pappous_soulis Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Φίλε στην Ελλάδα οι 95 στους 100 τα παίρνουν από τον θείο. Μην την ψάχνεις. Ελάτε ρε παιδιά,μην είστε έτσι...με τα γερμανόπουλα θα παίζω Crysis?!
john2gr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Ας έρθει ο Bliz κι ας πει ότι η PS3 όταν θα βγει θα είναι καλύτερη
kirileman Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Έχω παίξει το 1, θα δοκιμάσω και το 2 σε pc περισσότερο επειδή δεν υπάρχει κάτι άλλο σε fps. Από αυτά που έχω δει, πάντως, συνήθως τα χρώματα της κονσόλας είναι πιο ζεστά κ τα frames απολαυστικά αλλά το ίδιο το παιχνίδι μοιάζει σχεδόν πάντα πιο "απλοικό", "παιδικό" απότι σε pc. Προφανώς κάτι παίζει με το AI, δεν ξέρω τι κάνουν οι προγραμματιστές. Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα σε αυτόν τον τομέα στο psp. Εκεί σχεδόν όλα τα παιχνίδια είναι ακόμα πιο εύκολα, λες κ όσο μικραίνει σε μέγεθος η συσκευή μικραίνει κ η ηλικία του παίχτη. Θα προτιμούσα όλες οι εκδόσεις να είναι ίδιες αλλά δεν αποφασίζω εγώ...
frou-frou Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Είναι απολύτως λογικό ένα computer να κάνει περισσότερους υπολογισμούς από μια κονσόλα. Eiναι επίσης πολύ ευέλικτο για τους προγραμματιστές να κάνουν πολλά περισσότερα από ότι σε κονσόλα.
kirileman Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Λίγο οφτοπικ αλλά δεν έχουν επαρκή υπολογιστική ισχύ οι σύγχρονες κονσόλες;
frou-frou Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Ένας καθοριστικός παράγοντας για την χαμηλή ΑΙ των παιχνιδιών σε κονσόλες είναι και η ηλικία. Απευθύνεται σε πολύ μικρότερους χρήστες από ότι τα παιχνίδια για Pc, απόδειξη αυτού είναι το ότι ρίχνουν το βάρος στο να κερδίσουν το παίχτη με τα φανταχτερά γραφικά και τις εκρήξεις και εφφέ. Ακόμα και το Gears of war που είναι ένα έργο τέχνης απο γραφικά μου φάνκε εύκολο.+ πολλοί αλλοι λόγοι που βαριέμαι να στους εξηγώ λόγω της ώρας. Ελπίζω να καταλαβες το γιατί οι κονσόλες έχουν παιχνίδια με νοητική στέρηση τώρα.
p3tran Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Ένας καθοριστικός παράγοντας για την χαμηλή ΑΙ των παιχνιδιών σε κονσόλες είναι και η ηλικία. Απευθύνεται σε πολύ μικρότερους χρήστες από ότι τα παιχνίδια για Pc, απόδειξη αυτού είναι το ότι ρίχνουν το βάρος στο να κερδίσουν το παίχτη με τα φανταχτερά γραφικά και τις εκρήξεις και εφφέ. Ακόμα και το Gears of war που είναι ένα έργο τέχνης απο γραφικά μου φάνκε εύκολο.+ πολλοί αλλοι λόγοι που βαριέμαι να στους εξηγώ λόγω της ώρας. Ελπίζω να καταλαβες το γιατί οι κονσόλες έχουν παιχνίδια με νοητική στέρηση τώρα. ειπαμε να γυρισουμε στις εντυπωσεις απο το pc version.. αμα ειναι να συνεχισουμε στο στυλακι "κονσολα = παιδικο ΑΙ" κλπ βλακιες να μου το πειτε να φερω το κουβαδακι μου. frou-frou αντε δες καννα στατιστικο (ηλικιακο) ποιος αγοραζει 360 games και τα ξαναλεμε.. και kyrile man, εισαι σιγουρος οτι σεταρες το επιπεδο δυσκολιας? αναλογα τα custom settings του χρηστη μπορει να επαιζες οντως σε επιπεδο δυσκολιας "dont hurt me" και τετοια.
