GREGKERKYRA Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2007 Γεια σας, εχω φτιάξει ενα παιχνίδι σε γλωσσα pascal που έχω εργασία στη σχολήκαι θα ηθελα να προσθεσω ηχο. Χρησημποιώ την Dev-pas. Ο ήχος θα είναι απο αρχείο? και αν ναι τι τύπου θα είναι. παρακαλώ όποιος ξέρει ας με βοηθήσει, την παραδιδω σε 6 μέρες. Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
alkisg Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 DOS παιχνίδι είναι; Δηλαδή κονσόλα ή παραθυρικό; Τον παλιό καιρό σε Turbo Pascal για DOS υπήρχε μόνο η sound στη Crt Unit. Όσοι θέλανε ήχο soundblaster χρησιμοποιούσαν ειδικές βιβλιοθήκες ή φτιάχναν δικές τους σε assembly. Με τα Windows 3.11 βγήκε το MCI (Media Control Interface) και οι σχετικές συναρτήσεις, και με τα 95 ξεκίνησαν τα DirectMusic/DirectPlay που χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα. Τι από αυτά υποστηρίζει η Dev-Pas? Αν δεν υποστηρίζει κανένα, θα πρέπει να πας σε κάποια εξωτερική βιβλιοθήκη, π.χ. http://www.fmod.org/
GREGKERKYRA Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 DOS παιχνίδι είναι; Δηλαδή κονσόλα ή παραθυρικό;Τον παλιό καιρό σε Turbo Pascal για DOS υπήρχε μόνο η sound στη Crt Unit. Όσοι θέλανε ήχο soundblaster χρησιμοποιούσαν ειδικές βιβλιοθήκες ή φτιάχναν δικές τους σε assembly. Με τα Windows 3.11 βγήκε το MCI (Media Control Interface) και οι σχετικές συναρτήσεις, και με τα 95 ξεκίνησαν τα DirectMusic/DirectPlay που χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα. Τι από αυτά υποστηρίζει η Dev-Pas? Αν δεν υποστηρίζει κανένα, θα πρέπει να πας σε κάποια εξωτερική βιβλιοθήκη, π.χ. http://www.fmod.org/ Σε περιβάλλον DOS είναι. Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα; Σε Turbo Pascal έστω για να δω πως δουλεύει... please help me...
Rising1980 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 >program Sounds; uses crt; begin Sound(1000); Delay(1000); NoSound; end. Έτσι δουλεύει η sound η οποία παράγει συνέχεια ήχο στη συγκεκριμένη συχνότητα (1000) μέχρι να συναντήσει τη NoSound. Για soundblaster δες εδώ: http://www.programmersheaven.com/zone10/cat588/index.htm
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.