Προς το περιεχόμενο

Infernal


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Απλό και πάρα πολύ καλό third person shooter. Πολύ όμορφα Physics και πάρα πολύ ωραία γραφικά με μια από τις πιο ελαφριές engines που έχω δει τον τελευταίο καιρό,ενώ ο χειρισμός είναι άμεσος και λειτουργικός. Προσωπικά το περιμένω πως και πως γιατί μετά το El Matador δεν είχα βρει κάποιο third person shooter που να μπορεί να με κρατήσει. Αν και "άμυαλο" με απλό ΑΙ στους αντιπάλους,έχει μεγάλες προοπτικές.

 

1280x960 + Max Detail + 4xFSAA + 16xAF

snap451ce2.jpg

snap452ik5.jpg

snap453ip8.jpg

snap454xo3.jpg

snap455zr7.jpg

snap456ap9.jpg

snap457ui1.jpg

snap458nc5.jpg

 

1280x960 + Max Detail + Max FSAA + 16xAF

infernalgg2.jpg

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Το πήρα ήδη από το play.com, καιρό είχα να παίξω τόσο διασκεδαστικό action/shooter. Είναι βέβαια λίγο "ανεγκέφαλο" και επαναλαμβανόμενο, αλλά η ποικιλία των όπλων, οι δυνάμεις του ήρωα και η καταιγιστική δράση αποζημιώνουν. Φαίνεται να έχει και ενδιαφέρον b-movie σενάριο...

 

Πάντως με λίγη προσοχή ακόμα θα μπορούσε να γίνει αριστούργημα.

Δημοσ.

Τα γραφικά του τα σπάνε και είναι και πανάλαφρο.Μου θυμίζει τα flatout στον τομέα αυτό.Εμένα μου άρεσε αρκετά.Δεν καταλαβαίνω γιατί τα reviews του είναι άσχημα.

Δημοσ.

Το demo το είχα κατεβάσει από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του κιόλας.Και μου άρεσε.Αρκετά...Είχα καιρό να δω τέτοιο παιχνίδι.Ανεγκέφαλο μεν(να χαρώ εγώ τα υπόλοιπα εγκεφαλικά, αλλά λέμε τώρα), με αρκετή δράση και πολύ ταιριαστή μουσική δε.

Δημοσ.

Το full game μετράει άγρια πάντως. Σε κάνενα σημείο δεν είναι χύμα στο κύμα με εχθρούς μονάχα να έρχονται προς εσένα (πράγμα που αποτελεί το 90% των αντίστοιχων παιχνιδιών που για τον Α ή Β λόγο παίρνουν υψηλές βαθμολογίες). Το κυριότερο είναι ότι σε κανένα σημείο το παιχνίδι δεν είναι επαναλαμβανόμενο (τουλάχιστον στα 2 πρώτα missions που έχω παίξει τα οποία με κράτησαν από τις 3 μέχρι τις 6 τα ξημερώματα χθες......και δεν πήρα πρέφα για πότε πέρασε τόση ώρα). Τέλος η πλειοψηφία των gaming sites θεωρεί ελεεινό το voice acting του κι όχι το gameplay του. Αντιθέτως το gameplay μετράει άγρια,την μια γίνεται πανικός με πιστολίδι,την άλλη πρέπει να περνάς ενεργειακά πεδία,την άλλη πρέπει να καταστρέψεις συγκεκριμένα "μέρη" ενός καθεδρικού ναού για να έχεις πρόσβαση σε αυτόν ενώ οι μάχες με τα bosses είναι πάρα πολύ καλές. Εν αναμονή περισσότερων reviews από τα μεγάλα sites όταν ασχοληθούν μαζί του. Και 2 mores pics :D

 

infernalet9.jpg

infernal2yl4.jpg

 

PS: Επίσης δεν έχει ενσωματωθεί καλά το κρύψιμο στις γωνίες. Αυτό μαζί με το κακό voice acting είναι τα μόνα αρνητική στοιχεία του παιχνιδιού.

PS2: Το Eurogamer του έδωσε 5/10 και ας κάνω λίγο quote για να γελάσουμε με τις π@π@ριές μερικών Reviewers.

