Προς το περιεχόμενο

Μπράβο στη logitech


μανος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω το ποντίκι mx 610 της logitech.

 

Πριν ένα μήνα έχοντας το δέκτη στο laptop, πέρασε από δίπλα η μικρή και κατεδάφισε, με αποτέλεσμα να σπάσει ο δέκτης.

 

Πήγα στα multirama, μιας και από εκεί το είχα αγοράσει, μήπως πουλάνε μόνο δέκτες.

 

Μετά από ερώτηση που έκαναν στον προμηθευτή τους η απάντηση ήταν "πέταχτο και πάρε άλλο"

 

Έστειλα mail στην logitech αναφέροντας ότι με δική μου υπαιτιότητα έσπασε ο δέκτης και εάν μπορώ να αγοράσω άλλο, μιας και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το ποντίκι.

 

Η απάντησή τους ήταν ότι δεν πουλιέται έξτρα αλλά για να μη με δυσαρεστήσουν, να τους στείλω την διεύθυνσή μου για να μου στείλουν χωρίς καμία χρέωση καινούριο δέκτη.

 

Χθες, παρέλαβα ένα φάκελο από τα Ελβετικά ταχυδρομεία ο οποίος είχε τον δέκτη και μία επιστολή στην οποία με ευχαριστούσε που επικοινώνησα μαζί τους και ζητούσε συγνώμη που άργησαν να στείλουν τον δέκτη.

 

Τι άλλο μπορώ να πω.

 

Εμένα προσωπικά αυτή η συμπεριφορά με αφήνει άφωνο.

 

Βλέπεται δεν έχω μάθει να με προσέχουν τόσο.

 

Και πάλι μπράβο στην Logitech.

Δημοσ.

Ρε σεις εχετε αδικο.... Εδω στην Ελλαδα μας ταλαιπωρουν για να μας γυμνασουν ..

 

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Δημοσ.

Ναι ΟΚ μαγκιά της logitech αλλά με ποια λογική απατεώνες οι του κάθε μαγαζιού εδώ; Πρέπει να έχουν 5-6 δέκτες καβάντζα ή μήπως ουσιαστικά να βγάλουν απο ένα άλλο κουτί έναν (αχρηστεύοντας δλδ το πληκτρολόγιο)

Δημοσ.

Εγω ειχα παρομοια εμπειρια με τα Ζ5500......ειχαν το γνωστο popping problem....στελνω email στην logitech...και σε λιγοτερο απο week μενω λαλακας βλεποντας εναν ταλαιπωρο εξω απο την πορτα μου να μου εχει φερει ειδικη limited εκδοση.Το κουτι, που ειναι σαν μινι ψυγειο και ασηκωτο, ηρθε απο Ολλανδια. Μετα απο 4 εβδομαδες ηρθε παλι ενας και παρελαβε τα παλια........(ειχα για ενα μηνα και τα δυο:P)..ολα αυτα εννοειται τσαμπα.......και στο τελος μου εστειλαν και ερωτηματολογιο....για το τι δεν μαρεσε απο την εξυπηρετηση για να βελτιωθουν στο μελλον...........ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΛΕΜΕ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ!!!

  • Moderators
Δημοσ.

ΜΠΡΑΒΟ Logiiii!

Ετσιιι!

Αντε να βλεπουμε και τπτ καλο που και που...!

Μάνο, στειλες τους ευχαριστηρο email, και δειξε οτι εδω (δωσε το λινκ αυτο του τοπικ), εκφραζεις τις ευχαριστιες σου :)

Δημοσ.

Αυτά να τα ακούνε κάποιοι εδώ στην Ελλάδα που ακόμα και μέσα στην εγγύηση να είναι κάτι που χάλασε, επειδή ήταν ελαττωματικό, σου βγάζουν την πίστη!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...