john2gr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Το παιχνίδι είναι ΠΑ ΛΟΥ ΚΙ στο Hardcore επίπεδο αλλά μετράει τρελά λέμε. Με καμιά παναγία δεν μπορείς να κάνεις τον Ράμπο αφού με 3 σφαίρες είσαι νεκρός. Αξίζει να προσέχεις πότε και τι βαράς (γιατί αν κάνεις την λακαμιά να πετάξεις χειροβομβίδα τότε θα σε περικυκλώσουν οι αντίπαλοι). Μερικές φορές "καμπερώνονται" οι αντίπαλοι και περιμένουν τον παίκτη να εμφανιστεί (κι αν πας από την πίσω μεριά τότε τσααααακ,headshot ). Στο παιχνίδι υπάρχει σκόνη καθώς και heat haze effects αλλά αν κάθεται κάποιος να προσέχει τα γραφικά τότε θα χάσει πολλές,μα πάρα πολλές φορές And damn i'm good PS: Μεγάλο μπαμ στην αρχή μου έκαναν οι σκιές που ήταν κάπως τετράγωνες. Η λύση είναι απλή. Μπείτε στον κατάλογο "C:\Program Files\UBISOFT\Ghost Recon Advanced Warfighter 2\Data\settings" και ανοίξτε το renderer_settings.xml . Βρείτε το shadow map size και βάλτε το ίσο με 4096. Και voila,τέλειες σκιές :D
Whiteyez Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Το παιχνίδι είναι ΠΑ ΛΟΥ ΚΙ στο Hardcore επίπεδο αλλά μετράει τρελά λέμε. Με καμιά παναγία δεν μπορείς να κάνεις τον Ράμπο αφού με 3 σφαίρες είσαι νεκρός. Αξίζει να προσέχεις πότε και τι βαράς (γιατί αν κάνεις την λακαμιά να πετάξεις χειροβομβίδα τότε θα σε περικυκλώσουν οι αντίπαλοι). Μερικές φορές "καμπερώνονται" οι αντίπαλοι και περιμένουν τον παίκτη να εμφανιστεί (κι αν πας από την πίσω μεριά τότε τσααααακ,headshot ). Στο παιχνίδι υπάρχει σκόνη καθώς και heat haze effects αλλά αν κάθεται κάποιος να προσέχει τα γραφικά τότε θα χάσει πολλές,μα πάρα πολλές φορές PS: Μεγάλο μπαμ στην αρχή μου έκαναν οι σκιές που ήταν κάπως τετράγωνες. Η λύση είναι απλή. Μπείτε στον κατάλογο "C:\Program Files\UBISOFT\Ghost Recon Advanced Warfighter 2\Data\settings" και ανοίξτε το renderer_settings.xml . Βρείτε το shadow map size και βάλτε το ίσο με 4096. Και voila,τέλειες σκιές :D Όντως στο Hardcore είναι παλούκι, 4 πίστα είμαι, έχουμε λιώσει με ένα φιλαράκι για να την βγάλουμε...ακόμα παιδευόμαστε... :twisted:
john2gr Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Θέλω να δω πόσοι θα βγάλουν "εύκολα" την πίστα στο Juarez στο Hardcore (την τρίτη πίστα στο Act2....συνολικά είναι η πέμπτη αποστολή). Το πρώτο save απέχει ΠΟΛΥ και ούτε λίγο,ούτε πολύ αυτή η αποστολή μου πήρε 5 ολόκληρες ώρες. Σε αυτό το σημείο να πω ότι το ΑΙ είναι απίστευτο. Είχα πραγματικά απογοητευτεί από κάτι videos στα οποία οι αντίπαλοι καθόντουσαν ακόμα κι όταν πήγαινες κοντά τους και δεν αντιδρούσαν όταν σκότωνες τον διπλανό τους. Στο hardcore επίπεδο το ΑΙ είναι από τα καλύτερα ever. Σκοτώνεις κάποιον; Ενεργοποιούνται όλοι οι αντίπαλοι που είναι κοντά στον πεσμένο αντίπαλο και κρύβονται,ενώ αν είναι δίπλα στον αντίπαλο που σκοτώσατε αμέσως θα ψάξουν να δουν από που ήρθε ο πυροβολισμός. Όταν τρέχουν και πυροβολήσετε θα κάνουν βουτιά για να μην πεθάνουν. Στήνουν ενέδρες. Μερικοί έρχονται να σε φάνε όταν σε δουν ενώ άλλοι κλάνουν μέντες και μένουν στην θέση τους περιμένοντας εσένα να εμφανιστείς. Και το καλό της υπόθεσης είναι ότι δεν παρατηρείται cheat-άρισμα όπως γινόταν στο GRAW1 και σε άλλα παιχνίδια. Το παιχνίδι απλά μετράει άσχημα. Μπορεί να μου έβγαλε την πίστη η συγκεκριμένη πίστα αλλά πάντα έχανα από μικρά μου λάθη και από κάπως κακό στήσιμο της squad μου (μερικές φορές τους άφηνα αρκετά πίσω ή δεν είχαν καλό οπτικό πεδίο για να με καλύψουν. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗΝ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ Follow στην συγκεκριμένη αποστολή). Μπορεί στις 3 πρώτες αποστολές να σκοτώνετε άνετα σχετικά τους αντιπάλους αλλά στην 5η πίστα θα χρειαστείτε 100% την βοήθεια της squad σας κι ειδικά του sniper rifle man