Games have got to stop this. With graphical technology at the height it is (Infernal actually looks pretty good, whilst also feeling kind of cheap), creating a world where incredibly heavy explosives cannot affect everyday scenery is increasingly ridiculous.

 

There are ways to prevent players from escaping a carefully-arranged linear path without totally shattering in-game credibility - forcefields and heavy-duty security doors for instance; things that at least look resistant to firearms - but Infernal's still moping around in the primordial slime on that front. If Dave Angeldevil was the wisecracking, unflappable superpowered hulk he's supposed to be (εδώ αρχίζει και το χάνει λίγο ο συντάκτης :P), he wouldn't waste his time scouring rooms full of barrels for switches to push so that a small glass panel on the other side of the room would slide open. He'd crash through walls, tear men limb-from-limb, repeatedly bellow "Look at me! I'm AWESOME" and finish the game in 20 minutes. He probably also wouldn't meet instant death from a 10ft drop, but then the game never explicitly states that an unfortunate side-effect of all his magic powers isn't having a horribly weak spine.

Σώπα ρε παρέα,θέλεις και πλήρως καταστρέψιμο περιβάλλον και να τα γ@μάς και όλα στο διάβα σου; Και θέλεις και super wow AI; Μήπως να σου προσφέρει και κάνα καφεδάκι το παιχνίδι,καμιά σπανακόπιτα; Προφανώς το GoW και τα τόσα άλλα third person shooters που υπάρχουν σου παρέχουν αυτή την εμπειρία του πλήρως καταστρέψιμου περιβάλλοντος και του non-linear gaming και γι αυτό τους δίνεις υψηλή βαθμολογία έτσι (και σε θέμα gameplay έχει περισσότερη ποικιλία το Infernal από το GoW που είναι συνέχεια μπαμ μπαμ,κρύβομαι,μπαμ μπαμ boss time. Στο σύνολο του όμως είναι καλύτερο το GoW (presentation,ήχος,co-op mayhem,για το story δεν ξέρω αφού δεν το έχω παίξει μέχρι το τέλος) αλλά αυτό δεν κάνει πατάτα το Infernal); Μα κοίτα να δεις πράγματα που σου έλειψαν,φτου τους μωρέ που δεν σε αφήνουν να γ@μ@ς τα πάντα που τόσα άλλα παιχνίδια σε αφήνουν. Να φανταστώ ότι και το τελευταίο Marvel δεν έχει τόσο χαζούς αντιπάλους και τόσο μη-καταστρέψιμο περιβάλλον και γι αυτό πήρε 8.4/10 από πολλά gaming sites κι όχι επειδή είναι Marvel παιχνίδι (το έχω και αυτό στο PC,χίλιες φορές καλύτερο το Infernal και το Gamespot του δίνει μάλιστα και αρκετά καλή βαθμολογία του Marvel);Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα,ρε κοίταξε να δεις πως αλλάζουν οι απαιτήσεις μερικών μερικών. Απλά,με λίγα λόγια, το Review του Eurogamer δείχνει πόσο προκατηλημένος μπορεί να είναι κάποιος όταν ένα παιχνίδι προέρχεται από μια άγνωστη εταιρεία.

Δημοσ.

John στο eurogamer αν θυμάμαι καλά κι εγώ είχε πατώσει, γι' αυτό είπα για άσχημα reviews.Μπερδεγουέι, εγώ συμφωνώ μαζί σου.Το βρήκα (το demo του δλδ) πολύ καλύτερο από άλλα action παιχνίδια τα οποία θεωρούνται ακόμα και κορυφαία.Το ψεγάδια που εντίπισα δεν τα θεωρώ και τόσο σημαντικά.Το μόνο που πιστεύω πως θα είναι το μεγαλύτερο μείον είναι η διάρκειά του.Δεν ξέρω πόσο κρατάει, πάντως το κόβω για σύντομο.Το demo βέβαια ακόμα και τώρα το παίζω, όπότε εμένα δε θα με ενοχλήσει και τόσο.Άλλωστε τελευταία προτιμώ τα παιχνίδια με διάρκεια ταινίας. :confused:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...