Byzantinos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Μια φίλη μου έπειτα από δική μου παρότρυνση αγόρασε έναν Sony Vaio. Τις παρουσιάστηκε μια βλάβη και παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά της Sony και μου λένε το απίστευτο ότι πρέπει να καλέσω στα γραφεία στο Βέλγιο να μιλήσω μαζί τους και να το στείλω για επισκευή εκεί με δικά μου έξοδα. Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά. Μπορείτε να μου πείτε την γνώμη και τι εναλλακτικές έχω?
pagratios Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Και εμένα είχε χαλάσει το hp και το πήγα στο μαγαζί που το πήρα!!Εγώ δεν έκανα κανένα τηλέφωνο!!Γιατι δεν το πας πίσω από εκεί που το αγόραΣΕ
natski Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δοκίμασες το e-support μέσω του site της Sony? Εγώ αγόρασα ένα sony vaio το καλοκαίρι (από Ελλάδα). Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα μου παρουσίασε πρόβλημα (μένω Γαλλία κι έτσι δεν υπήρχε δυνατότητα να τον πάω στο κατάστημα που το αγόρασα). Επικοινώνησα λοιπόν με τη Sony μέσω του e-support (21/12). Με πήραν τηλέφωνο την επόμενη μέρα και αφού με ρώτησαν λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα και διαπιστώθηκε ότι χρειάζεται επισκευή, μου στείλανε courier την άλλη μέρα (23/12), ο οποίος παρέλαβε τον υπολογιστή και τον μετέφερε στο Βέλγιο όπου είναι και το service. Στις 3/1 , πάλι με courier μου τον φέρανε σπίτι και δουλεύει πλέον μια χαρά (είχε πρόβλημα το chip του BIOS). Εννοείται δεν πλήρωσα απολύτως τίποτα. Κι αν αναλογιστούμε ότι μεσολαβήσαν γιορτές (Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά), ο χρόνος επισκευής νομίζω είναι λογικός. Αν έχει ακόμα εγγύηση δεν θα πληρώσεις τίποτα. Δοκίμασε είτε μέσω του site της sony, είτε τηλεφώνησέ τους.
Byzantinos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 το laptop είναι ημερών οπότε έχει εγγύηση. θα κοιτάξω το e-support
harry_fyt Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 ...και μετα μου λετε για τα Acer για αξιοπιστια...
de173 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Και μην ανησυχείς για το ότι είναι στο Βέλγιο. Και τζάμπα είναι το τηλεφώνημα και τίποτα δεν θα χρεωθείς για τα μεταφορικα Και εμένα έπαθε ΄κάτι το τροφοδοτικό και έτσι χρειάστηκε να μου το αλλάξουν. Το μόνο που θα πρέπει να κάνεις είναι ένα registration αλλά γίνεται και τηλεφωνικώς και εντελώς free
21century Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Η καλυτερη λυση ειναι τη διαιδκασια να την αναλαβει το καταστημα που το αγορασες και να τους πιεζεις συνεχεια ωστε να ερθει σπιτι σου το συντομοτερο δυνατον..
arxaggelos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 σαν πολύ δεν άρχισαν να βρωμάνε τα vaio η μου φαινεται????
alfista Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Μα ποτέ δεν είχαν τα vaio τη φήμη των σκυλιών. Εμένα η απορία μου είναι τι γίνεται με το κόστος των μεταφορικών στην περίπτωση που το laptop δεν είναι στη εγγύηση. Συμπεριλαμβανομένου του κόστους ασφάλισης κατά τη μεταφορά μη γίνει καμιά στραβή, φαντάζομαι μιλάμε για σεβαστό ποσό. Ποιος ξέρει να μας πει;
Bakxos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 το τηλεφωνο δεν ειναι τζαμπα πληρωνεις. οσο για το e-support ειναι όντως καλη υπηρεσια και μαλιστα σου απαντανε πολυ γρηγορα. να φανταστειτε εγω τους ρωταγα π@π@ς και μου απανταγαν αμμεσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.