john2gr Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Και μερικές εικόνες. Nightvision Νυχτερινή αποστολή στην οποία.... Έδωσα ρεσιτάλ. 86% stealth . Δεν το κόβω να τα πηγαίνω καλύτερα
Whiteyez Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Θέλω να δω πόσοι θα βγάλουν "εύκολα" την πίστα στο Juarez στο Hardcore (την τρίτη πίστα στο Act2....συνολικά είναι η πέμπτη αποστολή). Το πρώτο save απέχει ΠΟΛΥ και ούτε λίγο,ούτε πολύ αυτή η αποστολή μου πήρε 5 ολόκληρες ώρες. Σε αυτό το σημείο να πω ότι το ΑΙ είναι απίστευτο. Είχα πραγματικά απογοητευτεί από κάτι videos στα οποία οι αντίπαλοι καθόντουσαν ακόμα κι όταν πήγαινες κοντά τους και δεν αντιδρούσαν όταν σκότωνες τον διπλανό τους. Στο hardcore επίπεδο το ΑΙ είναι από τα καλύτερα ever. Σκοτώνεις κάποιον; Ενεργοποιούνται όλοι οι αντίπαλοι που είναι κοντά στον πεσμένο αντίπαλο και κρύβονται,ενώ αν είναι δίπλα στον αντίπαλο που σκοτώσατε αμέσως θα ψάξουν να δουν από που ήρθε ο πυροβολισμός. Όταν τρέχουν και πυροβολήσετε θα κάνουν βουτιά για να μην πεθάνουν. Στήνουν ενέδρες. Μερικοί έρχονται να σε φάνε όταν σε δουν ενώ άλλοι κλάνουν μέντες και μένουν στην θέση τους περιμένοντας εσένα να εμφανιστείς. Και το καλό της υπόθεσης είναι ότι δεν παρατηρείται cheat-άρισμα όπως γινόταν στο GRAW1 και σε άλλα παιχνίδια. Το παιχνίδι απλά μετράει άσχημα. Μπορεί να μου έβγαλε την πίστη η συγκεκριμένη πίστα αλλά πάντα έχανα από μικρά μου λάθη και από κάπως κακό στήσιμο της squad μου (μερικές φορές τους άφηνα αρκετά πίσω ή δεν είχαν καλό οπτικό πεδίο για να με καλύψουν. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗΝ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ Follow στην συγκεκριμένη αποστολή). Μπορεί στις 3 πρώτες αποστολές να σκοτώνετε άνετα σχετικά τους αντιπάλους αλλά στην 5η πίστα θα χρειαστείτε 100% την βοήθεια της squad σας κι ειδικά του sniper rifle man Το θέμα στο Hardcore είναι ότι δε σου χαρίζουν με τπτ οι εχθροί, γιαυτό το γούσταρα και περισσότερο.. :twisted:
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2007 Mia apo ta idia...dld poso duskolo einai na valoun ta checkpoints pio konta e?Moufa...Varieme na pezo to idio kai to idio kathe fora pou xano...opos kai to proigoumeno etsi kai auto gtp....
Voodooman Δημοσ. 16 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2007 K=quicksave L=quickload Αρκετά καλό παιχνίδι.Γραφικά εξαιρετικά, απόδοση πολύ καλή, ενδιαφέρουσες αποστολές. O χειρισμός της ομάδας καταπληκτικά απλός και αποτελεσματικός,είτε στο tactical map είτε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Θα διαφωνήσω για την ΑΙ, τουλάχιστον στο medium. Οι αντίπαλοι είναι πραγματικά κουνουπίδια. Αλλά δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω όσους λένε ότι στο hard είναι έξυπνοι. Αυτό πάντως που για εμένα ξεχωρίζει στο παιχνίδι είναι το interface και ο ιδιοφυής τρόπος χειρισμού της ομάδας. Καταπληκτικός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.