siemens Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2007 Καλημέρα έιχα ενα Hitachi 2,5 στις 7200 60 Gb και χτύπησε. τον Πήγα στα μυλιραμα που τον ειχα παρει και μετα από 2 βδομάδες που τον έχουν και δεν έχουν φέρει τον καινούγριο μου λενε ότι έχουν δικαίωμα μέχρι και 6 μήνες για να μου τον αντικαταστήσουν. Ισχύει κάτι τέτοιο? Πήρα στην γενική γραμματεία καταναλώτη και μου είπαν ότι πρέπει να κάνω έγγραφη καταγγελία.
dpolal Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2007 Πάρε στα Multirama ¨η καλύτερα πήγαινε ο ίδιος από εκεί και μίλα με κάποιον υπεύθυνο. Πες του το πρόβλημα και ζήτα να σου δώσουν έναν άλλο δίσκο ή να αντικαταστήσουν τον χαλασμένο άμεσα. Αν αρχίσει τα μά μού τότε ανέφερε του (μην τον απειλήσεις) ότι θα προχωρήσεις σε καταγγελία στο ΙΝΚΑ ή όπου αλλού. Συνήθως πιάνει.
kotetsi Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Επαναφέρω το τόπικ στην πρώτη σελίδα καθώς έχω πρόβλημα με το δίσκο του λάπτοπ μου, μάρκας Hitachi και μοντέλου HTS722012K9SA00. Στα καλά καθούμενα ο δίσκος κόλλησε και έκτοτε ό,τι κι αν δοκίμασα (απλό format, low level format, sanitize από τις επιλογές του BIOS) ο δίσκος βγάζει πρόβλημα στο SMART (imminent failure) και δεν μπουτάρει. Σαν εξωτερικός (θέλω να πιστεύω ότι) λειτουργεί κανονικά διότι τον δοκίμασα σε θήκη προκειμένου να τον φορμάρω. Πρόβλημα όμως αντιμετωπίζω και στην ιστοσελίδα της Hitachi, όπου προσπαθώ να βάλω τον S/N του δίσκου στη σελίδα για RMA και... δεν μπορώ! Το S/Ν μου έχει μέγεθος 20 χαρακτήρων και δεν το δέχεται ολόκληρο ενώ στις οδηγίες για το πώς να κάνει κάποιος RMA αναφέρεται ότι ο σειριακός αριθμός είναι μεταξύ 8 και 14 χαρακτήρων! Έχω προσπαθήσει να βάλω και άλλους κωδικούς που αναγράφονται στο δίσκο (P/N, WWN, MLC κλπ) αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Ιδέες και λύσεις;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.