mistergr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2007 Δειμιουργησα account που για χ λογους το εσβισα απο το:Terminate an Account Προσπαθωντας να το δημουργσω παλι, περνω την απαντηση:Sorry, a DNS entry for xxxxxxx.com already exists, please delete it first (from all servers in the dns cluster) Δεν καταλαβαινω τι εννωει για να λυθει το προβλημα ετσι ωστε να μπορω να δημιουργησω παλι το ιδιο account. Οποιος γνωριζει καθε βοηθεια ευπροσδεκτη. Με εκτιμηση γιαννης
gvard Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Καλησπέρα, Δοκίμασε να σβήσεις και την ζώνη DNS, για κάποιον λόγο δεν σβήστηκε από τον server οπου έχεις (ή απο κάποιον server στο DNS clustering). Στην περίπτωση οπου δεν βλέπεις την ζώνη στο "Delete a DNS zone" τότε σημαίνει οτι είσαι μεταπωλητής και πιθανόν κάποιος άλλος μεταπωλητής πάνω στον server τον οποίον χρησιμοποιείς εχει ανοίξει το account πριν προλάβεις να το κάνεις εσύ.
mistergr Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Ευχαριστώ πολύ φίλε για την απαντιση σου. Υλικρινά ειμαι σε απόγνοσι. Δυστιχός για μένα δεν υπάρχει το domain στο "Delete a DNS zone" για να μπορέσω να το σβίσω ετσι ώστε να το δυμιουργήσο το account πάλι . το account δεν υπάρχει περίπτοση να εχει δυμιουργιθεί απο άλλον γιατί είναι της επιχειρισης μου , και τον server τον εχω στήσει μόνος μου. δεν μπορει να μην υπαρχει λυση !! Με εκτίμηση γιάννης.
gvard Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Εφόσον τον server τον εχεις στήσει μόνος σου (και μιλάμε για το cPanel/WHM) τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει το "Delete a DNS zone". Η μοναδική περίπτωση να μην υπάρχει είναι να μην εχεις δικό σου server οπως λες αλλα να είσαι κάποιος μεταπωλητής στον οποίον δεν εχουν δώσει πρόσβαση στα DNS functions. Σε αυτή την περίπτωση κακώς ζητάς βοήθεια από τα forums, θα πρέπει να μιλήσεις με την τεχνική υποστήριξη της εταιρίας η οποία σου παρέχει το reseller account. Να επισημάνω πάλι οτι το μήνυμα μου ισχύει μόνο στην περίπτωση οπου εχεις cPanel/WHM (οπου το συγκεκριμένο μήνυμα το εχω δει αρκετές φορές στους servers μου και στα accounts μεταπωλητών και το εχω λύσει, συνήθως δεν εχει αφαιρεθεί το entry από κάποιον server στο DNS clustering).
mistergr Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Φίλε μου μάλλον δεν εκφράστικα σωστά. Και βέβαια βρίσκομαι σε περιβάλον (cPanel/WHM) και βέβαια υπάρχει το "Delete a DNS zone", DNS Functions Add a DNS Zone Delete a DNS Zone Edit DNS Zone Edit MX Entry Edit Zone Templates αφτό που δεν υπάρχει στο DNS zone είνε το DNS του account που έσβυσα απο το ¨Terminate Multiple Accounts¨ με αποτέλεσμα οταν προσπαθώ να δημιουργήσω το ιδιο account να παίρνω την απάντηση :Sorry, a DNS entry for xxxxxxx.com already exists, please delete it first (from all servers in the dns cluster). Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε forums !! Πάντως σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Με εκτίμηση γιάννης.
gvard Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Σε αυτή την περίπτωση το dns entry μπορεί να εχει διαγραφεί κανονικά από το directory /var/named αλλά να μην εχει διαγραφεί από το αρχείο /var/named/named.conf. ΠΡΟΣΟΧΗ: Να δοκιμάσεις να το αφαιρέσεις μόνος σου μέσω SSH ΜΟΝΟ αν εχεις γνώσεις administrator. Διαφορετικά μίλησε με την εταιρία η οποία σου παρέχει τον server ή άνοιξε ένα support ticket στην cPanel να στο κάνουν εκείνοι.
mistergr Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Σ'ευχαριστώ πολύ για τισ οδηγίες σου και για το χρόνο που μου αφιέρωσες, το θέμα τακτοποιήθηκε. Με εκτίμηση, Γιάννης
ledandreas Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 έλεος με τα ορθογραφικά λάθη ρε παιδιά...είναι πρόβλημα να διαβάζεις τέτοια posts/ topics
polaki Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Σ'ευχαριστώ πολύ για τισ οδηγίες σου και για το χρόνο που μου αφιέρωσες, το θέμα τακτοποιήθηκε. Με εκτίμηση, Γιάννης Πώς λύθηκε τελικά το πρόβλημα? Με τον τρόπο που σου είπε το παιδί?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.