SpUga5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 Γειά σας, πρίν από 2 μήνες αγόρασς ένα toshiba a100-906 , ο οποίος μέχρι πρόσφατα ήταν μιά χαρά μέχρι σήμερα, οταν ξαφνικά ο σκληρός άρχισε να κάνει περίεργους θορύβους σαν ήχο κλικ, και τώρα δεν φορτώνει τα windows και οι ήχοι επαναλαμβάνονται... Δεν μουέχει ξανασυμβεί αλλα υποθέτω ότι έχει χτυπήσει ο σκληρός... Τι πρέπει να κάνω? Θα τον πάρω στην ιντεάλ και θα μου τον αλλάξουν? Αν ναι μήπως ξέρετε πόσο καιρο παίρνουν αυτά τα πράγματα ?
basilis5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 θα παρει ενδεχομενως καποιες εργασιμες θα στο κρατησουν για ελεγχο,μετα μαλλον να παραγειλουν ανταλλακτικα κλπ παντως να το πας αν εισαι μεσα στην εγγυηση εισαι οκ εγω παει στο σερβις της ΙΝΤΕΑΛ και γενικα ειναι καλυτεροι απο τον μεσο ορο
meiam83 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 Δε θέλω να σε τρομάξω αλλά ρίξε μια ματιά εδώ... http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=175646
basilis5 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2007 γενικα παντου θα ακουσεις τραγελαφικα το θεμα ειναι πως ειναι αν δεν κανω λαθος το μοναδικο εξουσιοδοτημενο σερβις τοσιμπα στην ελλαδα (ή κανω λαθοςειναι μαζι και εισαγωγεςα νομιζω
SpUga5 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Είχα σκοπό να σας ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος πρίν λίγες μέρες αλλά λόγω αναμονής tellas zisto είμαι με 56κ:oops: . Πήρα το latptop στις 7 του Φεβρουαρίου και στις 8 με ενημέρωσαν ότι ο δίσκος αντικαταστάθηκε!!!!!!!!!! Την επόμενη μέρα πήγα στην αντιπροσωπεία και το πήρα παρέλαβα και όλα καλά!! Ένα μεγάλο μπράβο από μένα στην Toshiba!! Το μόνο αρνητικό είναι ότι η αντιπροσωπεία είναι στο Κολωνό
opera Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Για μένα που μένω Περιστέρι δεν είναι αρνητικό το που βρίσκεται η αντιπροσωπεία φίλε. Σοβαρό αρνητικό βρήκες να αναφέρεις, δε φτάνει που που εξυπηρετήθηκες άμεσα σε πείραξε η τοποθεσία.
Dreamchaser Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2007 Profanws o filos to eipe xaritologwntas
Acrobat Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2007 Min trelenesai re megale. PROFANWS kai to eipe xaritologontas!! Για μένα που μένω Περιστέρι δεν είναι αρνητικό το που βρίσκεται η αντιπροσωπεία φίλε.Σοβαρό αρνητικό βρήκες να αναφέρεις, δε φτάνει που που εξυπηρετήθηκες άμεσα σε πείραξε η τοποθεσία.
SpUga5 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2007 :???: :???: :???: :???: Χαλαρά ρε παιδιά, προφανώς το είπα χαριτολογώντας!!! Μιά ερωτησούλα, επέκταση της εγγύησης μπορώ να πάρω μόνο από το κατάστημα από το οποίο αγόρασα τον φορητό ΄ ??:oops:
kotetsi Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2007 Φίλε SpUga5, μήπως γνωρίζεις τι μάρκα ήταν ο παλιός σκληρός και με ποιον σου τον αντικατέστησαν; Αν ήταν Samsung και δη SATA... φοβάμαι ότι κάποιοι από εμάς έχουμε πέσει σε ελαττωματική παρτίδα ανεξαρτήτου μάρκας notebook.
SpUga5 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2007 Δυστυχώς δεν θυμάμαι τι μάρκα ήταν, ο καινούργιος όμως είναι hitachi... Σίγουρα ο προηγούμενος ήταν ελαττωματικός λόγω του ότι ήταν μόλις δύο μηνών και ο φορητός δεν μετακινήθηκε και πολύ για να κτυπήσει πουθενά...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.