Προς το περιεχόμενο

Sony Vaio FE31H, HP DV6187ea και Τoshiba Α100 906


Nitrous18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το σονυ ειναι πολυ καλο και δυνατο μηχανημα,απλα υπολειπεται των αλλων σε χαρακτηριστικα

αλλα γενικα οτι πληρωνεις παιρνεις στα λαπτοπ

γενικα παιξε μπαλα σε σονυ-τοσιμπα

και αν δεν σε νοιαζει το ντιζαιν και σε ΙΒΜ

Δημοσ.

diafwnw, pare toshiba h asus. an exoun ta idia h sxedon ta idia xarakthristika pare to fthnotero apo ta dyo. ta sony poulane mono to onoma toys (=h gnwsth methodos "fykia gia metakswtes kordeles") kai an eixan paromoies times me ta alla tha hmoun o prwtos pou tha ekane toumpeki alla oxi na einai kai kata meso oro 20% akrivotera kai me xeirotera specs! kai se telikh den nomizw oti xalane ligotero apo ta ypoloipa...pantws epimenw oti exoun ta kalytero (gia mena) design, kalytero ennoeitai apo to toshiba mou kai sigoura kalytero apo ta asus, alla ws ekei.

Δημοσ.
Δεκτόν υπό όρους: δεν μπορούμε να κατηγορούμε τα προϊόντα μιας εταιρείας επειδή απλά στην Ελλάδα δεν έχουμε την ανάλογη υποστήριξη με το εξωτερικό.

 

η εταιρια ειναι αναλογη των συνεργατων της!αυτη τους επελεξε οποτε ας ειχε υψηλοτερα στανταρ.

επισης δεν ειναι τυχαιο που τα περισσοτερα ειναι ζημιαρικα

ολος ο κοσμος το ξερει πια

δεν ειναι καραμελα

δεν εχεις παθει και δεν ξερεις

αλλα εγω τωρα τρεχω και δεν φτανω,με τους καραγκιοζιδες ....

Δημοσ.

Αν και είμαστε off topic επίτρεψέ μου να σου απαντήσω επ' αυτού: πολλές εταιρείες στην Ελλάδα αντιπροσωπεύονται από κάποιον τρίτο. Απλά παραδείγματα που μου έρχονται κατά νου είναι η Nokia (Alpha Copy) και οι Sony Ericsson και Siemens (Omnitech). Το ότι επελέγησαν οι συγκεκριμένοι αντιπρόσωποι δείχνει απλά το ότι στην Ελλάδα δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτε όπως στις άλλες χώρες. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα προϊόντα των εταιρειών που προανέφερα είναι κατώτερα κατασκευαστικά. Και για να επανέλθω στην Alman, αυτοί δεν είναι το επίσημο service και της Toshiba; Με τη λογική αυτή γιατί δεν κατηγορείς και την Toshiba; Μήπως επειδή δεν άκουσες/δε σου είπαν/δε σου έτυχε; Αν είναι αγαπητέ να κατηγορούμε μια εταιρεία επειδή ακούσαμε/μας είπαν/μας έτυχε τότε βράσ' τα. Με τη λογική που έχεις θα σου πω και το εξής: στην Ιταλία το service της Acer φημίζεται για την εξυπηρέτηση και την ταχύτητά του (εν αντιθέσει φυσικά με το Ελλαδιστάν). Αυτό κάνει την Acer πιο αξιόπιστη σαν εταιρεία κατασκευής φορητών υπολογιστών;

Δημοσ.

oxi φιλε μου

1.το επισημο σερβις της τοσιμπα ειναι η Ideal και οχι η ΑΛΜΑΝ, η οποια ειναι εξουσιοδοτημενο σερβις για fujitsu kai acer- εχω και απο εκει ασχημες εμπειριες,και εγω και αλλοι 2 γνωστοι μου

2.πες μου ειλικρινα ποσες φορες εχεις ακουσει παραπονα για τοσιμπα και ποσες για acer-fujitsu siemens

 

τιποτα δεν ειναι τυχαιο, και η fujitsu siemens

οπως και να το κανουμε δεν ειναι toshiba. τον καιρο που η τοσιμπα εβγαζε λαπτοπ η fujitsu εκανε σεμιναρια τι ειναι το aircondition

γι αυτο δεν την κατηγορω-και επισης εχω δουλεψει 2 τοσιμπα μεχρι στιγμης,και εχω παει και στο σερβις της,καμια σχεση

 

συγνωμη για το οφ τοπικ

Δημοσ.

den sou prwteinw to sony ala 8a sou pw oti apo thn empeiria moy ,4-5 meres mou arese kai htan taxytato_isws to pio grhgoro laptop pou exw dokimasei_ an kai parafwrtomeno me axrhsta programmata(ayth th stigmh dokimazw ena bx295 pou molis ebgala apo to kouti kai serneteeee).erxete omws me english win kai an pas gia format kai allagh se ellhnika 8a exeis problhma me tous drivers ths webcam...

pantws h sony den exei mono to onoma,exei kai ligo kalyterh poiothta kataskeyhs.

Δημοσ.
erxete omws me english win kai an pas gia format kai allagh se ellhnika 8a exeis problhma me tous drivers ths webcam... kataskeyhs.

 

Afto pou leei o Felix exei dikaio. Eimai mia vdomada me to vaio fe31 kai meta apo format evala ellhnika win kai den doulevei o hxos kai h kamera!

Doulevei mono me agglika win. Teleios koufo kai akoma den mporw na to xonepsw.

 

Evala agglika ekana backup tous drivers me to driver genius, gyrnaw sta ellhnika, kanw restore kai o hxos paramenei koupa :(

 

Moipos kserei kaneis kamia lysh na me voithisei?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...