Προς το περιεχόμενο

Sony Vaio


Byzantinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια φίλη μου έπειτα από δική μου παρότρυνση αγόρασε έναν Sony Vaio. Τις παρουσιάστηκε μια βλάβη και παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά της Sony και μου λένε το απίστευτο ότι πρέπει να καλέσω στα γραφεία στο Βέλγιο να μιλήσω μαζί τους και να το στείλω για επισκευή εκεί με δικά μου έξοδα. Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά. Μπορείτε να μου πείτε την γνώμη και τι εναλλακτικές έχω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα είχε χαλάσει το hp και το πήγα στο μαγαζί που το πήρα!!Εγώ δεν έκανα κανένα τηλέφωνο!!Γιατι δεν το πας πίσω από εκεί που το αγόραΣΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασες το e-support μέσω του site της Sony? Εγώ αγόρασα ένα sony vaio το καλοκαίρι (από Ελλάδα). Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα μου παρουσίασε πρόβλημα (μένω Γαλλία κι έτσι δεν υπήρχε δυνατότητα να τον πάω στο κατάστημα που το αγόρασα). Επικοινώνησα λοιπόν με τη Sony μέσω του e-support (21/12). Με πήραν τηλέφωνο την επόμενη μέρα και αφού με ρώτησαν λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα και διαπιστώθηκε ότι χρειάζεται επισκευή, μου στείλανε courier την άλλη μέρα (23/12), ο οποίος παρέλαβε τον υπολογιστή και τον μετέφερε στο Βέλγιο όπου είναι και το service. Στις 3/1 , πάλι με courier μου τον φέρανε σπίτι και δουλεύει πλέον μια χαρά (είχε πρόβλημα το chip του BIOS). Εννοείται δεν πλήρωσα απολύτως τίποτα. Κι αν αναλογιστούμε ότι μεσολαβήσαν γιορτές (Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά), ο χρόνος επισκευής νομίζω είναι λογικός.

 

Αν έχει ακόμα εγγύηση δεν θα πληρώσεις τίποτα. Δοκίμασε είτε μέσω του site της sony, είτε τηλεφώνησέ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην ανησυχείς για το ότι είναι στο Βέλγιο. Και τζάμπα είναι το τηλεφώνημα και τίποτα δεν θα χρεωθείς για τα μεταφορικα ;) Και εμένα έπαθε ΄κάτι το τροφοδοτικό και έτσι χρειάστηκε να μου το αλλάξουν. Το μόνο που θα πρέπει να κάνεις είναι ένα registration αλλά γίνεται και τηλεφωνικώς και εντελώς free :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλυτερη λυση ειναι τη διαιδκασια να την αναλαβει το καταστημα που το αγορασες και να τους πιεζεις συνεχεια ωστε να ερθει σπιτι σου το συντομοτερο δυνατον..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ποτέ δεν είχαν τα vaio τη φήμη των σκυλιών.

Εμένα η απορία μου είναι τι γίνεται με το κόστος των μεταφορικών στην περίπτωση που το laptop δεν είναι στη εγγύηση. Συμπεριλαμβανομένου του κόστους ασφάλισης κατά τη μεταφορά μη γίνει καμιά στραβή, φαντάζομαι μιλάμε για σεβαστό ποσό. Ποιος ξέρει να μας πει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το τηλεφωνο δεν ειναι τζαμπα πληρωνεις. οσο για το e-support ειναι όντως καλη υπηρεσια και μαλιστα σου απαντανε πολυ γρηγορα. να φανταστειτε εγω τους ρωταγα π@π@ς και μου απανταγαν αμμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...