρώ πετάχτηκαν και δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό. Ως εταιρικός πελάτης τους, τους ζήτησα να κάνουν trace το serial number του burner αλλά μου είπαν οτι δεν κρατούν αρχείο. Τα συμπεράσματα περί εγγυήσεως δικά σας.
TripleX-32- Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Παιδιά αυτό που εγω προσπαθώ να καταλάβω είναι αρχικά πως θα βρούμε το δίκιο μας και αν έχουμε δίκιο γιατί πολύ φοβάμαι ότι αυτοί είναι καλυμένοι νομικά μέσα από κανένα παράθυρο (π.χ. προϊόντα που πωλούνται στη ΕΕ αλλά έχουν κατασκευαστεί αλλού να μην υπόκεινται σε αυτούς τους κανόνες). Δεν ξέρω...αλλά το ψάχνω.
xaniamike Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Φίλε TripleX-32- το e-mail σε ποιον το έστειλες;
TripleX-32- Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Το έστειλα στην Υπηρεσία Προσανατολισμού για τους Πολίτες http://ec.europa.eu/citizensrights/signpost/front_end/index_el.htm Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μου έδωσαν απάντηση αφού αφορά συνναλλαγή που έγινε μέσα στην ΕΕ. Δεν ξέρω κάποια άλλη επιτροπή αρμόδια για αυτά τα θέματα...νομίζω ότι αυτή είναι.
xaniamike Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Θα ήταν ενδιαφέρον αν έστελνες το ίδιο e-mail στην αντιπροσωπία της Toshiba...
vagos789 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Απο οσο ξερω η ΕΕ εχει δωσει οδηγία για 2 ετη,χωρις ομως αυτο να ειναι ακομα υποχρεωτικο.Οι περισσοτεροι συμμορφώνονται,άλλοι κανουν εμποριο με επεκταση εγγυησης,αναλογως που στοχευει η καθεμία. Εμεις ως καταναλωτες πρεπει να προτιμαμε αυτους που δινουν 2 χρόνια,για να περνάμε το δικό μας μηνυμα.
arxaggelos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 giati den dokimazeis In.Ka http://www.inka.gr 'h genikh grammateia katanalwth http://www.efpolis.gr/content/sitemap.asp?
basilis5 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2007 εγω που εχω παρομοιο προβλημα,θα το παω δικαστικως ενω το ινκα ειναι καθετο πως δικαιουμαι 2 χρονια
21century Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2007 Ειναι 2 χρονια και γνωριζετε πολυ καλ οτι η Ευρωπαικη νομοθεσια υπερισχυει της εθνικης. Μαλιστα οι ενωσεις καταναλωτων μπορουν να κανουν μαζικες αγορες κατα εταιρειων που αρνουνται να κανουν εγγυηση 2 ετων...
acomaedo Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2007 Νομίζω οτι το θέμα της εγγύησης των δύο χρόνων τίθεται μόνο για συσκευές οι οποίες κατασκευάζονται και εμπορευονται μέσα στην ΕΕ. Το Toshiba που έχεις εσύ και εγώ δεν ειναι κατασκευασμένα σε χώρα της ΕΕ οπότε εκεί πατάει η εταιρεία και δίνει εγγύηση 1 χρόνου και οψιόν για 2-3. Η άποψη ενός νομικού θα ήταν σαφώς καλοδεχούμενη
konspir2 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2007 Ισχύει ΔΙΕΤΗΣ εγγύηση για όλα τα προϊόντα που ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ εντός Ε.Ε. Αυτό κατοχυρώνεται τόσο από την Ευρωπαϊκή, όσο ΚΑΙ από την Ελληνική νομοθεσία πλέον. Έχω προσωπική εμπειρία επί του θέματος. Αν και έχω ξαναδώσει το λινκ, το δίνω άλλη μια φορά: http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=161669
BritGreek Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Ειναι 2 χρονια και γνωριζετε πολυ καλ οτι η Ευρωπαικη νομοθεσια υπερισχυει της εθνικης. Μαλιστα οι ενωσεις καταναλωτων μπορουν να κανουν μαζικες αγορες κατα εταιρειων που αρνουνται να κανουν εγγυηση 2 ετων... Το Σύνταγμα του κάθε κράτους μέλους, και συνεπώς της Ελλάδας, υπερισχύει της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Για το λόγο αυτό υπάρχει και το ΔΟΑΤΑΠ (πρώην Δικατσά), για αυτό κάποιοι Ευρωπαίοι υπήκοοι δεν έχουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα. Ρωτήστε όποιον δικηγόρο θέλετε. Οι οδηγίες της Ε.Ε. ισχύουν εφόσον έχουν ψηφιστεί ως νόμοι στην εκάστοτε χώρα-μέλος της Ευρώπης. Συνεπώς το θέμα της εγγύησης θα ισχύει μόνο αν υπάρχει νόμος Ελληνικός. Κι αφού λέτε οτι υπάρχει, άρα θα πρέπει η κάθε εταιρία που έχει έδρα ή παράρτημα που υπόκειται στην Ελληνική νομοθεσία να το εφαρμόσει. Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.