Προς το περιεχόμενο

Απαραδεκτο Σερβις Toshiba


meiam83

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά,

Απλα θελω να μοιραστώ την εμπειρία μου μήπως βοηθήσω επίδοξους κατόχους τέτεοιων μηχανημάτων... Η ιστορία αρχίζει με ένα μηχάνημα p100-143 με τιμή περί τα 2.700 ευρώ. Και όμως τα έδωσα!! και αφού πήρα το μηχάνημα τον Ιούλιο, τώρα μου παρουσίασε πρόβλημα με τη motherboard και την firewire αποφασισα να το στείλω για επιδιόρθωση αφου ήταν μέσα στην εγγύηση. Σημείωση επίσημη αντιπρόσωπος είναι η ΙΝΤΕΑΛ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ στην Αθήνα.

1ο κρούσμα: Στο κατάστημα αγοράς μου λένε καλύτερα να το στείλει με δικά σου έξοδα και κούριερ γιατι αν το στέιλω ως μαγαζί θα αργήσει πολύ. Τι να κάνω το έστειλα.

2ο κρούσμα: Το στέλνω επισυνάπτοντας ενα Α4 όπου περιγράφω τα προβλήματα και μάλιστα προτείνω και λύσεις. Μην τα πολυλογώ το μηχάνημα επέστρεψε μετα απο πολλές μέρες και ενώ πλέον δεν έσβηνε όπως πρώτα, η firewire ακόμα δε δούλευε και επιπρόσθετα.....*****μου χάλασαν και τα ηχεία στο service**** μόνο με ακουστικά άκουγα πλέον.

3ο κρούσμα: επικοινωνώ με INTEAL και μου λένε να το στείλω πάλι να μου το στείλουν πίσω σε δυο μέρες. Το στέλνω (με δικά τους έξοδα αυτη τη φορά) και αφού περνάν 3 μέρες χωρίς νέα προσπαθώ να πάρω. Πουθενά ο υπεύθυνος.. ο πωλητής μου έλεγε παίρνω αλλα μάλλον έχουν μάθει το τηλέφωνο και δε το σηκώνουν. Ακουσον άκουσον επαγελματικές σχέσεις!!!. Με τα πολλά τους βρήκα και αφού τους έβαλα τις φωνές μου το έστειλαν.

4ο κρούσμα: Δεν είχαν recovery cd για αυτό το μοντέλο και μου έβαλαν απο ένα άλλο!!! καινουριες μέθοδοι.. που φυσικά συνεπάγονταν το ενα format επανω στο άλλο σε καινουριο μηχάνημα.

5ο κρούσμα: Παραλαμβάνω το Pc που προς το παρον δουλέυει για να συνειδητοποιήσω ότι μου έχουν κρατήσει το τηλεκοντρόλ και το κάλυμα απο την pci express. Δε ξέρω αν λείπει κάτι άλλο. ευτυχώς η οθόνη και το πληκτρολογιο είναι εκει. Πάντως κάνανε άλλες 3 μερες να έρθουν.

 

Αυτά προς το παρόν. Ά και φυσικά η εν λόγω εταιρεία όυτε λόγος για προσωρινή αντικατάσταση έστω και αν το λάθος είναι δικο τους. Όπως και να έχει, η άποψη μου είναι ότι τέτοια συμπεριφορά δεν δείχνει κανένα σεβασμό προς τους πελάτες πόσο μάλιστα όταν μιλάμε για μηχανήματα 3000 ευρώ (όχι οτι τα φτηνότερα θα πρέπει να τα αγνοούν..προς θεού).

Ελπίζω τουλάχιστον να έδωσα μια ιδέα του τι επικρατεί μπας και τη γλυτώσουν όσοι σκέφτονται να ανοίξουν παρτίδες με μια τέτοια εταιρεία.

 

 

Όποιος έχει παρόμοιες εμπειρίες ας τις γράψει παρακάτω μπας και ξεκαθαρίσουμε λίγο το τοπίο...

Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.

Εγώ είχα πρόβλημα με άλλη εταιρία. Αυτό που αναρωτιέμαι είναι αν είμαστε απροστατεύτοι από τις πολιτικές των εταιριών αυτών.(Γιατί περί πολιτικών πρόκειται). Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε;

 

Για εμπειρία θα σου πει μία καλή ο cool_alex

Δημοσ.

να απαιτησεις να στο αλλαξουν τωρα εαν σου πουνε σου και μου στελνεις e-mail κατευθείαν στη toshiba και τους τα χωνεις και λιγο και ζητας αμμεση αλλαγη.

Δημοσ.

Παιδιά δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Όταν πήρα στην Αθήνα, ζήτησα τα στοιχεία αυτών με τους οποίους συνδιαλέγονται στην Toshiba. Η απάντηση που πήρα ήταν : Κοίτα στο toshiba-eurobe.com στο customer support. Και το μόνο που κατάφερα ήταν να με παραπέμψουν στο ελληνικό site της ΙΝΤΕΑΛ. Φοβερή εξέλιξη. ούτε τηλέφωνα επικοινωνίας, ούτε email όυτε τίποτα. Και αυτό ακριβώς εκμεταλεύονται εδώ στην Ελλάδα. Ότι δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία στο εξωτερικό. Κατά κάποιο τρόπο είμαστε όμηροι όλων αυτών των απαράδεκτων... Το μόνο που κατάφερα ήταν να βρώ το site της Toshiba στη Γερμανία, (αφου έπρεπε να μεταφράσω όλο το site απο τα γερμανικά) και να καταφλερω να στείλω ενα email στο οποίο εννοείται ότι δεν εχω λάβει καμία απάντηση...

Δημοσ.

Κανε μια καταγγελια στο ΙΝ.ΚΑ και μετα ζητησε οταν επικοινωνεις τα ονοματα ολων των υπαλληλων που συνδιαλεγεσαι ωστε να τους αναφερεις. ΕΠισης μιλησε τους για δικαστικη εμπλοκη του θεματος, σε περιπτωση που δεν ικανοπιοιησουν το αιτημα σου...

Δημοσ.

H καλύτερη προσέγγιση τέτοιων θεμάτων είναι 1-2 τηλεφωνηματάκια από κάποιον φίλο δικηγόρο !! Μόλις νοιώσουν την απειλή ξυπνάνε κι αρχίζουν να δείχνουν ενδιαφέρον. Απλά οι περισσότεροι από εμάς βαριούνται αυτή την διαδικασία και οι εταιρείες το ξέρουν !!!

Δημοσ.

Συμφωνώ σε αυτό. Απο την άλλη όμως για αυτό υπάρχουν και forums. Οπότε θα αναρωτιέται η εταιρεία γιατι δεν εμπιστεύονται τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους... Μπορεί μεμονωμένα να μην έχουμε τύχη αλλά ας μην ξεχνάμε οτι και αυτόι απο εμάς ζουν... Αν ενμερωθεί ο κόσμος σίγουρα θα φτάσει και εκεί το μήνυμα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...